Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Jant EMT ja "sisuteenustega" märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2011 18:27:19 Jant EMT ja "sisuteenustega" vasta tsitaadiga

link :: minut.ee


vtl kirjutab minutis: "“Kuni tänaseni olin veendunud, et alljärgnevat lugu minuga küll juhtuda ei saa”. Nõnda alustasin oma kirja EMT-le selle aasta esimesel aprillil. Siiani arvasin, et SMS-iga nn sisuteenuseid oma mobiiltelefonile tellivad endale lihtsameelsest uudishimust kas lapsed või veidrad poissmeestest jõmmid, kelle tehnikakogemus piirdub kasutatud mobiiltelefoni soetamisega. On ju ka EMT alati meedias kinnitanud, et inimene ise on vastutustundetult oma telefoninumbrit kusagile “valesse kohta” sisestanud ning ei ole lugenud “peenikest kirja”.

Mul on üks mobiilinumber, mis on kasutuses nn metsatelefonis. Teate küll, selline kummist tolmu- ja pritsmekindel Nokia. Kui talvel suusatama või suvel rattaga sõitma lähen, siis võtan jälle “kummiku” sahtlist välja ja suunan oma nutitelefoni pealt kõned sinna peale ümber.
Hoolimata selle talve suurepärasest suusailmast, ei saanud see metsatelefon ligi kolm kuud kasutust ning vedeles väljalülitatuna sahtlis. Märtsi viimasel päeval tekkis mõte, et peaks vahepeal telefoni profülaktiliselt laadima, aku on ilmselt ammu tühjaks läinud ning võib nõnda hoopis rikneda. Lülitasin aparaadi sisse ning telefoni (mille numbritki ma kellelegi öelnud ei olnud) hakkas saabuma üks sõnum teise järel. Kokku oma paarkümmend tükki. Sisuks mingid lingid ning vahele tekst “täname, et jäid klubisse”. Süda aimas halba.


Et EMT arved lähevad mul pangast otsekorraldusega automaatselt arvelt maha, siis ei olnud ma ka viimaste kuude arveid kontrollinud. EMT iseteenindusest jooksva kuu saldot kontrollides selgus, et minu väljalülitatud salajase numbriga metsatelefonile on märtsikuu jooksul tekkinud 48 euro ehk vanas rahas ligi 750 krooni eest “perioodilist sisuteenust”.

Igaks juhuks selgitan tausta. Ma olen 41 aastane IT- spetsialist ja töötan telekommunikatsiooni valdkonnas. Olen tehniliselt kompetentne ja teovõimeline. Tundmatuid spämmilinke ei ava ja arvutiekraanil lahtihüppavatel dialoogiakendel suvaliselt “Yes” või “OK” ei klõpsa. Teenuse (õigemini lausa kolme erineva sisuteenuse) “kogemata tellimine” on välistatud. Väikeseid lapsi mul ei ole, võõrastel inimestel minu sahtlile ligipääsu ei ole.

Ning mis peamine, tehniliselt ei ole mingit mõtet tellida seitse aastat vanale telefonile mingeid taustapilte, horoskoope vms meelelahutusteenuseid, kui ma juba aastaid kasutan oma igapäevases töös ja suhtlemises nutitelefoni.

Edasi peaks kõik lihtne olema - helistan EMT infotelefonile, nemad likvideerivad probleemi ning vabandavad. Võib-olla pakuvad kommi ka. Selle asemel väidab teenindaja, et tema näeb küll, et kuu aega tagasi on tellitud kolm teenust, kuid ei oska selle vaidlustamise kohta midagi öelda, kuna neile ei jää teenuse tellimise kohta mitte mingit jälge. Jah, lugesite õigesti - EMT peseb oma käed puhtaks ja soovitab mul teenuse väljalülitamiseks ja pretensiooni esitamiseks pöörduda otse sisuteenuse pakkuja poole, kelleks antud juhul oli NATTA Estonia.

Sellise vastuse peale tekkis otse loomulikult esimene reaktsioon, et mul on ju ometigi sõlmitud leping EMT-ga. Ja arveid esitab mulle EMT. Miks ma pean mulle ootamatult sülle sadanud probleemi lahendamiseks pöörduma mingi välismaist päritolu kolmanda osapoole poole ning hakkama talle tõestama, et ma ei ole kaamel ehk pole nende teenust tellinud. Koostasin EMT-le kirjaliku avalduse, milles palusin soovimatu teenus viivitamatult välja lülitada, telefoniarvelt sellega seotud summad maha võtta ning välja selgitada, kuidas oli võimalik sellise vea tekkimine. Vahemärkusena, mina näen siin kolme võimalust - teenus on aktiveerunud kas häkkimise, tehnilise vea või pahatahtliku sisuteenusepakkuja tõttu.

Häkkimise korral tekib küsimus, kelle huvi peaks siin mängus olema ehk kui ka kuidagi õnnestuks võõrale telefonile teenust tellida, ei saa häkker seda sisuteenust ise ju kasutada.

Tehniline viga? Kui netist otsida, siis leiab ka eestist sadu inimesi, kes on sarnase probleemiga silmitsi seisnud ja vannuvad käsi südamel, et nemad pole teenust tellinud. Mobiilioperaatorid raiuvad vastu, et iseenesest need teenused ei aktiveeru ja ikka inimene ise on need endale tellinud. Vahel “tullakse kliendile vastu” ka ning kompenseeritakse tekkinud arved.

Jääb veel pahatahtliku teenusepakkuja variant. Inimesed ei märka tihti pisikeste summade kadumist ning kui asi lõpuks välja tuleb, siis keegi täpselt ei mäleta ka, mida kuid tagasi sai tellitud. Summad on ka piisavalt pisikesed, et keegi ei hakka sellepärast kohtusse pöörduma ja siis lüüaksegi käega.

Kaks nädalat hiljem ei olnud EMT-lt laekunud mingit vastust, küll aga oli eelmise kuu lõpus koostatud arvel sisuteenus kenasti olemas ning ka raha (48€) maksepäeval täies mahus pangaarvelt maha läinud. Kui ma oleksin ka otsekorralduse peatanud, siis oleksin jäänud EMT eest võlglaseks ning tõenäoliselt minu sidevahendite kasutamist piiratud.

Teise, vähe kurjema kirja peale helistati mulle EMT-st ning teatati, et nemad on küll esitanud järelepärimise NATTA Estonia-le, kuid sealt ei ole kahe nädala jooksul vastust tulnud. Jah, jällegi lugesite õigesti - Eesti suurim mobiilsideoperaator ei ole kahe nädala jooksul oma partnerilt mingit vastust saanud ja selle taga ootab ka kliendi probleemi lahendamine. Mis muidugi ei takistanud arveid esitamast. Kui olin olukorda uuesti kirjeldanud, lubati minu raha erandkorras arvele tagasi kanda.

Siiski jäi teenindaja häälest kõlama umbusklikkus, et iseenesest see teenus tekkida ei saa ja küllap ma ikka ise selle endale tellisin. Samas kinnitas EMT esindaja, et nemad on ainult vahendajad ning sõnumite sisust ja teenuste aktiveerimisest ei jää neile tõepoolest mitte mingit jälge.

Kui ma tont-teab-mitmendat korda selgitasin, et telefon oli kuude viisi välja lülitatud ja selle kohta peaks ju ometigi sideoperaatoril jälg logides olemas olema, jäädi teisel pool toru pisut mõtlikuks ning lubati asja tehnilisest osakonnast uurida.

Kuu aega hiljem sain lõpuks kirjaliku vastuse, milles vabandati viivituse pärast ning selgitati, et kahjuks ei ole nad senini (see tähendab kuu aja jooksul!) saanud sisuteenuse pakkuja vastust ega kommentaari. Samuti sain EMT poolse kinnituse, et tõepoolest oli minu telefon kogu nimetatud perioodil välja lülitatud. Läbimurre ehk EMT poolne ametlik kinnitus selle kohta, et ma tõepoolest pole teenust tellinud.

Terve mõistuse loogika järgi võiks sellel kohal nüüd loole punkti panna. Ebausaldusväärne koostööpartner ja sisuteenuse pakkuja, kes esitas EMT klientidele valearveid, on kindlate faktidega paljastatud ja EMT, kelle kliendid on alusetult kannatanud, peaks nüüd omalt poolt ühepoolselt ja päevapealt sellise partneriga koostöö lõpetama.

Igaks juhuks küsisin EMT-lt, et kas ma võin nüüd kindel olla, et sarnast asja enam kunagi ei juhtu sama või mõne teise minu kasutuses oleva telefoninumbriga.

Vastuseks sain aga copy-paste klantsjutu, et tegemist on perioodilise sisuteenusega, kus EMT osutab teenusepakkujale arveldusteenust ning vastavalt EMT ja teenusepakkuja vahel sõlmitud lepingule vastutab tehnilise poole ja toimimise eest perioodilise sisuteenuse osutaja. Seega saab selgitusi, kuidas toimus teenusega liitumine, anda ainult sisuteenuse osutaja ning soovitati mul otse tema poolt pöörduda. Jah, sellesama sisuteenuse osutaja poole, kellelt EMT ise kuu aega vastust ei saanud.

Ausalt öeldes oli mul tunne, et “minu EMT” on mind maha müünud. EMT, kellega mul on leping üldkasutatava sideteenuse” osutamiseks, on ühepoolselt ja omal algatusel, ilma minu nõusolekuta, hakanud vahendama kolmanda osapoole pakutavat röövteenust, esitades selle eest arveid, kuid samas on EMT loobunud igasugusest vastutusest teenuse õigsuse ja toimimise eest.

Antud juhtumil on ju tegu sisuliselt varastamisega kliendi tagant ja EMT on selles loos vähemal või rohkemal määral kaasosaline. Vähe sellest, et teenus oli kliendi teadmata “kogemata” aktiveerunud, ei olnud klient seda teenust reaalselt ka saanud (kuna telefon oli ju välja lülitatud, mäletate).

Ma saatsin EMT-le veel paar kirja küsimusega, kas mul lepingu üldtingimuste punkt 3.1.6 järgi oleks võimalik “taotleda sideteenuse osutamise piiramist” selles osas, et välistada sisuteenuse tellimist ja aktiveerumist ilma minu kirjaliku nõusolekuta. Vastuseks sain lakoonilise standardvastuse, et “kahjuks ei ole EMT-l võimalik piirata NATTA Estonia teenuseid.”

Loo lõpetuseks: kui mina läheksin EMT poodi vargile ja teolt tabatakse, siis võetakse minult varastatud kaup koheselt käest ära, kutsutakse politsei, antakse võimudele üle ja lõpuks pannakse vangi. Pehmemal juhul tehakse trahvi aga varga märk jääb eluks ajaks külge.

Kui aga NATTA Estonia tuli minu rahakotti vargile, siis pärast teolt tabamist sai ta kõigepealt pool kuud minu rahaga ringi jalutada, seejärel anti mulle mu raha tagasi ja vabandati mokaotsast tekkinud (mitte tekitatud) pahameele pärast. Varas aga jalutab vabalt ringi, järelepärimistele ei vasta ning otsib ilmselt järgmisi ohvreid."

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 28.06.2011 18:59:26 vasta tsitaadiga

Tea kas naerda või nutta.
Vist mõlemat korraga icon_neutral.gif icon_biggrin.gif

_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Priidik199
HV kasutaja
Priidik199

liitunud: 14.11.2005




sõnum 28.06.2011 19:24:26 vasta tsitaadiga

Siin pole midagi naljakat. Kurb, et sellist asja üldse eksisteerib.
Minut'is on keegi kommenteerinud, et Mihkel Kärmasele tuleb teada anda, siis vast tuleks lahendus paljudele probleemidele.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 28.06.2011 19:49:12 vasta tsitaadiga

Ainult eestis.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 28.06.2011 20:20:49 vasta tsitaadiga

... mõni juurainimene võiks rääkida, kas sellest loost ei avaldu mitte kuriteole kaasa aitamine EMT puhul ? Minu loogika järgi peaks EMT NATTA teenuse vahendamise koheselt lõpetama sest oleks äärmiselt naiivne arvata, et tegemist üksikjuhtumiga ja edasised pettused on välistatud. Olemas on ju konkreetne pretsedent, millest on operaator teadlik, seega ei saa siin mängida kaugeltki enam heausksusele teenuse osutamisel. Isegi, kui tegemist on antud juhul NATTA mitte tahtliku veaga, siis peaks olema rohkem, kui põhjendatud selline vigane ja mis peamine, klientidele otseselt kahjulik, teenus sulgeda ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004




sõnum 28.06.2011 20:22:13 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... mõni juurainimene võiks rääkida, kas sellest loost ei avaldu mitte kuriteole kaasa aitamine EMT puhul ? Minu loogika järgi peaks EMT NATTA teenuse vahendamise koheselt lõpetama sest oleks äärmiselt naiivne arvata, et tegemist üksikjuhtumiga ja edasised pettused on välistatud. Olemas on ju konkreetne pretsedent, millest on operaator teadlik, seega ei saa siin mängida kaugeltki enam heausksusele teenuse osutamisel. Isegi, kui tegemist on antud juhul NATTA mitte tahtliku veaga, siis peaks olema rohkem, kui põhjendatud selline vigane ja mis peamine, klientidele otseselt kahjulik, teenus sulgeda ...

Normaalne nii oleks aga paraku on see ka tuluallikas emt'le, nii et kes see ikka tahab endal teenistust ära võtta

_________________
 Lae pildid -> pilt.io
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sammalhabe
HV vaatleja
Sammalhabe

liitunud: 05.11.2001




sõnum 28.06.2011 20:26:49 vasta tsitaadiga

Kuidas see teenuse tellimine käib? Kas saab tellida ka kuskilt neti kaudu kuhu sisestad oma mobiili numbri ja saad selle peale sõnumi ja oled juba liige ja seotud kui kohe eitavad sõnumit vastu ei saada? Sel juhul on keegi tellinud omale selle teenuse ja kogemata pannud vale gsm numbri? Või siis keegi pahatahtlikult sisestas vale gsm numbri? Minuteada piisas selle teenuse tellimiseks ainult kuhugi oma gsm number sisestada ja oligi tehtud, sel juhul on eksida väga kerge.

Äärmiselt inetu lugu muidugi, eriti nõme on see, et EMT oma lepingupartneritega suhelda ei suuda, see tekitab vägisi mõtte, et peaks ka hakkama sarnast teenust pakkuma, vitsa ju ei saa ja raha tuleb....

Iilmselt tuleb sealt EMT'le selliste teenusepakkujate pealt nii palju pappi peale, et parem lastakse sellistel teenusepakkujal edasi tegutseda ja kui keegi tuleb köhima, siis makstakse lihtsalt see üks klient kinni ja lastakse papil edasi voolata. Ega suured ninad näevad ainult numbreid, kui numbrid klapivad, siis lastakse teenustel toimida. Rikkused tulevad ikka väikeste summade kaupa aga sadade tuhandete inimeste pealt, keegi väga ei virise aga suure massi puhul on teenistus OK.

Tarbijana on vaja välja mõelda kuidas sellistele süsteemidele pidurit panna.


viimati muutis Sammalhabe 28.06.2011 20:37:40, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 28.06.2011 20:27:14 vasta tsitaadiga

Ja need Partnerlus-summad on ulmeliselt suured summad, mida EMT teenib.

Ja musta huumori poole pealt, kasutage Simpelit, eriti 25-kroonist. Sel juhul saab NATTA 25 krooni only ja sellest saab EMT "kopikaid".

Postitatud mobile device


viimati muutis tahanteada 28.06.2011 20:28:45, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 28.06.2011 20:31:53 vasta tsitaadiga

Et Natta taga on kuritegelik kamp, peaks vähegi ajudega inimesele juba ammu selge olema, aga et EMT nendega nii rõõmsalt ja süüdimatult koostööd teeb, on küll äärmiselt "tore" lugu. Ega asi enne ametlikku käiku saa, kui kahjukannataja avaldust politseile ei tee - tõendid röövteenuse kohta on ju olemas ja EMT logidega kinnitatud.
_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lopes39
HV Guru
lopes39

liitunud: 08.11.2004




sõnum 28.06.2011 20:33:02 vasta tsitaadiga

kusjuures mis seal imelikku on ?
enamus inimeste numbrid on mingis listis mida saavad kasutada telefoni raamatute müüjad
mulle on mitmeist kohast helistatud ja kuna ma naguinii ei telli neilt midagi siis igakord olen mitte viisakalt nad pikalt saatnud ja käsiknud mu number oma andmebaasist eemaltada
seega pole seal midagi imestada kui neid andmebaasidele saavad ligi ka need mobiili teenuste firmad mis on nagu internetis späm ja reklaamid kuid telefonis nende reklaamide saamise eest pead sa maksma ja kui ei maksa kaotad oma soodustused

mul on emt-is topeltpluss miski üle 4.5 aasta ja kui mingi kuuarve jääb maksmata või tekib mingi viivitus siis on see 4.5 aastat nullis tagasi mis on ka väga absurdne kuna emt-s pole midagi kunagi soodsalt saada .. tasuta telefone ei jagata ja kui jagatakse siis on mingi ajast ja arust või siis nagu nuttitelefoni paketti võttes saab tasuta aga on mingi 2 aastat piirand , milleks mulle mingi piirang kui ma klient olen olnud ajast kui simpel kõnekaart välja tuli mida sain kasutada mitu aastat kuni lõpuks lepingu tegin uuele numbrile kuid jah siiani pole mitte mingit soodustust saanud ... oleks meil ka sellised kõne operaatorid nagu orange ja t mobil jne mis jagavad oma klientidele uusi telefone tasuta et klient neile jääks ja kuskile mujale ei koliks

samas on ka inimesi kes selle popup lehele kus küsib telefoni numbrit trükkivad mingi suvalise numbri sisse ja ongi asi korras... mis siis et teenust ise ei saa aga leidub selliseid pahatahtlike inimesi kes nii võivad teha...
mina oma telefoni numbrit igalepoole üles ei ripputa just sellepärast et leidub pahatahtlike inimesi kelle arvates on see naljakas kellelegi külmarvet teha


viimati muutis lopes39 28.06.2011 20:44:50, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
villu70
HV Guru
villu70

liitunud: 19.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2011 20:33:55 vasta tsitaadiga

Sammalhabe, nii see asi ikka ei käi, tuleb ka vastu sõnum saata.... või mingi kood netti tippida mis sulle saadetakse, nii ma olen asjast aru saanud.
ja seda juttu et teenusepakkuja ei saa asja ära keelata, mingu vtu. Olen firma hingekirjas ja minul on välistatud sellised naljad/teenused... a`la sms hääletused, tasulised numbrid jne. .... isegi kalastusluba ei saanud läbi telefoni teha.
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nexus
HV veteran
nexus

liitunud: 18.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2011 21:12:57 vasta tsitaadiga

1818 teemas juba kord mainisin oma kokkupuudet sisuteenusega.

Sama lugu, otsekorraldusega said arved tasutud. Vist paar-kolm kuud ei olnud asjast aimugi, kuni ühel hetkel avastasin arvel rea - sisuteenus.
Ei olnud mul aimugi, millega tegu. Seadsin sammud EMT-sse. Seal tehti mulle selgeks, et sellele mobiilinumbrile on tellitud miski teise teenusepakkuja käest mingi teenus. Selge, laps oli veel väike ja ju tema see pahalane oli. Palusin siis viisakalt see teenus lõpetada või välja lülitada. Tehti mulle kiiresti selgeks, et nemad (EMT) ei puutu üldse asjasse, mina ise pidavat saama selle lõpetada. Kuidas? Vastati, et nemad ei tea. Vaidlesime pisut teemadel, et "teie esitate arved, mina maksan, aga teie ei tea ja ei saa ka aidata". Sai siis hing täis ja pakkusin välja, et kui te seda teenust ei saa lõpetada, siis saame me ju lepingu lõpetada, pole ju EMT ainuke mobiilioperaator (numbreid oli mul sel ajal vist 4). Üllatus! Ootamatult meenus klienditeenindajale, et tuleb saata sõnum "miski bl-bla-bla" numbrile "see-ja-see" ja siis saan teada, mis teenusega tegemist ning seejärel saata sõnum "STOP". Tore, lahendus olemas.
Aga miks mulle aeti algul käojaani, et nemad ei tea mis see on, midagi ei saa teha jne.

Ei ole enam EMT-is.
Kommentaarid: 240 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 198
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Jebus
HV vaatleja

liitunud: 22.05.2007




sõnum 28.06.2011 22:34:22 vasta tsitaadiga

Endal oli sama asi. Operaator oli T2. Peale seda kui nad väitsid, et nemad ei saa midagi teha, vahetasin operaatorit ja asi lahenes iseenesest. Pöördusin ka tarbijakaitsesse aga nende väitel on see täiesti legaalne, austusväärne ja akseptitav rahateenimise viis.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
korsten
HV veteran

liitunud: 07.10.2005




sõnum 28.06.2011 22:54:08 vasta tsitaadiga

Ma vahetaks ka esimese asjana teenusepakkujat. Kindlasti ütleks valjuhäälselt välja teenusepakkuja vahetamise põhjuse.
_________________
Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2011 08:28:56 vasta tsitaadiga

huvitav, kas DAS i seltskond tahaks sellisel juhul EMT ga vaielda? vahetad pole kuhugi, kõik on türnod.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eeroz
HV Guru
Eeroz

liitunud: 03.11.2003




sõnum 29.06.2011 08:59:20 vasta tsitaadiga

Väga viisakas oleks kui EMT (ja teised) paneks iseteenindusse teenuste alla "teenused koostööpartneritelt" linnukese.
Välistaks igasugu probleemid. Või mõnel sideoperaatoril äkki on selline asi juba?

Ma olen kah vähemalt ühele oma arvele peale sattunud kus küsiti 0.16€ mingi mobi teenuse eest
aga ei viitsinud minna emt-i uurima. Ja samuti olen 100% kindel, et ise midagi kunagi kuskilt ei telli.

_________________
O:/SS: Iidseid sülearvuteid (386 ja vanemad)
Kommentaarid: 282 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eltso
HV veteran
eltso

liitunud: 03.02.2010




sõnum 29.06.2011 09:12:51 vasta tsitaadiga

Arvestades et meie kellegi numbrid ei ole salajased, siis poleks ka mingi ime kui selline teenuspakkuja ise neid numbreid listi lisab ja kuna ju mingit jälge ei jää, siis ei saa keegi ka midagi ette võtta.
Ise sai ka elisas mingi pool aastat tagasi uus liitumine tehtud uue numbriga ja kohe kindlalt öeldud seal, et ma ei soovi et minu numbrit kuskil avaldataks ja et see oleks salajane. Mööda läks ehk paar kuud kui EMT minu salastatud numbrile helistas ja hakkas meelitama, et ma neile läheksin.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2011 09:37:32 vasta tsitaadiga

spionaaž, saadad oma " muhkli" tööle kuskile või annad " kinkekaardi ". hetkel on võimalik "tutvusi" omades saada kõike, isegi ISP delt teavet selle kohta, kellele kuulub see ja see IP. avalikku sektorit kotitakse meedias aga erasektori vastavad ämbrid null. ise olen seb i korra ähvardanud, sest 1 sealne "peaprogeja" nuuskis kontodel ja levitas siis kuluaarides infot.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 29.06.2011 09:53:30 vasta tsitaadiga

Uskuda v6ib, et igasugu tobedad Sisuteenused on juba emafirma Telia-Sonera poolt k2suga peale pandud ja et Natta.Com tasemel on omavahelised lepingud s6lmitud Telia-Soneraga ja siis sealt k2su korras allapoole. Ja ega siis pole ka alamate jyngritel EMT-is muud teha kui rivisammu ja "Just nii Boss", kartuses muidu kinga saada.

Postitatud mobile device
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
korsten
HV veteran

liitunud: 07.10.2005




sõnum 29.06.2011 09:58:34 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
huvitav, kas DAS i seltskond tahaks sellisel juhul EMT ga vaielda? vahetad pole kuhugi, kõik on türnod.

Eks see on sellepärast ka, et inimesed "ei viitsi vaielda". Minu meelest on ikkagi asi põhimõttes: kui mulle on käru keeratud siis lihtsalt vahetan teenusepakkuja teise vastu kuniks see teine pole mulle käru keeranud. Ja ma ei lähe üksi vaid terve pere ja firmade numbritega. Võin saladuskatte all ütelda, et lubadus kogu kambaga teenusepakkuja alt nahhui tõmmata on pannud nii mõnedki sellised asjad liikuma mille kohta just enne suurisilmi öeldi, et "pole võimalik". Piitsa ja präänikuga peab neid meelitama siis hakkab klienditeenendaja ennast liigutama.

_________________
Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2011 10:21:06 vasta tsitaadiga

korsten, noh, umbes selliste vaidluste pidamiseks DAS kliendilt natuke raha võtab. ilmselgelt oleks vaja pretsedenti, sest antud situatsioon on kõikvõimalikele teenusepakkujatele kasulik, olgu kooslus milline tahes. Tarbjakaitse on lihtsalt hambutu mömm.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2011 10:33:56 vasta tsitaadiga

Äärmiselt veider lugu, sest ma olen nende sisuteenuste süsteemi toimimisest teisiti aru saanud. Keegi võib regada sind kusagile sisuteenuse kasutajaks ja saad tõepoolest oma moblale vastavasisulise sõnumi, aga teoorias ei tohiks see teenus aktiveeruda enne saabunud SMS-ile vastamist. Siinkohal on nähtavasti mingi ämber kusagil EMT poolel kolisemas. Või sain ma valesti aru?

Ma olen ka enda töönumbrile, mis on salastatud ja mida kasutan varjatud numbriga ainult väljahelistamiseks, taoliseid sõnumeid saanud, aga seal on kirjas, et teenuse aktiveerimiseks tuleb sõnumile vastata. Siiani ühelegi vastanud pole ja tööandjale saadetud igakuisetes väljavõtetes pole ka ühtki taolist teenust näha olnud.
Igatahes peaks sellise asja suure kella külge panema. Äkki saab mobiilsideoperaatorid vähemalt nii kaugele, et nad tekitavad kusagile linnukese a la "keela perioodilised sisuteenused" vms nagu eelpool mainiti.
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xloaded
külaline






sõnum 29.06.2011 10:56:31 vasta tsitaadiga

Huvitav, kui tarbijakaitse ka midagi ette ei võta (mingi uus seadus või ettekirjutus nii EMT kui üldiselt sideoperaatoritele siis on siin ikka midagi väga valesti. Seadusi mis võtavad inimestelt ära õigusi ja panevad meid rohkem "painduma" tuleb iga aasta vähemalt üks, vahest isegi 2! masendav...
tagasi üles
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2011 10:56:38 vasta tsitaadiga

mulle on ka kaks aastat tagasi umbes keegi proovinud neid teenuseid tellida. samas SP omab infot nende numbrite kohta, mis on pikalt mitte aktiivsed ja siis tagant järele "ei tea keegi, sest aega on ju palju kulunud ".
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laurikre
HV Guru
Laurikre

liitunud: 20.09.2003




sõnum 29.06.2011 11:07:17 vasta tsitaadiga

Samuti EMT keerab kasutjatele mobiilse internetiga.
Samuti nad ei võimalda selle väljalülitamist.
Kahjuks tänapäeva telefonid käivad meil ise netis.
Ja 1 päev "toru ääres istumist iphone puhul" maksab 40 eur kanti.
Samal ajal kasutaja teadlikult ise ühtegi teenust ei tarbi ega kasuta.

Samuti käib suur piiramine ja "mõistlikuse" muude asjade seljataga.
Ise olles turul "piiramatu" mahuga teenuse pakkuja.
http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/emt-noogib-mobiilse-interneti-piiranguga.d?id=40049439

Lauri Kreutzwald

_________________
Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me icon_smile.gif
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 131
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Jant EMT ja "sisuteenustega" mine lehele 1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.