Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Jant EMT ja "sisuteenustega" märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 29.06.2011 13:29:15 vasta tsitaadiga

Eks aitaks kindlasti kui natta webilehel registreeriks ära EMT juhatuse, riigikogulaste ja tarbijakaitse esindajate mobiilinumbrid.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 29.06.2011 14:12:02 vasta tsitaadiga

... mind kummastab samuti asjaolu, et mille alusel nad tõestavad arve õigsust, kui neil selle kohta igasugune tagasiulatuv info puudub ? Sellisel juhul saaks kõik NATTA ja teised samadel alustel esitatud arved vaidlustada sest EMT ei ole võimeline ju nende õigsust kontrollima ega tõestama ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eltso
HV veteran
eltso

liitunud: 03.02.2010




sõnum 29.06.2011 14:13:39 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... mind kummastab samuti asjaolu, et mille alusel nad tõestavad arve õigsust, kui neil selle kohta igasugune tagasiulatuv info puudub ? Sellisel juhul saaks kõik NATTA ja teised samadel alustel esitatud arved vaidlustada sest EMT ei ole võimeline ju nende õigsust kontrollima ega tõestama ...


Kuna nad arvele selle sulle panevad, siis järelikult seda nad suudavad tõestada, et on teenust pakutud, ehk siis on mingeid sõnumeid sulle saadetud telefonile.
Selle kohta pole neil ainult infot, et sina oleksid neile algselt mingi sõnumi saatnud.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laurikre
HV Guru
Laurikre

liitunud: 20.09.2003




sõnum 29.06.2011 15:01:47 vasta tsitaadiga

eltso kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
... mind kummastab samuti asjaolu, et mille alusel nad tõestavad arve õigsust, kui neil selle kohta igasugune tagasiulatuv info puudub ? Sellisel juhul saaks kõik NATTA ja teised samadel alustel esitatud arved vaidlustada sest EMT ei ole võimeline ju nende õigsust kontrollima ega tõestama ...


Kuna nad arvele selle sulle panevad, siis järelikult seda nad suudavad tõestada, et on teenust pakutud, ehk siis on mingeid sõnumeid sulle saadetud telefonile.
Selle kohta pole neil ainult infot, et sina oleksid neile algselt mingi sõnumi saatnud.


Siin konks ka nimelt sina ei pea teenuse alustamiseks sõnumit saatma vaid sinule saadetakse kood läbi mille saad sa netis regada.
Lauri Kreutzwald

_________________
Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me icon_smile.gif
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 131
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2011 07:52:27 vasta tsitaadiga

Tundub et tele 2 loosung on antud olukorras õige kutsuv: "Milleks maksta rohkem?"
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.06.2011 08:03:55 vasta tsitaadiga

heretic666, vahet pole, milline operaator, kõik on omamoodi sead. antud juhul tuleb emti suhtes ilmselt hambaid näidata ja asi laheneb ära.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
HV veteran
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 30.06.2011 09:59:03 vasta tsitaadiga

Huvitav, et EMT pole sellele delfi lugejakirjale tagasisidet andnud. Tavaliselt nad ikka reageerivad enda kohta käivatele juttudele. Aga noh, ju nad siis loodavad, et vaikselt vaibub.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smartuser
HV vaatleja
smartuser

liitunud: 10.10.2007




sõnum 30.06.2011 10:30:52 vasta tsitaadiga

kole lugu, aga eestis on see hää äri võimalus, siinsed seadusandlused on ju võimetud sellise asja vastu... ja see nn "numbri salastamine" lepingu sõlmimisel on ka väga naljakas, ka mind on teised operaatorid tüüdanud, mis sest et "number on salastatud" :S
_________________
...et sa näeksid, et ma siin olin...
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.06.2011 10:45:08 vasta tsitaadiga

kummaline, just sain naftadottkommist omale mingi PIN koodi, kust "nädalast sisuteenist " alla sikutada.

laurx kirjutas:
huvitav, kas DAS i seltskond tahaks sellisel juhul EMT ga vaielda? vahetad pole kuhugi, kõik on türnod.


ootejärjekord ja ma küsin neilt seda kohe.

peale antud uudise, õigusabi ja lahkumise mainimist uuriti mulle välja, et ma ei ole selle teenuse tarbija siiski.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004




sõnum 30.06.2011 10:52:10 vasta tsitaadiga

ega see das kindlustus ka imet ei tee sul et seda mainid igalpool
_________________
 Lae pildid -> pilt.io
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.06.2011 10:53:51 vasta tsitaadiga

tsitaat:

igalpool

liikluses ja sellistes lepingulistes suhetes peavad nad mind kaitsma või mulle pähe istumise raskeks tegema. lihtsam on oma kaartidele vihjata kui pärast kakelda.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2011 11:33:10 vasta tsitaadiga

EMT kasseerib sisuteenuste pealt pool raha olema. Loomulikult nad ei ole huvitatud selle teenuse lõpetamisest.
Tegelikkuses soovitan EMT poole saata ultimaatumkiri: Kas kustutavad siseteenuse rea arvelt ära, või siirdud konkurentettevõtte juurde oma sidevajadustega. Punkt.
Sama kehtib muidugi nii Radiolinija kui Q-GSM'iga.

Ahjaaa.. Minu arve peal oli ühekorra sisuteenus:"Kiimas Korilane" mille hinnaks oli 50€. Nii osavad vennikesed on.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2011 01:54:50 vasta tsitaadiga

Ohjah, keegi mingeid dokumente vms on näinud, raske uskuda sellist lugu, see ei ole ju võimalik
_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chazzz
HV vaatleja

liitunud: 06.04.2008




sõnum 01.07.2011 22:01:18 vasta tsitaadiga

2010 jaan, kui Elisal oli just softi vahetus, tiksus meil 1 numbrile natta sisuteenus 50eeku nädal ja sedasi 2 kuud (avastasin selle arvelt veebr. lõpus), kui asja uurima hakkasin siis Elisa jutt oli sama, nemad pühkisid käe puhtaks ja kõik. Hiljem sisuteenuse/timwe. pakkujaga suheldes (mina neile löögile ei saanud, kuid Tarbijakaitse sai) oli keegi telefoni numbri registreerunud nende lehel ja saadetud oli ka meile vastav SMS, kuid.... see SMS oli saadetud meile 2009 september!!!!!..... arved hakkasid jooksma 2010 jaan. Natta väitel olime teenus ise aktiveeritud 2009 septembris, kuid raha küsiti alles jaan 2010. Mõttetu vaidlus Elisa ja Tarbijakaitsega (nende soovitus oli, et ma maksaksin Elisale ennetavalt teenuse eest ette!!! Mis näitab et need inimesed seal ei saa absoluutselt arugi, mis teemal jutt käis) Igatahes lõin käega, maksin ära ja kõik. Selle natta kohta on terve i-net muresid täis. Tarbijakaitse teadlik sellisest nn. vargusest, kuid juristide jutu järgi on kõik normaalne/seaduslik.
Vahet pole millise operaatori all olla, selliseid sisuteenuseid pakuvad kõik.

_________________
vahest külastan!
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2011 19:48:34 vasta tsitaadiga

kuna mängus on nii suured summad, siis arvata võib, et sellise vastu võitlemine on suht mõttetu...
Peab ise ikka oma väljaminekutel silma peal hoidma...
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nexus
HV veteran
nexus

liitunud: 18.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2011 20:01:58 vasta tsitaadiga

krusu70 kirjutas:
kuna mängus on nii suured summad, siis arvata võib, et sellise vastu võitlemine on suht mõttetu...
Peab ise ikka oma väljaminekutel silma peal hoidma...


Logish, et operaatorid lõikavad korraliku nutsu vahelt.
Aga väita kliendile, et "pole näinud, pole teind" on siiski alatu ja tõenäoliselt kliendid hakkavad otsima ausamat operaatorit.
Iseküsimus, kas neid ongi.
Kommentaarid: 240 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 198
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.07.2011 21:58:45 vasta tsitaadiga

Nu selles äris on vähe vastupidi asi... operaatoritele pmst söödetakse pigem paremad pakkumised ette.
Vaevalt et ükski neist (nagu näha ka suuremad) selliste summade juures ausaks jääb.

V.a HV, kes nende röövijate reklaamimisest loobus. Respect selle peale thumbs_up.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 07.07.2011 09:05:58 vasta tsitaadiga

Äkki peaks Igor Gräzini poole pöörduma, parlamendisaadikuna peaks ta ju kodanike mure ära kuulama ja tal on suur kogemust kuidas tarbijate õiguste teemal kellegi käsi väänata.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.07.2011 18:50:57 vasta tsitaadiga

minut: Tarbijakaitseameti vastus seoses "perioodilise sisuteenusega"

tsitaat:
vtl kirjutab: "Regulaarsem minut.ee lugeja mäletab ehk minu janti EMT, Natta ja perioodiliste sisuteenustega, mis iseenesest aktiveerusid mobiiltelefonil, kui see kolm kuud väljalülitatult sahtlis vedeles. Samal ajal, kui eelmine artikkel ilmus, küsisin muuhulgas Tarbijakaitseameti kommentaari antud loole.
Esimene vastus nimetatud asutusest sisaldas põhimõtteliselt copy-pastet sisuteenuste reklaamtekstist ja kinnitas, et "Tarbijakaitseamet on kontrollinud järelevalve korras perioodiliste sisuteenustega liitumist ning tuvastanud, et liitumiseks on vajalik tarbija poolne tegevus. Nimelt kodulehel telefoninumbri registreerides saadetakse telefoninumbrile parool, mis tuleb teenuse aktiveerimiseks kodulehel sisestada. Kui parooli ei sisestata, siis teenus ei aktiveeru ning klubiga liitumist ei toimu."

Saatsin neile uue kirja, milles avaldasin arvamust, et nad ei ole minu probleemi kas läbi lugenud või sellest lõpuni aru saanud. Selgitasin kannatlikult, et minu juhtumi korral tarbija poolne tegevus puudus ning ka mobiilsideoperaator EMT oli sunnitud kinnitama, et nende logide järgi telefon nimetatud perioodil võrgus ei olnud.

Ligi kaks ja pool nädalat hiljem sain Tarbijakaitseametist alljärgneva sisuga vastuse:


VASTUS
tsitaat:
ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS
Teabevaldaja: Tarbijakaitseamet Alus: AvTS § 35 lg 1 p 12
Piirangu algus: 13.07. 2011.a
Piirangu lõpp: 13.07. 2014.a
TARBIJAKAITSEAMET
13.07.2011 nr ......

Lugupeetud Vootele Voit

Olete pöördunud Tarbijakaitseameti poole seoses perioodilise sisuteenusega.

Tarbijakaitseamet on saatnud Teie pöördumise alusel ettevõtjale selgitusnõude, kuid kahjuks ei ole ettevõtja vaatamata meie korduvatele pöördumistele tänase päeva seisuga vastanud.

Selgitame, et lühinumbri 1818 kaudu pakub tasulisi SMS-teenuseid Portugali ettevõtte TimWE (Vibramovil Estonia). Nimetatud ettevõte on Eesti turul tegutsenud juba pikemat aega ja teenuse pakkuja kodulehel http://ee.natta.com/web/ee/tac on eestikeelsed teenuse kasutamise tingimused. Teenuste kasutajaks saab end registreerida kodulehel ja SMS-de kaudu kinnitussõnumi tagasi saatmisega.

Käesolevaga lõpetame Teie pöördumise menetlemise kuna Tarbijakaitseametil puudub võimalus kauplejaga kontakti saada. Oma õiguste kaitseks soovitame Teil pöörduda kohtu poole või esitada vastavasisuline avaldus Tarbijakaitseameti Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusele (aadressile Rahukohtu 2, 10130 Tallinn või elektronpostiaadressile consumer@consumer.ee). Kaupleja tegevuse osas jätkab Tarbijakaitseamet iseseisvat menetlust.

Lugupidamisega
Keit Hints
Finants- ja sideteenuste talituse juhataja

------------------

Uskumatu, ma ütleks uskmatu. Kas homme teatab Politsei, et lõpetab varga tagaotsimise, kuna viimane ei võta telefoni? Või katkestab mõrva menetluse, kuna tapja ei tee koputamise peale oma majaust lahti?

Iga päev õpid midagi uut, huvitavat, kasulikku... Mina õppisin tänasest seda, et kui Tarbijakaitseamet Sind tülitama hakkab, siis ignoreeri. Ära vasta telefonikõnedele, e-mailidele, uksekellale. Kui kaks nädalat tüütut tülitajat ignoreerida, siis ta lõpetab menetluse ja jätab sind rahule."

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
eltso
HV veteran
eltso

liitunud: 03.02.2010




sõnum 14.07.2011 22:11:46 vasta tsitaadiga

Welcome to Estonia icon_smile.gif
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 15.07.2011 09:55:50 vasta tsitaadiga

... aga nii ongi, olen pidanud korduvalt selle instantsiga kokku puutuma ja enamike keerulisemate juhtumite puhul lõpetatakse menetlus kohe, kui see nõuab natuke rohkemat, kui kirjavahetus või telefonikõne. Tegemist on puhtalt bürokraatliku ametiasutusega, kus ei tegeleta probleemide sisulise poolega vaid nende pealiskaudse vahendamisega ja kui see tulemust ei anna, siis öeldakse sry - pöördu kohtusse ja kogu lugu. Minu arvates on see puhtalt riigi/rahva raha raiskamine sest sellise teenuse kaitsefaktor on tarbija jaoks naeruväärselt marginaalne ega õigusta enda ülalpidamise kulusid mitte kuidagi thumbs_down.gif
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 19.07.2011 09:11:23 vasta tsitaadiga

Laurikre kirjutas:
Samuti EMT keerab kasutjatele mobiilse internetiga.
Samuti nad ei võimalda selle väljalülitamist.
Kahjuks tänapäeva telefonid käivad meil ise netis.
Ja 1 päev "toru ääres istumist iphone puhul" maksab 40 eur kanti.
Samal ajal kasutaja teadlikult ise ühtegi teenust ei tarbi ega kasuta.

Samuti käib suur piiramine ja "mõistlikuse" muude asjade seljataga.
Ise olles turul "piiramatu" mahuga teenuse pakkuja.
http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/emt-noogib-mobiilse-interneti-piiranguga.d?id=40049439

Lauri Kreutzwald

keegi ju ei keela sul telefonist neti kasutamist välja lülitada. see et ise rumal oled, ei tähenda et teenusepakkuja viga on...
nagu olen teistelegi öelnud, et loll on see, kes ei oska raha küsida thumbs_up.gif - meie (eestlaste) probleem on, et me oleme piisavalt rumalad, et maksame ka (liiga kõrget hinda)

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 19.07.2011 10:17:05 vasta tsitaadiga

limp kirjutas:
Laurikre kirjutas:
Samuti EMT keerab kasutjatele mobiilse internetiga.
Samuti nad ei võimalda selle väljalülitamist.
Kahjuks tänapäeva telefonid käivad meil ise netis.
Ja 1 päev "toru ääres istumist iphone puhul" maksab 40 eur kanti.
Samal ajal kasutaja teadlikult ise ühtegi teenust ei tarbi ega kasuta.

Samuti käib suur piiramine ja "mõistlikuse" muude asjade seljataga.
Ise olles turul "piiramatu" mahuga teenuse pakkuja.
http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/emt-noogib-mobiilse-interneti-piiranguga.d?id=40049439

Lauri Kreutzwald

keegi ju ei keela sul telefonist neti kasutamist välja lülitada. see et ise rumal oled, ei tähenda et teenusepakkuja viga on...
nagu olen teistelegi öelnud, et loll on see, kes ei oska raha küsida thumbs_up.gif - meie (eestlaste) probleem on, et me oleme piisavalt rumalad, et maksame ka (liiga kõrget hinda)
Selle väljalülitamisega on selline tore asi, et peale seda kui oled telefoni korra mõne teise SIMi pannud siis nullitakse APN seadistus ära ja netikasutus võib jälle alata. Sain ise niimoodi vasta näppe. Pika kisamise peale nõuti minult "ainult" pool summast.

Pull oli veel see, et tegu oli Nokia telefoni enda tarkvarauuendusega mida telefon üle neti küsima läks - tekitas siis krooniajal üle 700EEK "mahu" - ja uuendust ikka peale ei pannud icon_lol.gif Katkes ära ühendus vmt.

EMT arvas, et see ongi täitsa normaalne, et m-interneti ei ole võimalik välja lülitada ega ka telefoniseadetest lõplikult eemaldada APNe.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 19.07.2011 11:18:39 vasta tsitaadiga

http://www.e24.ee/502752/valjalulitatud-telefon-hakkas-ise-tasulisi-teenuseid-tellima/

e24 jas ka see lugu .

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran

liitunud: 24.07.2007




sõnum 19.07.2011 11:46:36 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
limp kirjutas:
Laurikre kirjutas:
Samuti EMT keerab kasutjatele mobiilse internetiga.
Samuti nad ei võimalda selle väljalülitamist.
Kahjuks tänapäeva telefonid käivad meil ise netis.
Ja 1 päev "toru ääres istumist iphone puhul" maksab 40 eur kanti.
Samal ajal kasutaja teadlikult ise ühtegi teenust ei tarbi ega kasuta.

Samuti käib suur piiramine ja "mõistlikuse" muude asjade seljataga.
Ise olles turul "piiramatu" mahuga teenuse pakkuja.
http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/emt-noogib-mobiilse-interneti-piiranguga.d?id=40049439

Lauri Kreutzwald

keegi ju ei keela sul telefonist neti kasutamist välja lülitada. see et ise rumal oled, ei tähenda et teenusepakkuja viga on...
nagu olen teistelegi öelnud, et loll on see, kes ei oska raha küsida thumbs_up.gif - meie (eestlaste) probleem on, et me oleme piisavalt rumalad, et maksame ka (liiga kõrget hinda)
Selle väljalülitamisega on selline tore asi, et peale seda kui oled telefoni korra mõne teise SIMi pannud siis nullitakse APN seadistus ära ja netikasutus võib jälle alata. Sain ise niimoodi vasta näppe. Pika kisamise peale nõuti minult "ainult" pool summast.

Pull oli veel see, et tegu oli Nokia telefoni enda tarkvarauuendusega mida telefon üle neti küsima läks - tekitas siis krooniajal üle 700EEK "mahu" - ja uuendust ikka peale ei pannud icon_lol.gif Katkes ära ühendus vmt.

EMT arvas, et see ongi täitsa normaalne, et m-interneti ei ole võimalik välja lülitada ega ka telefoniseadetest lõplikult eemaldada APNe.


Tele2 arvab õnneks teisti. Perekonda tekkis paar nutitelefoni, mis kippusid ise netti kasutama. Läksin lihtsalt esindusse ja palusin vastavatel mobiilinumbritel internet kinni panna. Tehti linnuke õigesse kohta ja rohkem pole sellega probleeme olnud. Seda teenust küll ei reklaamita, aga see on täiesti tasuta ja töötab.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks...
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Jant EMT ja "sisuteenustega" mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.