praegune kellaaeg 20.06.2025 15:58:24
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
solution
HV Guru

liitunud: 21.06.2002
|
10.09.2010 19:27:05
Sülearvuti garantii |
|
|
Mul on HP sülearvuti, mis on samasuguse probleemiga garantiis käinud juba 2 korda. Nüüd viin kolmandat korda garantiisse koos kahe uue probleemiga.
Kas midagi käsitleb, palju kordi garantiis ese käia võib? Kuna suht kopp ees juba koguaeg vaid jookse garantii vahelt ning oota, mil korda tehakse
|
|
tagasi üles |
|
 |
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
10.09.2010 19:32:51
|
|
|
analoogne juhtum - https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=467774
Pornomax kirjutas: |
Kui see kolm korda sama veaga garantiis on käinud, siis on sul alust nõuda toote väljavahetamist samaväärse vastu või raha tagasi, kui pood ei suuda sulle midagi vastavat asenduseks pakkuda. |
iseasi, kas see kõigi tootjate ja mudelite kohta kehtib ..
|
|
tagasi üles |
|
 |
solution
HV Guru

liitunud: 21.06.2002
|
10.09.2010 19:41:58
|
|
|
panen kõike... kirjutas: |
analoogne juhtum - https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=467774
Pornomax kirjutas: |
Kui see kolm korda sama veaga garantiis on käinud, siis on sul alust nõuda toote väljavahetamist samaväärse vastu või raha tagasi, kui pood ei suuda sulle midagi vastavat asenduseks pakkuda. |
iseasi, kas see kõigi tootjate ja mudelite kohta kehtib .. |
Tänud, mul on natuke suurem mure, kui "tolm" ventilaatoris. Nimelt läheb läpakas garantiisse kolmandat korda hiirenupu kulumise pärast (auk phmst sees) ning kaan ei lähe korralikult kinni. Läpakas on aasta vana ning täielik kompost on seda alati parandamas käia.
|
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
10.09.2010 19:59:29
|
|
|
ot: |
no ma eriti kindel pole, kas kulumine garantii alla käib.
Näiteks ostan särgi, peale paari pesemist viin tagasi, sest on kulunud, kas vahetatakse välja??
Iga asi kulub, samas kui kulumine yletab normaalsuse piirid, siis tõesti vaja nõuda uus aparaat. Sest asendatud asi kulub samamoodi edasi ja kui kulub edasi, järelikult on s**t aparaat |
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
10.09.2010 20:06:14
|
|
|
sööd seda klahvi? täiesti selline tunne nagu keegi pikkade küüntega oleks kraapinud. Kui asi ajuvabalt kiirelt kulub siis on vaieldav. Nagu aru saan siis mingi HP Paavian ?
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
tagasi üles |
|
 |
solution
HV Guru

liitunud: 21.06.2002
|
10.09.2010 20:22:01
|
|
|
angel kirjutas: |
sööd seda klahvi? täiesti selline tunne nagu keegi pikkade küüntega oleks kraapinud. Kui asi ajuvabalt kiirelt kulub siis on vaieldav. Nagu aru saan siis mingi HP Paavian ? |
Kasutan täiesti normaalselt muideks sülearvutit. 2korda on garantiis käinud juba, ning vahetatud mõlemad nupud. HP foorumis tuhnides leidsin, et ma pole ainuke kellel selline mure on. Tegu HP Elitebook'iga. Kraapimise mulje jääb kuna "pealmine" kõvem kiht on maha tulnud, ning all suht pehme kumm, mis alati lahti rebeneb.
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
10.09.2010 20:29:05
|
|
|
kui "elite" book siis imo on põhjust kurja teha.. peaks ju äriklass olema. Endal HP Copaq 6400 ja ei ole mingeid "ebaloomulike" kulumis jälgi. Eriti hiire klahvide kohal mis on mingist kummist ja pms nagu uus. ainult sellised "elementaarsed ja loomulikud" kulumisjäljed on. Isegi u. 5 aastasel ordi läpparil puudub selline "omadus".
Kui internetis paljudel sama mure siis ehk järjekordne HP ämber Ei usu, et ka uue läppari saamine vms probleemi lahendab kuna ehk kõigil sama hädä küljes.
edu.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
tagasi üles |
|
 |
solution
HV Guru

liitunud: 21.06.2002
|
10.09.2010 20:40:27
|
|
|
angel kirjutas: |
kui "elite" book siis imo on põhjust kurja teha.. peaks ju äriklass olema. Endal HP Copaq 6400 ja ei ole mingeid "ebaloomulike" kulumis jälgi. Eriti hiire klahvide kohal mis on mingist kummist ja pms nagu uus. ainult sellised "elementaarsed ja loomulikud" kulumisjäljed on. Isegi u. 5 aastasel ordi läpparil puudub selline "omadus".
Kui internetis paljudel sama mure siis ehk järjekordne HP ämber Ei usu, et ka uue läppari saamine vms probleemi lahendab kuna ehk kõigil sama hädä küljes.
edu. |
Et siis ainuke soovitus on joosta garantiivahelt, kuni see otsa saab ja siis on ämber? jama küll. Äriklassist oleks küll rohkemat oodanud...kompost küll, miks ma Lenovo thinkpadi ei võtnud
Igatahes, ootan kellegilt seaduslikke alust näitavaid linke, mis käsitleksid mitu korda ese (sülearvuti siis) võib sama probleemiga garantiis käia.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
10.09.2010 20:55:35
|
|
|
solution: Seda, et kolm, täpselt ühesugust viga peab olema, oli (vist) ka VÕS-is kirjas.
Iseasi on selles, kas sul on ka kaasasolevates paberites olev garantiipaber täidetud ning tootjafirmas registreeritud.
Lihtsalt tihti kasutatakse seda võtet, et kui garantiipaber on täitmata, siis pole ka garantiipaberites kirjas need garantiis käimised, koos sellega, et milliste vigadega garantiis käis.
-------------------------------------
Nii, et pead firmasse kohale minema ja vaatama-kuulama, mis toimub. Ning pead olema valmis selleks, et selles kulumises keerutatakse probleem sellele, et "ise tekitasid selle".
|
|
tagasi üles |
|
 |
solution
HV Guru

liitunud: 21.06.2002
|
10.09.2010 21:16:23
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
solution: Seda, et kolm, täpselt ühesugust viga peab olema, oli (vist) ka VÕS-is kirjas.
Iseasi on selles, kas sul on ka kaasasolevates paberites olev garantiipaber täidetud ning tootjafirmas registreeritud.
Lihtsalt tihti kasutatakse seda võtet, et kui garantiipaber on täitmata, siis pole ka garantiipaberites kirjas need garantiis käimised, koos sellega, et milliste vigadega garantiis käis.
-------------------------------------
Nii, et pead firmasse kohale minema ja vaatama-kuulama, mis toimub. Ning pead olema valmis selleks, et selles kulumises keerutatakse probleem sellele, et "ise tekitasid selle". |
Tänud, otsin VÕS'ist ning proovin seaduse üless leida. Vaatasin kõik paberid üle, ning mingisugust garantiipaberit mul ei olnudki. Kuna ostsin arvutipoest, ning kaasas oli vaid leht eesti esindustega jms.
Minuteada peaks HP'l olema andmebaas, mille järgi nad saavad vaadata kus ja mis tehtud oli. Samuti on mul ju tsekid alles, kui arvuti paranduses on käinud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
10.09.2010 21:19:50
|
|
|
solution kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
solution: Seda, et kolm, täpselt ühesugust viga peab olema, oli (vist) ka VÕS-is kirjas.
Iseasi on selles, kas sul on ka kaasasolevates paberites olev garantiipaber täidetud ning tootjafirmas registreeritud.
Lihtsalt tihti kasutatakse seda võtet, et kui garantiipaber on täitmata, siis pole ka garantiipaberites kirjas need garantiis käimised, koos sellega, et milliste vigadega garantiis käis.
-------------------------------------
Nii, et pead firmasse kohale minema ja vaatama-kuulama, mis toimub. Ning pead olema valmis selleks, et selles kulumises keerutatakse probleem sellele, et "ise tekitasid selle". |
Tänud, otsin VÕS'ist ning proovin seaduse üless leida. Vaatasin kõik paberid üle, ning mingisugust garantiipaberit mul ei olnudki. Kuna ostsin arvutipoest, ning kaasas oli vaid leht eesti esindustega jms.
Minuteada peaks HP'l olema andmebaas, mille järgi nad saavad vaadata kus ja mis tehtud oli. Samuti on mul ju tsekid alles, kui arvuti paranduses on käinud. |
Arve on garantii aluseks või siis tsekk asjaga, mille sa poest ostsid. Aastaid enam ei tehta ja ei pea tegema "garantii pabereid"
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
tagasi üles |
|
 |
solution
HV Guru

liitunud: 21.06.2002
|
10.09.2010 21:22:33
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
solution kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
solution: Seda, et kolm, täpselt ühesugust viga peab olema, oli (vist) ka VÕS-is kirjas.
Iseasi on selles, kas sul on ka kaasasolevates paberites olev garantiipaber täidetud ning tootjafirmas registreeritud.
Lihtsalt tihti kasutatakse seda võtet, et kui garantiipaber on täitmata, siis pole ka garantiipaberites kirjas need garantiis käimised, koos sellega, et milliste vigadega garantiis käis.
-------------------------------------
Nii, et pead firmasse kohale minema ja vaatama-kuulama, mis toimub. Ning pead olema valmis selleks, et selles kulumises keerutatakse probleem sellele, et "ise tekitasid selle". |
Tänud, otsin VÕS'ist ning proovin seaduse üless leida. Vaatasin kõik paberid üle, ning mingisugust garantiipaberit mul ei olnudki. Kuna ostsin arvutipoest, ning kaasas oli vaid leht eesti esindustega jms.
Minuteada peaks HP'l olema andmebaas, mille järgi nad saavad vaadata kus ja mis tehtud oli. Samuti on mul ju tsekid alles, kui arvuti paranduses on käinud. |
Arve on garantii aluseks või siis tsekk asjaga, mille sa poest ostsid. Aastaid enam ei tehta ja ei pea tegema "garantii pabereid" |
Täpselt sellisel arvamusel olin ka mina. Kas alguses tasuks pöörduda poodi kust sai sülearvuti soetatud, või küsida antud küsimusi (vahetamine/raha tagasi jne) garantiiremondis (mis on täiesti teine firma, HP volitatud garantii)
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
10.09.2010 21:34:28
|
|
|
ma algselt ajaks seda juttu pigem poega, ehk siis kenasti, viisakalt, rahulikult seletaks mure ära ja vaataks mis vastavad. Kui nad ei taha eriti vedu võtta siis võid HP garantii poole pöörduda (IT grupp, Adobase, serviisi nietti ei tõstaks oma jalga - endal meh kogemused ning üks endine töökaaslane suutis igasugu müstilisi asju nende "seppade" kohta vatrata).
ps: ibm ei ole enam, lenovo on - aga see ei ole enam see mis vanasti ibm
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
tagasi üles |
|
 |
VR53
HV Guru

liitunud: 19.11.2001
|
11.09.2010 15:13:16
|
|
|
angel kirjutas: |
ps: ibm ei ole enam, lenovo on - aga see ei ole enam see mis vanasti ibm |
Siin teemas pole enne sind keegi sõna ibm kasutanud
Aga üldiselt võiks sellest lenovo-pole-samahea-kui-ibm jutust üle saada. Kindlasti on mõned asjad kehvemaks läinud, aga palju rohkem asju on paremaks läinud. Näiteks: hind on poole madalam võrreldes endiste IBM hindadega, arvuti lahtivõtmine ja hooldus on tunduvalt lihtsam võrreldes vanemate IBM-i mudelitga, tarkvara on asjalikumaks tehtud (system update, access connections, tv rescue & recovery) ja korpus on tugevam. Töökindlus ja garantiiteenindus on endiselt väga hea. Vahepeal oli küll väikseid apsakaid, kus mõnel mudelil klaviatuur vetrus liiga palju või mõni korpuse detail jättis odavama plastiku mulje, aga nüüdseks on need vead juba ammu parandatud ja võib julgelt väita, et Lenovo on T-seeria paremaks teinud kui IBM seda suutis
Soovitan kätte võtta T410 või veelparem T410s ja saate aru, millest räägin.
_________________ Uued Lenovo sülearvutid: www.lenovoarvutid.ee
Sülearvuti ekraan katki? www.displayseek.com |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
11.09.2010 15:48:24
|
|
|
ferry: mes asja? klähvid tühja...
OT/ vr53 - tõsi, uusimaid ei ole puutunud aga need T400 (ajastu) omad olid küll kuramuse kahtlase, odava, õhukese plastiku tundega ning klaviatuur oli pms "tõmbad käega üle ja pilpad taga" (üks natukene asja käsitledes lõhkus suht kergesti klaveri nupud ära kui läppari kallal mälu vahetust organiseeris). Ehk siis kui natuke hooletu olla ning näpp klaveri nuppu külge kusagile "haakus" siis oligi kööga. Aga eks kõik paneb paika garantii ja selle toimivus. Vanad ibm'id olid tellised, viskad vastu maad ikka töötas. Astusid peale... töötas. Enamasti töötavad need vanad "romud" siia maani, näis kui kaua need lenovo omad töötavad. Need arvatavasti rohkem ehitatud ideele, nagu kõik teised, et läheb katki siis ongi aeg uus osta ehk siis tarbimine peab taga olema. - aga kuna enamus toodavad juba veel hullemat sitta siis võib ka see lenovo olla hää. Parima paneb enamasti paika see kui jurad teised on.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
11.09.2010 16:14:34
|
|
|
VR53: OT: See Sinu jutt Lenovo headusest käib ehk Äriklassi kohta, kuid kindlasti mitte odava, tavaklassi kohta. Tavaklassi korral käib sama jalga Delliga, kus odav-klassi toodete skeemilahendusi maksimaalselt lihtsustatakse ja töökindlust vähendatakse sellega.
Ja see on ka, muide, päris loogiline - hinna allaviimiseks tuleb paratamatult kasutada odavamaid komponente ja komponente väiksemal arvul.
--------------------------------------
Sry - ära selle jutu peale nüüd mossitama hakka, aga emaplaate komponentide tasemel remontides on väga hästi näha, kuidas ahelasse planeeritud komponendid on ära jäetud või siis on paljudes kohtades ahelad, ilma lahtisedestusteta, otse kokkuühendatud jms.
|
|
tagasi üles |
|
 |
joulukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.12.2001
|
11.09.2010 20:02:45
|
|
|
Otseselt ei ole remondis käimiste korda seadusandlusega reguleeritud. Kirjutasin sellest ka vähe pikemalt siit korra läbi käinud teema viitel.
Ehk siis oluline ei ole mitu korda hoolduses vaid mille pärast hoolduses - antud nupu kulumine ei tundu muidugi olevat garantiiline juhus, lihtsalt tootjafirma vastutulek ja nupu vahetus.
See kaks uut probleemi ei puutu ka otseselt asjasse, kui ei ole kuidagi seotud selle nupu probleemiga - viimasel juhul annaks appeleerida ebaõnnestunud remondile ja saada siis juba seaduses reguleeritud hüvitus.
Tarbijale müügi puhul on "garantii"/"pretensioonide esitamise aeg" reguleeritud - ehk siis tarbijal on kahe aasta jooksul õigus pöörduda müüja poole oma pretensiooniga, kus 6 kuu jooksul on müüjal tõendamiskohustus ja ülejäänud ajal tarbijal.
_________________ HinnaVaatlus liituja nr. 285 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|