Nii, tekkis väike probleem riggimisel.
Jalg on riggitud ja auto IK on valitud. Kõik deformib korralikult.
Kui liigutada esimest ehk kõige vasakpoolsemat konti, siis aktiveerub auto IK ja käpa teine ots jääb ilusti põrandale:
Nüüd küsimus, et kuidas saaks selle käpa skorpioni keha külge kinnitada(keha=kuubik) nii, et Auto IK jääks töötama?
Kui esimese kondi lihstalt parent'da kuubiku külge, siis muidugi tõuseb kogu käpa armature mitte vasakpoolseim kont ning enam ei tööta ka IK rig.
Saaks võibolla ka selleta hakkama, kuid kõvasti parem oleks kui saaks puhtalt skorpioni keha nt üles liigutades skorpioni jalad kaasa vedada nii et päkad jääksid põrandale.
Mõtlesin et äkki peaks kõigi käppade armature'd kokku joinima ning ühendama keha armature'ga, kuid joinides tekkis igavene segapudru kuna mul on silindrite(pistonite) jaoks aktiivsed Child Of ja TrackTo constraintid.
Cinema 4d R13 uue Füüsika renderi katsetus. Saab kasutada erinevaid kaamera parameetreid nagu teravussügavus (kontrollitav ava suurusega), kromaatiline aberratsioon, iso, vignett.
Kas auto tegemisel loeb ka missugused polygonid on(tri või quad)? Praegu tegin ühe koha ära, kuhu jäid ka tri'd sisse ning turbosmooth ei keerand midagi tuksi. Peaksin ikkagi quadideks tegema?
// WIP - tehtud 1 päevaga. Kumerusi pole eriti näha, tegin default renderdajaga kiiresti.
Ei juhtu midagi kui mõni tri sisse jääb, välimus on oluline, kui ta midagi tuksi ei keera las oll. Ajades quade taga tekitad väga paljudel juhtudel endale asjatult lisa tööd ja peavalu. Hoia trid minimaalsed, kuid kui on parem midagi tri-ga teha siis las olla.
rFactorisse saab ainult läbi 3dsmax-i kui tahad head tulemust, nii et selle oskamine kas või alg tasemel peab olema.
Samas võid ükstas kõik mis programmi kasutada modelleerimseks, pärast max-i ja sealt salvestad vastavasse formaati. Ise olen kõik oma rFactori autod Blenderis valmis teinud, kuna see palju mugavam minu jaoks.
Ning alustama peab ikka kõige tavalisematest modellerimis õppetustest, kuna modellerimine on modellerimine, eraldi rF jaoks neid ei ole.
Tasapisi alustan 3D maailmaga tutvumist, SketchUp 8 alustasin, hea lihtne vähemalt. Küsimus selline, et kas Autodesk 3DS saab, kuidagi lihtsalt SketchUp-i tekstuurid asendada ? Praegu on kuidagi väga igav see vaade
Autod pole minu omad
Pane "googlesse 3d models for sale" ja neid ikka tuleb aga turbosquidi ja the3dstudio on kõige suuremad minu arust ja seal liigub rohkem rahvast. Camaro muidu päris hea aga katus kuidagi liiga kandiline ei ole? Proovi sisu ka teha, jääb palju reaalsem _________________
Kuna see alles esimene auto, siis sisustust ei hakka veel tegema. Katus muidu programmis tundus ilusti ümar, renderdus tuli kuidagi imelik.
Lõplikud pildid(parajad hõljukid, unustasin madalamale mudelit lasta ):
Spoiler
Spoiler
Kui keegi tahab ka FullHD's pilte näha siis PM. _________________
@tiivik päris mõnus! palju aega renderamine keskmiselt 1 frame jaoks võttis?
@kazzaka esimese auto kohta pole paha. esi ja taga tiib tahaks väheke kumerust juurde ja katus väheke kruttimist aga see peaks suht väike fix olema.
Viimati sai 3D'd päris mitu aastat tagasi postitatud.. siin väheke uuemat kraami... viimasel ajal tuleb tööl päris palju visualatsiooni teha... videod on suht silumata kuna arvuti ei võimalda eriti midagi teha... suht madal resulutsioon ja kui mõni scene väheke metsa läheb siis on pohh... lisa aega pole, peaasi et mingi ilme annab
hoonete plaanid saan arhitekti käest, Reviti ja 3dsmaxi peal teen 3D mudeli ning aretan mingi sisekujunduse kasutades evermotioni mõõbli mudeleid. textuurid kas vray-textures.de, cgtextures.com või omal käel aretatud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.