Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tiim
HV veteran

liitunud: 11.10.2006
|
28.02.2013 19:53:04
|
|
|
kui disla ja elektriauto võrdluseks läks, siis tutika diiselmootoriga autoga peaks saama rohkem km sõita kui tutika elektriautoga. Disla kasuks räägib veel mugavus, ei pea laadimistega jebima. Palju elektriautol see kilometraaz oli ennem akude läbiminekut? ei saa miskipärast otsingumootoritele ligi, sellepärast küsin?
E: jah nüüd nägin silmadega üle lastes et uue auto teemat on sisse toodud juba
_________________ mida sa vahid mu allkirja, AHV raisk |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
hervor
HV kasutaja
liitunud: 01.10.2011
|
28.02.2013 20:05:00
|
|
|
Sults kirjutas: |
Mis R&D-st sa seletad? See auto pidi olema ju "nii lihtsa ehitusega", et selle ehitamine ei saa mingit olulist kulu nõuda! Tuleb vaid tootmisliin kiiremini käima panna ja hinnasilt teha vastavaks tegelikule tarbimisväärtusele (5000 € eest võiks ju mänguautoks osta küll). |
Mänguauto sobivas hinnaklassis - [url] http://www.evtraxer.eu/inpage/specifikace/[/url]
Elektriauto arendamise juures on vaja balanseerida elektrienergia muundamise efektiivsuse ja seadmete hinna ning massi vahel. Üks pool läheb paremaks, teine halvemaks ja optimumi leidmine nõuab tööd. Kui tavalise auto poole vaadata siis praeguse mootoriehituse tasemeni jõudmine on aega võtnud 100 aastat ja kui võrrelda algusaegadega siis mootori arendamisse on läinud väga palju aega ja raha ning elektriauto süsteemide samale tasemele viimine nõuab kah kuhjaga vaeva. Samas seadmed ise pole keerulised, aga nõuavad lihvimist.
Remondikulud lähevad tõenäoliselt alla, kui elektriautod rohkem moodi lähevad, praegu nad suht eksootika ja sellest ka hinnad.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 20:19:50
|
|
|
Elektriauto on sama vana kui sisepõlemismootoriga auto.
Pangu lihtsatest juppidest kokku, mis nad veel lihvivad? Toogu odavad ja lihtsad elektriautod turule, ujutagu see üle ja siis hakaku lihvima!
6588 € nii mänguauto eest on ikka palju!
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
hervor
HV kasutaja
liitunud: 01.10.2011
|
28.02.2013 20:20:16
|
|
|
Elektriauto peab olema konkurentsivõimeline tavalise autoga, muidu õnnestub ainult laod üle ujutada nendega.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 20:30:27
|
|
|
Konkurentsivõimest, ühe Chicago Leafiomaniku (naisterahva) kommentaar veebruari algusest:
tsitaat: |
Sorry to vanish—I am really sick of this whole damn thing. I bought a Toyota yesterday; I find it really sad that my EV experience would drive me to buy my first-ever all-gas car. Still have the Leaf, and I strongly suspect I'm going to need the help of an attorney to get rid of it. Exploring that possibility right now because one person does not need two cars.
To answer a lot of the speculation buzzing around here, I, like many urban residents, live in a condo. With a commercial parking garage. Simply put, there are lights, etc. plugged in no the same circuit, and I blow fuses when I plug in the trickle-charger so I'm not allowed to do that anymore. I have asked the valets never to park my car outside, and, as best I can tell, they have complied. It pretty effectively nixes any sort of preheating, so I don't bother. Also, as a lifelong resident of Chicago, yes, we're pretty damn flat—the kids in the park by my apartment are sledding on maybe 10 feet of elevation. I don't know what they have going on in the suburbs because that isn't Chicago. Thanks for making assumptions based on "visits" (oh, speaking of assumptions, I'm a woman).
Tires are fully inflated. I drive conservatively; I drove a Prius for 7 years, ffs. Where exactly would I have picked up a lead foot? I do need to keep the CC on at least minimally because I need air circulation when I drive; the fan is usually set at the bare minimum and the heat is set to 60 with defrost as needed.
Nissan's tech got approximately the same mileage I did during a test the day before yesterday. My favorite part of my entire Nissan saga was the conversation I had yesterday in which the service advisor claimed that everything is fine, then went and talked to him and came back to clarify that he drove 36 miles in 10 fuel bars "only because he used the headlights and the heat." Folks, it was a. nighttime and b. 0º F. I don't consider that unreasonable, much less for a $38k car. In fact, I would have been really pissed off had he gotten a ticket on my behalf for driving at night without his headlights on. (For the record, he had it in D, not Eco as I always do, because he had never driven a Leaf before and didn't know Eco existed. Way to instill confidence, Mid-City Nissan...)
I think I have been pretty reasonable, in terms of what I've done to try to increase my range. I think I represent the urban nerd demographic pretty well, and I think that's probably the Leaf's target demographic around here. That I am still getting half of the 62º the disclosure claimed as the worst case scenario (that's 14º, heavy traffic, wind and heat) is outrageously unacceptable. I am done. |
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
2korda2
HV kasutaja
liitunud: 19.07.2003
|
28.02.2013 20:41:13
|
|
|
Mulle tundub, et elektriauto pooldajad unustavad oma "elektriauto on lihtne" mantraga ära lihtsa tõsiasja - kuigi elektriauto võib ehitada üsna lihtsana, siis tegelikult müügiks pakutavad masinad on kõike muud kui lihtsad. Seesama "regen. braking system" - keeruline, kallis ja nagu lugeda - probleemne. Põhjus on tegelikult lihtne - isegi kui kogu keerukus maha kruvida, siis tänu aku hinnale ei oleks võimalik seda "täielikult plank linnaauto" ikkagi säästuauto hinnaga müüa.
Elektrimootor liikumise tekitamiseks on "parim asi kuni viilutatud leivani". Kui akud paraneksid määral, mis võimaldaks poole raha eest sama mahu ja kaalu sisse panna 5 korda rohkem energiat, siis hakkaks asi oluliselt kiiremini edenema. Tõsi, laadimine oleks ikkagi problemaatiline: Leaf 24kWh x5 = 120kWh. Seda on ikka päris palju ja vähestel on võimalik kodus selline kogus energiat öö jooksul masinasse laadida.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 21:00:53
|
|
|
Üks kommentaar Leafi remondikulude kohta:
tsitaat: |
Wow does it cost a lot to repair a Leaf...or worse...GET PARTS!!!!! I had the typical accident...stupid people on the interstate stop for nothing and then the change accident happens. This happen Oct 13 and we still are not sure when the parts will be in.
First it was the main battery cable, only to find out they were national back order with no expected delivery dates. Along with hood latch and several other basic parts. Guess being a new version, there are no stock parts and everything seems to be back ordered. And yes, I took it back to the dealer's shop for them to fix and repair.
Oh, and by the way...each headlight is $986.00. Yes I said each, thank God I have insurance..... |
Teine purunenud rehvi kohta:
http://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?f=30&t=6188
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
28.02.2013 21:11:29
|
|
|
Ei. Hoho teab paremini kui teie. Ta on ise 4 elektriautot ehitanud vanadest jalgratta raamidest...
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
hervor
HV kasutaja
liitunud: 01.10.2011
|
28.02.2013 21:27:39
|
|
|
Kas Leafil on LED tuled? See natuke seletaks, miks nad kallid on. Rehvid on küll müstiliselt kallid ja tundub, et kergelt ülearendatud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
28.02.2013 23:15:46
|
|
|
Kust otsast need tuled nüüd kallimad on kui muudel autodel. 10 aastat vana 5 seeria esituli maksis 1000€ tükk. See 750€ tule eest nüüd küll midagi väga müstilist ei ole.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
28.02.2013 23:37:55
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Kust otsast need tuled nüüd kallimad on kui muudel autodel. 10 aastat vana 5 seeria esituli maksis 1000€ tükk. See 750€ tule eest nüüd küll midagi väga müstilist ei ole. |
on ikka küll, mul maksab esituli 38€. Ma ei tea, mingi krdi kullast esitule hankisid oma 1000€ eest vms
Odav rsk, mul läheks 1 ots miski 12-13€ + ei peaks 8 korda tankimiseks peatuma.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
viimati muutis salatoimik 28.02.2013 23:55:01, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 23:41:33
|
|
|
Tuleb arvestada, et need on USA hinnad ja sealmaal on autod suhteliselt odavad, võrreldes Euroopaga. Ja see ohkimine kallite hindade üle neis tsiteeritud lõikudes on ameeriklaste imestus röögatute hindade üle, mitte mingi Ida-Euroopa pisiriigi piiratud võimalustega kodaniku kurtmine.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
01.03.2013 00:51:38
|
|
|
salatoimik, uus originaal tuli ja mis autole?
Loomulikult ei läinud see 1000€ loosi, paar korda odavam kasutaud tuli hoopis ja polnud sugugi kullast, originaal hella oma.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
01.03.2013 01:12:19
|
|
|
Taiwani toodang see 38€.
1000€ eest ostaks ilmselt juba teise samasuguse liikuri miski veaga kõrvale. Hea juppe võtta
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
01.03.2013 10:58:14
|
|
|
Sults kirjutas: |
Põhimõttelised looduse, Eesti riigi ja tavaautode vihkajad?
|
Ise hakkab esimesena sõimama ja siis kukub kisama, et teda sõimatakse
Ühe leafi pealt mingit statistikat teha on suht jabur. Maailmas on palju sisepõlemismootoritega autosid mis tuleks samamoodi iga 3 aasta tagant maha kanda täielikult.
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.03.2013 11:57:31
|
|
|
Noname kirjutas: |
Sults kirjutas: |
27.02.2013 16:10
Põhimõttelised looduse, Eesti riigi ja tavaautode vihkajad? |
Ise hakkab esimesena sõimama ja siis kukub kisama, et teda sõimatakse  |
Noname kirjutas: |
27.02.2013 10:03
Elektriautot mingi diiselkäkiga on ikka väga kohatu võrrelda. Diisel müriseb, haiseb (ja eritab vähitekitajat), remondikulud on üüratud jms. Vähemalt pooled linnas võiks nende koledate el autodega sõita, oleks müra ja paska vähem linnapeal
Millest sa räägid, ei ole ju. Põhimõtteline valitsuse ja EL auto vihkaja? |
Kas oled lisaks kõigele muule veel ka haugimäluga? Mina küsisin seda sinu küsimusele vastuseks. Kui sina loed seda alustamiseks, siis peaksid ikka ka enda eelnenud samalaadset küsimust arvestama, kui algatajat välja selgitada üritad. Sellise küsimuse sõimuks pidamine on vaieldav, on see ju küsimärgiga (mõeldud küsimusena - kas te olete põhimõttelised looduse, Eesti riigi ja tavaautode vihkajad?) ja ei ole suunatud konkreetse isiku pihta. Samas väited "sa oled ..." on otsene sõim.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
01.03.2013 12:06:01
|
|
|
No minu esimene lause oli ju ka küsimärgiga, milleks selle peale siis solvuda
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.03.2013 12:19:20
|
|
|
Noname kirjutas: |
No minu esimene lause oli ju ka küsimärgiga, milleks selle peale siis solvuda  |
Kohut mainisin ma SINU POOLT MINU KOHTA KIRJUTATUD OTSESE SÕIMU peale (sinu 28.02.2013 13:48 kommentaar).
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
01.03.2013 12:23:15
|
|
|
Kuidas see sõim on, see on arvamus ju
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.03.2013 12:29:45
|
|
|
Mida iganes! Hoia siis gurude lippu kõrgel!
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
01.03.2013 12:35:13
|
|
|
ot: |
olen ainus kes on märganud, et kodanik Sults kipub tihti peale oma argumentide kõikuma löömist otsima põhjus teisi enda solvamises süüdistamises?  |
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.03.2013 12:39:55
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
ot: |
olen ainus kes on märganud, et kodanik Sults kipub tihti peale oma argumentide kõikuma löömist otsima põhjus teisi enda solvamises süüdistamises?  |
|
1. Minu argumendid pole kõikuma löönud.
2. Ole hea, anna viide mõnele teisele teemale, kus ma olen kedagi süüdistanud enda solvamises.
Peaks Taneli käest küsima, võibolla ongi isiklikuks minemine HinnaVaatluses soositud joon ning Ho Ho ja NoName ajavadki õiget HinnaVaatluse asja?
viimati muutis Sults 01.03.2013 12:45:17, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
01.03.2013 12:44:17
|
|
|
ot: |
Ettepanek:
HV võiks teha eraldi uue alamfoorumi pealkirjaga "Väitlused", alampealkirjaga "Kes jääb peale?"
Sinna alla saaks siis teha teemasid näiteks "Duell: Ho Ho vs Sults" või "Kolmevõitlus: Ho Ho vs Sults vs Noname" jne.
Ja üldse saaks siis sinna lihtsalt splittida teemasid nagu selle praeguse teema lõpuosa siin. |
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.03.2013 13:05:30
|
|
|
WAV kirjutas: |
ot: |
Ettepanek:
HV võiks teha eraldi uue alamfoorumi pealkirjaga "Väitlused", alampealkirjaga "Kes jääb peale?"
Sinna alla saaks siis teha teemasid näiteks "Duell: Ho Ho vs Sults" või "Kolmevõitlus: Ho Ho vs Sults vs Noname" jne.
Ja üldse saaks siis sinna lihtsalt splittida teemasid nagu selle praeguse teema lõpuosa siin. |
|
Te võite teha teema küll, kuidas Sults on siin kaasfoorumlasi ahistanud ja kuidas ta oma arvamusega Eesti riigi alustalasid õõnestab. Ma ise ei plaani osa võtta ega isegi mitte jälgida. Vaba mikrofoni alla sobiks vast küll, sealseid teemasid ma ei loe.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
|