Rifti jaoks sobivad mängud, kus sa oled mingis masinas ja ise ei jookse ringi. Ralli, lennusimud, mingid mechimängud. Aju tunneb, et ta on/istub masinas, mis liigub ja siis ei teki rõvedat tunnet.
Kohe kui hakkad ise ringi sibama, läheb aju sassi
Siiia oleks juurde vaja ainult veel seda ca keskklassi auto hinnaga hüdraulilist playseati... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Ma kardan, et out of the box ei tööta oculus väga hästi hüdraulilise istmega, seal ju kallutatakse päris palju nii ette kui taha, oculus arvab sellepeale ju, et vaatan maha või taevasse. ( nt sellise puhul http://www.youtube.com/watch?v=S8gwdfBpgUI ) Ilmselt annaks mingil määral parandada seda käitumist. _________________ ToreTigu
See on paari nutika inimese softi kirjutamise küsimus ei midagi enamat...
Mängud mis sellist emulatsiooni (kus juures just sellest masinast kirjutasingi, kui mainsin keskklassi auto hinda) toetavad või pigem, mis töötavad selle istmega (loe: pakuvad istmele piisvalt palju füüsika arvutusi, et see saaks emuleerida korralikult) saavad neid samu väljundeid pakkuda ka riftile ja seega on võimalik need "taandada"...
See crystal cove tundub päris huvitav olevat. Ma ise mõtlesin ka just positisooni jaoks, et miks ei kasutata mingit välist sensorit nagu kaamerat või pulti mida sa paned kusagile kõrvale ja on stationaarne (et registreerida kallutamist, lean jms kus positioon muutub horisontaalselt). Natuke võib olla ebamugav küll kuid suuremosa kasutuses see on täitsa hea, kerge ja odav lahendus. Kindlasti saab mingid ülisensorid sisse panna aga see võib tulla kallis ja keeruline ning ei pruugi keskmise kasutaja jaoks ära tasuda
How many decades have they said not to sit too close to the tv because it will damage your eyes and now we are literally sticking the screen to our eyeballs with a magnifying glass
see torujüri ilmselt ei mõista, et seesama magnifying glass viib selle ekraani, mis on literally sticking to your eyeballs, optiliselt kaugemale ja ei riku sellega silma fookust.
Ega silmad ei saa rikutud selle pärast, et me liiga lähedal telekale istuma. Silmad saavad rikutud, sest telekat vaadates me vaatame koguaeg otse ja silmad kuivavad ära ning kuna fookus on pidevalt samas kohas, siis silma lihased väsivad ja pärast ei suuda enam läätse painutada... oculuse puhul vist seda ei esine. Vist. Ringi me vaatame kindlasti rohkem kui telekaga, aga kõik asjad vist on automaatselt fookuses seega silm ei pea pingutama. vist. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
See silmade rikkumise jutt kehtis kineskoop teleri puhul, kus oli see värelus, mis tulenes madalast kaadrisagedusest. Aga eks näib, kuidas need silmad väsivad selle uue oculuse puhul, devkiti puhul oli probleem pigem selles, et enne läks südapahaks, kui silmad ära väsisid. Eriti pikalt kasutada ei saanud.
virvendus hakkab lihtsalt ajudele, silmadega ei juhtu midagi. kineskoobi probleem on see, et see kiirgab igast igast muid asju ka peale nähtava pildi ja see keerab silmad küll tuksi. Intensiivsus ka kindlasti teine, kui lcd või oled puhul. mis fokusseerimisse puutub, siis oculuse puhul on fookus samamoodi pidevalt samal kaugusel, kui raamatut lugedes või telekat vaadates.
Vahe peaks olema selles - ma ei ole silmaloog siin juures - et selleks, et silma fokusseerida on vaja läätse pingutada. Seda teha on silma lihasel väga ok, aga siis kui lääts on korralikult niisutatud. Kui silm seisab pmt paigal - loed raamatut/vaatad konna silma - siis silm ei liigu oma pesas ja seega seda ei niisutata ning jõud, mis kulub kuivanud läätse pingutamiseks kasvab, mis kurnab lihast.... midagi sellist... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
m6istlik oleks paari silmaarsti k2est kysida, mida nad riftist arvavad. mind ka t2itsa huvitaks.
monitoride osas t2pselt see, mida Aeron viimases paaris postis r22gib - yhte punkti fokuseerumine, mis kurnab silma, sest silma liigutamise lihased on siiski liikuma m6eldud. nii sellest p6hjustatuna kui ka lihtsalt seonduvana (soojad, tihti kuivad ruumid) on ka silmade kuivamine. crt v2relemine on (nyydseks küll 2ra vajunud) lisamure. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Vahe peaks olema selles - ma ei ole silmaloog siin juures - et selleks, et silma fokusseerida on vaja läätse pingutada. Seda teha on silma lihasel väga ok, aga siis kui lääts on korralikult niisutatud. Kui silm seisab pmt paigal - loed raamatut/vaatad konna silma - siis silm ei liigu oma pesas ja seega seda ei niisutata ning jõud, mis kulub kuivanud läätse pingutamiseks kasvab, mis kurnab lihast.... midagi sellist...
Samas mängides ju saad sa nn virtuaalsesse kaugusesse vaadata.. pm ju tegu nagu vaataks läbi akna õue... see rikuks siis silmi? Ma olen terve elu telerite ja monitorite ees passinud ikka väga kaua ja silmad on kerges 0,2 miinuses vaid.. põhimõtteliselt suht ideaalne nägemine. Kõikide hoiatuste järgi peaks ma pime olema.. eriti kui istun 52" telerist poole meetri, meetri kaugusel igapäev. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Tanel, probleem ei ole fokusseerimises vaid selles, et silma niisutatakse silma koopa poolt. Sinu silmi ei riku mitte see, et sa vaatad ühe kohta vaid see, et kui sa silma ei liiguta, siis lääts kuivab ning sama fookuse hoidmiseks vajaminev energia kasvab, sest kuivanud lääts on vähem elastne. Ehk siis küsimus ei ole aknast välja vaatamises vaid selles, et monitori puhul vaatad sa kogu aeg ühte punkti. OR'i puhul on FOV nii suur, et sa vaatad ringi ja seega peaks see olema oluliselt parem... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
See teooria on ikka kergelt BS. Võta googlist silma ehituse pilt ning vaata kus see 'lääts' asub. Ning nüüd mõtle kuidas see ära saab kuivada, kui see asub silma sees.
Ma olen silma ehituse ja tööga natuke kursis ilma pilti vaatamatagi aitäh.
Silma kuivamine on arvutikasutajate üks peamisi probleeme ja selle pärast silma tilkasid soovitataksegi.
Jutt on sellest silma osast, mis on päevavalguse käes ja püsib üsna liikumatuna kui samasse punkti vaadata.
Kui ei taha, ära usu... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Silma peaks niisutama ikka silma pilgutamine, mitte keerutamine silma koopas. Ära kuivab sarvkest mitte lääts. Mängimisega ja lugemisega on see teema, et inimene kipub silmapilgutamise "ära unustama". Ja pidevalt lähedale ja ühele kaugusele vaatamisega on just probleem fokuseerimises, mitte millesgi muus. Lugedes on silma läätse lihased pidevalt pinges ja liikumatud, kuna fookuse kaugust pole vaja muuta.
Oculus on muidugi pull asi, tahaks ka teada kuidas silmadele mõjub selline tehnoloogia.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.