Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 56, 57, 58  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
tiivik
HV kasutaja
tiivik

liitunud: 15.12.2009




sõnum 28.12.2010 19:37:23 vasta tsitaadiga

Kuidas üldse nii hästi saab 3D pildile? Kaameranurk õige, peegeldused vastavad pildile. Või on pilt ise taustaks ja HDRI'ks?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 28.12.2010 19:43:00 vasta tsitaadiga

pilt on nii taust kui ka hdri
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soovija
Kreisi kasutaja
soovija

liitunud: 26.12.2004




sõnum 04.01.2011 12:38:37 vasta tsitaadiga

Kas su rehvid pole kuidagi liiga maasees?
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 83
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Braien
HV Guru
Braien

liitunud: 02.02.2009




sõnum 04.01.2011 12:41:33 vasta tsitaadiga

soovija, Rehv muudab kuju auto raskuse all icon_razz1.gif
_________________
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
soovija
Kreisi kasutaja
soovija

liitunud: 26.12.2004




sõnum 04.01.2011 12:45:26 vasta tsitaadiga

Jah, aga siis peaks olema muhk küljel rohkem, aga mulle tundub, et see on nagu sinkinud sinna asfaldi sisse vms.
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 83
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 04.01.2011 19:17:57 vasta tsitaadiga

Keegi teab kuidas Blenderis saab 3d objekti HDR maapinnale lähemale kaugemale liigutada,
nagu tige kala e90 bemmi on maapinnaga kokku viinud icon_question.gif

mudeli enda tõstmisega kahjuks kaugemale maapinnast HDR-i suhtes ei saa, tõsta või 10 km icon_rolleyes.gif

Kui väike objekt on (näiteks 5cm) ja kaamera lähedal siis isegi suure resoga HDR (10 000 pix with) on ruuduline see objekti alune HDR-i osa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 04.01.2011 19:32:06 vasta tsitaadiga

Mucrop3, kaamera zoomi võid proovida muuta icon_rolleyes.gif Näita mingit pilti vms mis sul valesti on.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 04.01.2011 20:04:28 vasta tsitaadiga

soovija, kõigil mudelitel on ikka ümmargused rattad, kui tahaks 100% reaalsust siis peaks muidugi lössi vajutama icon_biggrin.gif
_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 04.01.2011 20:14:40 vasta tsitaadiga

HighEnd kirjutas:
Mucrop3, kaamera zoomi võid proovida muuta icon_rolleyes.gif Näita mingit pilti vms mis sul valesti on.


pole praegu näidata,
kunagi tegin HDR'i teste siis vedasin kaamerat ülesse aga kui renderdama hakasin oli maapind otse allavaates sama kaugusel.
Võibolla renderdaja viga. Oli vist LuxRender 0.7 RC3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 04.01.2011 21:13:23 vasta tsitaadiga

Mucrop3, aa nüüd sain vist aru mida sa mõtlesid, aga ikkagi jep kaamera vaatenurgast peaks olenema loogiliselt kaugus, mitte kaamera kõrgusest vms.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 04.01.2011 22:53:21 vasta tsitaadiga

HighEnd kirjutas:
Mucrop3, aa nüüd sain vist aru mida sa mõtlesid, aga ikkagi jep kaamera vaatenurgast peaks olenema loogiliselt kaugus, mitte kaamera kõrgusest vms.


Kaamera oli suunatud otse alla (õige kõrguse saamise testideks), kas 30cm maapinnani (z kordinaat 0) või mitu km maapinnast, vaateväli (see mis kaadrisse jääb) oli täpselt sama.

Aga kogu 3d geomeetriat vedasin kaameraga ülesse kaasa, ehk sätiti HDR siis automaatselt ülesspoole või icon_rolleyes.gif
Kui vean vaid kaamera ülesse ja panen 1200mm obje siis perspektiivi pole enam ju või?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 05.01.2011 02:48:44 vasta tsitaadiga

Mucrop3, googeldasin kähku. Blenderil peaks olema kaamera seadete all mingid lens shift settingud. Vb on see environmenti liigutamiseks kaamera suhtes, aga pole kindel ka. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 05.01.2011 10:08:54 vasta tsitaadiga

HighEnd, lens shift on läätse käänamise meetod.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tilt-shift_photography
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 18.01.2011 15:11:24 vasta tsitaadiga

Klaas piima

Piima valgus neelduvus on pea nagu vesi aga SSS on ülikõrge.
Kiiruse huvides hoiad SSS madala aga siis paistab piim läbi liiga palju, et piim vähem läbi paistaks on piima
anisotropic scattering (seal g 0.7 kandis) viidud sinna isotroopse kanti.

60k s/px
18+
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 18.01.2011 22:32:35 vasta tsitaadiga

Mucrop3, hea icon_biggrin.gif

Mis renderdamise aeg oli?

_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mucrop3
Lõuapoolik
Lõuapoolik
Mucrop3

liitunud: 28.03.2004




sõnum 18.01.2011 22:56:53 vasta tsitaadiga

tige kala kirjutas:
Mucrop3, hea icon_biggrin.gif

Mis renderdamise aeg oli?


Vist mingi 120 tundi, aga ta oli juba sama puhas mingi 50 tunniga.

Ülejäänud aja eksperimenteerisin tone mappinguga exr ja 32bit tiff idega Picturenaut'is.
Indigoga salvestasin erineva EV ja tone mapinguga kaadreid ja blendisin kokku või mängisin lihtsalt üksik HDR kaadriga.
Pisut üritasin ka Gimpis curve aga see kahjuks ei söö ei exr faile ega isegi 32 bit tiff'i.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yodalr
Kreisi kasutaja
yodalr

liitunud: 19.11.2003




sõnum 21.01.2011 20:16:28 vasta tsitaadiga

Väike küsimus, nimelt kui Maxis mirrorida spline cage objekti kuidas sellest vahe joonest lahti saada? Ja kas spline cage'd tehakse üldjuhul meshiks pärast?

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
kraater.ee
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 21.01.2011 20:54:06 vasta tsitaadiga

Merge pead tegema nendele keskmistele vertexitele. Miski muutuja oli ka et määrata selle mirrori juures automaatne join vms.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 22.01.2011 00:37:24 vasta tsitaadiga

yodalr kirjutas:
Väike küsimus, nimelt kui Maxis mirrorida spline cage objekti kuidas sellest vahe joonest lahti saada? Ja kas spline cage'd tehakse üldjuhul meshiks pärast?

Spoiler Spoiler Spoiler


Võid proovida ka Symmetry modifier'it. See peegeldab objekti mingi tasapinna suhtes ning "keevitab" automaatselt lähestikku asetsevad vertex'id. Taoliste, sümmeetriliste tööde puhul ongi mõistlik seda modifier'it kasutada. Objekti peegeldatakse reaalajas, seega saad hea ülevaate, milline sul see asi lõpuks välja näeb.

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 22.01.2011 00:42:40 vasta tsitaadiga

Jajah, seda vist silmas pidasingi tegelikult icon_biggrin.gif
Pole päris ammu juba 3DS'i kasutanud, seega mälu kergelt roostes.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yodalr
Kreisi kasutaja
yodalr

liitunud: 19.11.2003




sõnum 23.01.2011 14:35:40 vasta tsitaadiga

Tänud vastuse eest mikk36 ja Rapidsh0t, see symmetri lahendab probleemi, muideks katsetasin seda ennem aga tulemus jäi poolik kuna mul pivot oli vist valesti ja ta selle järgi vist muudab seda?

Lisaks veel üks küsimus, kui spline duplicatida hoides shifti all ja lohistades uut spline oma kohta, kas on võimalik, et programm lisaks automaatselt segmendid vana ja uue spline vahele nagu pildil näidatud? Mul ühekorra kogemata mingi objektiga õnnestus see aga ma ei suuda seda enam korrata.


_________________
kraater.ee
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 23.01.2011 16:53:40 vasta tsitaadiga

yodalr kirjutas:

Lisaks veel üks küsimus, kui spline duplicatida hoides shifti all ja lohistades uut spline oma kohta, kas on võimalik, et programm lisaks automaatselt segmendid vana ja uue spline vahele nagu pildil näidatud? Mul ühekorra kogemata mingi objektiga õnnestus see aga ma ei suuda seda enam korrata.


Proovi CrossSection modifier'it.

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yodalr
Kreisi kasutaja
yodalr

liitunud: 19.11.2003




sõnum 24.01.2011 15:38:23 vasta tsitaadiga

Tänud Rapidsh0t, ma ei tahaks siin foorumi heatahet küll ära kasutada aga siiski satun probleemide otsa millele F1'st ja googlist raske abi leida kuna contenti sorteerimine on keerukas. Nimelt kas on võimalik saada lahti niiöelda segment foldidest ilma, et ma objekti meshiks teen? Lisa segmentide addimine neisse kohtadesse paistab asja ainult hullemaks tegema.

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
kraater.ee
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Rapidsh0t
HV vaatleja
Rapidsh0t

liitunud: 13.07.2010




sõnum 24.01.2011 19:50:39 vasta tsitaadiga

Ma pole küll spline-modelleerimist väga harrastanud, aga paistab, et see Surface modifier seedib ainult nelinurke (quad-poly). Ja nagu pildilt näha, siis need probleemsed kohad ongi just sellest tingitud (vähemalt selle beezi objekti korral, kus kolmnurga puhul viskab volte sisse). Rohelise objekti juures ei teagi täpselt öelda... vb pead "tangent"-eid rohkem näppima et asi paika läheks.

Kui raatsid oma scene faili jagada (PM vms), siis olen nõus asja lähemalt uurima.

R.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 25.01.2011 21:36:08 vasta tsitaadiga

Kiire küsimus Solid Worksi kohta.
Nimelt uuele arvutile installides ei taha ta mulle seda work space kohta näidata. icon_sad.gif

Seda kohta kus on kogu joonte tõmbamine, ja 3 tasandit.
Selle asemel on selline hallikas taust kirjaga SolidWorks.
Juhul kui hakata mingit asja joonestama kas sketch või midagi, siis hetkeks nagu tuleb õige pilt ette.
Kui joon valmis, kaob jälle ära.
Palun abi.

Solid Works on 07 32-bit ning windows on versioon 7 64-bit.

E: Guugeldades sain nii palju inffi, et teoreetiliselt on võimalik ühte DDL faili muutes see pilt kaotada, kuid täpset kirjeldust ei saanud.
Ehk et millist faili muuta, sain teada, kuid sealt failist ei leidnud seda halli taustaga SolidWorksi pilti.

Faili nimi on .../lang/english/sldresu.dll

Pilt ise on selline hallikas esile tõstetud kirjaga Solid Works.

Pilt konkreetsest juhtumist. Esimene pilt on lihtsalt uus Part, Teine pilt on juba sketch.

Spoiler Spoiler Spoiler


Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Kujundamine »  El Grande 3D teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 56, 57, 58  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.