Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
A-Circus.
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.10.2002
|
27.12.2014 23:07:51
|
|
|
Mingi 15% shrink pidi ikkagi olema võrreldes 20nm'ga, kuigi muus osas jah need 14/16nm tehnoloogiad 20nm'st peale finfet'ide suurt ei erine.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
28.12.2014 16:59:56
|
|
|
mulle sobib, ei peagi 2015 uut kaarti ostma
sellega seoses saavad monitoride hinnad ka veel alla tulla aasta jagu.
elu on lill
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
rene p
HV veteran
liitunud: 05.11.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.01.2015 00:07:59
|
|
|
Gap, eeldad, et 380x tuleb gtx960-ga samas hinnaklassis? ma olen väga kindel, et ei ole.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
14.01.2015 00:12:49
|
|
|
Ja põletab 300w? Vesijahutus by default confirmed.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
14.01.2015 00:38:20
|
|
|
300W = 8p + 6p + PCIe
St kõik kaardid millel 8+6p voolujaoks.
(ehk siis kõik high-end GPUd, vihje mitte soojaeraldusele vaid turusegmendile <- üks võimalus)
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
liiv
HV Guru

liitunud: 21.11.2009
|
14.01.2015 01:45:36
|
|
|
Ükski single GPU ei suuda vedada 4K reso ja ei usu et AMD oluliselt midagi oluliselt muudab aga ikkagi, nagu sinu vihje 128bitise junni kohta. Oskab keegi sellega seoses mulle selgitada, miks oli Nvidial vaja teha tagasikäik? Mitu aastat vana GTX 680 oli ju 256 bitine ja nüüd on Nvidia lipulaevad sama (ehki vahepealse seeria tooted olid juba 384 bitised)
|
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
14.01.2015 02:10:57
|
|
|
GTX980 on sellele üsna lähedal.
Kui jutud paika peavad siis AMD justnimelt muudab oluliselt, HBM annab kordades suurema läbilaskevõimega mälu mis justnimelt 4k resol oluline.
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
liiv
HV Guru

liitunud: 21.11.2009
|
14.01.2015 03:44:46
|
|
|
anubis kirjutas: |
GTX980 on sellele üsna lähedal.
Kui jutud paika peavad siis AMD justnimelt muudab oluliselt, HBM annab kordades suurema läbilaskevõimega mälu mis justnimelt 4k resol oluline. |
Ma kummardan sinu teadmiste juures ja olen siin foorumis sinu fän, sa oskad minusugusele dumbjuuserile alati teadmised arusaadavaks teha. Hetkel väga pihta ei saa ja nüüd ma küsingi, et miks oli Nvidial vaja viia 384 bitine mälukontroller tagasi 256 biti peale, samal ajal kui AMD toodab 512 bitise mälukontrolleriga 290x kaarti? Ime et GDDR3 VRAMi ei pandud. Olen segaduses
|
|
Kommentaarid: 627 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
6 :: |
517 |
|
tagasi üles |
|
 |
MelGibson
HV vaatleja
liitunud: 12.10.2014
|
14.01.2015 04:11:57
|
|
|
liiv kirjutas: |
anubis kirjutas: |
GTX980 on sellele üsna lähedal.
Kui jutud paika peavad siis AMD justnimelt muudab oluliselt, HBM annab kordades suurema läbilaskevõimega mälu mis justnimelt 4k resol oluline. |
Ma kummardan sinu teadmiste juures ja olen siin foorumis sinu fän, sa oskad minusugusele dumbjuuserile alati teadmised arusaadavaks teha. Hetkel väga pihta ei saa ja nüüd ma küsingi, et miks oli Nvidial vaja viia 384 bitine mälukontroller tagasi 256 biti peale, samal ajal kui AMD toodab 512 bitise mälukontrolleriga 290x kaarti? Ime et GDDR3 VRAMi ei pandud. Olen segaduses |
maxwellil on L2cache suurem.
"Where the two GPUs really diverge is their L2 cache capacity. In GK106, you were looking at 128 KB per slice, adding up to 256 KB in an implementation with two ROP partitions. GM107 appears to wield 1 MB per slice, yielding 2 MB of memory used for servicing load, store, and texture requests. According to Nvidia, this translates to a significant load shifted away from the external memory system, along with notable power savings.
Going easy on memory bandwidth is smart, since GM107 exposes a pair of 64-bit memory controllers to which 1 or 2 GB of 1350 MHz GDDR5 DRAM is attached. Peak throughput is, interestingly, exactly what we got from GeForce GTX 650 Ti: 86.4 GB/s. The memory is feeding fewer CUDA cores, but they’re managed more efficiently. So, the big L2 is supposed to play an instrumental role in preventing a bottleneck. "
|
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
14.01.2015 10:49:54
|
|
|
HBM annab mitu kärbest ühe hoobiga efekti.
1. Mälu labilaskevõime on kordades suurem.
2. 512/384bit mäluruba on marukallis implementeerida, kaardi PCB peab olema 6+ kihti, igasugused varjestusprobleemid jne. Kaardi enda ülesehitus on [HBMiga] palju lihtsam/odavam, põhimõtteliselt jääb sellele VRM ja jahutikinnitused.
3. Mälu paikneb põhimõtteliselt sentimeetri kaugusel GPUst, mida lähemal seda kiirem. Peaaegu nagu L3 vahemälu.
Kindlasti on neid veel.
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
14.01.2015 11:00:27
|
|
|
liiv kirjutas: |
Oskab keegi sellega seoses mulle selgitada, miks oli Nvidial vaja teha tagasikäik? Mitu aastat vana GTX 680 oli ju 256 bitine ja nüüd on Nvidia lipulaevad sama (ehki vahepealse seeria tooted olid juba 384 bitised) |
Sest siini läbilase ei näita ega mõjuta absoluutselt mitte kui midagi. AMDi 2900 seeria oli 10 aastat tagasi ka 512bit siiniga, aga pole vist väga mõtet hakata võrdlema selle seeria ja tänapäeva kaartide kiiruseid?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
SilQ
HV Guru

liitunud: 19.10.2006
|
14.01.2015 11:39:30
|
|
|
Scart kirjutas: |
liiv kirjutas: |
Oskab keegi sellega seoses mulle selgitada, miks oli Nvidial vaja teha tagasikäik? Mitu aastat vana GTX 680 oli ju 256 bitine ja nüüd on Nvidia lipulaevad sama (ehki vahepealse seeria tooted olid juba 384 bitised) |
Sest siini läbilase ei näita ega mõjuta absoluutselt mitte kui midagi. AMDi 2900 seeria oli 10 aastat tagasi ka 512bit siiniga, aga pole vist väga mõtet hakata võrdlema selle seeria ja tänapäeva kaartide kiiruseid? |
Päris nii see ikka ei ole. Mälu läbilase on ka oluline tegur videokaardi juures (mitte kõige olulisem). Kui seda absoluutselt vaja ei läheks siis neid numbreid üldse ei kasutataks, reklaamitaks ja ei arendataks. Loogika puhul võin öelda ainult et 960 mälu läbilase on väikseks viidud just sellel põhjusel et piirata gpu tegevust. Muidu ei tuleks 970 ja 960 vahe piisav et neid odavama hinnaga müüa.
|
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
208 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.01.2015 11:40:33
|
|
|
anubis, oota.
hbm annab efekti voolutarbes, tootmise hinnas ja suuruses-pindalas.
mälu läbilaskevõime ja mäluriba suurenemine hbm pealt nüüd küll automaatselt ei tule.
kogu marketingimaterjal on selle koha pealt üsna vait aga isegi wiki ütleb prototüüpide põhjal (ja guugeldades leitav tehniline info paistab kinnitavat), et 8-die hbm package on 1024 data pin - ja 193 pin per die, millest 128 on data ehk siis kokku isegi rohkem.
võrdluseks, gddr5 package on 170pin. ja andmesiin peab jätkuvalt minema gpu-sse.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
14.01.2015 12:11:58
|
|
|
Näide: Elad Saksamaal derestricted autobahni ääres, tööle võid sõita piiramatu kiirusega. Vahe on sees, kas töötad 25 või 150 km kaugusel.
Kui mälukiibid on GPU kõrval (ei näe väga põhjust neid sellest kaugemale viia, eriti kui 4GiB on kahe "torniga" lahendatav) siis sõltumata mäluriba laiusest on juurdepääs mälule puhtfüüsiliselt kiirem.
Eks see kõik paras oletamine ole, samas, infoga on kitsas jah.
|
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.01.2015 13:37:14
|
|
|
anubis, ära saa valesti aru, ma ei taha hbm maha teha. puhtalt suurus, optimeeritav energiatarve ja tootmise hind (noh, vähemalt perspektiivis, ma ei tea kui hea see täna on) teeb sellest tuleviku mälutehnoloogia (tegelikult küll tootmistehnoloogia, aga see selleks).
kiirus on sul halb mõiste. sa pead silmas latencyt. mälu enda latency on 10+ns, reeglina paar kuni mitukümmend. latency gpu-st mäluni peaks olema sadades ns. 30cm rada lisab kuskil veidi üle ns. see ei ole oluline vahe.
cache ja põhi-/videomälu on oma olemuselt ja asukohalt liiga erinevad, et neid võrrelda.
mu kommentaar oli su eelmise posti peale - laia mälusiini on hbmi jaoks vaja täpselt samamoodi nagu eraldi mälukiipide jaoks. selle vajadusest saab lahti vaid siis kui mälu otse gpu-ga sama package peale integreerida (ja tähti närides - ka siis saab sellest lahti vaid plaadil, kiibi sees jääb mälutehnoloogia samaks jäädes sama ühenduste hulk alles). erinevatel põhjustel ma ei näe seda lähiajal juhtuvat, vähemalt mitte mid/high videokivide puhul.
mälu läbilase sõltub sisuliselt ribalaiusest ja andmeedastuse taktist (mis ddr ja asjade puhul võib olla kordistatud ja muud trikid). selles osas ei ole mingeid müstilisi uuendusi. hbmi räiged läbilaskenumbrid on 1024bit andmesiini pealt. kui reaalne seda (consumer raua) plaadile panna on, saab näha.
su autobahni näide on halb. kujuta nüüd ette, et sa pead seda autot ühes otsas tund aega hirmkeerulisest parklast välja meldima ja juhtima, autobahni peal mingitest (järjekordadega) tolliputkadest läbi saama ja tööjuures tund aega parkimiskohta otsima. järsku ei ole enam olulist vahet, kas 25 km või 150 km.
edit:
illustreerimiseks võtame ühest temaatilisest artiklist nähtavasti hynixilt pärit pildi - http://wccftech.com/amd-20nm-r9-390x-feautres-20nm-hbm-9x-faster-than-gddr5/:
Spoiler 
kõik on tore, palju suuremad numbrid ja nii edasi.
aga... gddr5 on videokaartidel mitme packagena. i/o on tabelis siini laius per package - ehk siis praegu gddr5-ga pannakse mälusiinile mälu 32-bit packagetena. levinud 256-bit mälusiini korral 8 gddr5 packaget (8 x 32 = 256) selliste speccidega nagu tabelis näidatud. kes tahab, korrutab sellise näite puhul i/o ja bandwidthi 8ga läbi ja võrdleb siis hbm-iga.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 14.01.2015 19:32:08, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
MelGibson
HV vaatleja
liitunud: 12.10.2014
|
14.01.2015 16:41:42
|
|
|
üks huvitav tsitaat spekulatsioonist videokaartide tuleviku kohta:
"Those console wins are finally starting to pay off, being that developers are moving towards compute shaders as a method of working around the weak Jaguar cores. Everything is being moved to GPGPU as the age of Pixel shader dominance nears it's end. As a result Kepler just drew the short straw and Maxwell can't compete with GCN's fp32\fp64 muscle when it comes to raw calculation output. This would also explain why the recommended CPU requirements for GTA 5 on PC is so surprisingly low. On another note FX CPU owners might have just been given a much needed 2nd wind."
|
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.01.2015 18:49:06
|
|
|
natukene kahtlane.
- maxwell tõstis arvutusüksuste granulaarsust (seda küll eesmärgina eelkõige voolutarbe optimeerimise nimel) - clock gating, juhtloogika, rohkem kohalikku mälu jms. amd on sisuliselt sunnitud midagi sarnast järele tegema (ja amd/nvidia on üksteise uuenduste jälgedes kogu aeg käinud) kui desktopil konkureerida tahab - kas see jääb madalal tasemel piisavalt ühilduvaks konsoolide vanema gcn-iga, et kujutada endast ühte optimeerimispunkti, on hea küsimus.
- fp32 vahe ei ole nii karm, just fp64 osas on amd kivid kõvasti jõulisemad. kas fp64 ka praktiliselt vaja on, on omaette küsimus. samamoodi nagu nvidia oma tessellation uniteid mängudesse tehnoloogiat toppides abuses, abuseb ka amd fp64 arvutusi algoritmidesse toppides. võrdlemisi hea kogu numbritest leiab siit (geeks3d). võib-olla kõige huvitavam on ratio tulp, näiteks 290x oma 1/8 on fp64 nõrgem kui 280x tänu 1/4. märkimist väärib nimekirjast puuduv 285 (tonga), mis on esimene kõrgema otsa amd ratioga 1/16.
- fx omanikud ei saa midagi. jaguar on väga erinev arhitektuur ja fx-del ei ole gpgpu-ga seost. ilmselt peeti silmas apusid, kuigi ka seal on omad suured küsimärgid (mõttetu performance eriti gpu osas, kust gpgpu jaoks küll midagi jagada ei ole).
- pc maailmas tõstetakse need vajalikud arvutused lihtsalt ka edasi/tagasi cpu peale, osa neist vägisi gpgpu peale aetud asjadest on niikuinii cpu peal vaat et optimaalsemad. lisaks, lõputu jaht fpsi ja suuremate resode järgi ei jäta ka gpu jõudu kunagi väga palju üle.
gta5 on mingi poolteist aastat vana mäng, mida marketingi põhjustel (ja kindlasti gta4 backlashi arvestades) tahetakse pc peal võimalikult laialdaselt müüa. ma ei teeks sellest kaugeleulatuvaid järeldusi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
14.01.2015 19:10:46
|
|
|
I'd call that owned. Päris igasugust kräppi ei ole ka mõtet siia kopeerida.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.01.2015 19:33:44
|
|
|
Scart, ma ei ütleks, et õunad.
vaatepunktid. oma poste ma suudan üsna suures osas faktide ja linkidega toetada kui vaja.
arvamusi, ennustusi ja hinnanguid muidugi mitte, aga neid võin vajadusel ka pikemalt põhjendada.
ma ei väida, et mu arvamused (või ka faktid kohati) täiesti õiged on. uurige ja vaielge vastu, aga palun põhjendatult. vaidlustest saab reeglina targemaks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 08.06.2002
|
14.01.2015 19:44:15
|
|
|
Ilmselt peeti silmas seda, et FXi Bulldozer v Piledriver tuumad on ikkagi Jaguarist märgatavalt kiiremad, seega multicore (mitte singlethread) optimeeritud CPU koodi puhul peaks nad veidi kergemalt hingama.
Kahjuks on AMD'l emaplaadi kiibistik täiesti allapoole arvestust (AM3+ pesale st) .
londiste kirjutas: |
anubis, ära saa valesti aru, ma ei taha hbm maha teha. puhtalt suurus, optimeeritav energiatarve ja tootmise hind (noh, vähemalt perspektiivis, ma ei tea kui hea see täna on) teeb sellest tuleviku mälutehnoloogia (tegelikult küll tootmistehnoloogia, aga see selleks).
kiirus on sul halb mõiste. sa pead silmas latencyt. mälu enda latency on 10+ns, reeglina paar kuni mitukümmend. latency gpu-st mäluni peaks olema sadades ns. 30cm rada lisab kuskil veidi üle ns. see ei ole oluline vahe.
cache ja põhi-/videomälu on oma olemuselt ja asukohalt liiga erinevad, et neid võrrelda.
mu kommentaar oli su eelmise posti peale - laia mälusiini on hbmi jaoks vaja täpselt samamoodi nagu eraldi mälukiipide jaoks. selle vajadusest saab lahti vaid siis kui mälu otse gpu-ga sama package peale integreerida (ja tähti närides - ka siis saab sellest lahti vaid plaadil, kiibi sees jääb mälutehnoloogia samaks jäädes sama ühenduste hulk alles). erinevatel põhjustel ma ei näe seda lähiajal juhtuvat, vähemalt mitte mid/high videokivide puhul.
mälu läbilase sõltub sisuliselt ribalaiusest ja andmeedastuse taktist (mis ddr ja asjade puhul võib olla kordistatud ja muud trikid). selles osas ei ole mingeid müstilisi uuendusi. hbmi räiged läbilaskenumbrid on 1024bit andmesiini pealt. kui reaalne seda (consumer raua) plaadile panna on, saab näha.
su autobahni näide on halb. kujuta nüüd ette, et sa pead seda autot ühes otsas tund aega hirmkeerulisest parklast välja meldima ja juhtima, autobahni peal mingitest (järjekordadega) tolliputkadest läbi saama ja tööjuures tund aega parkimiskohta otsima. järsku ei ole enam olulist vahet, kas 25 km või 150 km.
edit:
illustreerimiseks võtame ühest temaatilisest artiklist nähtavasti hynixilt pärit pildi - http://wccftech.com/amd-20nm-r9-390x-feautres-20nm-hbm-9x-faster-than-gddr5/:
Spoiler 
kõik on tore, palju suuremad numbrid ja nii edasi.
aga... gddr5 on videokaartidel mitme packagena. i/o on tabelis siini laius per package - ehk siis praegu gddr5-ga pannakse mälusiinile mälu 32-bit packagetena. levinud 256-bit mälusiini korral 8 gddr5 packaget (8 x 32 = 256) selliste speccidega nagu tabelis näidatud. kes tahab, korrutab sellise näite puhul i/o ja bandwidthi 8ga läbi ja võrdleb siis hbm-iga. |
Autobahni näidet saaks loomulikult pikemalt lahti seletada - mõte oli ikkagi see, et tööjuures auto parkimisele kulub mõlema teepikkuse juures täpselt sama aeg. Võit on alati lühema teekonna kasuks.
2.5D GPU SoC lahenduse korral on tegemist pigem L3 vahemälu-laadse mälupuhvri [puhtalt tema läheduse pärast GPUle/samal pakendil] kui klassikalise RAM'iga, justnimelt latentsuse ja pöördeaja osas. On-package mälu on alati olnud lihtsalt rõvadalt kallis.
https://www.semiwiki.com/forum/showwiki.php?title=Semi+Wiki:Three-Dimensional+Integrated+Circuit+3D+IC+Wiki
viimati muutis anubis 14.01.2015 19:48:20, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 326 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
 |
bitCON
Aeg Maha 2n
liitunud: 12.11.2005
|
14.01.2015 19:50:08
|
|
|
londiste kirjutas: |
Scart, ma ei ütleks, et õunad.
vaatepunktid. oma poste ma suudan üsna suures osas faktide ja linkidega toetada kui vaja.
arvamusi, ennustusi ja hinnanguid muidugi mitte, aga neid võin vajadusel ka pikemalt põhjendada.
ma ei väida, et mu arvamused (või ka faktid kohati) täiesti õiged on. uurige ja vaielge vastu, aga palun põhjendatult. vaidlustest saab reeglina targemaks. |
Kui GDDR5 nii kuradi hea on nagu sa väidad milleks siis üldse midagi uut (HBM) arendatakse?
HBM = High Bandwidth Memory - nimi peaks nagu ütlema kõik, aga ei. Sa üritad ikka vaielda, et GDDR5 on parem?
Tule taevas appi.
Too mulle mõni näide tehnoloogia vallast milles uus<vana
Sinu loogika järgi 290X>390X
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
|