Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Potential Gtx 970 Massive Recall Incoming märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2015 01:06:34 vasta tsitaadiga

Apple ütleks praegu, et "Te hoiate seda valesti"
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2015 01:14:02 vasta tsitaadiga

see video ei ole nii täpne neil kodukal parem vestlus sellest.
lubasid ka teha teste kus kajastavad frametime peale 3500mb aga noh ma need testind teind juba ja tean mis jubedus sealt tleb.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 27.01.2015 09:41:35 vasta tsitaadiga

Saan ma õigesti aru, Anandtechi väitel 3,5GB +0,5GB samaaegselt kasutada ei saa? Ehk tegelikult mitte ainult ei ole 0,5GB aeglasem, vaid kasutatav (eelistatavalt) ongi esimesed 3,5GB?
tsitaat:
This in turn is why the 224GB/sec memory bandwidth number for the GTX 970 is technically correct and yet still not entirely useful as we move past the memory controllers, as it is not possible to actually get that much bandwidth at once on the read side. GTX 970 can read the 3.5GB segment at 196GB/sec (7GHz * 7 ports * 32-bits), or it can read the 512MB segment at 28GB/sec, but not both at once; it is a true XOR situation. Furthermore because the 512MB segment cannot be read at the same time as the 3.5GB segment, reading this segment blocks accessing the 3.5GB segment for that cycle, further reducing the effective memory bandwidth of the card. The larger the percentage of the time the crossbar is reading the 512MB segment, the lower the effective memory bandwidth from the 3.5GB segment.

http://www.anandtech.com/show/8935/geforce-gtx-970-correcting-the-specs-exploring-memory-allocation/2


Paki peal kirjas 4GB. Prooviks poodi tagasi suruda, aga AMD kaardid tulevad alles mitme kuu pärast. icon_neutral.gif
Ei taha vahepeal HD7850 peale tagasi ka minna.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 27.01.2015 09:48:38 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:

Paki peal kirjas 4GB. Prooviks poodi tagasi suruda, aga AMD kaardid tulevad alles mitme kuu pärast. icon_neutral.gif
Ei taha vahepeal HD7850 peale tagasi ka minna.


Mulle meeldivad need kneejerk reactionid. Loen ja naeran.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2015 10:43:36 vasta tsitaadiga

Tekib selline küss, et kas 970 ei ole liialt lahja kaart, et üldse asju taoliste sätete peal jooksutada kus mälukasutus üle 3,5GB läheb? Ehk siis see vana läbikäind teema, et tegelt mälu on kaartidel piisavalt arvestades GPU jõudlust. On ju koguaeg irvitatud nende kaartide üle kus mingi olematu GPU kohta üüratult mälu a'la GT610 millel 2GB mälu.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 27.01.2015 11:18:01 vasta tsitaadiga

Auron, ei ole. cod:aw, mordor, unity, fc4. väidetavalt isegi 1080p peal võtavad 4 giga alla ära. ma ei tea, mul on max 3.5 olnud @ 1440p...
suurim faktor on ikkagi tekstuuride kvaliteet. paistab, et nüüd hakatakse vaikselt suureks kasvanud mälu hulka ära kasutama.
loogiliselt võttes tuleb selliseid mänge ainult juurde.

asi ei olegi niivõrd selle mäluikalduse mõjus. perf numbrid sellest tänaste mängudega oluliselt ei muutu, affected mänge on võrdlemisi vähe (kuigi jah, suured nimed ja probleemi otsa jookseb pigem ikka entusiast) ja affected on ainult mängud mis tarbivad 3.5 ja 4 giga vahel.

tagasi kaarti anda pole mõtet ja mingit recalli ei tule.

asi on pigem põhimõttes, nvidia kas
1) valetas kõigile näkku
2) on nii ebakompetentne, et väljasaadetud speccide peale küsimuste tekkides parandati korra specce, mõtlemata, kontrollimata ja adumata, et seal veel midagi valesti võib olla.

praegune väide, et see 3.5 peale pidama jääv mälukasutus on ilmselt bug ei mõju usutavalt. pigem - see aitab hoida ära viimase poole giga mälu kasutamise negatiivsed mõjud. 1/7 kiirusest (ja anandi tüübi andmetel mõlemale segmendile koos ligi mitte pääsemine) mõjutab asju ikka märgatavalt. testid siiani näitavad, et fpsi numbris ei pruugi mõju isegi näha olla, pigem (micro)stutter.

tähelepanu väärib ka asjaolu, et inseneride poole kõneisikud aeti pühapäeval jalgadele seletamaks, mis valesti on. nvidia pr on hooga damage controlis.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2015 14:50:44 vasta tsitaadiga

Probleem avaldub siis, kui mäng näeb, et olemas on 4GB mälu seega laetakse rohkem sisu. Kuna Nvidia on driveritasemele põhimõtteliselt ehitanud loogika, mis üritab vähemolulise kraami laadida 8x aeglasemasse "viimasesse" 512Mb sisse, siis ÜLDJUHUL ei tohiks midagi katki minna.

Kuid juhul kui mäng KASUTAB ja eeldab kogu sisselaetu ühtlast kättesaadavust tekibki probleem, kuna osa kraami on 8x kitsama toru taga kinni = microstutter. Ja seda ei saa driveritega parandada (juhul kui mälukasutus ületab 3,5giga st). [nojah, saab küll, keeravad sisemiselt tekstuuride detailsust maha, aga see tuleks reviewdes välja - usun, et seda hakatakse nüüd hoolega jälgima]

Peaks ainult progresseeruma ajaga see probleem, mängude videomälu nõuded ei seisa paigal, pigem on tänu XB1 ja PS4 turuletulekule olukord ainult halvenemas/paranemas (sõltub siis, kelle vaatepunktist vaadata).

Viisakas oleks, minu isiklik arvamus, muuta nähtav mälu 3,5GB peale ja asi lahendatud.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2015 15:38:36 vasta tsitaadiga

@1080p võtab mordor ja unity 3500 mälu nagu naksti... jumal tänatud ,et mul 1440p molu pole....
ja pigem jah probleem ,et samal ajal acess mõlemasse pooli pole võimalik...
seega tundub ainuke mõistlik asi siin teha biose update mis disableb üldse selle 0,5gb ära.
see ,et vähe kasutavamad asjad laeb sinna 0,5gb on ilus unistus. mõtle nüüd ise kuidas need driverid peaks aru saama iga mängu puhul veel milliseid textuure kasutatakse tihti mida mitte?
siis juba peaks mängu tegijad ka arvestama special selle gtx 970 kaardiga. not gonna happen.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2015 16:01:38 vasta tsitaadiga

Anandtechi artikkel seletab pikemalt lahti selle loogika.

londiste kirjutas:
anandtechi tükk samal teemal:
http://www.anandtech.com/show/8935/geforce-gtx-970-correcting-the-specs-exploring-memory-allocation


3 lk

tsitaat:

Overall then the role of software in memory allocation is relatively straightforward since it’s layered on top of the segments. Applications have access to the full 4GB, and due to the fact that application memory space is virtualized the existence and usage of the memory segments is abstracted from the application, with the physical memory allocation handled by the OS and driver. Only after 3.5GB is requested – enough to fill the entire 3.5GB segment – does the 512MB segment get used, at which point NVIDIA attempts to place the least sensitive/important data in the slower segment.
Kommentaarid: 326 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
K-T
HV kasutaja
K-T

liitunud: 23.03.2006




sõnum 27.01.2015 16:35:41 vasta tsitaadiga

Oodake aasta ja saate mäluprobleemist vabaks:



Unified Memory: This will make building applications that take advantage of what both GPUs and CPUs can do quicker and easier by allowing the CPU to access the GPU’s memory,
and the GPU to access the CPU’s memory, so developers don’t have to allocate resources between the two.

NVLink: Today’s computers are constrained by the speed at which data can move between the CPU and GPU. NVLink puts a fatter pipe between the CPU and GPU,
allowing data to flow at more than 80GB per second, compared to the 16GB per second available now.

http://blogs.nvidia.com/blog/2014/03/25/gpu-roadmap-pascal/
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 27.01.2015 16:54:22 vasta tsitaadiga

vaevalt küll. unified memory on cudas juba praegu olemas ja kujutab endast sisuliselt mälu(tüki) sisu sünkroniseerimist.
pascali juures olev unified memory note on eelkõige socide suunas, mille siinide üle on nvidial täielik kontroll. ma ei kujuta hästi ette, kuidas nvlink desktopile portuma peaks, kus videokaart üle pci-e süsteemi küljes on.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
K-T
HV kasutaja
K-T

liitunud: 23.03.2006




sõnum 27.01.2015 16:56:50 vasta tsitaadiga



http://wccftech.com/nvidia-planning-ditch-maxwell-gpus-hpc-purposes-due-lack-dp-hardware-update-tesla-line-pascal-2016-volta-arriving-2017/
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 27.01.2015 17:01:58 vasta tsitaadiga

K-T, gpu-cpu osas see ei aita ju icon_wink.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
K-T
HV kasutaja
K-T

liitunud: 23.03.2006




sõnum 27.01.2015 17:28:44 vasta tsitaadiga



Ilmselt hakkame ka nägema NVLink emaplaate mezzanine connectoritega:



http://www.anandtech.com/show/7900/nvidia-updates-gpu-roadmap-unveils-pascal-architecture-for-2016
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 27.01.2015 17:43:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Meanwhile, though NVLink won’t even be shipping until Pascal in 2016, NVIDIA already has some future plans in store for the technology. Along with a GPU-to-GPU link, NVIDIA’s plans include a more ambitious CPU-to-GPU link, in large part to achieve the same data transfer and synchronization goals as with inter-GPU communication. As part of the OpenPOWER consortium, NVLink is being made available to POWER CPU designs, though no specific CPU has been announced. Meanwhile the door is also left open for NVIDIA to build an ARM CPU implementing NVLink (Denver perhaps?) but again, no such product is being announced today. If it did come to fruition though, then it would be similar in concept to AMD’s abandoned “Torrenza” plans to utilize HyperTransport to connect CPUs with other processors (e.g. GPUs).
loe: kui desktopist räägime, siis ei amd ega intel hetkel ei koopereeru.
gpu-gpu jah (aga tehnilistel põhjusel ilmselt mitte desktopil kui just mingit advanced sli silla laadset õudust ei tehta või plaati imekirveks ja -spetsiifiliseks ei aeta), cpu-gpu nvidia enda armidel ja antakse nvlink poweri disainimiseks.
spetsraud, computing, superarvutid jms on teine lugu.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2015 18:03:38 vasta tsitaadiga

http://www.techpowerup.com/209369/nvidia-to-tune-gtx-970-resource-allocation-with-driver-update.html
äkki siiski jopab meil
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kert06
Kreisi kasutaja
kert06

liitunud: 10.04.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 28.01.2015 18:25:56 vasta tsitaadiga

Keegi on üritanud 1080p peal mälu stressida, et fps kukub?
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 142
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2015 18:26:37 vasta tsitaadiga

kert06 kirjutas:
Keegi on üritanud 1080p peal mälu stressida, et fps kukub?
Spoiler Spoiler Spoiler


stutter tekib fps näib enamvähem olevat....
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MelGibson
HV vaatleja

liitunud: 12.10.2014




sõnum 29.01.2015 05:05:07 Re: Potential Gtx 970 Massive Recall Incoming vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
MelGibson kirjutas:
http://www.lazygamer.net/general-news/nvidias-gtx970-has-a-rather-serious-memory-allocation-bug/


Saad rahuldust uusi mõttetusi treides? Tegu on softikalaga, mis on sisse tulnud viimase kahe Nvidia ajuriga. Lugeda antud olukorrast välja rauarecalli on ikka päris tõsiselt reaching for it.


Tegu pole softikalaga kui asja lähemalt uurida. Spetsifikatsioonid kaardil valesti reklaamitud 3,5gb ja viimane 0,5gb vrami on lihtsustades eraldatud üksteisest.
Nvidia lubas seda draiveritega veidi parandada, kuid lootus jääb väga väike, et see oluliselt midagi muudab, seega kasutati sõna "tune" mitte "fix.

http://wccftech.com/nvidia-geforce-gtx-970-memory-allocation-issue-returns-56-rops-64/

http://www.tomshardware.com/news/nvidia-geforce-gtx-970-specifications,28464.html

kes väga tahab saab nvidia abiga refundi : http://www.techpowerup.com/209369/nvidia-to-tune-gtx-970-resource-allocation-with-driver-update.html

saksa retailerid pakuvad ka juba refunde: http://www.reddit.com/r/nvidia/comments/2tyfmt/german_retailer_offering_refund_for_all_gtx_970s/

Sisuliselt on tegu "false advertisementiga" ja saab asja refundida ka tarbijakaitse kaudu, kuna reklaamitud toode on tegelikult
Geforce GTX 970 / 224-bit / 3.5 GiByte VRAM / L2 Cache 1792 KB
vs Original 256bit / 4 GiByte Vram / L2 Cache 2048kb.

Kui reklaamieksitus ei sega ja kaardi performanceiga rahul, pole mõtet refundida ega vahetada.
Juhul kui minna refund teed siis 980 on väga "solid" ja suudab kogu oma 4gb Vrammiga hakkama saada.
970 vs 980:
http://www.pcgameshardware.de/screenshots/original/2015/01/Frametimes_FHD_GTX_970-pcgh.png
http://www.pcgameshardware.de/screenshots/original/2015/01/Frametimes_FHD_GTX_980-pcgh.png
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 29.01.2015 09:23:38 vasta tsitaadiga

NVIDIA esindaja ütles küll, et torisejad viigu tagasi ja vajadusel aitavad kaupmehele selgeks teha asja, aga tänaseks muidugi editi saanud. Ametlik positsioon vist siiski, et kõik teiste süü.

Algne avaldus:
tsitaat:
Having said that, I understand that this whole experience might have turned you off to the card. If you don't want the card anymore you should return it and get a refund or exchange. If you have any problems getting that done, let me know and I'll do my best to help.


https://forums.geforce.com/default/topic/803518/geforce-900-series/gtx-970-3-5gb-vram-issue/post/4438090/#4438090

Mina kavatsen enda oma tagasi viia.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hondaa
Kreisi kasutaja
hondaa

liitunud: 09.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2015 10:15:11 vasta tsitaadiga

ja kui tagasi ei võeta siis võtan 100 euriga ära thumbs_up.gif katkise asja eest rohkem sa ju ikka ei küsi?
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
K-T
HV kasutaja
K-T

liitunud: 23.03.2006




sõnum 29.01.2015 10:21:39 vasta tsitaadiga



AMD turundusjuht Robert Hallock oma Twitteris: https://twitter.com/Thracks/

icon_lol.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
6kantv6ti
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2013




sõnum 29.01.2015 10:27:52 vasta tsitaadiga

Skyrim@FHD + HiRes pack kasutab ka üle 3.5G ära?

Esimene ja viimane lahing stormcloakidega olid mingi 5fps vist, kuigi ülejäänud mäng 100% silky smooth.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2015 10:31:28 vasta tsitaadiga

hondaa kirjutas:
ja kui tagasi ei võeta siis võtan 100 euriga ära thumbs_up.gif katkise asja eest rohkem sa ju ikka ei küsi?

nice one thumbs_up.gif

ma võtaks ka yhe juurde selle raha eest icon_smile.gif

Aga keeraku see see 0,5 kinni ja rahu majas. icon_rolleyes.gif
õelgu et astusid ämbrisse, sõimatakse natukene ja kõik

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 29.01.2015 11:23:15 vasta tsitaadiga

K-T kirjutas:


AMD turundusjuht Robert Hallock oma Twitteris: https://twitter.com/Thracks/

icon_lol.gif


R290 seeria on veel hullem fail. Sain selle omal nahal läbi elatud ja hunnikutes foorumeid loetud, ja kohutav milline seeria. Eks neid "uusi" garantiist saadud kaarte seetõttu nii palju siin müügis ka oli/on.

Uut kaarti oleks vaja aga hetkel midagi osta ei julgegi.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Potential Gtx 970 Massive Recall Incoming mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.