Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
raul134
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2010
|
22.07.2014 22:18:02
|
|
|
Ertai kirjutas: |
Endal plaan ratas teha, mille läbivus oleks 15-20 km (maksimaalne-optimaalne)
15-20km seetõttu, et maalt poeni on täpselt 5.8km, kruusapind, tõusud langused ka
Soovitusi aku- varustuse suhtes ? Suht säästurežiimil hetkel ja plaan just katsetada huvi tõttu, et kõva rutsi välja pole käia.
Kuna elan hetkel Tartus, siis tavalise rattaga on äge ja mõnus ringi tiksuda + auto ka olemas.
Mõtlesin isale sünnipäeva kingitust teha ratta näol, millega ta poes saaks käidud  |
Ratas 390 euri, pliiakuga. Eraldi pliiaku hiljem osta 160 euri.
link
Kit akukeskusest 585 euri 250W 36V 26'' või 28'' mootoriga esi- või tagaratas.
36V akud pidid olema hetkel otsas. Uued pidid saabuma hiljemalt juuli lõpuks. Neil tegemist Li - Ioon akudega.
http://www.akukeskus.ee/elektriratas/127-elektrijalgrattakomplektid
Kit Prokit 902 (250W)+ 36V 10Ah akuga, koos saatmisega 616 euri. Tsipa kallim kui akukeskuses, kuid aku LiFePo4, mille laadimiskordade arv kordades suurem kui kui Li-ioon akudel.
http://www.devi-motion.com/webshop/sale/p-1/D1000713--prokit-902-26-%22-front---36v-10ah-battery.html
Kit Ev-poweris nüüd saadaval 500W 36V koos 36V 13Ah akuga Li-ioon, koos saatmisega 514 euri.
LiFePo4 akut pole momendil saadaval.
http://www.ev-power.eu/EVBike-Kits-1-1/?cur=1
|
|
tagasi üles |
|
 |
Ertai
HV veteran

liitunud: 11.05.2007
|
23.07.2014 00:09:38
|
|
|
Küsin otse välja: odavam on rollerile/mopeedile kütust osta või elektriga akusid laadida ?
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
23.07.2014 00:46:56
|
|
|
0,4€/100km elektrikulu.
Kui aku amortisatsiooni arvestada siis ~1€/100km
Rolleriga ~5€/100km ?
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
23.07.2014 09:43:20
|
|
|
No see kas bensiin või elekter on ürgvana küsimus ja taandub ikka sellele, palju sõidetakse. Kui on plaanis kord nädalas poes käia siis pole mõtet elektriga jamada. Kui sõidad iga päev ~50km näiteks siis on elekter sinu jaoks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
zar
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2004
|
23.07.2014 18:38:49
|
|
|
IndrekM80 kirjutas: |
Ei taha küll kellegi toredaid ideid maha laita aga kui sell tahab viie kilovatist mootorit mis arendab ~120Nm kruttida mingi alumiiniumraami külge ja siis arvab, et põrutab nüüd sellega 70km/h siis no peaks ikka mõtlema enne minu arvates.
Muidugi on meil vaba maa  |
Downhilli ratastest oled midagi kuulnud? Ega kõik ei taha tanke ehitada....
|
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
24.07.2014 19:25:25
|
|
|
Mäest alla sõitmiseks on 5kw mootorit vaja?
|
|
tagasi üles |
|
 |
PAUKA
HV veteran

liitunud: 22.07.2003
|
25.07.2014 02:49:44
|
|
|
siis pole mägesid vaja.
|
|
tagasi üles |
|
 |
raul134
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2010
|
04.08.2014 12:35:30
|
|
|
Kuidas peaks LiFePo4 akut laadima.
Lugesin seda juhendit http://www.jjrattapood.ee/files/LiFePO4%20aku%20kasutusjuhend.docx
Selle juhendi järgi soovitatakse laadida elemendi pingeni 3,5V
ja lõpetada elektriga sõitmine elemendi pingel 3,0V
Kuna mul on 36V aku, siis võiks olla pinged vahemikus 3,5*12=42V kuni 3,0*12=36V
Kui laadija lõpetab laadimise ära, st laadijal muutub punane tuli roheliseks.
Kas siis on aku 100% täis? Panin ööseks laadima ja hommikul oli 43,7 V
|
|
tagasi üles |
|
 |
d3t
HV Guru

liitunud: 14.05.2004
|
04.08.2014 14:53:52
|
|
|
raul134, muretse rohkem sellepärast et seda akut liiga tühjaks ei sõida
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
04.08.2014 15:02:02
|
|
|
Kehv BMS sel akul siis.
|
|
tagasi üles |
|
 |
raul134
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2010
|
04.08.2014 16:34:34
|
|
|
Kuidas BMS peaks töötama?
Millal on tühi ja millal täis?
Täis ilmselt siis kui laadija punane tuli läheb roheliseks.
Kui roheline, kas siis toimub laadimine tasapidi edasi või mitte?
Tühi ilmselt siis kui BMS voolu välja lülitab. Sõitsin ja sõidupealt lülitus vool välja.
Kui õieti märkasin, siis ekraanil voolu näitas 37V sel hetkel.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
05.08.2014 11:28:02
|
|
|
Oi kui hea on praegu tln ummikutes liigelda, nutke autojuhid, nutke, muhhahaa
BMSidest pole eriti veel aru saanud. Enamus ~3,8v on cutoff. Akul lubatud max 3,65v ju
Ma paneks 3,5v balanseerimise start ja 3,65 cutoff.
LVC paneks olenevalt voolutugevusest 2,2 - 2,9v
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
05.08.2014 12:51:18
|
|
|
Mina selle juhendi olen koostanud ja see ei pretendeeri absoluutsele tõele.
43.7V teeb ~3.65 volti purgi kohta ja see on täiesti normaalne, osadel 36V laadijatel on lõpp-pinge ka 45V ning pole ka see mingi katastroof. Kuid nagu öeldud pidevalt 100% täis laadida ei soovita. Samuti võib vaielda selle alumise piiri üle, pingel 3V purgi kohta (ilma koormuseta) on aku ~95% tühi ja sealt edasi enam niikuinii õieti kuhugi ei sõda - sealt siis selline number. Kui sõita 2.5V pingeni siis võib vabalt järsema gaasivajutusega pinge kukkuda <2V ja lähebki pilt tasku
Kui laadijal läheb "silm roheliseks" siis ei tähenda see seda, et vool lülitatakse välja - keskmisel laadjal jääb ~100mA koormus peale (muutub) püttide tasakaalustamiseks.
Eks neid BMSe võiks olla jah "custom" LVC ja HVC väärtustega kuid samas eks ajaga tekib omalgi mingi tunnetus
***
Muhahhaaa tõesti, elektriveloga oled linnas täielik kunn!
|
|
tagasi üles |
|
 |
zar
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2004
|
|
tagasi üles |
|
 |
mr. green
HV vaatleja
liitunud: 13.08.2014
|
13.08.2014 11:09:58
|
|
|
Tere
Plaan siis kokku panna endale ratas.
Küsimus:
Kui teh. andmetes on kirjas Performance: 250/500 W
ning set by default to limit of 250W and 25 km h to meet the standards for road traffic.
A simple setting can change up to 500W and 30 km/h. Please make this change only when operating off-road bikes.
siis kas tegelikult on see vaid kiirusepiirang kontrollerist mida saab muuta? või ikkagi on 500w mootor mingi nipiga keeratud 250w peale.
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
13.08.2014 12:56:56
|
|
|
See 250W / 500W lülitus peaks olema seal kontrolleri tasandil, jutt käib ilmselt EVBike mootorist... kommentaariks niipalju, et tegemist on suhteliselt aeglase mootoriga ja lärmab ka nõmedalt. Aga muidugi on odav.
Mis kiirusel plaaniksid liikuda rattaga, velje mõõt?
|
|
tagasi üles |
|
 |
mr. green
HV vaatleja
liitunud: 13.08.2014
|
13.08.2014 13:27:09
|
|
|
IndrekM80 kirjutas: |
See 250W / 500W lülitus peaks olema seal kontrolleri tasandil, jutt käib ilmselt EVBike mootorist... kommentaariks niipalju, et tegemist on suhteliselt aeglase mootoriga ja lärmab ka nõmedalt. Aga muidugi on odav.
Mis kiirusel plaaniksid liikuda rattaga, velje mõõt? |
ev mootor jah. 28" velg Linnakasutus ja ei tahagi eriti üle 30km/h liikuda. Ilmselgelt ei ole vaja kiiremini sõita kui maanteele ei lähe.
Aku kohta küsimus kah kas kindlasti on parem LiFePO4 aku või tasuks ka vaadata seda http://www.ev-power.eu/EVBike-Kits-1-1/Battery-for-EV-bikes-EVBike-36V-13Ah.html
|
|
tagasi üles |
|
 |
raul134
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2010
|
13.08.2014 14:27:38
|
|
|
mr. green kirjutas: |
IndrekM80 kirjutas: |
See 250W / 500W lülitus peaks olema seal kontrolleri tasandil, jutt käib ilmselt EVBike mootorist... kommentaariks niipalju, et tegemist on suhteliselt aeglase mootoriga ja lärmab ka nõmedalt. Aga muidugi on odav.
Mis kiirusel plaaniksid liikuda rattaga, velje mõõt? |
ev mootor jah. 28" velg Linnakasutus ja ei tahagi eriti üle 30km/h liikuda. Ilmselgelt ei ole vaja kiiremini sõita kui maanteele ei lähe.
Aku kohta küsimus kah kas kindlasti on parem LiFePO4 aku või tasuks ka vaadata seda http://www.ev-power.eu/EVBike-Kits-1-1/Battery-for-EV-bikes-EVBike-36V-13Ah.html |
Mul oli kah algselt plaan osta EVBikest see 36V-13Ah Li-ion aku ja 500w mootor. Aga laadimiskordade arvu järgi tahtsin ikkagi LiFePo4, aga seal ei olnud seda saadaval.
Praeguseks ka pole ei mootorit ega sellele akut seal saadaval.
Suur vahe kas umbes 500 või 2000 korda laadimist. Neljakordne vahe. Iseasi kuidas reaalselt vastu peavad ei tea. Kogemus puudub.
|
|
tagasi üles |
|
 |
zar
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2004
|
13.08.2014 21:30:05
|
|
|
Mis te tegelete lollustega, ostke see Crystalyte G mootor ära. See pole mingi hiina p**k, vaid reaalselt toimiv asi ikkagi. Nüüd hind juba 260 €. Sellele vaja aku juurde osta ja ongi minek.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mr. green
HV vaatleja
liitunud: 13.08.2014
|
14.08.2014 10:27:55
|
|
|
zar kirjutas: |
Mis te tegelete lollustega, ostke see Crystalyte G mootor ära. See pole mingi hiina p**k, vaid reaalselt toimiv asi ikkagi. Nüüd hind juba 260 €. Sellele vaja aku juurde osta ja ongi minek. |
Huvitav kus seda Crystalyte toodetakse siis? kui plaan külla minna siis Beiqijia Town, Changping District, Beijing China
|
|
tagasi üles |
|
 |
d3t
HV Guru

liitunud: 14.05.2004
|
14.08.2014 11:03:17
|
|
|
zar, suht mõtetult lahja. MP3 enamvähem samas hinnaklassis ja oluliselt mõnusam julla.
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine |
|
tagasi üles |
|
 |
zar
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2004
|
14.08.2014 12:38:10
|
|
|
d3t kirjutas: |
zar, suht mõtetult lahja. MP3 enamvähem samas hinnaklassis ja oluliselt mõnusam julla. |
400 w mootor, et kerge ratas ehitada on vägagi hea. MPIII on üks mõtetumaid mootoreid, mis siia ilma on loodud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mr. green
HV vaatleja
liitunud: 13.08.2014
|
15.08.2014 16:41:04
|
|
|
Soovitage palun millist uut kitti osta 500-1000w mootoriga.
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
16.08.2014 08:01:49
|
|
|
"MPIII on üks mõtetumaid mootoreid, mis siia ilma on loodud."
Miks nii väidad?? Ok, selle sisemise kontrolleriga on jah probleeme aga kui see välise kontrolleri peale ümber ehitada on see OK...
Li-Ion akust soovitaks heaga eemale hoida... mõttetu raha raiskamine. Niipalju kui mina olen suhelnud erinevate inimestega on sellega pahatihti probleeme. Kärvab lihtsalt kiiresti ära... aga võta näpust.
See Crystalyte on tore küll (mootor) aga kontroller on seal täielik p*sk.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
16.08.2014 17:04:29
|
|
|
Mis te seal MPIII mootoris leiate? MPII ju ~100€ odavam
MP sisemine kontroller sobib hästi ema või lapse rattale.
Magicpie IV juba olemas
viimati muutis DVDRW 16.08.2014 17:05:34, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
|