Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
tiivik
HV kasutaja

liitunud: 15.12.2009
|
28.12.2010 19:37:23
|
|
|
Kuidas üldse nii hästi saab 3D pildile? Kaameranurk õige, peegeldused vastavad pildile. Või on pilt ise taustaks ja HDRI'ks?
|
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
28.12.2010 19:43:00
|
|
|
pilt on nii taust kui ka hdri
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
soovija
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2004
|
04.01.2011 12:38:37
|
|
|
Kas su rehvid pole kuidagi liiga maasees?
|
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
04.01.2011 12:41:33
|
|
|
soovija, Rehv muudab kuju auto raskuse all
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
soovija
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2004
|
04.01.2011 12:45:26
|
|
|
Jah, aga siis peaks olema muhk küljel rohkem, aga mulle tundub, et see on nagu sinkinud sinna asfaldi sisse vms.
|
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
04.01.2011 19:17:57
|
|
|
Keegi teab kuidas Blenderis saab 3d objekti HDR maapinnale lähemale kaugemale liigutada,
nagu tige kala e90 bemmi on maapinnaga kokku viinud
mudeli enda tõstmisega kahjuks kaugemale maapinnast HDR-i suhtes ei saa, tõsta või 10 km
Kui väike objekt on (näiteks 5cm) ja kaamera lähedal siis isegi suure resoga HDR (10 000 pix with) on ruuduline see objekti alune HDR-i osa.
|
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
04.01.2011 19:32:06
|
|
|
Mucrop3, kaamera zoomi võid proovida muuta Näita mingit pilti vms mis sul valesti on.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
04.01.2011 20:04:28
|
|
|
soovija, kõigil mudelitel on ikka ümmargused rattad, kui tahaks 100% reaalsust siis peaks muidugi lössi vajutama
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
04.01.2011 20:14:40
|
|
|
HighEnd kirjutas: |
Mucrop3, kaamera zoomi võid proovida muuta Näita mingit pilti vms mis sul valesti on. |
pole praegu näidata,
kunagi tegin HDR'i teste siis vedasin kaamerat ülesse aga kui renderdama hakasin oli maapind otse allavaates sama kaugusel.
Võibolla renderdaja viga. Oli vist LuxRender 0.7 RC3
|
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
04.01.2011 21:13:23
|
|
|
Mucrop3, aa nüüd sain vist aru mida sa mõtlesid, aga ikkagi jep kaamera vaatenurgast peaks olenema loogiliselt kaugus, mitte kaamera kõrgusest vms.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
04.01.2011 22:53:21
|
|
|
HighEnd kirjutas: |
Mucrop3, aa nüüd sain vist aru mida sa mõtlesid, aga ikkagi jep kaamera vaatenurgast peaks olenema loogiliselt kaugus, mitte kaamera kõrgusest vms. |
Kaamera oli suunatud otse alla (õige kõrguse saamise testideks), kas 30cm maapinnani (z kordinaat 0) või mitu km maapinnast, vaateväli (see mis kaadrisse jääb) oli täpselt sama.
Aga kogu 3d geomeetriat vedasin kaameraga ülesse kaasa, ehk sätiti HDR siis automaatselt ülesspoole või
Kui vean vaid kaamera ülesse ja panen 1200mm obje siis perspektiivi pole enam ju või?
|
|
tagasi üles |
|
 |
HighEnd
HV veteran

liitunud: 24.03.2007
|
05.01.2011 02:48:44
|
|
|
Mucrop3, googeldasin kähku. Blenderil peaks olema kaamera seadete all mingid lens shift settingud. Vb on see environmenti liigutamiseks kaamera suhtes, aga pole kindel ka.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
18.01.2011 15:11:24
|
|
|
Klaas piima
Piima valgus neelduvus on pea nagu vesi aga SSS on ülikõrge.
Kiiruse huvides hoiad SSS madala aga siis paistab piim läbi liiga palju, et piim vähem läbi paistaks on piima
anisotropic scattering (seal g 0.7 kandis) viidud sinna isotroopse kanti.
60k s/px
18+
Spoiler 
|
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
18.01.2011 22:32:35
|
|
|
Mucrop3, hea
Mis renderdamise aeg oli?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
18.01.2011 22:56:53
|
|
|
tige kala kirjutas: |
Mucrop3, hea
Mis renderdamise aeg oli? |
Vist mingi 120 tundi, aga ta oli juba sama puhas mingi 50 tunniga.
Ülejäänud aja eksperimenteerisin tone mappinguga exr ja 32bit tiff idega Picturenaut'is.
Indigoga salvestasin erineva EV ja tone mapinguga kaadreid ja blendisin kokku või mängisin lihtsalt üksik HDR kaadriga.
Pisut üritasin ka Gimpis curve aga see kahjuks ei söö ei exr faile ega isegi 32 bit tiff'i.
|
|
tagasi üles |
|
 |
yodalr
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.11.2003
|
21.01.2011 20:16:28
|
|
|
Väike küsimus, nimelt kui Maxis mirrorida spline cage objekti kuidas sellest vahe joonest lahti saada? Ja kas spline cage'd tehakse üldjuhul meshiks pärast?
Spoiler 
_________________ kraater.ee |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
21.01.2011 20:54:06
|
|
|
Merge pead tegema nendele keskmistele vertexitele. Miski muutuja oli ka et määrata selle mirrori juures automaatne join vms.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
22.01.2011 00:37:24
|
|
|
yodalr kirjutas: |
Väike küsimus, nimelt kui Maxis mirrorida spline cage objekti kuidas sellest vahe joonest lahti saada? Ja kas spline cage'd tehakse üldjuhul meshiks pärast?
Spoiler 
|
Võid proovida ka Symmetry modifier'it. See peegeldab objekti mingi tasapinna suhtes ning "keevitab" automaatselt lähestikku asetsevad vertex'id. Taoliste, sümmeetriliste tööde puhul ongi mõistlik seda modifier'it kasutada. Objekti peegeldatakse reaalajas, seega saad hea ülevaate, milline sul see asi lõpuks välja näeb.
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
22.01.2011 00:42:40
|
|
|
Jajah, seda vist silmas pidasingi tegelikult
Pole päris ammu juba 3DS'i kasutanud, seega mälu kergelt roostes.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
yodalr
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.11.2003
|
23.01.2011 14:35:40
|
|
|
Tänud vastuse eest mikk36 ja Rapidsh0t, see symmetri lahendab probleemi, muideks katsetasin seda ennem aga tulemus jäi poolik kuna mul pivot oli vist valesti ja ta selle järgi vist muudab seda?
Lisaks veel üks küsimus, kui spline duplicatida hoides shifti all ja lohistades uut spline oma kohta, kas on võimalik, et programm lisaks automaatselt segmendid vana ja uue spline vahele nagu pildil näidatud? Mul ühekorra kogemata mingi objektiga õnnestus see aga ma ei suuda seda enam korrata.
_________________ kraater.ee |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
23.01.2011 16:53:40
|
|
|
yodalr kirjutas: |
Lisaks veel üks küsimus, kui spline duplicatida hoides shifti all ja lohistades uut spline oma kohta, kas on võimalik, et programm lisaks automaatselt segmendid vana ja uue spline vahele nagu pildil näidatud? Mul ühekorra kogemata mingi objektiga õnnestus see aga ma ei suuda seda enam korrata.
|
Proovi CrossSection modifier'it.
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
yodalr
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.11.2003
|
24.01.2011 15:38:23
|
|
|
Tänud Rapidsh0t, ma ei tahaks siin foorumi heatahet küll ära kasutada aga siiski satun probleemide otsa millele F1'st ja googlist raske abi leida kuna contenti sorteerimine on keerukas. Nimelt kas on võimalik saada lahti niiöelda segment foldidest ilma, et ma objekti meshiks teen? Lisa segmentide addimine neisse kohtadesse paistab asja ainult hullemaks tegema.
Spoiler 
_________________ kraater.ee |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rapidsh0t
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2010
|
24.01.2011 19:50:39
|
|
|
Ma pole küll spline-modelleerimist väga harrastanud, aga paistab, et see Surface modifier seedib ainult nelinurke (quad-poly). Ja nagu pildilt näha, siis need probleemsed kohad ongi just sellest tingitud (vähemalt selle beezi objekti korral, kus kolmnurga puhul viskab volte sisse). Rohelise objekti juures ei teagi täpselt öelda... vb pead "tangent"-eid rohkem näppima et asi paika läheks.
Kui raatsid oma scene faili jagada (PM vms), siis olen nõus asja lähemalt uurima.
R.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tarmac
HV kasutaja

liitunud: 10.08.2007
|
25.01.2011 21:36:08
|
|
|
Kiire küsimus Solid Worksi kohta.
Nimelt uuele arvutile installides ei taha ta mulle seda work space kohta näidata.
Seda kohta kus on kogu joonte tõmbamine, ja 3 tasandit.
Selle asemel on selline hallikas taust kirjaga SolidWorks.
Juhul kui hakata mingit asja joonestama kas sketch või midagi, siis hetkeks nagu tuleb õige pilt ette.
Kui joon valmis, kaob jälle ära.
Palun abi.
Solid Works on 07 32-bit ning windows on versioon 7 64-bit.
E: Guugeldades sain nii palju inffi, et teoreetiliselt on võimalik ühte DDL faili muutes see pilt kaotada, kuid täpset kirjeldust ei saanud.
Ehk et millist faili muuta, sain teada, kuid sealt failist ei leidnud seda halli taustaga SolidWorksi pilti.
Faili nimi on .../lang/english/sldresu.dll
Pilt ise on selline hallikas esile tõstetud kirjaga Solid Works.
Pilt konkreetsest juhtumist. Esimene pilt on lihtsalt uus Part, Teine pilt on juba sketch.
Spoiler 
Spoiler 
_________________ www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid. |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
|