Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 26.02.2012 05:09:47 vasta tsitaadiga

equilerex, pane interjööridele põrandaliistud seinte äärde kui sulle just öeldud pole, et neid pole sinna planeeritud vms. Liistud annavad palju realistlikkust juurde. Muidu kenad tööd thumbs_up.gif thumbs_up.gif
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
equilerex
HV vaatleja
equilerex

liitunud: 12.12.2009




sõnum 26.02.2012 13:37:28 vasta tsitaadiga

heh, thanks! ei oleks ise sellepeale tulnudki icon_lol.gif järgmistel projektidel pean meeles icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 08.03.2012 17:40:57 vasta tsitaadiga

Elustaks natuke teemat. Lauaarvutil oli igav ja ma mõtlesin, et lasen tal natuke renderdada. Netist leidsin ühe küllaldki detailse linna ja auto mudeli ning 32h hiljem oligi 6 sekundi jagu animatsiooni renderdatud icon_biggrin.gif
Seega kordan veel igaks juhuks üle, et tegemist ei ole minu tehtud mudelitega, aga samas eks see renderdamise töö ole ka tähtis. Ennast lihtsalt huvitas, et kui reaalse tulemuse C4D ja vray kooslusega on võimalik saada.
Video:
Spoiler Spoiler Spoiler

Pildid:
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Üldiselt tundub, et võib tulemusega rahule jääda. Järgmine kord lisan juba kaamerale DoF ka, see jätab kindlasti palju reaalsema mulje.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
turuplatz
HV vaatleja

liitunud: 30.03.2011




sõnum 12.03.2012 03:33:53 vasta tsitaadiga

Täitsa kena, auto väheke ebarealne aga muidu üldine mulje väga hea. 32h sellise klipi jaoks kõige hullem aeg ei olegi ja oleks võinud vabalt mingi poole minutilise videogi teha.
Üldine environment ja valgustus meeldib thumbs_up.gif
Kas kasutasid vray sun'i?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TiQKapp
HV kasutaja
TiQKapp

liitunud: 04.02.2010




sõnum 13.03.2012 08:46:26 vasta tsitaadiga

Olgu olen mitu kuud proovinud ise camera trackingut ja asja teha.. jätsin pooleli vahepeal nüüd lasi BG välja super tuti.. proovisin kohe järg.Hetkel üks parimaid algaja õpetusi mis üldse on.
Minu test

Link
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deadlock
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.07.2004




sõnum 06.04.2012 15:24:29 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


Mul jääb mingi nähtamatu nurk pildile millegipärast. Seal on küll reaalset see kast olemas, aga tal on peal opacity map, mis peaks selle nurga ära peitma, aga ei peida täielikult. Opacity mapi vastavad kohad on täielikult mustad, seega mapis endas ei tohiks asi olla. kvaliteedi paremaks keeramine ei aidanud. Ideid? (3dsmax 2012)

_________________
"Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 06.04.2012 15:38:45 vasta tsitaadiga

Bluebull, tee ringi kujuline mesh. Või siis seadista see opacity map vms kuidagi nii, et see mõjuks peegeldusele ka.
_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Deadlock
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.07.2004




sõnum 06.04.2012 17:13:39 vasta tsitaadiga

Njah, lõpuks pidingi silindri tegema sinna. Ei saanud kuidagi seda peegeldust ära.

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
"Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford


viimati muutis Deadlock 06.04.2012 17:41:48, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eZ
HV kasutaja
eZ

liitunud: 06.02.2007




sõnum 06.04.2012 17:25:55 vasta tsitaadiga

Vahepeal tuli sketchupis tahtmine midagi suuremat teha, praegu selline maja pooleli.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
otty
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2010




sõnum 06.04.2012 18:03:02 vasta tsitaadiga

icon_eek.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 06.04.2012 19:43:16 vasta tsitaadiga

eZ, mis põhjusel esimesel pildil vaid kõige parempoolne esimese korruse korter seest valgustatud on?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eZ
HV kasutaja
eZ

liitunud: 06.02.2007




sõnum 07.04.2012 13:45:04 vasta tsitaadiga

mikk36, Testisin erinevaid valgustusi ja unustasin selle layeri renderdamise ajaks kinni panna.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ogkronik
HV kasutaja
ogkronik

liitunud: 30.09.2011




sõnum 10.04.2012 00:31:30 vasta tsitaadiga

Loodan et on õige koht, 3D.
Hakkasin tegelema siis päris auto mootori sisse joonestamisega icon_redface.gif
Käekäiku on võimalik vaadata siit: http://ga16ds.blogspot.com icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Väikemees
HV kasutaja
Väikemees

liitunud: 05.01.2010




sõnum 10.04.2012 21:17:47 vasta tsitaadiga

ogkronik, Lahe, tundub päris professionaalne! Kas teed seda lihtsalt harjutamiseks või mingi muu eesmärk ka asjal? Kust kohast kõik need mõõdud saad?

Jõudu beer_yum.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siinus
HV Guru
siinus

liitunud: 20.01.2007




sõnum 10.04.2012 22:33:27 vasta tsitaadiga

Väikemees, nihikuga saab täitsa edukalt mõõta. icon_smile.gif
_________________
suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu,
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ogkronik
HV kasutaja
ogkronik

liitunud: 30.09.2011




sõnum 10.04.2012 22:37:32 vasta tsitaadiga

Väikemees, Olemas on selleks nihkkaliiber (nihik, supler), mõõdulint, paber ja pliiats, ning muidugi tööriistad mootori lammutamiseks. Teen seda programmi õppimiseks, koolitööks ja kui hästi läheb siis saab ka lõputöö tehtud icon_smile.gif Õpin autotehnika eriala TTK-s.
Jõudu läheb alati vaja beer_yum.gif

_________________
Ülekanded välispanka/valuutasse, esimene tasuta!
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 11.04.2012 22:10:32 vasta tsitaadiga

Oleks vaja natukene abi. Teen gümnaasiumi lõpuks uurimustööd 3D modelleerimisest/renderdamisest. Täpsemalt uurin kuidas saada kõige parem lõpp-renderdus võimalikult väisese polycountiga. Proovide põhjal teen lõpp mudeliks arvatavasti auto.
Oleks tore kui vastaksite järgnevatele küsimustele:
1) Milleks kasutate/valmistate 3D mudeleid (piltide renderdamine, mängudesse, müügiks)?
Järgevad küsimused seotud auto modelleerimisega.
2) Kas olete seadnud polycountile piirangud või tuleb see mis tuleb?
3) Kas kasutate subdivision surface modelleerimist?
4) Kui palju on olnud modelleeritud auto polycount (koos subdivision surface'ga)?
5) Missugust valgustamis meetodit kasutate?
6) Missugust renderdamis mootorit kasutate?
7) Ligikaudne renderdamise aeg (lisa ka resolutsioon)

_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Väikemees
HV kasutaja
Väikemees

liitunud: 05.01.2010




sõnum 11.04.2012 22:48:09 vasta tsitaadiga

kazzka, Kas sa sellist küsitlust mingite teatud programmide kohta ei saa ainult teha? Sellesmõttes, et ma teen asju SW's ja mitmele küsimusele ei saaks vastata icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 12.04.2012 08:32:15 vasta tsitaadiga

kazzka,
1. Peamiselt teen 3D asju töö eesmärgil, niisama pole väga aega enam kahjuks.
2.3.4.5.6.7. Sõltub kuidas parasjagu vaja või kuidas tööandja tahab.

_________________
ANIMIST
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MaxEvil
HV kasutaja
MaxEvil

liitunud: 07.10.2007




sõnum 12.04.2012 09:46:34 vasta tsitaadiga

See küsitlus annaks parema ülevaate kui programm mida inimene kasutab ka kirja saab, ja ma arvan et osad küsimused suht auto kesksed, ses suhtes et väga paljud ei mudelda autosid üldse.

1)Mudeldan seda mida parasjagu vaja, nii low poly kui high res, eraldi müügiks ei ole teinud (Turbosquid), see ei ole seda aega hetkel väärt. Nii sama olen küll tasuta ära andnud.
2) Piirangut ei ole üldiselt, isegi kui low poly teha siis selline 35k-50k tri väga hea kui autodest rääkida.
3)Peamine mudeldamis viis.
4)Oleneb kui palju väikseid detaile on, kuskil poolest miljonist miljonini on suht tavaline, mõned sajad tuhanded ülesse alla.
5)Seda mis parasjagu vaja.
6)Hetkel Cycles
7)Oleneb ju stseenist aga 1080p stuudio render autole mingi 5-10min (GTX560ti peal) on selline keskmine

Kui rohkem vastuseid tahad siis meid on siin: http://blender.org.ee/ märkimis väärselt, ehk keegi ikka vastab

tsitaat:
Täpsemalt uurin kuidas saada kõige parem lõpp-renderdus võimalikult väisese polycountiga.

Its all about post process and composite ja Make it, Fake it!
Renderdamis kvaliteet ei võrdu polycount väga suures osas, vaid kuidas lõpp asi on kokku pandud, ja mudeli üldises välimuses. Näiteks taustal olevad puud võivad vabalt olla lihtsalt nelinurk millel tekstuur peal, kui nad on piisavalt hea tekstuuriga ja ei ole esiplaanil siis väga raske on healt pildidlt aru saada et puid pole valmis mudeldatud. Ning mängu jaoks mõeldud mudeleid saab väga edukalt näidata hig res renderdusel kasutada, kui mõni konarus peaks näha olema (näiteks kandlise võitu ratta koopad autol) siis saab näiteks PS-s asi üle käia ja need ümaramaks teha.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 12.04.2012 18:40:50 vasta tsitaadiga

Soovitage miskit head Tutoriali 3ds jaoks, kus saab asjad nö liikuma panna, ala tanki torn ja kahur.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reimo005
HV kasutaja
Reimo005

liitunud: 04.02.2003




sõnum 12.04.2012 19:17:17 vasta tsitaadiga

http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1133#.T4cADdVNt8F
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hazar
Kreisi kasutaja
Hazar

liitunud: 24.08.2004




sõnum 07.05.2012 19:21:26 vasta tsitaadiga


mudbox
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kazzka
HV kasutaja

liitunud: 11.06.2010




sõnum 11.05.2012 20:51:07 vasta tsitaadiga

Kuidas oleks lihtsaim moodus renderdada 150 pilti erinevate värvikombinatsioonidega 3ds MAX 2012's nii, et saaks jätta ööseks masina ise tegutsema?

Üks mõte oli selline, et teen päeval 150 stseeni erinevate värvikombinatsioonidega valmis ja kuidagi panen stseenid automaatselt ööseks avama ja renderdama (vist oli võimalik selline asi Backburneriga, aga kuidas?).

_________________
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 11.05.2012 21:01:36 vasta tsitaadiga

kazzka, Backburner server püsti ja siis client töid täitma.
Õpetus peaks Backburner'i reference'is piisavalt arusaadav olema.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.