Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
nunnu
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.11.2001
|
11.04.2014 09:09:56
|
|
|
link :: kapital
kapital 10.04.2014 neljas minut. Kas see noormees kes ratast ehitab on meie foorumis ka?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
|
tagasi üles |
|
 |
jabar
HV vaatleja
liitunud: 31.03.2007
|
18.04.2014 17:46:13
|
|
|
Selline küsimus tekkis, et kui palju mõjutab külm ilm lifepo4 akut? Sai siin paar nädalat tagasi proovitud sõitu, külma oli vist mingi -2 ja lisaks tugev külm tuul, aku sai millegi pärast väga kiiresti tühjaks. Minu enda arvestuse järgi mingi 8km oleks pidanud kindlalt saama veel ära sõita, nüüd soojemate ilmadega pole mingit probleemi olnud. Tegemist, siis golden motori 48v 10ah akuga ja MP3.
Terv.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
18.04.2014 18:17:47
|
|
|
jabar kirjutas: |
Selline küsimus tekkis, et kui palju mõjutab külm ilm lifepo4 akut? Sai siin paar nädalat tagasi proovitud sõitu, külma oli vist mingi -2 ja lisaks tugev külm tuul, aku sai millegi pärast väga kiiresti tühjaks. Minu enda arvestuse järgi mingi 8km oleks pidanud kindlalt saama veel ära sõita, nüüd soojemate ilmadega pole mingit probleemi olnud. Tegemist, siis golden motori 48v 10ah akuga ja MP3.
Terv. |
Väga palju. 0c ja 20c vahe oli mul 30km vs 50km.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
18.04.2014 22:11:40
|
|
|
Mingi 80% mahutavusest peaks olema 0c juures
Tasub sõita ~1C (tunniga aku tühjaks) vooluga, siis Lifepo4 hoiab ennast ise soojas.
Külmadel aegadel on targem akut toas hoida. Alla pooletunnise sõiduga ei jõuaks see siis jahtuma väga hakatagi.
Laadida alla 0c Lifepo4 akut ei tohi, kuna siis täisaku soojemasse kohta viimisel tekib ülepinge.
|
|
tagasi üles |
|
 |
jabar
HV vaatleja
liitunud: 31.03.2007
|
18.04.2014 22:56:47
|
|
|
OK, asi selgem. Kas keegi bafang keskmootoriga ka mässanud? Sain proovida 250w, mis oli väga kerge Specialized hübriidi peal-kaal koos ratta, mootori ja akuga mingi 18kg. Jube mugav, kerge võrreldes MP3-ga. Kus juures tõmme ka päris korralik nii väikse mootori kohta. Neid vist olemas veel 350w, 500w, 750w.
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
21.04.2014 12:40:39
|
|
|
Jah, ~80% mahtuvust 0C juures võrreldes +25C juures on mõistlik. Väitega et 1C vooluga sõites saab aku soojaks paraku nõustuda ei saa juhul kui aku pole korralikult soojustatud. Kui tegemist on 10Ah "kadaka" akuga millel pole soojustust ja "boonuseks" veel alumiiniumkorpus mis juhib megahästi soojust siis jahtub selline aku 0C juures minutitega maha sõida siis 1C vooluga või mitte. Madalatel temperatuuridel suurema vooluga kui 0.1-0.15C laadida tõesti ei soovitaks... parem kui üldse vältida. Juhul kui külm aku soojendada üles väga kiiresti võib tõesti tekkida ülepinge oht... kuid seda kujutaks ette küll pigem väga mahukate akude või kunstliku kiire soojendamise korral. Muudel juhtudel BMS kütab selle liigse energia soojaks ära.
Kokkuvõttes soovitaks kõigil oma akusid soojustada
|
|
tagasi üles |
|
 |
Lepa
Kreisi kasutaja

liitunud: 28.07.2008
|
22.04.2014 21:42:22
|
|
|
....
viimati muutis Lepa 26.04.2014 16:33:28, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
23.04.2014 00:23:56
|
|
|
Panen pakkumisele sellise akupaki: 36V 15Ah LiFePO4 akupatareikomplekt ja laadija LiFePO4 220V 2A - P267 x L156 x K68mm
Elu tõi muudatused ja pakk jäi seisma, kasutatud pole ja voldid ka madalale kukkunud mitte
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
25.04.2014 13:20:25
|
|
|
Pildil on ju näha, et 24V süsteem seal peal! Pole selge kas 36V LiFePO4 sinna ka kannatab panna, selle reaalpinge kuni 45V...
|
|
tagasi üles |
|
 |
zar
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2004
|
02.05.2014 19:33:21
|
|
|
Särtsuklubi Võru osakond tervitab:
Scott, pedelec, 36V ja 250w mootor. (Pärit akukeskusest)
Ratas kaalub 21 kg ja sõidab ~32 km/h
|
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
|
tagasi üles |
|
 |
zar
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2004
|
02.05.2014 21:22:07
|
|
|
B1 on esimese elemendi plusklemm. B2 on teise elemendi + jne...
|
|
tagasi üles |
|
 |
PAUKA
HV veteran

liitunud: 22.07.2003
|
02.05.2014 21:23:12
|
|
|
zar kirjutas: |
B1 on esimese elemendi plusklemm. B2 on teise elemendi + jne... |
ja kumbast otsast me lugema hakkame
|
|
tagasi üles |
|
 |
zar
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2004
|
02.05.2014 21:27:55
|
|
|
PAUKA kirjutas: |
zar kirjutas: |
B1 on esimese elemendi plusklemm. B2 on teise elemendi + jne... |
ja kumbast otsast me lugema hakkame  |
Õigest otsast (tuu om tundaq, kui pauk käü)
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
03.05.2014 01:33:23
|
|
|
Lugema hakatakse aku miinusest. Kokku on alati elementide arv + 1
Kui elementide connektori pinnide arv on sama mis elementide arv, siis 1. võetakse juba B- pordist (jäme juhe).
Ja ühendada tuleb alates 2.-st (esimese elemendi +, teise elemendi +, jne)
Viimane klemm on aku + mida ühendatakse 2x, nii jäme juhe B+ porti kui viimane peenike juhe.
Spoiler 
Enamasti BMS lülitab aku miinus poolt.
B- paks aku miinus juhe (sisend)
P- Laadija ja mootori miinus, mõnikord on ka eraldi C- (laadija miinus)
B+ paks aku pluss juhe, BMS + Laadija + ja Mootori + (kõik kokku ühendatud)
Kindluse mõttes on targem enne ühendamist pinged ära mõõta. Testri 1 ots aku miinus (ehk 1.) ja teine ots mida number edasi seda aina pinge kasvab.
|
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
03.05.2014 11:18:44
|
|
|
No sellega on siis vähemasti korras, võib ära visata, käis valetpidi küljes. Paki pinge on 39.1V, BMS väljundis aga ainult 35.9V
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
03.05.2014 20:42:14
|
|
|
Plussjuhtmel pole BMSiga midagi pistmist, isegi kui seal on mingi B+ siis ära plussjuhet sinna kindlasti ühenda... see läheb otse mootorisse / laadijasse.
|
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
04.05.2014 10:54:01
|
|
|
Plussi pole BMS ühendanud, kõik nii nagu pdf's kirjas, välja arvatud et elemntide külge minevad juhtmed läksid täpselt vastupidi.
Ilmselt ei kannata remontida ka, kuna mingi osa on liimi sisse valatud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
04.05.2014 11:35:31
|
|
|
Näita seda pdf-i ka siis, kui plussi ei ühenda siis bms viimast elementi ei näe ja täpselt nii palju sul pinget kadunud ongi.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
04.05.2014 13:05:28
|
|
|
PDF on mõned postid üleval.
http://files.i4wifi.cz/inc/_doc/attach/StoItem/3673/Manual_EN.pdf
BMS tuleb 12 juhet, ehk viimane peenike tuleb viimase elemendi plussist, ja sealt mõõtes jõuab ka bmsi plaadile 39V, aga mõõtes BMS väljundist P- on 36V, laadija ots CH- on samuti 36V.
Ilmselt põles ikkagi midagi maha, kuna ühendasin alguses B1-B12 vastupidi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Fukiku
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.11.2003
|
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
15.05.2014 13:17:46
|
|
|
Kuna sellele rattale kuhu esialgu plaan oli mootor paigaldada, tänu ketaspiduri supportile, ära ei mahtunud, läks hetkel ühe vana naisteka külge süsteem
Tegemist on siis selle ev-power.eu komplektiga, enda lehe peal väidavad:
"Kit is set by default to limit of 250W and 25 km h to meet the standards for road traffic.
A simple setting can change up to 500W and 40 km/h. Please make this change only when operating off-road bikes."
Mis aga pole tõsi, mootoriks on 9C 2809 mille max kiirus on 36V akuga 27km/h.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
15.05.2014 13:23:33
|
|
|
On 2 kiirust:
1. Kiirus kui ratas käib õhus vabalt ringi.
2. Kiirus kui istud peal ja liigud ilma väntamata (tuuleta).
Tavaliselt vist antakse 1. variant. Õhu kiirus on sul 27?
Näiteks Magic pie II mootoriga on 48v puhul:
1. 54 km/h (28")
2. ~ 43 km/h (28")
|
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
15.05.2014 13:31:54
|
|
|
Peal istudes ja väntamata on 27.
Endless-spheres kirjutab selle mootori kohta:
The 205B-27-7x9, A.K.A. the 2809, A.K.A. the 7X9. It tops out at around 27kph.
Its a very slow wind motor that is great for puling up long steep hills, but the only way to make it faster is to use more voltage.
That motor at 72 volts would be fun.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|