Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
27.02.2013 14:51:48
|
|
|
Täpselt. Sel puuduvad kõiksugu sissepritset, süüdet jmt juhtivad vidinad.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
27.02.2013 16:45:46
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Täpselt. Sel puuduvad kõiksugu sissepritset, süüdet jmt juhtivad vidinad. |
Teie jutust jääb mulje, et elektriautol pole ühtegi mootori tööd juhtivat plokki, on lihtsalt aku, pedaal ja elektrimootor. Nalja teete? Olete mõnda elektriautot lähemalt üldse näinud ja uurinud?
Diislitel pihustiprobleemid on siiski väga harvad, esimese paarisaja tuhande km peale ei tule tavaliselt veel midagi vahetada. Kui võtta elektriauto võrdluseks 10a vanune hooldamata diislirümakas, siis on võrdlus ebavõrdne, 10a pärast seesama elektriauto ei sõida enam üldse kuhugi, hoolda kuidas tahad.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
27.02.2013 17:10:28
|
|
|
Elektriauto remont ON kallim kui tavaauto remont.
Elektriauto soetuskulu on lausa KORDADES kallim.
Kust kohast te võtate selle, et elektriauto pidamine on soodsam?
Põhimõttelised looduse, Eesti riigi ja tavaautode vihkajad?
Portaali whatcar.ee toimetaja Tõnu Tramm viis Terevisiooni" jaoks läbi eksperimendi, kust selgus, et paari miinuskraadi juures (Eesti keskmine õhutemperatuur on u. +5 kraadi) tuleb Nissan Leafiga Tallinnast Tartusse ja tagasi sõitmiseks teha 8 (kaheksa) laadimist. Kui sellist sõitu teha kord kuus, siis selle maksumus kiirlaadijate võrgustiku kasutamisel on sõltuvalt paketist 30€, 39,6€ või 40€.
Mina saan 50 liitri bensiiniga Tallinna ja tartu vahet sõita vabalt 4 korda (kaks korda edasi tagasi). Seega kulub ühe edasi-tagasi sõidu kohta kütusele u 20€. Soodsam kui elektrika kiirlaadimise kulu!
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
27.02.2013 17:52:59
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Miki-Hiir kirjutas: |
Elektriauto remondikulud ei ole üüratud? Mille poolest elektriauto remont odavam oleks? |
Akust rataste liikumiseni on energia teisendus märksa lihtsam kui vedelkütusest. Vähem kohti mis saaks rikneda. |
Muide, see on ka üks põhjus, miks näiteks raudtee diiselvedurid ja pea kõik laevad kasutavad samuti just elektrimootoreid vahetult rataste või sõukruvi liikuma panekuks. Ka sisepõlemismootoriga auto tuleks lihtsam, töökindlam ja võimekam siis kui ühtlaselt vurisev sisepõlemismootor ajaks ringi hoopis generaatorit ja selle vooluga siis omakorda toidetakse rataste elektrimootoreid.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
27.02.2013 18:39:26
|
|
|
WAV kirjutas: |
Ka sisepõlemismootoriga auto tuleks lihtsam, töökindlam ja võimekam siis kui ühtlaselt vurisev sisepõlemismootor ajaks ringi hoopis generaatorit ja selle vooluga siis omakorda toidetakse rataste elektrimootoreid. |
Vaevalt! Pigem ikka risti vastupidi! Keerulisem ja rikkealtim kohe kindlasti, võimekuse osas ei oska öelda - väändemoment ilmselt tõuseks, kuid talvel lumehanges kössitavaid elektriautosid nähes tekib õigustatud küsimus, kas see 0-100 km kiirendus on ikka peamine parameeter auto võimekuse hindamiseks?
Tavaauto sõidab harilikult 200 000 km ilma ühegi jõuülekande rikketa. Elektriauto tõenäoliselt ei sõida oma eluajal 200000 km.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.02.2013 11:49:23
|
|
|
Mis teeb elektriauto jõuülekande keerukamaks vedelkütuse omast?
Ok, hübriidist veel saan aru kuid pean silmas 100% elektri oma.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
28.02.2013 12:14:51
|
|
|
Ideeliselt saaks olla elektriauto jõuülekanne äärmiselt lihtne. Ma ei tea kuidas need praegused sinised punnid tehtud on, kuid veduritest eeskuju võttes oleks vajalik igale rattale oma elektrimootor (vahetult ratta juures või isegi ratta sisse ehitatuna) koos sealsamas oleva lihtsa kiirusreduktoriga. Milline võrratu võimalus iga ratta vedu eraldi intelligentselt juhtida, peakompuutri poolt.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 12:26:48
|
|
|
Minu eelmine kommentaar käis variandi kohta - elekter vändatakse kohapeal tavalise sisepõlemismootoriga ning muundatakse siis elektrimootorite abil taas mehaaniliseks liikumiseks.
Selle variandi keerukus seisneb selles, et lisaks tavamootoriga esineda võivatele probleemidele lisanduvad ka elektrimootori(te)ga seotud probleemid. Rongidel kasutatakse elektrimootoreid seetõttu, et sedasi on lihtsam jagada veojõudu paljude vedavate telgede vahel. Tavalisel sõiduautol seda probleemi pole.
Kui elektriauto ehitamine ja remont oleks nii lihtne ja odav, kui mõni siin väidab, siis kajastuks see ka auto hinnasildil. Isegi kui eeldada, et elektriauto tootja võtab just uue elektriauto müügi pealt ropu kasumi, kuid näiteks varuosasid müüb väidetava odava omahinnaga, siis peaks tekkima nagu seeni pärast vihma neid firmasid, kes ostavad kokku odavad varuosad ja panevad neist ise kokku elektriautod ja müüvad siis natuke väiksema hiigelkasumiga kui originaal müüja. Paraku kurdavad elektriauto omanikud, et ka varuosad (tuled, peeglid jms) on elektriautol oma 2 korda kallimad kui tavaautol. Põhjus - autotootja tahab tagasi saada neid kulusid, mis hirmkalli omahinnaga autode olematu rentaablusega müügist on õhku jäänud.
Lihtsa 2 tagaratta veoga elektriauto põhimõtteline skeem:
Spoiler 
Võrdluseks 4 ratta veoga tavaauto skeem:
Spoiler 
viimati muutis Sults 28.02.2013 18:17:09, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 12:42:22
|
|
|
Mingi lasteaed siin, kaasvestlejaid lolliks sõimama?
Ma esitasin skeemid, kus enamvähem võrdse detailsusega on põhimõttelised osad toodud. Reaalsed lahendused on erineva keerukusega. Ka elektriauto skeem on tegelikult tohutult keerukam, kui minu esitatud skeemil. Lolliks sõimamise asemel võiks siis esitada adekvaatsema, kui minu näitega rahul pole. Minu skeemi point on, et elektriauto puhul on jõuülekandesse üritatud toppida ka pidurdamisel regeneratiivse taastootmise osa.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.02.2013 12:45:46
|
|
|
Sults kirjutas: |
enamvähem võrdse detailsusega on põhimõttelised osad toodud |
Ei, ei ole. Kaugeltki mitte.
Sults kirjutas: |
Minu skeemi point on, et elektriauto puhul on jõuülekandesse üritatud toppida ka pidurdamisel regeneratiivse taastootmise osa |
Selle koha pealt on skeem keerukam kui päriselu kuna mootor ise ongi seesama taastootja ning ei lisa süsteemi keerukust. Võta suvaline elektrimootor ja aja käsitsi ringi, elektrit tuleb.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 12:47:49
|
|
|
No võta siis oma skeem ja kustuta sealt elektriga seotud asjad ära ja saad tavaauto skeemi. On lihtsam kui hübriid.
Elektrimootorist üksi on vähe, et pidurdamisest akusid laadida. Vaja on keerukat süsteemi.
viimati muutis Sults 28.02.2013 12:55:30, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
2korda2
HV kasutaja
liitunud: 19.07.2003
|
28.02.2013 12:48:56
|
|
|
Ma müüsin eelmisel aastal oma Mondeo (2001, 2,0l bensukas, universaal). Selle masina viimase kolme aasta remondi ja hoolduskuludest moodustas sisepõlemismootorile (SPM) omaste probleemide likvideerimine kogukulust alla kolmandiku. Sellest võiks järeldada, et 10-aastase masina puhul 2/3 on elektriautol samad probleemid/kulud. Selle 1/3 SPM hooldus asendub keerukama elektrisüsteemi hooldusega (energia regen. süsteemid, akud jms). Kuidas tegelikult kulud kokku on - eks seda on 10 aasta pärast näha.
Uute masinate puhul on SPM-spetsiifilised kulud:
a) õlivahetus (80EUR?) korra aastas
b) Mõne aasta tagant vaja vahetada: küünlad(bensuka korral), õhu- ja kütusefilter, jahutusvedelik. Ükski neist pole väga kallis.
Alles suhteliselt eaka masina korral muutub SPM hooldus kallimaks (õlilekked, hõredad silidrid, küünlajuhtmed jne). Enam-vähem ehk sealtmaalt, kus hetkel hinnatakse elektriauto akupaki vahetamise vajadust.
Elektriauto puhul tähendab hetkehindade põhjal akupaki vahetuse vajadus -> auto utiliseerimine.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
28.02.2013 12:54:08
|
|
|
Võrdlus rongiga on üsna mööda ... raudtee on üsna sirge ja sile ja seega rongil erilist vedrustust vaja pole, seega ka vedrustamata massi võib olla rohkem, ehk siis iga ratta külge võibki laduda elektrimootori. Vahet pole.
Lisaks miks kasutatakse suurtel ja rasketel masinatel elektrimootoreid, on rataste arv ja jõumoment. Klassikalise mehaanilise veo puhul on juba neliveoline masin üsna keeruline diferentsiaalide ja sidurite süsteem, kui aga tahta veel rohkem vedavaid rattaid, läheb süsteem mõttetult keeruliseks ja lihtsam on kasutada elektrimootoreid hoolimata lisamassist. Samuti kui näiteks rongi vedur on mingi 4000hj, ei ole sidurite süsteem enam sugugi lihtne ... elektrimootorite puhul kaob see mure ära.
Sõiduautol seega tuleb liigelda tavalistel teedel ning vedrustamata massi lisamine mõjub väga halvasti juhitavusele.
Kokkuvõtteks - elektrimootoritel on omad plussid ja omad miinused, sõiduautode puhul minu silmis on miinuseid rohkem kui plusse, küll aga on olukord vastupidine suuremate masinate puhul.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 13:12:07
|
|
|
Mis puutub auto arenduskulusid, mis väikese läbimüügiga elektriautode hinnad väidetavalt üles ajavad, siis ise ütlete, et elektriauto on ülilihtsa ehitusega. Elektrimootor on üle 100 aasta vana. Mida seal siis nii hirmsati arendtati? iMievi puhul oli ka kere juba tavaauto näol olemas. Seda vaid kohendati ümber akude ja muude elektriauto spetsiifilise paigutamiseks pisut ümber.
Ka igat tavaauto mudelit müüakse algul esimene eksemplar, siis teine jne. Elektriauto tootmine on lihtsalt nii röögatult kallis, et seda ei saa vastuvõetava hinnaga müüa. Kui elektriauto müügihind oleks sama suurest tavaautost poole odavam, siis ehk ostetaks neid tavaautoga võrreldavates mahtudes.
Isiklik kogemus: uuena ostetud tavaautoga läbitud 250 000 km kohta 0 (null) jõuülekandega seotud riket.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
28.02.2013 13:31:32
|
|
|
Ei tasu unustada, et väga tihti on autoomanikul ikkagi 2 autot, elektriauto ja tavaauto.
Näen seda oma tutuvusringkonnast - üsna vähe sõite tehakse elektriautoga, enamus tehakse ikkagi tavaautoga.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
28.02.2013 14:48:40
|
|
|
Sults. Saime aru oled põhimõtteline riigi ja el-auto vihkaja.
El auto on kordades lihtsam kui sisepõlemise mootoriga auto. Sinu skeemid olid täis absurd. Kahe skeemi detailsuse tase ei ole mitte kuidagi võrreldav. Elektriautos on kordades vähem elektroonikat ja mehaanikat, see on loogiline fakt. Seda on kordades lihtsam remontida. Seda on kordades odavam kasutada. Pole vaja mingeid ekstreemseid talvenäiteid tuua, see on lollus.
El autosid on hetkel kallis toota, neid toodetakse kahjumiga ja seda vaid sellepärast, et neid toodetakse vähe.
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
28.02.2013 15:00:02
|
|
|
Loogiline fakt? Paluks faktile tõestust ka ... mitte lihtsalt pläma.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
28.02.2013 15:57:08
|
|
|
Sults, viska oma pildid spoilerisse, tiba keeruline on lugeda, kui peab vasakult paremale scrollima koguaeg.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 18:28:51
|
|
|
Noname - püüa end talitseda ja teistele siltide kleepimisega mitte liialdada. Sellise sõimu eest võib kohtusse ka sattuda.
Mis puutub skeemidesse, siis ole nii lahke ja esita siis võrreldava detailsusega adekvaatsed skeemid. Elektriautode puhul kasutatakse erinevaid lahendusi, kuni sinnani välja, et igal rattal on oma rummusisene mootor. Erinevalt nt lihtsa diiselauto mehaanikast sisaldab elektriauto jõuülekanne ka elektrilist osa.
Fakt on see, et igatahes USA elektriautode omanikud on elektriautode foorumis kurtnud, et elektriauto hooldus ja remont on väga kallid.
Miks on elektriautosid hetkel kordades kallim toota, kui nad on ise kordades lihtsamad, nagu te väidate?
viimati muutis Sults 28.02.2013 18:53:17, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
28.02.2013 18:51:15
|
|
|
Sults kirjutas: |
Noname - püüa end talitseda ja teistele siltide kleepimisega mitte liialdada. Sellise sõimu eest võib kohtusse ka sattuda.
Mis puutub skeemidesse, siis ole nii lahke ja esita siis võrreldava detailsusega adekvaatsed skeemid. Elektriautode puhul kasutatakse erinevaid lahendusi, kuni sinnani välja, et igal rattal on oma rummusisene mootor. Erinevalt nt lihtsa diiselauto mehaanikast sisaldab elektriauto jõuülekanne ka elektrilist osa.
Fakt on see, et igatahes USA elektriautode omanikud on elektriautode foorumis kurtnud, et elektriauto hooldus ja remont on väga kallid. |
Lisaks veel ka see, et mingisugustel elektriautodel, n-ö "pisiremonte" üleüldse ei tehtagi, vaid vahetatakse n-ö "tervikmäng" korraga välja. Ja siis võrdub remont enam-vähem järgmise auto ostmisega.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.02.2013 19:06:11
|
|
|
Sults kirjutas: |
Noname - püüa end talitseda ja teistele siltide kleepimisega mitte liialdada. Sellise sõimu eest võib kohtusse ka sattuda. |
Absurdsuseid tuleb nimetada absurdsusteks. Kui oled selleks liiga õrnake siis on targem mitte suud lahti teha.
Sults kirjutas: |
Fakt on see, et igatahes USA elektriautode omanikud on elektriautode foorumis kurtnud, et elektriauto hooldus ja remont on väga kallid. |
Kust selle kohta saaks lugeda?
Sults kirjutas: |
Miks on elektriautosid hetkel kordades kallim toota, kui nad on ise kordades lihtsamad, nagu te väidate? |
Korduvalt öeldud, et võti peitub masstootmise puudumises ning oluliselt suuremas investeeringute vajaduses. On sellest nii raske aru saada, et suvalise vedelkütuse masina jaoks tehakse lihtsalt uue kujuga plekid ning uus softiversioon ning võidki jälle mustmiljon mudelit müüa kui aga elektriauto pead pea kogu R&D sisuliselt nullist tegema?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 19:28:40
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Absurdsuseid tuleb nimetada absurdsusteks. Kui oled selleks liiga õrnake siis on targem mitte suud lahti teha. |
Üks asi on oponeerida seisukohtadele, teine asi on labane sõim. Mina näiteks ei sõimanud siin kedagi riigi vihkajateks, kui siin ACTA teemadel valitsuse vastu üles kutsuti, kuidgi minu jaoks on ACTA või mitteacta suhteliselt suva, ja seda vihkamist võis vastavast teemast kordades rohkem välja lugeda kui minu siinsest paarist kommentaarist. See, kui keegi ei ole ühes või teises küsimuses valitsuse sammudega päri, ei anna veel alust riigivihkajaks sõimamiseks.
tsitaat: |
Kust selle kohta saaks lugeda? |
Loe myelectriccar foorumeid. Mina olen neid lugenud juba aastaid. Kuigi seal on koos väga elektriautosid soosiv seltskond, kurdavad nad vahel ka esile kerkinud probleemide üle. Näiteks on iga liikluskõks väga kallis. Seda kurtis ka ühes Eesti autosaates (Roolivõim või mis nende nimed ongi) ühe Eesti kindlustuse esindaja, kus need sotsminni punnid kindlustatud on, pärast seda, kui Tartus esimest punni natuke karmimalt mõlgiti ja kindlustus selle kordategemise kinni pidi maksma.
tsitaat: |
Korduvalt öeldud, et võti peitub masstootmise puudumises ning oluliselt suuremas investeeringute vajaduses. On sellest nii raske aru saada, et suvalise vedelkütuse masina jaoks tehakse lihtsalt uue kujuga plekid ning uus softiversioon ning võidki jälle mustmiljon mudelit müüa kui aga elektriauto pead pea kogu R&D sisuliselt nullist tegema? |
Mis R&D-st sa seletad? See auto pidi olema ju "nii lihtsa ehitusega", et selle ehitamine ei saa mingit olulist kulu nõuda! Tuleb vaid tootmisliin kiiremini käima panna ja hinnasilt teha vastavaks tegelikule tarbimisväärtusele (5000 € eest võiks ju mänguautoks osta küll).
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.02.2013 19:38:17
|
|
|
Püüa vahet teha lihtsal ehitusel komponentide koostöö keerukuse mõttes (aku-> mootor -> ülekanne -> rattad vs vedelkütuse masin kus enne mootorit tehakse kütusega veel n+1 sammu, mootor ise koosneb rohkematest juppidest kui pool elektriautot ning ülekanne on jupp maad keerulisem) ning nonde komponentide välja töötamises.
Remondi koha pealt on täpselt samamoodi asi masstootmise ja leviku taga kinni. Küsi ükskõik millise suvalise vähegi haruldasema auto omaniku käest.
Täpselt nagu tolles acta teemas kiput sa ka siin kangekaelselt mitte kaasa mõtlema
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2013 19:48:46
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Täpselt nagu tolles acta teemas kiput sa ka siin kangekaelselt mitte kaasa mõtlema  |
Mingi veider ettekujutus sul, et need, kes ei mõtle nii, nagu sina, ei mõtle üldse. Katsu siiski teemas püsida, mitte pidevalt minu suunas solvanguid loopida.
Lappasin korra Leafi foorumit ja leidsin sealt eilse kuupäevaga näiteks sellise probleemi Leafi regeneratiivsete pidurite kohta:
tsitaat: |
tsitaat: |
ChrisH1 wrote:
I am new owner of a 2012 leaf. I love the car.
But this morning I had a really scary experience with braking. I was traveling around 25 mph and looked down a moment. Looking up, I noticed the car a ways in front had slowed down a bit, I pumped the brake to equalize the speed, my touch was a bit harder than intended, but I expected the car to quickly drop about 4-5 mph. I got a real scare and scared the ---- out of the car behind when the brakes locked and this rubbing rubber sound emanated. My foot pressure was minimal, but still on the brake... but when I experienced the brake rubber sound I lifted my foot and still the sound continued and the car came to a near stop (walking speed). Of course the car behind me was caught completely off-guard and I'm sure wondered what happened. Fortunately there was enough room so she could stop, but it was close.
As new owner, this caught me completely by surprise. This is definitely a brake operation defect and needs to be addressed. Owners need to be aware of this peculiar brake behavior... or the possibility of this happening. When your foot pressure is released, the car MUST respond and the physical brake MUST let go; only regenerative braking is ok. I was very lucky not to have caused a rear end accident to my car. I was very shaken up as I have never had a vehicle respond like this while braking. I'm not bothered by ABS if it lets go when braking pressure is released, but pumping the brake CANNOT cause the car to come to a near stop after foot pressure or your foot is completely removed from the brake peddle. |
Yes. I have had my 2011 for almost 18 months, and never had a problem until two weeks ago, when I had a situation nearly identical to what you describe. The only saving grace was no one was behind me. If you look back in this thread, there is a post or two that claims this behavior is "normal", and that if you want the braking to stop, you have to take your foot off the brake *and* press the "go" pedal. Not intuitive at all! I have been meaning to contact Nissan about this, as I too was shaken up. |
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
|