Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 11.04.2014 09:09:56 vasta tsitaadiga

link :: kapital

kapital 10.04.2014 neljas minut. Kas see noormees kes ratast ehitab on meie foorumis ka?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 14.04.2014 19:23:29 vasta tsitaadiga

Selle ratta kohta saab lugeda siit- http://www.zev.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jabar
HV vaatleja

liitunud: 31.03.2007




sõnum 18.04.2014 17:46:13 vasta tsitaadiga

Selline küsimus tekkis, et kui palju mõjutab külm ilm lifepo4 akut? Sai siin paar nädalat tagasi proovitud sõitu, külma oli vist mingi -2 ja lisaks tugev külm tuul, aku sai millegi pärast väga kiiresti tühjaks. Minu enda arvestuse järgi mingi 8km oleks pidanud kindlalt saama veel ära sõita, nüüd soojemate ilmadega pole mingit probleemi olnud. Tegemist, siis golden motori 48v 10ah akuga ja MP3.
Terv.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 18.04.2014 18:17:47 vasta tsitaadiga

jabar kirjutas:
Selline küsimus tekkis, et kui palju mõjutab külm ilm lifepo4 akut? Sai siin paar nädalat tagasi proovitud sõitu, külma oli vist mingi -2 ja lisaks tugev külm tuul, aku sai millegi pärast väga kiiresti tühjaks. Minu enda arvestuse järgi mingi 8km oleks pidanud kindlalt saama veel ära sõita, nüüd soojemate ilmadega pole mingit probleemi olnud. Tegemist, siis golden motori 48v 10ah akuga ja MP3.
Terv.

Väga palju. 0c ja 20c vahe oli mul 30km vs 50km.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 18.04.2014 22:11:40 vasta tsitaadiga

Mingi 80% mahutavusest peaks olema 0c juures
Tasub sõita ~1C (tunniga aku tühjaks) vooluga, siis Lifepo4 hoiab ennast ise soojas. thumbs_up.gif
Külmadel aegadel on targem akut toas hoida. Alla pooletunnise sõiduga ei jõuaks see siis jahtuma väga hakatagi.
Laadida alla 0c Lifepo4 akut ei tohi, kuna siis täisaku soojemasse kohta viimisel tekib ülepinge.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jabar
HV vaatleja

liitunud: 31.03.2007




sõnum 18.04.2014 22:56:47 vasta tsitaadiga

OK, asi selgem. Kas keegi bafang keskmootoriga ka mässanud? Sain proovida 250w, mis oli väga kerge Specialized hübriidi peal-kaal koos ratta, mootori ja akuga mingi 18kg. Jube mugav, kerge võrreldes MP3-ga. Kus juures tõmme ka päris korralik nii väikse mootori kohta. Neid vist olemas veel 350w, 500w, 750w.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 21.04.2014 12:40:39 vasta tsitaadiga

Jah, ~80% mahtuvust 0C juures võrreldes +25C juures on mõistlik. Väitega et 1C vooluga sõites saab aku soojaks paraku nõustuda ei saa juhul kui aku pole korralikult soojustatud. Kui tegemist on 10Ah "kadaka" akuga millel pole soojustust ja "boonuseks" veel alumiiniumkorpus mis juhib megahästi soojust siis jahtub selline aku 0C juures minutitega maha sõida siis 1C vooluga või mitte. Madalatel temperatuuridel suurema vooluga kui 0.1-0.15C laadida tõesti ei soovitaks... parem kui üldse vältida. Juhul kui külm aku soojendada üles väga kiiresti võib tõesti tekkida ülepinge oht... kuid seda kujutaks ette küll pigem väga mahukate akude või kunstliku kiire soojendamise korral. Muudel juhtudel BMS kütab selle liigse energia soojaks ära.

Kokkuvõttes soovitaks kõigil oma akusid soojustada icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lepa
Kreisi kasutaja
Lepa

liitunud: 28.07.2008




sõnum 22.04.2014 21:42:22 vasta tsitaadiga

....

viimati muutis Lepa 26.04.2014 16:33:28, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.04.2014 00:23:56 vasta tsitaadiga

Panen pakkumisele sellise akupaki: 36V 15Ah LiFePO4 akupatareikomplekt ja laadija LiFePO4 220V 2A - P267 x L156 x K68mm
Elu tõi muudatused ja pakk jäi seisma, kasutatud pole ja voldid ka madalale kukkunud mitte thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 25.04.2014 13:20:25 vasta tsitaadiga

Pildil on ju näha, et 24V süsteem seal peal! Pole selge kas 36V LiFePO4 sinna ka kannatab panna, selle reaalpinge kuni 45V...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zar
HV vaatleja
zar

liitunud: 22.09.2004




sõnum 02.05.2014 19:33:21 vasta tsitaadiga

Särtsuklubi Võru osakond tervitab:
Scott, pedelec, 36V ja 250w mootor. (Pärit akukeskusest)
Ratas kaalub 21 kg ja sõidab ~32 km/h
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 02.05.2014 20:07:18 vasta tsitaadiga

Abi vaja BMS ühendamisega. BMS on järmgine http://files.i4wifi.cz/inc/_doc/attach/StoItem/3673/Manual_EN.pdf

Iga aku klotsi + otsa külge juhe ja paki -. On see oluline kas B1 on paki miinuse poolne element või plussi poolne?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zar
HV vaatleja
zar

liitunud: 22.09.2004




sõnum 02.05.2014 21:22:07 vasta tsitaadiga

B1 on esimese elemendi plusklemm. B2 on teise elemendi + jne...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2014 21:23:12 vasta tsitaadiga

zar kirjutas:
B1 on esimese elemendi plusklemm. B2 on teise elemendi + jne...


ja kumbast otsast me lugema hakkame icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zar
HV vaatleja
zar

liitunud: 22.09.2004




sõnum 02.05.2014 21:27:55 vasta tsitaadiga

PAUKA kirjutas:
zar kirjutas:
B1 on esimese elemendi plusklemm. B2 on teise elemendi + jne...


ja kumbast otsast me lugema hakkame icon_smile.gif

Õigest otsast icon_smile.gif (tuu om tundaq, kui pauk käü)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.05.2014 01:33:23 vasta tsitaadiga

Lugema hakatakse aku miinusest. Kokku on alati elementide arv + 1
Kui elementide connektori pinnide arv on sama mis elementide arv, siis 1. võetakse juba B- pordist (jäme juhe).
Ja ühendada tuleb alates 2.-st (esimese elemendi +, teise elemendi +, jne)
Viimane klemm on aku + mida ühendatakse 2x, nii jäme juhe B+ porti kui viimane peenike juhe.
Spoiler Spoiler Spoiler


Enamasti BMS lülitab aku miinus poolt.
B- paks aku miinus juhe (sisend)
P- Laadija ja mootori miinus, mõnikord on ka eraldi C- (laadija miinus)
B+ paks aku pluss juhe, BMS + Laadija + ja Mootori + (kõik kokku ühendatud)

Kindluse mõttes on targem enne ühendamist pinged ära mõõta. Testri 1 ots aku miinus (ehk 1.) ja teine ots mida number edasi seda aina pinge kasvab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 03.05.2014 11:18:44 vasta tsitaadiga

No sellega on siis vähemasti korras, võib ära visata, käis valetpidi küljes. Paki pinge on 39.1V, BMS väljundis aga ainult 35.9V
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 03.05.2014 20:42:14 vasta tsitaadiga

Plussjuhtmel pole BMSiga midagi pistmist, isegi kui seal on mingi B+ siis ära plussjuhet sinna kindlasti ühenda... see läheb otse mootorisse / laadijasse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 04.05.2014 10:54:01 vasta tsitaadiga

Plussi pole BMS ühendanud, kõik nii nagu pdf's kirjas, välja arvatud et elemntide külge minevad juhtmed läksid täpselt vastupidi.
Ilmselt ei kannata remontida ka, kuna mingi osa on liimi sisse valatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 04.05.2014 11:35:31 vasta tsitaadiga

Näita seda pdf-i ka siis, kui plussi ei ühenda siis bms viimast elementi ei näe ja täpselt nii palju sul pinget kadunud ongi.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 04.05.2014 13:05:28 vasta tsitaadiga

PDF on mõned postid üleval.
http://files.i4wifi.cz/inc/_doc/attach/StoItem/3673/Manual_EN.pdf
BMS tuleb 12 juhet, ehk viimane peenike tuleb viimase elemendi plussist, ja sealt mõõtes jõuab ka bmsi plaadile 39V, aga mõõtes BMS väljundist P- on 36V, laadija ots CH- on samuti 36V.

Ilmselt põles ikkagi midagi maha, kuna ühendasin alguses B1-B12 vastupidi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 07.05.2014 12:45:30 vasta tsitaadiga

Näed sa siis, mingi Soome tüüp on minu unistuste projekti juba ära teinud - http://porvoon.tavarafillari.fi/2013/11/28/jalkiasennettava-sahkomoottori-tuo-etaisyytta/

Endal sama toorik igapäevaseks sõiduvahendiks ja mõte liikus seal suunas, et võiks Bafangi süsteemi paigaldada sinna, et kannataks tulevikus muretult lapsi vedada ja muud teha ka ülesmäge ning vastutuult.

_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 15.05.2014 13:17:46 vasta tsitaadiga

Kuna sellele rattale kuhu esialgu plaan oli mootor paigaldada, tänu ketaspiduri supportile, ära ei mahtunud, läks hetkel ühe vana naisteka külge süsteem icon_smile.gif

Tegemist on siis selle ev-power.eu komplektiga, enda lehe peal väidavad:

"Kit is set by default to limit of 250W and 25 km h to meet the standards for road traffic.
A simple setting can change up to 500W and 40 km/h. Please make this change only when operating off-road bikes."

Mis aga pole tõsi, mootoriks on 9C 2809 mille max kiirus on 36V akuga 27km/h.


tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 15.05.2014 13:23:33 vasta tsitaadiga

On 2 kiirust:
1. Kiirus kui ratas käib õhus vabalt ringi.
2. Kiirus kui istud peal ja liigud ilma väntamata (tuuleta).

Tavaliselt vist antakse 1. variant. Õhu kiirus on sul 27?

Näiteks Magic pie II mootoriga on 48v puhul:
1. 54 km/h (28")
2. ~ 43 km/h (28")
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 15.05.2014 13:31:54 vasta tsitaadiga

Peal istudes ja väntamata on 27.

Endless-spheres kirjutab selle mootori kohta:

The 205B-27-7x9, A.K.A. the 2809, A.K.A. the 7X9. It tops out at around 27kph.
Its a very slow wind motor that is great for puling up long steep hills, but the only way to make it faster is to use more voltage.

That motor at 72 volts would be fun.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.