Jah see multiplayer "toimib" nii, et hammerdad pool tundi ja siis saad võib olla sisse. Endal on ka nii. Paljudel on veel. R* ütleb lihtsalt ,et ah sul lihtsalt firewall peal või pordid kinni kuid tegelt on see nende poolne kala ja neil lihtsalt poh kuna neil raha käes.
Kas seal graafika settingutes see SSAO ja HBAO on ainult DX11 all mängimisel mõeldud ? Ma ei tea mis need on ja ei viitsi googeldada ka,lihtsalt uudishimust tahaks teada mis need teevad ?
ja see nali on jälle samasugune nagu GTAIV-s see videomälu piirang
arvata on. profiilis olev kaart sul nagunii neid efekte välja ei veaks.
SSAO on varjude kohta
HBAO: Horizon-Based Ambient Occlusion - leidsin nvidia lehelt.
btw see MultyPlayer on ikka suht peetis. Sain täna ligi ja kogu aeg - connection error. Nice work R* Ja siis müüvad veel MP'd lisadena juurde, et ostke ja mängige. Maksa asja eest mis ei tööta korralikult ning mis on cheatereid, kuuldu järgi, paksult täis _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Sutsu mp'd proovinud ja ei saagi aru kas samad bug'id sees mis teistes R* mp mängudes. Nimelt teatud kaugusel ei jõua kuulid kohale. Üritasin igas asendis AK'ga vastasele pihta saada kaugelt aga ei midagi. Lihtsalt ei lähe kuulid pihta ja kõik. Mõni tundub ka suht kuulikindel olevat ehk siis elud jäävad pidama ja vsio...
kahtlane tundub. mingi tüüp lambist sai ka elud täis ja relvade "tugevus" on kah kohati kaheldav ja küsitav. Segane värk _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kuidas muuta raskusastet?
Kui valida Chapter select siis saab raskusastet valida aga peale mängu kinnipanemist ei salvesta ta edasijõudmist sinu story'le.
Küsimus siis kas Story raskusastet sab ka kuidagi muuta?
Kuidas muuta raskusastet?
Kui valida Chapter select siis saab raskusastet valida aga peale mängu kinnipanemist ei salvesta ta edasijõudmist sinu story'le.
Küsimus siis kas Story raskusastet sab ka kuidagi muuta?
Sutsu mp'd proovinud ja ei saagi aru kas samad bug'id sees mis teistes R* mp mängudes. Nimelt teatud kaugusel ei jõua kuulid kohale. Üritasin igas asendis AK'ga vastasele pihta saada kaugelt aga ei midagi. Lihtsalt ei lähe kuulid pihta ja kõik. Mõni tundub ka suht kuulikindel olevat ehk siis elud jäävad pidama ja vsio...
kahtlane tundub. mingi tüüp lambist sai ka elud täis ja relvade "tugevus" on kah kohati kaheldav ja küsitav. Segane värk
Ma tean mul sama asi. See on just kaugmaa pealt lastes. Ise kasutan RPD´d. Näen et vaenlane healthbar läheb vähemaks ja siis äkki enam ei lähe - see pidi bug olema. See et elud täis saavad võib olla sellest, et neil võis olla painkillers´i mida ma olen ise ka aega ajalt lootides saanud.
Väga palju buge on MPs. Modijad võiks kiiresti hakata proovida ise dedicated servereid tegema.
võiks ka mingi antiy cheat süsteem tulla kuna antud hetkel ei saagi aru kas ise koba või cheatimine käib täie rauaga. See mp osa on küll R* alalõpmata suht "fail" olnud võrreldes SP 'ga. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kuidas muuta raskusastet?
Kui valida Chapter select siis saab raskusastet valida aga peale mängu kinnipanemist ei salvesta ta edasijõudmist sinu story'le.
Küsimus siis kas Story raskusastet sab ka kuidagi muuta?
story mode sul käib algusest lõpuni valitud raskusastmega, ja keset mängu ei saa teist raskust valida.
kui sa valid ja mängid chapterit siis progress edasi ei lähe, chapterid ainult achievmentite/tõendite korjamiseks.
trip, need accomplishmentid peaksid olema ainult need, mis tulevad teatud raskustasemel mängu läbimisega. Midagi olulist vaevalt. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Nuh tegin Hardi peal aga tõenäoliselt oleks normaliga teinud aga see oli ainuke võimalus old school mode lahti saamiseks
Väga lahe oli! Meeldis story suhteliselt, meeldis level disain, meeldisid vahe filmid (mitte et koomiksid halvad oleksid olnud aga camoon aeg on edasi minna). Hardi peal mängides kõikus raskus seinast seina, osad kohad olid kohutavalt lihtsad samas oli paar kohta mis tõsiselt närvi ajas ja nõudis mitmeid kordi uuesti proovimist. Vastase AI oli vahest ajuvabalt täpne, panid pea välja juba olid pikali, vahest kuskilt X kohast sai kuuli, läbi seina vms. Aga jah mitte midagi ületamatut. Eks oli nii mõnigi asi mis oli lihtsamaks tehtud, kas või see et kui sul oli painkillereid ja sul elud 0 lasti, said sa nagu nö. second change-i, kaotasid küll painkilleri aga jäid ellu. Lisaks oli slowmoga hüpata võimalik lõpmatu kordi.
Üldiselt oli tegu siiski väga hea mänguga, story oli parajalt segane, actionit oli kenasti isegi relvad õnnestus pidevalt tühjaks lasta, nii et vahest koguni unustasid kuule korjata või ei saanudki kuna tuli mingi cinematic ja siis alustasid checkpoindist 0 kuuliga kui vastased ümbritsesid _________________ Bawse
old schooliga tundub mäng veelgi lihstam kui hardiga 1x läbi tehtud. nii mõnigi koht kus ennem natuke toppasin on nüüd esimese korraga läbitud.
mängus on siia maani koomiksite stiili üritatud kasutada. Sellepärast see pilt peeretabki ühest nurast teise, lüüakse raame ümber ning teatud teksti kuvatakse kirjana. Üritasid kuidagi seda koomiksi stiili vast video'sse panna. Imo oli vana koomiksi stiil palju stiilsem ja kunstilisem kui see pidealt ringi tõmblev kaamera.
Levelite laadimis ajad ainult jurad. Kui neid videosid enam passida ei taha siis oled sunnitud seda tegema kuna skipida ei saa, mäng laeb suht kaua taustal. Eriti esimene video on täiesti kohustuslik, seda ei ole kordagi saanud vahele jätta kuna mäng laeb taustal kaua. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kumb nn. raskem on, kas Old-school või Hardcore? Ja kas ühega läbimine tagab ka teise achievmendi (nagu nt. Hard-iga esimest korda läbides said ka Medium-i achievmendi)? Kavas 100% achievmendid ära teha, väga vähesed mängud tekitavad sellise kavatsuse (enamasti Valve mängud).
Samuti lisaks, et mängul oli super soundtrack. Kui Health - Tears seal lennujaamas mängima hakkas oli küll awesome! tunne
100% saavutused ühe raskusega mängides korraga kindlasti ei saa.
nt story complete normal/hard/hardcore/oldschool/new york minute/new york minute hardcore saavutus tähendab et sul vähemalt 6 korda tuleb mängu läbi teha
100% saavutused ühe raskusega mängides korraga kindlasti ei saa.
nt story complete normal/hard/hardcore/oldschool/new york minute/new york minute hardcore saavutus tähendab et sul vähemalt 6 korda tuleb mängu läbi teha
Ma ei tea, kust sa seda võtad, aga ma sain hard'iga läbides ka normali saavutuse kirja
Nende eri-raskusastmetega ehk ei ole nö tagasiulatuvad aga Hardiga läbitegemine annab kindlalt ka Normali saavutuse. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.