Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
29.06.2011 13:29:15
|
|
|
Eks aitaks kindlasti kui natta webilehel registreeriks ära EMT juhatuse, riigikogulaste ja tarbijakaitse esindajate mobiilinumbrid.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
29.06.2011 14:12:02
|
|
|
... mind kummastab samuti asjaolu, et mille alusel nad tõestavad arve õigsust, kui neil selle kohta igasugune tagasiulatuv info puudub ? Sellisel juhul saaks kõik NATTA ja teised samadel alustel esitatud arved vaidlustada sest EMT ei ole võimeline ju nende õigsust kontrollima ega tõestama ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
eltso
HV veteran

liitunud: 03.02.2010
|
29.06.2011 14:13:39
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... mind kummastab samuti asjaolu, et mille alusel nad tõestavad arve õigsust, kui neil selle kohta igasugune tagasiulatuv info puudub ? Sellisel juhul saaks kõik NATTA ja teised samadel alustel esitatud arved vaidlustada sest EMT ei ole võimeline ju nende õigsust kontrollima ega tõestama ... |
Kuna nad arvele selle sulle panevad, siis järelikult seda nad suudavad tõestada, et on teenust pakutud, ehk siis on mingeid sõnumeid sulle saadetud telefonile.
Selle kohta pole neil ainult infot, et sina oleksid neile algselt mingi sõnumi saatnud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Laurikre
HV Guru

liitunud: 20.09.2003
|
29.06.2011 15:01:47
|
|
|
eltso kirjutas: |
DigeBeni kirjutas: |
... mind kummastab samuti asjaolu, et mille alusel nad tõestavad arve õigsust, kui neil selle kohta igasugune tagasiulatuv info puudub ? Sellisel juhul saaks kõik NATTA ja teised samadel alustel esitatud arved vaidlustada sest EMT ei ole võimeline ju nende õigsust kontrollima ega tõestama ... |
Kuna nad arvele selle sulle panevad, siis järelikult seda nad suudavad tõestada, et on teenust pakutud, ehk siis on mingeid sõnumeid sulle saadetud telefonile.
Selle kohta pole neil ainult infot, et sina oleksid neile algselt mingi sõnumi saatnud. |
Siin konks ka nimelt sina ei pea teenuse alustamiseks sõnumit saatma vaid sinule saadetakse kood läbi mille saad sa netis regada.
Lauri Kreutzwald
_________________ Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt |
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
30.06.2011 07:52:27
|
|
|
Tundub et tele 2 loosung on antud olukorras õige kutsuv: "Milleks maksta rohkem?"
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
alpha
HV veteran

liitunud: 04.12.2002
|
30.06.2011 09:59:03
|
|
|
Huvitav, et EMT pole sellele delfi lugejakirjale tagasisidet andnud. Tavaliselt nad ikka reageerivad enda kohta käivatele juttudele. Aga noh, ju nad siis loodavad, et vaikselt vaibub.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
smartuser
HV vaatleja

liitunud: 10.10.2007
|
30.06.2011 10:30:52
|
|
|
kole lugu, aga eestis on see hää äri võimalus, siinsed seadusandlused on ju võimetud sellise asja vastu... ja see nn "numbri salastamine" lepingu sõlmimisel on ka väga naljakas, ka mind on teised operaatorid tüüdanud, mis sest et "number on salastatud" :S
_________________ ...et sa näeksid, et ma siin olin... |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
30.06.2011 10:45:08
|
|
|
kummaline, just sain naftadottkommist omale mingi PIN koodi, kust "nädalast sisuteenist " alla sikutada.
laurx kirjutas: |
huvitav, kas DAS i seltskond tahaks sellisel juhul EMT ga vaielda? vahetad pole kuhugi, kõik on türnod. |
ootejärjekord ja ma küsin neilt seda kohe.
peale antud uudise, õigusabi ja lahkumise mainimist uuriti mulle välja, et ma ei ole selle teenuse tarbija siiski.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
ufo56
HV Guru

liitunud: 18.11.2004
|
30.06.2011 10:52:10
|
|
|
ega see das kindlustus ka imet ei tee sul et seda mainid igalpool
_________________
Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
ThedEviL
HV Guru

liitunud: 13.03.2003
|
30.06.2011 11:33:10
|
|
|
EMT kasseerib sisuteenuste pealt pool raha olema. Loomulikult nad ei ole huvitatud selle teenuse lõpetamisest.
Tegelikkuses soovitan EMT poole saata ultimaatumkiri: Kas kustutavad siseteenuse rea arvelt ära, või siirdud konkurentettevõtte juurde oma sidevajadustega. Punkt.
Sama kehtib muidugi nii Radiolinija kui Q-GSM'iga.
Ahjaaa.. Minu arve peal oli ühekorra sisuteenus:"Kiimas Korilane" mille hinnaks oli 50€. Nii osavad vennikesed on.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
01.07.2011 01:54:50
|
|
|
Ohjah, keegi mingeid dokumente vms on näinud, raske uskuda sellist lugu, see ei ole ju võimalik
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
chazzz
HV vaatleja
liitunud: 06.04.2008
|
01.07.2011 22:01:18
|
|
|
2010 jaan, kui Elisal oli just softi vahetus, tiksus meil 1 numbrile natta sisuteenus 50eeku nädal ja sedasi 2 kuud (avastasin selle arvelt veebr. lõpus), kui asja uurima hakkasin siis Elisa jutt oli sama, nemad pühkisid käe puhtaks ja kõik. Hiljem sisuteenuse/timwe. pakkujaga suheldes (mina neile löögile ei saanud, kuid Tarbijakaitse sai) oli keegi telefoni numbri registreerunud nende lehel ja saadetud oli ka meile vastav SMS, kuid.... see SMS oli saadetud meile 2009 september!!!!!..... arved hakkasid jooksma 2010 jaan. Natta väitel olime teenus ise aktiveeritud 2009 septembris, kuid raha küsiti alles jaan 2010. Mõttetu vaidlus Elisa ja Tarbijakaitsega (nende soovitus oli, et ma maksaksin Elisale ennetavalt teenuse eest ette!!! Mis näitab et need inimesed seal ei saa absoluutselt arugi, mis teemal jutt käis) Igatahes lõin käega, maksin ära ja kõik. Selle natta kohta on terve i-net muresid täis. Tarbijakaitse teadlik sellisest nn. vargusest, kuid juristide jutu järgi on kõik normaalne/seaduslik.
Vahet pole millise operaatori all olla, selliseid sisuteenuseid pakuvad kõik.
_________________ vahest külastan! |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
06.07.2011 19:48:34
|
|
|
kuna mängus on nii suured summad, siis arvata võib, et sellise vastu võitlemine on suht mõttetu...
Peab ise ikka oma väljaminekutel silma peal hoidma...
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
nexus
HV veteran

liitunud: 18.04.2007
|
06.07.2011 20:01:58
|
|
|
krusu70 kirjutas: |
kuna mängus on nii suured summad, siis arvata võib, et sellise vastu võitlemine on suht mõttetu...
Peab ise ikka oma väljaminekutel silma peal hoidma... |
Logish, et operaatorid lõikavad korraliku nutsu vahelt.
Aga väita kliendile, et "pole näinud, pole teind" on siiski alatu ja tõenäoliselt kliendid hakkavad otsima ausamat operaatorit.
Iseküsimus, kas neid ongi.
|
|
Kommentaarid: 240 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
198 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
06.07.2011 21:58:45
|
|
|
Nu selles äris on vähe vastupidi asi... operaatoritele pmst söödetakse pigem paremad pakkumised ette.
Vaevalt et ükski neist (nagu näha ka suuremad) selliste summade juures ausaks jääb.
V.a HV, kes nende röövijate reklaamimisest loobus. Respect selle peale
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
07.07.2011 09:05:58
|
|
|
Äkki peaks Igor Gräzini poole pöörduma, parlamendisaadikuna peaks ta ju kodanike mure ära kuulama ja tal on suur kogemust kuidas tarbijate õiguste teemal kellegi käsi väänata.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
14.07.2011 18:50:57
|
|
|
minut: Tarbijakaitseameti vastus seoses "perioodilise sisuteenusega"
tsitaat: |
vtl kirjutab: "Regulaarsem minut.ee lugeja mäletab ehk minu janti EMT, Natta ja perioodiliste sisuteenustega, mis iseenesest aktiveerusid mobiiltelefonil, kui see kolm kuud väljalülitatult sahtlis vedeles. Samal ajal, kui eelmine artikkel ilmus, küsisin muuhulgas Tarbijakaitseameti kommentaari antud loole.
Esimene vastus nimetatud asutusest sisaldas põhimõtteliselt copy-pastet sisuteenuste reklaamtekstist ja kinnitas, et "Tarbijakaitseamet on kontrollinud järelevalve korras perioodiliste sisuteenustega liitumist ning tuvastanud, et liitumiseks on vajalik tarbija poolne tegevus. Nimelt kodulehel telefoninumbri registreerides saadetakse telefoninumbrile parool, mis tuleb teenuse aktiveerimiseks kodulehel sisestada. Kui parooli ei sisestata, siis teenus ei aktiveeru ning klubiga liitumist ei toimu."
Saatsin neile uue kirja, milles avaldasin arvamust, et nad ei ole minu probleemi kas läbi lugenud või sellest lõpuni aru saanud. Selgitasin kannatlikult, et minu juhtumi korral tarbija poolne tegevus puudus ning ka mobiilsideoperaator EMT oli sunnitud kinnitama, et nende logide järgi telefon nimetatud perioodil võrgus ei olnud.
Ligi kaks ja pool nädalat hiljem sain Tarbijakaitseametist alljärgneva sisuga vastuse:
VASTUS
tsitaat: |
ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS
Teabevaldaja: Tarbijakaitseamet Alus: AvTS § 35 lg 1 p 12
Piirangu algus: 13.07. 2011.a
Piirangu lõpp: 13.07. 2014.a
TARBIJAKAITSEAMET
13.07.2011 nr ......
Lugupeetud Vootele Voit
Olete pöördunud Tarbijakaitseameti poole seoses perioodilise sisuteenusega.
Tarbijakaitseamet on saatnud Teie pöördumise alusel ettevõtjale selgitusnõude, kuid kahjuks ei ole ettevõtja vaatamata meie korduvatele pöördumistele tänase päeva seisuga vastanud.
Selgitame, et lühinumbri 1818 kaudu pakub tasulisi SMS-teenuseid Portugali ettevõtte TimWE (Vibramovil Estonia). Nimetatud ettevõte on Eesti turul tegutsenud juba pikemat aega ja teenuse pakkuja kodulehel http://ee.natta.com/web/ee/tac on eestikeelsed teenuse kasutamise tingimused. Teenuste kasutajaks saab end registreerida kodulehel ja SMS-de kaudu kinnitussõnumi tagasi saatmisega.
Käesolevaga lõpetame Teie pöördumise menetlemise kuna Tarbijakaitseametil puudub võimalus kauplejaga kontakti saada. Oma õiguste kaitseks soovitame Teil pöörduda kohtu poole või esitada vastavasisuline avaldus Tarbijakaitseameti Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusele (aadressile Rahukohtu 2, 10130 Tallinn või elektronpostiaadressile consumer@consumer.ee). Kaupleja tegevuse osas jätkab Tarbijakaitseamet iseseisvat menetlust.
Lugupidamisega
Keit Hints
Finants- ja sideteenuste talituse juhataja
|
------------------
Uskumatu, ma ütleks uskmatu. Kas homme teatab Politsei, et lõpetab varga tagaotsimise, kuna viimane ei võta telefoni? Või katkestab mõrva menetluse, kuna tapja ei tee koputamise peale oma majaust lahti?
Iga päev õpid midagi uut, huvitavat, kasulikku... Mina õppisin tänasest seda, et kui Tarbijakaitseamet Sind tülitama hakkab, siis ignoreeri. Ära vasta telefonikõnedele, e-mailidele, uksekellale. Kui kaks nädalat tüütut tülitajat ignoreerida, siis ta lõpetab menetluse ja jätab sind rahule." |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
eltso
HV veteran

liitunud: 03.02.2010
|
14.07.2011 22:11:46
|
|
|
Welcome to Estonia
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
15.07.2011 09:55:50
|
|
|
... aga nii ongi, olen pidanud korduvalt selle instantsiga kokku puutuma ja enamike keerulisemate juhtumite puhul lõpetatakse menetlus kohe, kui see nõuab natuke rohkemat, kui kirjavahetus või telefonikõne. Tegemist on puhtalt bürokraatliku ametiasutusega, kus ei tegeleta probleemide sisulise poolega vaid nende pealiskaudse vahendamisega ja kui see tulemust ei anna, siis öeldakse sry - pöördu kohtusse ja kogu lugu. Minu arvates on see puhtalt riigi/rahva raha raiskamine sest sellise teenuse kaitsefaktor on tarbija jaoks naeruväärselt marginaalne ega õigusta enda ülalpidamise kulusid mitte kuidagi
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
19.07.2011 09:11:23
|
|
|
Laurikre kirjutas: |
Samuti EMT keerab kasutjatele mobiilse internetiga.
Samuti nad ei võimalda selle väljalülitamist.
Kahjuks tänapäeva telefonid käivad meil ise netis.
Ja 1 päev "toru ääres istumist iphone puhul" maksab 40 eur kanti.
Samal ajal kasutaja teadlikult ise ühtegi teenust ei tarbi ega kasuta.
Samuti käib suur piiramine ja "mõistlikuse" muude asjade seljataga.
Ise olles turul "piiramatu" mahuga teenuse pakkuja.
http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/emt-noogib-mobiilse-interneti-piiranguga.d?id=40049439
Lauri Kreutzwald |
keegi ju ei keela sul telefonist neti kasutamist välja lülitada. see et ise rumal oled, ei tähenda et teenusepakkuja viga on...
nagu olen teistelegi öelnud, et loll on see, kes ei oska raha küsida - meie (eestlaste) probleem on, et me oleme piisavalt rumalad, et maksame ka (liiga kõrget hinda)
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
19.07.2011 10:17:05
|
|
|
limp kirjutas: |
Laurikre kirjutas: |
Samuti EMT keerab kasutjatele mobiilse internetiga.
Samuti nad ei võimalda selle väljalülitamist.
Kahjuks tänapäeva telefonid käivad meil ise netis.
Ja 1 päev "toru ääres istumist iphone puhul" maksab 40 eur kanti.
Samal ajal kasutaja teadlikult ise ühtegi teenust ei tarbi ega kasuta.
Samuti käib suur piiramine ja "mõistlikuse" muude asjade seljataga.
Ise olles turul "piiramatu" mahuga teenuse pakkuja.
http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/emt-noogib-mobiilse-interneti-piiranguga.d?id=40049439
Lauri Kreutzwald |
keegi ju ei keela sul telefonist neti kasutamist välja lülitada. see et ise rumal oled, ei tähenda et teenusepakkuja viga on...
nagu olen teistelegi öelnud, et loll on see, kes ei oska raha küsida - meie (eestlaste) probleem on, et me oleme piisavalt rumalad, et maksame ka (liiga kõrget hinda) |
Selle väljalülitamisega on selline tore asi, et peale seda kui oled telefoni korra mõne teise SIMi pannud siis nullitakse APN seadistus ära ja netikasutus võib jälle alata. Sain ise niimoodi vasta näppe. Pika kisamise peale nõuti minult "ainult" pool summast.
Pull oli veel see, et tegu oli Nokia telefoni enda tarkvarauuendusega mida telefon üle neti küsima läks - tekitas siis krooniajal üle 700EEK "mahu" - ja uuendust ikka peale ei pannud Katkes ära ühendus vmt.
EMT arvas, et see ongi täitsa normaalne, et m-interneti ei ole võimalik välja lülitada ega ka telefoniseadetest lõplikult eemaldada APNe.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
19.07.2011 11:46:36
|
|
|
Renka kirjutas: |
limp kirjutas: |
Laurikre kirjutas: |
Samuti EMT keerab kasutjatele mobiilse internetiga.
Samuti nad ei võimalda selle väljalülitamist.
Kahjuks tänapäeva telefonid käivad meil ise netis.
Ja 1 päev "toru ääres istumist iphone puhul" maksab 40 eur kanti.
Samal ajal kasutaja teadlikult ise ühtegi teenust ei tarbi ega kasuta.
Samuti käib suur piiramine ja "mõistlikuse" muude asjade seljataga.
Ise olles turul "piiramatu" mahuga teenuse pakkuja.
http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/emt-noogib-mobiilse-interneti-piiranguga.d?id=40049439
Lauri Kreutzwald |
keegi ju ei keela sul telefonist neti kasutamist välja lülitada. see et ise rumal oled, ei tähenda et teenusepakkuja viga on...
nagu olen teistelegi öelnud, et loll on see, kes ei oska raha küsida - meie (eestlaste) probleem on, et me oleme piisavalt rumalad, et maksame ka (liiga kõrget hinda) |
Selle väljalülitamisega on selline tore asi, et peale seda kui oled telefoni korra mõne teise SIMi pannud siis nullitakse APN seadistus ära ja netikasutus võib jälle alata. Sain ise niimoodi vasta näppe. Pika kisamise peale nõuti minult "ainult" pool summast.
Pull oli veel see, et tegu oli Nokia telefoni enda tarkvarauuendusega mida telefon üle neti küsima läks - tekitas siis krooniajal üle 700EEK "mahu" - ja uuendust ikka peale ei pannud Katkes ära ühendus vmt.
EMT arvas, et see ongi täitsa normaalne, et m-interneti ei ole võimalik välja lülitada ega ka telefoniseadetest lõplikult eemaldada APNe. |
Tele2 arvab õnneks teisti. Perekonda tekkis paar nutitelefoni, mis kippusid ise netti kasutama. Läksin lihtsalt esindusse ja palusin vastavatel mobiilinumbritel internet kinni panna. Tehti linnuke õigesse kohta ja rohkem pole sellega probleeme olnud. Seda teenust küll ei reklaamita, aga see on täiesti tasuta ja töötab.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks... |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
|