Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 176, 177, 178  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 07.07.2014 00:50:42 vasta tsitaadiga

Gotmilk, tänud! Eks ma alustan proovimist ja kruttimist kui DK 2 kätte saan. beer_yum.gif
Millise süsteemiga need oculuse demod töötavad. Kas nendes 3D efekt automaatselt ilusti paigas või saab ka valida? Millise mulje need on Sinule jätnud?
Ja küsimus ka vana klassiku kohta. Half-Life 2, kas see mäng töötab otse, ilma VorpXi? Vähemalt kirjas, et täis tugi on olemas. Mida see tegelikkuses tähendab? Kurram, küsimusi nii palju. icon_redface.gif Selle mängimine isegi tavaliste 3D prillidega oli päris huvitav kogemus minule.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.07.2014 08:11:26 vasta tsitaadiga

Gotmilk, thumbs_up.gif
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Gotmilk
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2005




sõnum 07.07.2014 10:24:45 vasta tsitaadiga

Avot

Oculuse ametlikud demod töötavad kohe out of the box. Conf failis pean ainult enda pikkuse ja IPD paika panema. http://en.wikipedia.org/wiki/Pupillary_distance

Arvutid kus need demod jooksevad on erinevad. Paljud demod ei ole visuaalselt väga intensiivsed ja seega ei nõua ka väga võimast arvutit.

Kui Skyrimi või mingid muud mängu mängida tahad siis on rohkem pusimist. Igal draiveril on tavaliselt mingi control panel kus saad katse eksituse meetodil niikaua ringi pusida kuniks enda jaoks parimad settingud leiad. Skyrimiga on minuteada veel see jama, et kui kastudad mod-e mis vajavad SKSE-d siis nende draiveritega stereo visooni tööle ei saa. Vb. on nüüd asi muutunud aga varem vähemalt ei saanud kuna seal tekkis mingi konflikt.

HL2 on Valve poolt ametlik support olemas. Eks peab täpselt googeldama kuidas see tööle käib kuid siit leidsin vana õpetuse. http://www.roadtovr.com/how-to-configure-half-life-2-beta-for-your-oculus-rift-gameplay-video/
Tean veel, et üks developer teeb oma VR tuge HL2 jaoks ja see pidavat paljude sõnul parem olema kui Valve ametlik versioon. http://www.roadtovr.com/hl2vr-mod-half-life-2-virtual-reality-download/
Seal saad träkkida käte liikumist kui sul Razer Hydra on.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 19.07.2014 12:41:58 vasta tsitaadiga

Kas kellelegi on infot tulnud oma tellimuse kohta? Ootus tundub väga pikalt icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.07.2014 09:47:19 vasta tsitaadiga

Juulis pidid tulema juba. Viimane nädal... youtube'is veel midagi asjalikku ei ole märganud...
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
renhoelder
HV veteran
renhoelder

liitunud: 19.06.2003




sõnum 24.07.2014 10:40:37 vasta tsitaadiga

Esimesed 10000 DevKit2 pandi teele http://www.engadget.com/2014/07/23/oculus-rift-dk2-virtual-reality-now-shipping/#continued
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 24.07.2014 11:07:24 vasta tsitaadiga

Loodetavasti saan esimeste seas ka käpad peale Eestis icon_smile.gif Videos incoming icon_biggrin.gif
Aga tahaks jah suuresti näha mida OLED ja 1080p siis pakub vs tavaline.
Hea meelega kutsuks taas rahvast järgi testima mõlemat seadet korraga beer_yum.gif ala mingi HV eri.

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Gotmilk
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2005




sõnum 24.07.2014 12:38:05 vasta tsitaadiga

Päris 10k rifti veel teele saadetud ei ole. Hetkel teevad nad esimese nn. "kohale toimetamise test run-i" veendumaks, et kõik on OK ja siis läheb neil distribution centr-es automaatne süsteem tööle (mis loodetavasti 1-2 päeva jooksul realiseerub) ja ülejäänud esimese batchi riftid saadetakse ka teele. Hektel paistab, et oma esimesed riftid saavad kätte kõik need kes esimese 90 minuti jooksul seadme tellisid. Mina tellisin müügi tulemise hetkest 28 -ndal minutil ja tänu sellele jäin esimese test run-i sisse. Täna hommikul saadeti mulle confirmation, et raha on maha võetud ja seade hakkab UK-st tulema. Loodetavasti saabub esmaspäevaks Eestisse.

Mis esimesse 10k rifti puutub siis need lähevad inimestele kes tegid oma tellimuse esimese 36 tunni jooksul. http://vrfocus.com/archives/1467/12-5k-rift-dk2s-sold-first-36-hours-oculus-confirms/ Hiljem tellijad peaksid jääma augusti/septembri kanti.


Tahtsin veel tähelepanu resolutsiooni jutule viia. Paar nädalat tagasi arutasime reso tähtsuest riftis. Täna leidsin Oculuse dokumentatsioonis sellise lõigu.


The DK2 Rift has a display resolution of 1920 x 1080, but the distortion of the lenses means the
rendered image on the screen must be transformed to appear normal to the viewer. In order to
provide adequate pixel density for the transformation, each eye requires a rendered image that
is actually larger than the resolution of its half of the display.

Such large render targets can be a performance problem for some graphics cards, and
dropping framerate produces a poor VR experience. Dropping display resolution has little
effect, and can introduce visual artifacts.
Dropping the resolution of the eye buffers, however,
can improve performance while maintaining perceived visual quality.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 24.07.2014 15:07:11 vasta tsitaadiga

Gotmilk, sa vana Rifti testisid?
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
cubedude
Kreisi kasutaja
cubedude

liitunud: 20.12.2009




sõnum 24.07.2014 15:47:48 vasta tsitaadiga

HDTanel kirjutas:
Gotmilk, sa vana Rifti testisid?


Gotmilk kirjutas:
Muideks ma olen viimased 1.5 aastat rift1 devkiti päevas ca 5-6 kasutanud (töö nõuab). Siiani pole ühtegi tervise probleemi tekkinud ja see on veel DK1 käkerdis millel madal reso ja puudub positional tracking.
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 24.07.2014 22:26:13 vasta tsitaadiga

Saan ka sügisel neid näppida, aga ootamist on veel kõvasti. DK1t polegi proovinud kusjuures icon_smile.gif
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 25.07.2014 08:39:06 vasta tsitaadiga

Rift lööb SDCC'il laineid.

Using Facebook’s brand new Oculus Rift virtual reality technology, Legendary Pictures invites fans to join the fight and take control of the 250-foot Jaeger, in a combat simulator – with no drift connection required. During the experience star Charlie Hunnam acts as your co-pilot and guide, while the goggle headset allows you to look in all directions at the interior of the Jaeger and, of course, the approaching kaiju. Built using the same assets Industrial Light & Magic worked with for the movie, it’s seriously intense!
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gotmilk
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2005




sõnum 28.07.2014 13:33:13 vasta tsitaadiga

Ei ole veel Oculust kätte saanud. Ups-i andmetel peaks reedeks kohal olema. Praegusel hetkel tundub, et uuel Oculuse SDK-l on palju nn. probleeme mis tuleb ära lahendada enne kui DK1 demod DK2 jaoks uuendatud saab. Seega siin võib vabalt minna vähemalt kuu kaks kuniks kõik jõuavad oma projektid uuendatud. Praegusel hetkel DK2 peal midagi eriti mängida ei ole. Samuti kõik injection draiverid (vireo, vorpx, tridef) mis lubasid skyrimi ja muid asju mängida ei toeta DK2 versiooni. Millal ja kas nad ennast uuendavad ei tea keegi. Vorpx-i looja lubas kohe asjaga tegelema hakata kui oma headset-i kätte saab. Aga arvestades, et DK1 välja tulekust läks 5 kuud enne mööda kui ta oma draiveri välja lasi võib see ka DK2 peal korduda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 28.07.2014 13:58:44 vasta tsitaadiga

Gotmilk, miks sa arvad, et niikaua läheb? Nad pidi nullist üles ehitama koodi selle jaoks, nüüd lihtsalt väike upgrade vaja teha, usun, et võib isegi mõne tunni töö olla, oleneb kui suur aju on. icon_razz.gif aga sellepeale väga küll ei tulnud, et mitte midagi ei tööta DK2 peal icon_lol.gif
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Gotmilk
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2005




sõnum 28.07.2014 14:57:17 vasta tsitaadiga

DK2 ei ole väike upgrade. Kogu sisu koos süsteemiga on välja vahetatud. Oled screeniga low persistance tehnoloogia + time warp + positional tracking + OP süsteemide draiverid + mängumootorite integreerimine. <-- ja need on kõigest asjad millest mina teadlik olen. Rääkimata pidevast R&D VR- jaoks. Kui see kõik oleks ainult "väike upgrade" oleks maailm täis firmasid kes VR-is innovatsiooni looks.

Nad isegi lükkasid DK2 shippimise edasi kuna sdk ei olnud valmis.
http://www.roadtovr.com/oculus-rift-dk2-shipment-delayed-polish-oculus-sdk/

Ja ega see sdk arendus kunagi valmis ei saagi. Alati on vaja uunedusi luua kuna tehnoloogia pidevalt areneb. Praegu on olukord selline, et nii mõnigi developer on otsustanud oodata millal kriitilised probleemid ära lahendatakse sest muidu ei saa nad oma projektiga edasi minna.

Sul on Oculuse dev foorumis kasutaja olemas. Mina viska sinna pilk peale ja näed, et nende äsja releasitud uus SDK ei ole ideaalne. Näiteks dünaamilised varjud katki tehtud kuna DK2 kasutab renderdamisel oma projection matrix-i ja mängumootor ei saa sellest aru. Päris mitmel developeril pilt lihtsalt väriseb kuna time warp töötab valesti. Lisada sinna otsa hunnik pisemaid probleeme mis tuleneb arvutite erinevast konfist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rene p
HV veteran

liitunud: 05.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2014 20:56:15 vasta tsitaadiga

http://www.extremetech.com/extreme/186980-nvidia-quadruples-display-resolution-by-stacking-two-cheap-lcd-panels-on-top-of-each-other
Kaudselt ka selle teemaga seotud, tulevikus ehk rohkemgi kui arvata oskame praegu.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2014 13:30:33 vasta tsitaadiga

Huvitav kuidas see performance'it mõjutab? Nagu tavaline 4k-gi?
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
cubedude
Kreisi kasutaja
cubedude

liitunud: 20.12.2009




sõnum 30.07.2014 14:23:29 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
Huvitav kuidas see performance'it mõjutab? Nagu tavaline 4k-gi?


No graafikat peab nagunii 4k reso peal ära arvutama et kuidas õige on ja siis tuleb eraldi protsess juurde et see 4k pilt jaotada 2 ekraani peale mis on 1/4-ndik reso ekraani kohta... Samas selle saaks n.ö. monitori riistvara/tarkvara kaela ajada et arvuti ise, mis pilti annab ei peaks rohkem tööd tegema. Väga huvitav tehnoloogia (või õigemini olemasoleva tehnoloogia piiride ületamine), videot soovitan kindlalt vaadata mis on antud artiklis. Samas kui see annab väga hea resolutsiooni, siis spetsiifilised joonevärvid vms ei ole üldse nii täpsed kui individuaalselt pikslid suudavad kuvada aga ehk see miinus on väike võrreldes hinna vahet mis võib tulla hakataksegi nii tegutsema selliste mitte-proffesionaalsete asjade jaoks mis ikkagi nõuavad suurt reso.


viimati muutis cubedude 30.07.2014 15:43:41, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 30.07.2014 15:32:38 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
Huvitav kuidas see performance'it mõjutab? Nagu tavaline 4k-gi?
kuna reso on 4k, siis perf ongi sama, mis 4k resoga mängides.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 30.07.2014 15:35:09 vasta tsitaadiga

nende kasutatud lahendus siiski arvutab asju gpu peal, nii et sealt peab mõningane performance hit lisaks tulema.
ma küll kahtlustaks, et reaalses tootmisvalmis rakenduses annaks seda ilmselt ka rauas teha.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 30.07.2014 15:52:35 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
nende kasutatud lahendus siiski arvutab asju gpu peal, nii et sealt peab mõningane performance hit lisaks tulema.
ma küll kahtlustaks, et reaalses tootmisvalmis rakenduses annaks seda ilmselt ka rauas teha.
see overhead, mis selle kokkupanemise jaoks kulub, ei ole nüüd küll midagi märkimisväärset.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cubedude
Kreisi kasutaja
cubedude

liitunud: 20.12.2009




sõnum 31.07.2014 17:17:26 vasta tsitaadiga

Esimestel käes :

Markiplier -Proton Pulse ja Spirited Away - https://www.youtube.com/watch?v=OUjAhWWROsI&list=UU7_YxT-KID8kRbqZo7MyscQ
jacksepticeye - Unbloxing - https://www.youtube.com/watch?v=jhO0CN5jR7s
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zuurikw
HV vaatleja

liitunud: 12.01.2014




sõnum 01.08.2014 04:18:15 vasta tsitaadiga

DK 2 lahti kiskumine avaldab päris huvitavaid asju icon_biggrin.gif https://www.youtube.com/watch?v=-HoHkFgslJc
Peaks enda oma kätte saama augustis.
kui kedagi huvitab milline näeb pilt välja läbi oculuse http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 01.08.2014 10:39:29 vasta tsitaadiga

1 august on käes ja rifti pole kuskil! Tellimis hetkel 21.03 sain aru, et juulis peaks rift minul olema. Kõigile siis hoiatuseks, kes te praegu tellite! Tähtajad ei pea, peavad, aga nagu "juudi poes"! thumbs_down.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 01.08.2014 11:34:35 vasta tsitaadiga

Piltidega teardown https://www.ifixit.com/Teardown/Oculus+Rift+Development+Kit+2+Teardown/27613
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 176, 177, 178  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.