Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
28.06.2011 18:27:19
Jant EMT ja "sisuteenustega" |
|
|
link :: minut.ee
vtl kirjutab minutis: "“Kuni tänaseni olin veendunud, et alljärgnevat lugu minuga küll juhtuda ei saa”. Nõnda alustasin oma kirja EMT-le selle aasta esimesel aprillil. Siiani arvasin, et SMS-iga nn sisuteenuseid oma mobiiltelefonile tellivad endale lihtsameelsest uudishimust kas lapsed või veidrad poissmeestest jõmmid, kelle tehnikakogemus piirdub kasutatud mobiiltelefoni soetamisega. On ju ka EMT alati meedias kinnitanud, et inimene ise on vastutustundetult oma telefoninumbrit kusagile “valesse kohta” sisestanud ning ei ole lugenud “peenikest kirja”.
Mul on üks mobiilinumber, mis on kasutuses nn metsatelefonis. Teate küll, selline kummist tolmu- ja pritsmekindel Nokia. Kui talvel suusatama või suvel rattaga sõitma lähen, siis võtan jälle “kummiku” sahtlist välja ja suunan oma nutitelefoni pealt kõned sinna peale ümber.
Hoolimata selle talve suurepärasest suusailmast, ei saanud see metsatelefon ligi kolm kuud kasutust ning vedeles väljalülitatuna sahtlis. Märtsi viimasel päeval tekkis mõte, et peaks vahepeal telefoni profülaktiliselt laadima, aku on ilmselt ammu tühjaks läinud ning võib nõnda hoopis rikneda. Lülitasin aparaadi sisse ning telefoni (mille numbritki ma kellelegi öelnud ei olnud) hakkas saabuma üks sõnum teise järel. Kokku oma paarkümmend tükki. Sisuks mingid lingid ning vahele tekst “täname, et jäid klubisse”. Süda aimas halba.
Et EMT arved lähevad mul pangast otsekorraldusega automaatselt arvelt maha, siis ei olnud ma ka viimaste kuude arveid kontrollinud. EMT iseteenindusest jooksva kuu saldot kontrollides selgus, et minu väljalülitatud salajase numbriga metsatelefonile on märtsikuu jooksul tekkinud 48 euro ehk vanas rahas ligi 750 krooni eest “perioodilist sisuteenust”.
Igaks juhuks selgitan tausta. Ma olen 41 aastane IT- spetsialist ja töötan telekommunikatsiooni valdkonnas. Olen tehniliselt kompetentne ja teovõimeline. Tundmatuid spämmilinke ei ava ja arvutiekraanil lahtihüppavatel dialoogiakendel suvaliselt “Yes” või “OK” ei klõpsa. Teenuse (õigemini lausa kolme erineva sisuteenuse) “kogemata tellimine” on välistatud. Väikeseid lapsi mul ei ole, võõrastel inimestel minu sahtlile ligipääsu ei ole.
Ning mis peamine, tehniliselt ei ole mingit mõtet tellida seitse aastat vanale telefonile mingeid taustapilte, horoskoope vms meelelahutusteenuseid, kui ma juba aastaid kasutan oma igapäevases töös ja suhtlemises nutitelefoni.
Edasi peaks kõik lihtne olema - helistan EMT infotelefonile, nemad likvideerivad probleemi ning vabandavad. Võib-olla pakuvad kommi ka. Selle asemel väidab teenindaja, et tema näeb küll, et kuu aega tagasi on tellitud kolm teenust, kuid ei oska selle vaidlustamise kohta midagi öelda, kuna neile ei jää teenuse tellimise kohta mitte mingit jälge. Jah, lugesite õigesti - EMT peseb oma käed puhtaks ja soovitab mul teenuse väljalülitamiseks ja pretensiooni esitamiseks pöörduda otse sisuteenuse pakkuja poole, kelleks antud juhul oli NATTA Estonia.
Sellise vastuse peale tekkis otse loomulikult esimene reaktsioon, et mul on ju ometigi sõlmitud leping EMT-ga. Ja arveid esitab mulle EMT. Miks ma pean mulle ootamatult sülle sadanud probleemi lahendamiseks pöörduma mingi välismaist päritolu kolmanda osapoole poole ning hakkama talle tõestama, et ma ei ole kaamel ehk pole nende teenust tellinud. Koostasin EMT-le kirjaliku avalduse, milles palusin soovimatu teenus viivitamatult välja lülitada, telefoniarvelt sellega seotud summad maha võtta ning välja selgitada, kuidas oli võimalik sellise vea tekkimine. Vahemärkusena, mina näen siin kolme võimalust - teenus on aktiveerunud kas häkkimise, tehnilise vea või pahatahtliku sisuteenusepakkuja tõttu.
Häkkimise korral tekib küsimus, kelle huvi peaks siin mängus olema ehk kui ka kuidagi õnnestuks võõrale telefonile teenust tellida, ei saa häkker seda sisuteenust ise ju kasutada.
Tehniline viga? Kui netist otsida, siis leiab ka eestist sadu inimesi, kes on sarnase probleemiga silmitsi seisnud ja vannuvad käsi südamel, et nemad pole teenust tellinud. Mobiilioperaatorid raiuvad vastu, et iseenesest need teenused ei aktiveeru ja ikka inimene ise on need endale tellinud. Vahel “tullakse kliendile vastu” ka ning kompenseeritakse tekkinud arved.
Jääb veel pahatahtliku teenusepakkuja variant. Inimesed ei märka tihti pisikeste summade kadumist ning kui asi lõpuks välja tuleb, siis keegi täpselt ei mäleta ka, mida kuid tagasi sai tellitud. Summad on ka piisavalt pisikesed, et keegi ei hakka sellepärast kohtusse pöörduma ja siis lüüaksegi käega.
Kaks nädalat hiljem ei olnud EMT-lt laekunud mingit vastust, küll aga oli eelmise kuu lõpus koostatud arvel sisuteenus kenasti olemas ning ka raha (48€) maksepäeval täies mahus pangaarvelt maha läinud. Kui ma oleksin ka otsekorralduse peatanud, siis oleksin jäänud EMT eest võlglaseks ning tõenäoliselt minu sidevahendite kasutamist piiratud.
Teise, vähe kurjema kirja peale helistati mulle EMT-st ning teatati, et nemad on küll esitanud järelepärimise NATTA Estonia-le, kuid sealt ei ole kahe nädala jooksul vastust tulnud. Jah, jällegi lugesite õigesti - Eesti suurim mobiilsideoperaator ei ole kahe nädala jooksul oma partnerilt mingit vastust saanud ja selle taga ootab ka kliendi probleemi lahendamine. Mis muidugi ei takistanud arveid esitamast. Kui olin olukorda uuesti kirjeldanud, lubati minu raha erandkorras arvele tagasi kanda.
Siiski jäi teenindaja häälest kõlama umbusklikkus, et iseenesest see teenus tekkida ei saa ja küllap ma ikka ise selle endale tellisin. Samas kinnitas EMT esindaja, et nemad on ainult vahendajad ning sõnumite sisust ja teenuste aktiveerimisest ei jää neile tõepoolest mitte mingit jälge.
Kui ma tont-teab-mitmendat korda selgitasin, et telefon oli kuude viisi välja lülitatud ja selle kohta peaks ju ometigi sideoperaatoril jälg logides olemas olema, jäädi teisel pool toru pisut mõtlikuks ning lubati asja tehnilisest osakonnast uurida.
Kuu aega hiljem sain lõpuks kirjaliku vastuse, milles vabandati viivituse pärast ning selgitati, et kahjuks ei ole nad senini (see tähendab kuu aja jooksul!) saanud sisuteenuse pakkuja vastust ega kommentaari. Samuti sain EMT poolse kinnituse, et tõepoolest oli minu telefon kogu nimetatud perioodil välja lülitatud. Läbimurre ehk EMT poolne ametlik kinnitus selle kohta, et ma tõepoolest pole teenust tellinud.
Terve mõistuse loogika järgi võiks sellel kohal nüüd loole punkti panna. Ebausaldusväärne koostööpartner ja sisuteenuse pakkuja, kes esitas EMT klientidele valearveid, on kindlate faktidega paljastatud ja EMT, kelle kliendid on alusetult kannatanud, peaks nüüd omalt poolt ühepoolselt ja päevapealt sellise partneriga koostöö lõpetama.
Igaks juhuks küsisin EMT-lt, et kas ma võin nüüd kindel olla, et sarnast asja enam kunagi ei juhtu sama või mõne teise minu kasutuses oleva telefoninumbriga.
Vastuseks sain aga copy-paste klantsjutu, et tegemist on perioodilise sisuteenusega, kus EMT osutab teenusepakkujale arveldusteenust ning vastavalt EMT ja teenusepakkuja vahel sõlmitud lepingule vastutab tehnilise poole ja toimimise eest perioodilise sisuteenuse osutaja. Seega saab selgitusi, kuidas toimus teenusega liitumine, anda ainult sisuteenuse osutaja ning soovitati mul otse tema poolt pöörduda. Jah, sellesama sisuteenuse osutaja poole, kellelt EMT ise kuu aega vastust ei saanud.
Ausalt öeldes oli mul tunne, et “minu EMT” on mind maha müünud. EMT, kellega mul on leping üldkasutatava sideteenuse” osutamiseks, on ühepoolselt ja omal algatusel, ilma minu nõusolekuta, hakanud vahendama kolmanda osapoole pakutavat röövteenust, esitades selle eest arveid, kuid samas on EMT loobunud igasugusest vastutusest teenuse õigsuse ja toimimise eest.
Antud juhtumil on ju tegu sisuliselt varastamisega kliendi tagant ja EMT on selles loos vähemal või rohkemal määral kaasosaline. Vähe sellest, et teenus oli kliendi teadmata “kogemata” aktiveerunud, ei olnud klient seda teenust reaalselt ka saanud (kuna telefon oli ju välja lülitatud, mäletate).
Ma saatsin EMT-le veel paar kirja küsimusega, kas mul lepingu üldtingimuste punkt 3.1.6 järgi oleks võimalik “taotleda sideteenuse osutamise piiramist” selles osas, et välistada sisuteenuse tellimist ja aktiveerumist ilma minu kirjaliku nõusolekuta. Vastuseks sain lakoonilise standardvastuse, et “kahjuks ei ole EMT-l võimalik piirata NATTA Estonia teenuseid.”
Loo lõpetuseks: kui mina läheksin EMT poodi vargile ja teolt tabatakse, siis võetakse minult varastatud kaup koheselt käest ära, kutsutakse politsei, antakse võimudele üle ja lõpuks pannakse vangi. Pehmemal juhul tehakse trahvi aga varga märk jääb eluks ajaks külge.
Kui aga NATTA Estonia tuli minu rahakotti vargile, siis pärast teolt tabamist sai ta kõigepealt pool kuud minu rahaga ringi jalutada, seejärel anti mulle mu raha tagasi ja vabandati mokaotsast tekkinud (mitte tekitatud) pahameele pärast. Varas aga jalutab vabalt ringi, järelepärimistele ei vasta ning otsib ilmselt järgmisi ohvreid."
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Priidik199
HV kasutaja

liitunud: 14.11.2005
|
28.06.2011 19:24:26
|
|
|
Siin pole midagi naljakat. Kurb, et sellist asja üldse eksisteerib.
Minut'is on keegi kommenteerinud, et Mihkel Kärmasele tuleb teada anda, siis vast tuleks lahendus paljudele probleemidele.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
28.06.2011 19:49:12
|
|
|
Ainult eestis.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
28.06.2011 20:20:49
|
|
|
... mõni juurainimene võiks rääkida, kas sellest loost ei avaldu mitte kuriteole kaasa aitamine EMT puhul ? Minu loogika järgi peaks EMT NATTA teenuse vahendamise koheselt lõpetama sest oleks äärmiselt naiivne arvata, et tegemist üksikjuhtumiga ja edasised pettused on välistatud. Olemas on ju konkreetne pretsedent, millest on operaator teadlik, seega ei saa siin mängida kaugeltki enam heausksusele teenuse osutamisel. Isegi, kui tegemist on antud juhul NATTA mitte tahtliku veaga, siis peaks olema rohkem, kui põhjendatud selline vigane ja mis peamine, klientidele otseselt kahjulik, teenus sulgeda ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
ufo56
HV Guru

liitunud: 18.11.2004
|
28.06.2011 20:22:13
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... mõni juurainimene võiks rääkida, kas sellest loost ei avaldu mitte kuriteole kaasa aitamine EMT puhul ? Minu loogika järgi peaks EMT NATTA teenuse vahendamise koheselt lõpetama sest oleks äärmiselt naiivne arvata, et tegemist üksikjuhtumiga ja edasised pettused on välistatud. Olemas on ju konkreetne pretsedent, millest on operaator teadlik, seega ei saa siin mängida kaugeltki enam heausksusele teenuse osutamisel. Isegi, kui tegemist on antud juhul NATTA mitte tahtliku veaga, siis peaks olema rohkem, kui põhjendatud selline vigane ja mis peamine, klientidele otseselt kahjulik, teenus sulgeda ... |
Normaalne nii oleks aga paraku on see ka tuluallikas emt'le, nii et kes see ikka tahab endal teenistust ära võtta
_________________
Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sammalhabe
HV vaatleja

liitunud: 05.11.2001
|
28.06.2011 20:26:49
|
|
|
Kuidas see teenuse tellimine käib? Kas saab tellida ka kuskilt neti kaudu kuhu sisestad oma mobiili numbri ja saad selle peale sõnumi ja oled juba liige ja seotud kui kohe eitavad sõnumit vastu ei saada? Sel juhul on keegi tellinud omale selle teenuse ja kogemata pannud vale gsm numbri? Või siis keegi pahatahtlikult sisestas vale gsm numbri? Minuteada piisas selle teenuse tellimiseks ainult kuhugi oma gsm number sisestada ja oligi tehtud, sel juhul on eksida väga kerge.
Äärmiselt inetu lugu muidugi, eriti nõme on see, et EMT oma lepingupartneritega suhelda ei suuda, see tekitab vägisi mõtte, et peaks ka hakkama sarnast teenust pakkuma, vitsa ju ei saa ja raha tuleb....
Iilmselt tuleb sealt EMT'le selliste teenusepakkujate pealt nii palju pappi peale, et parem lastakse sellistel teenusepakkujal edasi tegutseda ja kui keegi tuleb köhima, siis makstakse lihtsalt see üks klient kinni ja lastakse papil edasi voolata. Ega suured ninad näevad ainult numbreid, kui numbrid klapivad, siis lastakse teenustel toimida. Rikkused tulevad ikka väikeste summade kaupa aga sadade tuhandete inimeste pealt, keegi väga ei virise aga suure massi puhul on teenistus OK.
Tarbijana on vaja välja mõelda kuidas sellistele süsteemidele pidurit panna.
viimati muutis Sammalhabe 28.06.2011 20:37:40, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
28.06.2011 20:27:14
|
|
|
Ja need Partnerlus-summad on ulmeliselt suured summad, mida EMT teenib.
Ja musta huumori poole pealt, kasutage Simpelit, eriti 25-kroonist. Sel juhul saab NATTA 25 krooni only ja sellest saab EMT "kopikaid".
Postitatud mobile device
viimati muutis tahanteada 28.06.2011 20:28:45, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
28.06.2011 20:31:53
|
|
|
Et Natta taga on kuritegelik kamp, peaks vähegi ajudega inimesele juba ammu selge olema, aga et EMT nendega nii rõõmsalt ja süüdimatult koostööd teeb, on küll äärmiselt "tore" lugu. Ega asi enne ametlikku käiku saa, kui kahjukannataja avaldust politseile ei tee - tõendid röövteenuse kohta on ju olemas ja EMT logidega kinnitatud.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
lopes39
HV Guru

liitunud: 08.11.2004
|
28.06.2011 20:33:02
|
|
|
kusjuures mis seal imelikku on ?
enamus inimeste numbrid on mingis listis mida saavad kasutada telefoni raamatute müüjad
mulle on mitmeist kohast helistatud ja kuna ma naguinii ei telli neilt midagi siis igakord olen mitte viisakalt nad pikalt saatnud ja käsiknud mu number oma andmebaasist eemaltada
seega pole seal midagi imestada kui neid andmebaasidele saavad ligi ka need mobiili teenuste firmad mis on nagu internetis späm ja reklaamid kuid telefonis nende reklaamide saamise eest pead sa maksma ja kui ei maksa kaotad oma soodustused
mul on emt-is topeltpluss miski üle 4.5 aasta ja kui mingi kuuarve jääb maksmata või tekib mingi viivitus siis on see 4.5 aastat nullis tagasi mis on ka väga absurdne kuna emt-s pole midagi kunagi soodsalt saada .. tasuta telefone ei jagata ja kui jagatakse siis on mingi ajast ja arust või siis nagu nuttitelefoni paketti võttes saab tasuta aga on mingi 2 aastat piirand , milleks mulle mingi piirang kui ma klient olen olnud ajast kui simpel kõnekaart välja tuli mida sain kasutada mitu aastat kuni lõpuks lepingu tegin uuele numbrile kuid jah siiani pole mitte mingit soodustust saanud ... oleks meil ka sellised kõne operaatorid nagu orange ja t mobil jne mis jagavad oma klientidele uusi telefone tasuta et klient neile jääks ja kuskile mujale ei koliks
samas on ka inimesi kes selle popup lehele kus küsib telefoni numbrit trükkivad mingi suvalise numbri sisse ja ongi asi korras... mis siis et teenust ise ei saa aga leidub selliseid pahatahtlike inimesi kes nii võivad teha...
mina oma telefoni numbrit igalepoole üles ei ripputa just sellepärast et leidub pahatahtlike inimesi kelle arvates on see naljakas kellelegi külmarvet teha
viimati muutis lopes39 28.06.2011 20:44:50, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
villu70
HV Guru

liitunud: 19.12.2006
|
28.06.2011 20:33:55
|
|
|
Sammalhabe, nii see asi ikka ei käi, tuleb ka vastu sõnum saata.... või mingi kood netti tippida mis sulle saadetakse, nii ma olen asjast aru saanud.
ja seda juttu et teenusepakkuja ei saa asja ära keelata, mingu vtu. Olen firma hingekirjas ja minul on välistatud sellised naljad/teenused... a`la sms hääletused, tasulised numbrid jne. .... isegi kalastusluba ei saanud läbi telefoni teha.
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
nexus
HV veteran

liitunud: 18.04.2007
|
28.06.2011 21:12:57
|
|
|
1818 teemas juba kord mainisin oma kokkupuudet sisuteenusega.
Sama lugu, otsekorraldusega said arved tasutud. Vist paar-kolm kuud ei olnud asjast aimugi, kuni ühel hetkel avastasin arvel rea - sisuteenus.
Ei olnud mul aimugi, millega tegu. Seadsin sammud EMT-sse. Seal tehti mulle selgeks, et sellele mobiilinumbrile on tellitud miski teise teenusepakkuja käest mingi teenus. Selge, laps oli veel väike ja ju tema see pahalane oli. Palusin siis viisakalt see teenus lõpetada või välja lülitada. Tehti mulle kiiresti selgeks, et nemad (EMT) ei puutu üldse asjasse, mina ise pidavat saama selle lõpetada. Kuidas? Vastati, et nemad ei tea. Vaidlesime pisut teemadel, et "teie esitate arved, mina maksan, aga teie ei tea ja ei saa ka aidata". Sai siis hing täis ja pakkusin välja, et kui te seda teenust ei saa lõpetada, siis saame me ju lepingu lõpetada, pole ju EMT ainuke mobiilioperaator (numbreid oli mul sel ajal vist 4). Üllatus! Ootamatult meenus klienditeenindajale, et tuleb saata sõnum "miski bl-bla-bla" numbrile "see-ja-see" ja siis saan teada, mis teenusega tegemist ning seejärel saata sõnum "STOP". Tore, lahendus olemas.
Aga miks mulle aeti algul käojaani, et nemad ei tea mis see on, midagi ei saa teha jne.
Ei ole enam EMT-is.
|
|
Kommentaarid: 240 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
198 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jebus
HV vaatleja
liitunud: 22.05.2007
|
28.06.2011 22:34:22
|
|
|
Endal oli sama asi. Operaator oli T2. Peale seda kui nad väitsid, et nemad ei saa midagi teha, vahetasin operaatorit ja asi lahenes iseenesest. Pöördusin ka tarbijakaitsesse aga nende väitel on see täiesti legaalne, austusväärne ja akseptitav rahateenimise viis.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
korsten
HV veteran
liitunud: 07.10.2005
|
28.06.2011 22:54:08
|
|
|
Ma vahetaks ka esimese asjana teenusepakkujat. Kindlasti ütleks valjuhäälselt välja teenusepakkuja vahetamise põhjuse.
_________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Eeroz
HV Guru

liitunud: 03.11.2003
|
29.06.2011 08:59:20
|
|
|
Väga viisakas oleks kui EMT (ja teised) paneks iseteenindusse teenuste alla "teenused koostööpartneritelt" linnukese.
Välistaks igasugu probleemid. Või mõnel sideoperaatoril äkki on selline asi juba?
Ma olen kah vähemalt ühele oma arvele peale sattunud kus küsiti 0.16€ mingi mobi teenuse eest
aga ei viitsinud minna emt-i uurima. Ja samuti olen 100% kindel, et ise midagi kunagi kuskilt ei telli.
_________________ O:/SS: Iidseid sülearvuteid (386 ja vanemad) |
|
Kommentaarid: 282 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
 |
eltso
HV veteran

liitunud: 03.02.2010
|
29.06.2011 09:12:51
|
|
|
Arvestades et meie kellegi numbrid ei ole salajased, siis poleks ka mingi ime kui selline teenuspakkuja ise neid numbreid listi lisab ja kuna ju mingit jälge ei jää, siis ei saa keegi ka midagi ette võtta.
Ise sai ka elisas mingi pool aastat tagasi uus liitumine tehtud uue numbriga ja kohe kindlalt öeldud seal, et ma ei soovi et minu numbrit kuskil avaldataks ja et see oleks salajane. Mööda läks ehk paar kuud kui EMT minu salastatud numbrile helistas ja hakkas meelitama, et ma neile läheksin.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
29.06.2011 09:37:32
|
|
|
spionaaž, saadad oma " muhkli" tööle kuskile või annad " kinkekaardi ". hetkel on võimalik "tutvusi" omades saada kõike, isegi ISP delt teavet selle kohta, kellele kuulub see ja see IP. avalikku sektorit kotitakse meedias aga erasektori vastavad ämbrid null. ise olen seb i korra ähvardanud, sest 1 sealne "peaprogeja" nuuskis kontodel ja levitas siis kuluaarides infot.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
29.06.2011 09:53:30
|
|
|
Uskuda v6ib, et igasugu tobedad Sisuteenused on juba emafirma Telia-Sonera poolt k2suga peale pandud ja et Natta.Com tasemel on omavahelised lepingud s6lmitud Telia-Soneraga ja siis sealt k2su korras allapoole. Ja ega siis pole ka alamate jyngritel EMT-is muud teha kui rivisammu ja "Just nii Boss", kartuses muidu kinga saada.
Postitatud mobile device
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
korsten
HV veteran
liitunud: 07.10.2005
|
29.06.2011 09:58:34
|
|
|
laurx kirjutas: |
huvitav, kas DAS i seltskond tahaks sellisel juhul EMT ga vaielda? vahetad pole kuhugi, kõik on türnod. |
Eks see on sellepärast ka, et inimesed "ei viitsi vaielda". Minu meelest on ikkagi asi põhimõttes: kui mulle on käru keeratud siis lihtsalt vahetan teenusepakkuja teise vastu kuniks see teine pole mulle käru keeranud. Ja ma ei lähe üksi vaid terve pere ja firmade numbritega. Võin saladuskatte all ütelda, et lubadus kogu kambaga teenusepakkuja alt nahhui tõmmata on pannud nii mõnedki sellised asjad liikuma mille kohta just enne suurisilmi öeldi, et "pole võimalik". Piitsa ja präänikuga peab neid meelitama siis hakkab klienditeenendaja ennast liigutama.
_________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
29.06.2011 10:33:56
|
|
|
Äärmiselt veider lugu, sest ma olen nende sisuteenuste süsteemi toimimisest teisiti aru saanud. Keegi võib regada sind kusagile sisuteenuse kasutajaks ja saad tõepoolest oma moblale vastavasisulise sõnumi, aga teoorias ei tohiks see teenus aktiveeruda enne saabunud SMS-ile vastamist. Siinkohal on nähtavasti mingi ämber kusagil EMT poolel kolisemas. Või sain ma valesti aru?
Ma olen ka enda töönumbrile, mis on salastatud ja mida kasutan varjatud numbriga ainult väljahelistamiseks, taoliseid sõnumeid saanud, aga seal on kirjas, et teenuse aktiveerimiseks tuleb sõnumile vastata. Siiani ühelegi vastanud pole ja tööandjale saadetud igakuisetes väljavõtetes pole ka ühtki taolist teenust näha olnud.
Igatahes peaks sellise asja suure kella külge panema. Äkki saab mobiilsideoperaatorid vähemalt nii kaugele, et nad tekitavad kusagile linnukese a la "keela perioodilised sisuteenused" vms nagu eelpool mainiti.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Xloaded
külaline
|
29.06.2011 10:56:31
|
|
|
Huvitav, kui tarbijakaitse ka midagi ette ei võta (mingi uus seadus või ettekirjutus nii EMT kui üldiselt sideoperaatoritele siis on siin ikka midagi väga valesti. Seadusi mis võtavad inimestelt ära õigusi ja panevad meid rohkem "painduma" tuleb iga aasta vähemalt üks, vahest isegi 2! masendav...
|
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Laurikre
HV Guru

liitunud: 20.09.2003
|
29.06.2011 11:07:17
|
|
|
Samuti EMT keerab kasutjatele mobiilse internetiga.
Samuti nad ei võimalda selle väljalülitamist.
Kahjuks tänapäeva telefonid käivad meil ise netis.
Ja 1 päev "toru ääres istumist iphone puhul" maksab 40 eur kanti.
Samal ajal kasutaja teadlikult ise ühtegi teenust ei tarbi ega kasuta.
Samuti käib suur piiramine ja "mõistlikuse" muude asjade seljataga.
Ise olles turul "piiramatu" mahuga teenuse pakkuja.
http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/emt-noogib-mobiilse-interneti-piiranguga.d?id=40049439
Lauri Kreutzwald
_________________ Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt |
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
|