Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Sülearvuti garantii märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
solution
HV Guru
solution

liitunud: 21.06.2002




sõnum 10.09.2010 19:27:05 Sülearvuti garantii vasta tsitaadiga

Mul on HP sülearvuti, mis on samasuguse probleemiga garantiis käinud juba 2 korda. Nüüd viin kolmandat korda garantiisse koos kahe uue probleemiga.

Kas midagi käsitleb, palju kordi garantiis ese käia võib? Kuna suht kopp ees juba kopp.gif koguaeg vaid jookse garantii vahelt ning oota, mil korda tehakse thumbs_down.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2010 19:32:51 vasta tsitaadiga

analoogne juhtum - https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=467774

Pornomax kirjutas:
Kui see kolm korda sama veaga garantiis on käinud, siis on sul alust nõuda toote väljavahetamist samaväärse vastu või raha tagasi, kui pood ei suuda sulle midagi vastavat asenduseks pakkuda.


iseasi, kas see kõigi tootjate ja mudelite kohta kehtib ..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
solution
HV Guru
solution

liitunud: 21.06.2002




sõnum 10.09.2010 19:41:58 vasta tsitaadiga

panen kõike... kirjutas:
analoogne juhtum - https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=467774

Pornomax kirjutas:
Kui see kolm korda sama veaga garantiis on käinud, siis on sul alust nõuda toote väljavahetamist samaväärse vastu või raha tagasi, kui pood ei suuda sulle midagi vastavat asenduseks pakkuda.


iseasi, kas see kõigi tootjate ja mudelite kohta kehtib ..


Tänud, mul on natuke suurem mure, kui "tolm" ventilaatoris. Nimelt läheb läpakas garantiisse kolmandat korda hiirenupu kulumise pärast (auk phmst sees) ning kaan ei lähe korralikult kinni. Läpakas on aasta vana ning täielik kompost on seda alati parandamas käia.


tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2010 19:59:29 vasta tsitaadiga

ot:
no ma eriti kindel pole, kas kulumine garantii alla käib.
Näiteks ostan särgi, peale paari pesemist viin tagasi, sest on kulunud, kas vahetatakse välja??
Iga asi kulub, samas kui kulumine yletab normaalsuse piirid, siis tõesti vaja nõuda uus aparaat. Sest asendatud asi kulub samamoodi edasi ja kui kulub edasi, järelikult on s**t aparaat

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2010 20:06:14 vasta tsitaadiga

sööd seda klahvi? täiesti selline tunne nagu keegi pikkade küüntega oleks kraapinud. Kui asi ajuvabalt kiirelt kulub siis on vaieldav. Nagu aru saan siis mingi HP Paavian ?
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
solution
HV Guru
solution

liitunud: 21.06.2002




sõnum 10.09.2010 20:22:01 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
sööd seda klahvi? täiesti selline tunne nagu keegi pikkade küüntega oleks kraapinud. Kui asi ajuvabalt kiirelt kulub siis on vaieldav. Nagu aru saan siis mingi HP Paavian ?


Kasutan täiesti normaalselt muideks sülearvutit. 2korda on garantiis käinud juba, ning vahetatud mõlemad nupud. HP foorumis tuhnides leidsin, et ma pole ainuke kellel selline mure on. Tegu HP Elitebook'iga. Kraapimise mulje jääb kuna "pealmine" kõvem kiht on maha tulnud, ning all suht pehme kumm, mis alati lahti rebeneb.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2010 20:29:05 vasta tsitaadiga

kui "elite" book siis imo on põhjust kurja teha.. peaks ju äriklass olema. Endal HP Copaq 6400 ja ei ole mingeid "ebaloomulike" kulumis jälgi. Eriti hiire klahvide kohal mis on mingist kummist ja pms nagu uus. ainult sellised "elementaarsed ja loomulikud" kulumisjäljed on. Isegi u. 5 aastasel ordi läpparil puudub selline "omadus".

Kui internetis paljudel sama mure siis ehk järjekordne HP ämber thumbs_down.gif Ei usu, et ka uue läppari saamine vms probleemi lahendab kuna ehk kõigil sama hädä küljes.

edu.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
solution
HV Guru
solution

liitunud: 21.06.2002




sõnum 10.09.2010 20:40:27 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
kui "elite" book siis imo on põhjust kurja teha.. peaks ju äriklass olema. Endal HP Copaq 6400 ja ei ole mingeid "ebaloomulike" kulumis jälgi. Eriti hiire klahvide kohal mis on mingist kummist ja pms nagu uus. ainult sellised "elementaarsed ja loomulikud" kulumisjäljed on. Isegi u. 5 aastasel ordi läpparil puudub selline "omadus".

Kui internetis paljudel sama mure siis ehk järjekordne HP ämber thumbs_down.gif Ei usu, et ka uue läppari saamine vms probleemi lahendab kuna ehk kõigil sama hädä küljes.

edu.


Et siis ainuke soovitus on joosta garantiivahelt, kuni see otsa saab ja siis on ämber? icon_sad.gif jama küll. Äriklassist oleks küll rohkemat oodanud...kompost küll, miks ma Lenovo thinkpadi ei võtnud icon_mad.gif

Igatahes, ootan kellegilt seaduslikke alust näitavaid linke, mis käsitleksid mitu korda ese (sülearvuti siis) võib sama probleemiga garantiis käia.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 10.09.2010 20:55:35 vasta tsitaadiga

solution: Seda, et kolm, täpselt ühesugust viga peab olema, oli (vist) ka VÕS-is kirjas.

Iseasi on selles, kas sul on ka kaasasolevates paberites olev garantiipaber täidetud ning tootjafirmas registreeritud.

Lihtsalt tihti kasutatakse seda võtet, et kui garantiipaber on täitmata, siis pole ka garantiipaberites kirjas need garantiis käimised, koos sellega, et milliste vigadega garantiis käis.
-------------------------------------
Nii, et pead firmasse kohale minema ja vaatama-kuulama, mis toimub. Ning pead olema valmis selleks, et selles kulumises keerutatakse probleem sellele, et "ise tekitasid selle".
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
solution
HV Guru
solution

liitunud: 21.06.2002




sõnum 10.09.2010 21:16:23 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
solution: Seda, et kolm, täpselt ühesugust viga peab olema, oli (vist) ka VÕS-is kirjas.

Iseasi on selles, kas sul on ka kaasasolevates paberites olev garantiipaber täidetud ning tootjafirmas registreeritud.

Lihtsalt tihti kasutatakse seda võtet, et kui garantiipaber on täitmata, siis pole ka garantiipaberites kirjas need garantiis käimised, koos sellega, et milliste vigadega garantiis käis.
-------------------------------------
Nii, et pead firmasse kohale minema ja vaatama-kuulama, mis toimub. Ning pead olema valmis selleks, et selles kulumises keerutatakse probleem sellele, et "ise tekitasid selle".


Tänud, otsin VÕS'ist ning proovin seaduse üless leida. Vaatasin kõik paberid üle, ning mingisugust garantiipaberit mul ei olnudki. Kuna ostsin arvutipoest, ning kaasas oli vaid leht eesti esindustega jms.

Minuteada peaks HP'l olema andmebaas, mille järgi nad saavad vaadata kus ja mis tehtud oli. Samuti on mul ju tsekid alles, kui arvuti paranduses on käinud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2010 21:19:50 vasta tsitaadiga

solution kirjutas:
tahanteada kirjutas:
solution: Seda, et kolm, täpselt ühesugust viga peab olema, oli (vist) ka VÕS-is kirjas.

Iseasi on selles, kas sul on ka kaasasolevates paberites olev garantiipaber täidetud ning tootjafirmas registreeritud.

Lihtsalt tihti kasutatakse seda võtet, et kui garantiipaber on täitmata, siis pole ka garantiipaberites kirjas need garantiis käimised, koos sellega, et milliste vigadega garantiis käis.
-------------------------------------
Nii, et pead firmasse kohale minema ja vaatama-kuulama, mis toimub. Ning pead olema valmis selleks, et selles kulumises keerutatakse probleem sellele, et "ise tekitasid selle".


Tänud, otsin VÕS'ist ning proovin seaduse üless leida. Vaatasin kõik paberid üle, ning mingisugust garantiipaberit mul ei olnudki. Kuna ostsin arvutipoest, ning kaasas oli vaid leht eesti esindustega jms.

Minuteada peaks HP'l olema andmebaas, mille järgi nad saavad vaadata kus ja mis tehtud oli. Samuti on mul ju tsekid alles, kui arvuti paranduses on käinud.


Arve on garantii aluseks või siis tsekk asjaga, mille sa poest ostsid. Aastaid enam ei tehta ja ei pea tegema "garantii pabereid"

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
solution
HV Guru
solution

liitunud: 21.06.2002




sõnum 10.09.2010 21:22:33 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
solution kirjutas:
tahanteada kirjutas:
solution: Seda, et kolm, täpselt ühesugust viga peab olema, oli (vist) ka VÕS-is kirjas.

Iseasi on selles, kas sul on ka kaasasolevates paberites olev garantiipaber täidetud ning tootjafirmas registreeritud.

Lihtsalt tihti kasutatakse seda võtet, et kui garantiipaber on täitmata, siis pole ka garantiipaberites kirjas need garantiis käimised, koos sellega, et milliste vigadega garantiis käis.
-------------------------------------
Nii, et pead firmasse kohale minema ja vaatama-kuulama, mis toimub. Ning pead olema valmis selleks, et selles kulumises keerutatakse probleem sellele, et "ise tekitasid selle".


Tänud, otsin VÕS'ist ning proovin seaduse üless leida. Vaatasin kõik paberid üle, ning mingisugust garantiipaberit mul ei olnudki. Kuna ostsin arvutipoest, ning kaasas oli vaid leht eesti esindustega jms.

Minuteada peaks HP'l olema andmebaas, mille järgi nad saavad vaadata kus ja mis tehtud oli. Samuti on mul ju tsekid alles, kui arvuti paranduses on käinud.


Arve on garantii aluseks või siis tsekk asjaga, mille sa poest ostsid. Aastaid enam ei tehta ja ei pea tegema "garantii pabereid"


Täpselt sellisel arvamusel olin ka mina. Kas alguses tasuks pöörduda poodi kust sai sülearvuti soetatud, või küsida antud küsimusi (vahetamine/raha tagasi jne) garantiiremondis (mis on täiesti teine firma, HP volitatud garantii)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2010 21:34:28 vasta tsitaadiga

ma algselt ajaks seda juttu pigem poega, ehk siis kenasti, viisakalt, rahulikult seletaks mure ära ja vaataks mis vastavad. Kui nad ei taha eriti vedu võtta siis võid HP garantii poole pöörduda (IT grupp, Adobase, serviisi nietti ei tõstaks oma jalga - endal meh kogemused ning üks endine töökaaslane suutis igasugu müstilisi asju nende "seppade" kohta vatrata).


ps: ibm ei ole enam, lenovo on - aga see ei ole enam see mis vanasti ibm

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VR53
HV Guru
VR53

liitunud: 19.11.2001




sõnum 11.09.2010 15:13:16 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
ps: ibm ei ole enam, lenovo on - aga see ei ole enam see mis vanasti ibm

Siin teemas pole enne sind keegi sõna ibm kasutanud icon_smile.gif

Aga üldiselt võiks sellest lenovo-pole-samahea-kui-ibm jutust üle saada. Kindlasti on mõned asjad kehvemaks läinud, aga palju rohkem asju on paremaks läinud. Näiteks: hind on poole madalam võrreldes endiste IBM hindadega, arvuti lahtivõtmine ja hooldus on tunduvalt lihtsam võrreldes vanemate IBM-i mudelitga, tarkvara on asjalikumaks tehtud (system update, access connections, tv rescue & recovery) ja korpus on tugevam. Töökindlus ja garantiiteenindus on endiselt väga hea. Vahepeal oli küll väikseid apsakaid, kus mõnel mudelil klaviatuur vetrus liiga palju või mõni korpuse detail jättis odavama plastiku mulje, aga nüüdseks on need vead juba ammu parandatud ja võib julgelt väita, et Lenovo on T-seeria paremaks teinud kui IBM seda suutis thumbs_up.gif

Soovitan kätte võtta T410 või veelparem T410s ja saate aru, millest räägin.

_________________
Uued Lenovo sülearvutid: www.lenovoarvutid.ee
Sülearvuti ekraan katki? www.displayseek.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2010 15:48:24 vasta tsitaadiga

ferry: mes asja? klähvid tühja...

OT/ vr53 - tõsi, uusimaid ei ole puutunud aga need T400 (ajastu) omad olid küll kuramuse kahtlase, odava, õhukese plastiku tundega ning klaviatuur oli pms "tõmbad käega üle ja pilpad taga" (üks natukene asja käsitledes lõhkus suht kergesti klaveri nupud ära kui läppari kallal mälu vahetust organiseeris). Ehk siis kui natuke hooletu olla ning näpp klaveri nuppu külge kusagile "haakus" siis oligi kööga. Aga eks kõik paneb paika garantii ja selle toimivus. Vanad ibm'id olid tellised, viskad vastu maad ikka töötas. Astusid peale... töötas. Enamasti töötavad need vanad "romud" siia maani, näis kui kaua need lenovo omad töötavad. Need arvatavasti rohkem ehitatud ideele, nagu kõik teised, et läheb katki siis ongi aeg uus osta ehk siis tarbimine peab taga olema. - aga kuna enamus toodavad juba veel hullemat sitta siis võib ka see lenovo olla hää. Parima paneb enamasti paika see kui jurad teised on.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 11.09.2010 16:14:34 vasta tsitaadiga

VR53: OT: See Sinu jutt Lenovo headusest käib ehk Äriklassi kohta, kuid kindlasti mitte odava, tavaklassi kohta. Tavaklassi korral käib sama jalga Delliga, kus odav-klassi toodete skeemilahendusi maksimaalselt lihtsustatakse ja töökindlust vähendatakse sellega.

Ja see on ka, muide, päris loogiline - hinna allaviimiseks tuleb paratamatult kasutada odavamaid komponente ja komponente väiksemal arvul.
--------------------------------------
Sry - ära selle jutu peale nüüd mossitama hakka, aga emaplaate komponentide tasemel remontides on väga hästi näha, kuidas ahelasse planeeritud komponendid on ära jäetud või siis on paljudes kohtades ahelad, ilma lahtisedestusteta, otse kokkuühendatud jms.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
joulukas
Kreisi kasutaja
joulukas

liitunud: 02.12.2001




sõnum 11.09.2010 20:02:45 vasta tsitaadiga

Otseselt ei ole remondis käimiste korda seadusandlusega reguleeritud. Kirjutasin sellest ka vähe pikemalt siit korra läbi käinud teema viitel.

Ehk siis oluline ei ole mitu korda hoolduses vaid mille pärast hoolduses - antud nupu kulumine ei tundu muidugi olevat garantiiline juhus, lihtsalt tootjafirma vastutulek ja nupu vahetus.

See kaks uut probleemi ei puutu ka otseselt asjasse, kui ei ole kuidagi seotud selle nupu probleemiga - viimasel juhul annaks appeleerida ebaõnnestunud remondile ja saada siis juba seaduses reguleeritud hüvitus.

Tarbijale müügi puhul on "garantii"/"pretensioonide esitamise aeg" reguleeritud - ehk siis tarbijal on kahe aasta jooksul õigus pöörduda müüja poole oma pretensiooniga, kus 6 kuu jooksul on müüjal tõendamiskohustus ja ülejäänud ajal tarbijal.

_________________
HinnaVaatlus liituja nr. 285
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Sülearvuti garantii
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.