Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
24.01.2010 13:41:34
|
|
|
kas xboxi kõvaketta pealt näiteks profiili ja muud salvestatud mängude info saab tõsta ka tavalise USB pulga peale või peab selleks olema ikkagi xboxi mälupulk? või saab kuidagi teise xboxi kõvaketta peale infot kopeerida?
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Okman
HV veteran

liitunud: 04.06.2003
|
|
Kommentaarid: 429 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
367 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anc
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.07.2002
|
24.01.2010 15:20:59
|
|
|
Tom-D kirjutas: |
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta. |
soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga.
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
24.01.2010 15:29:53
|
|
|
Anc kirjutas: |
Tom-D kirjutas: |
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta. |
soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga. |
Või siis on apaatsed, nagu minu puhul. Lõpuks sain abi hoopis ML Arvutitelt.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
24.01.2010 15:41:01
|
|
|
jyrisa kirjutas: |
Anc kirjutas: |
Tom-D kirjutas: |
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta. |
soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga. |
Või siis on apaatsed, nagu minu puhul. Lõpuks sain abi hoopis ML Arvutitelt. |
Olgu see ükskõik mis firma - kui nad saavad xkaste RMA kaudu välja vahetada ja, kui kellelgi on ka aega case'ga tegeleda, on see pluss punkt juba firmale endale hea maine ergutamise eest
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
24.01.2010 16:25:29
|
|
|
jyrisa kirjutas: |
Anc kirjutas: |
Tom-D kirjutas: |
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta. |
soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga. |
Või siis on apaatsed, nagu minu puhul. Lõpuks sain abi hoopis ML Arvutitelt. |
Kuidas ML Arvutid sind aitasid?
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
24.01.2010 16:30:17
|
|
|
Ravenclaw kirjutas: |
jyrisa kirjutas: |
Anc kirjutas: |
Tom-D kirjutas: |
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta. |
soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga. |
Või siis on apaatsed, nagu minu puhul. Lõpuks sain abi hoopis ML Arvutitelt. |
Kuidas ML Arvutid sind aitasid? |
Muretsesid mulle uue Xboxi, nende kätte viisin ju garantiisse.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
25.01.2010 12:45:53
|
|
|
Kus kohast saab teada kes selle konsooli on maale toonud? GNT väitis et pole nende maale toodud konsool. Pankroti haldur ütles et pöördu maaletooja poole. Kes peale GNT veel xboxi konsoole maale toovad? Ma hakkaks kas või üks haaval läbi helistama.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
25.01.2010 16:15:30
|
|
|
parbi peal on selline silt valget värvi
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
25.01.2010 19:43:35
|
|
|
ertr2 kirjutas: |
parbi peal on selline silt valget värvi |
tänud, kuidas ma ise selle peale ei tulnud
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
ex6
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.09.2003
|
25.01.2010 23:48:19
|
|
|
Vahet ei tohiks olla, kes on maale toonud...
Garantii oma tootele ananb ikka Microsoft mitte maaletooja. Ja maaletooja ei remondi su konsooli, vaid seda teeb ikka MS.
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tom-D
HV veteran

liitunud: 05.02.2006
|
26.01.2010 09:05:53
|
|
|
Tagasi pead ikka viima maaletooja juurde ju, ega siis suvaline pood (või maaletooja) kes seda sulle müünud pole ei viitsi sellega jamama hakata. Kulub ju nende aeg ja närvid. Ja kas mitte microsofti ametlik garantii ei kehti maades kus on Xbox support olemas? Eesti sinna hulka ei kuulu, meil on esindatud microsoft ainult software põhiselt. Seega peaks meil jääma garantii pikkus ikkagi maaletooja teha. Parandage mind kui eksin.
viimati muutis Tom-D 26.01.2010 14:03:05, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 173 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
154 |
|
tagasi üles |
|
 |
ArvQ
HV Guru

liitunud: 29.01.2009
|
26.01.2010 11:47:06
|
|
|
Tom-D jutt 100% õige.
|
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
PeZ
HV veteran
liitunud: 30.01.2003
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
iDemon
HV Guru

liitunud: 03.11.2006
|
26.01.2010 17:45:23
|
|
|
PeZ, heh. Sekundiline rage moment oli küll, aga lähemalt tutvudes sellega sain teada et tegu on ikka tolle 2007 PC versiooniga. Not really caring 'bout that one.
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
ex6
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.09.2003
|
26.01.2010 18:52:38
|
|
|
Ma kirjutasin sportlikust huvist MS-i supporti kirja et olen Eestist aga kolinud UK-sse kuidas mul nüüd garantiiga on, kui mul peaks Eestist ostetud konsool siin inglismaal katki minema. Microsofti vastus oli selline:
tsitaat: |
Dear Alar,
Thank you for contacting Xbox Support.
We are more than happy to assist you; however we would like to inform you that the warranty oaustonia will be applied to your console.
And you will be able to send the console directly to our repair center.
To set up a repair online please follow these steps:
Please go to our website http://www.xbox.com/en-GB/support/, click on "Register your console, repair your console or check your repair status".
What you need before you request a repair:
- A gamertag (this includes a Windows Live ID
- A Windows Live ID
Before you request an online repair please first login on the website. Click on "sign in" on the top right cormer of your screen.
To continue with the repair your Xbox console needs to be registered. If your console is already registered the registration will appear on your screen. If your Xbox console is not registered please click on the option "register a new device" and follow the instructions.
To check or change your personal data please click on "edit customers".
To continue setting up your repair, please click on the registered console which appears on your screen and needs to be repaired. A new screen will appear containing the registered information of your Xbox console.
In the right part of the screen you can chose from two options:
- "Request a new repair"
- "View your warranty details"
Please click on "Request a new repair" and a new screen will appear with a form which needs to be filled in. Shortly describe what error your console is experiencing and click on "submit".
The next screen will provide an overview of your repair order. Please check the console serial number, your address data and read the terms and condistions. Please do not forget to accept the terms and conditions and then click on "place order".
The repair order with your referencenumber will appear, together with the date, the payable ammount (if applicable) and your repair order has now been requested.
Within 24 hours you will receive an email confirmation with added the shipping label for UPS. This mail is valid for 10 days and we ask you to follow the link and print the label within these 10 days. Paste the printed label on the neutral box in which you have packed your Xbox console. Please do NOT pack cables, accessories and remove the hard disc and any games within the console before sending your console. Should your console have a customized faceplate, please remove it before packing.
Please contact UPS and set up an appointment to have your console picked up. The repair will take 2-3 weeks. You will receive your repaired Xbox after this time (in case your console cannot be repaired it will be replaced by another Xbox 360 console). After the repair you will receive a 1 month Xbox LIVE gold account and you have the remainder of your warranty. If you had a paid repair your will have an updated warranty of 12 months from the moment your console was repaired.
Kind regards,
Rania Othman.
Xbox Service and Support Team
For more information on self help resources, our services or to contact us please visit http://www.xbox.com/support/contact/ .
Did you know you can register your console, request a service repair and check the status of a repair on-line? Go to: https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=en-gb .
Play Safe: Play Safe: Please note that we will never ask for your Windows Live ID and Password, except on Microsoft-branded sites (billing.microsoft.com, Xbox.com) that are protected via secured/encrypted pages. There should be a lock icon on the page, and the address typically starts with https://login.live.com .
|
Tegin ühe lause boldiks... Mäletan et paljud on siin rääkinud et eestis garantii asju ajades tuleb isegi originaal konsooli bundle-mängud ka kaasa panna, rääkimata pultidest, mälust ja juhtmetest. Kas tõesti teevad poemüüjad endale veidi lisaraha, et nõuavad kliendilt kogu kompotti, aga remonti saadavad ainult kasti, nagu MS nõuab? Pärast müüvad kõvatettad ja puldid ja mängud maha ja teenivad väikse kommiraha palgale lisaks?
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flacko
Joonistusmaniakk!

liitunud: 02.03.2006

|
26.01.2010 18:55:41
|
|
|
On jah nii. Kui mu Elite perse läks, siis samamoodi pidi kogu kupatuse viima ära, isegi 120GB HDD. Sellest oli kõige rohkem kahju. Ja muidugi seda ei suudetud korda teha ja sain raha tagasi.
_________________ Flacko, the nutty weasel who loves blue cheese, Blyth's Reed Warblers, Thrush Nightingales and Devin Townsend! |
|
Kommentaarid: 199 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
166 |
|
tagasi üles |
|
 |
ArvQ
HV Guru

liitunud: 29.01.2009
|
26.01.2010 19:30:06
|
|
|
ex6, Eestis ei ole mingit MS supporti.
Kui eestisse viid garantiisse pead viima täpselt selle mille said. Sellega seoses ei kaota eestis konsool garantiid kui on netist bännitud.
Ammu teada, et igat eestist ostetud konsooli võid viia näiteks soome parandusse.
|
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
26.01.2010 20:21:15
|
|
|
ex6, lol, mis sa arvad, et MS saadab vastu neile karbis kogu nänniga uue? Ega ei ole küll nii, tutikas konsool saadetakse vastu nii nagu sinna saadeti, st ilma asjadeta.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
ex6
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.09.2003
|
26.01.2010 20:47:35
|
|
|
PlatoonSgtElias kirjutas: |
ex6, lol, mis sa arvad, et MS saadab vastu neile karbis kogu nänniga uue? Ega ei ole küll nii, tutikas konsool saadetakse vastu nii nagu sinna saadeti, st ilma asjadeta. |
Ega ma ei eeldagi saada tagasi täiskomplektset konsooli kui ma olen sinna saatnud ainult "central unit"-i. Aga samas on mul mingu udune mälupilt HV foorumi postitustest kus just nii on juhtunud... saadeti katkine konsool MS-ile ilma kaablite ja mäludeta, tagasi aga saadi tutikas karbis toode - seega saadi RROD-i nn. kompensatsiooniks lisapilt, lisaketas, ja 2 komplekti juhtmeid.
Aga Eestis on loll policy just see, et pead ära andma ära OMA kõvaketta, kus peal SINU personaalsed save-gamed ja sulle ei pakuta mingit võimalust neid alles hoida (stiilis täiskomplektne uus masin saadetakse maaletoojale / poemüüjale kes siis enne selle sulle andmist võtab kasti küljest tutika ketta ja paneb sinna sinu kasutatud ketta, et su andmed kõik alles oleks - või siis teeb datast koopia, mingi spets-tööriistaga)
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
beastbeats
HV Guru

liitunud: 26.12.2006

|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
280 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
26.01.2010 20:51:40
|
|
|
sellega seoses tekkis küsimus kas ja kus eestis saaks osta või laenutada endale mingiks ajaks xboxi mälupulka juhul kui peaks saama ikka garantii kohaselt konsooli ümber vahetada siis sooviks oma save gamed alles jätta. Modern warfare 2 ja Dragon age orignsi savedest oleks tõsiselt kahju. DAO oli juba lõpusirgel, mingi 48h mängitud.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
26.01.2010 21:31:56
|
|
|
Ma võin laenata, kui ise järgi ronid kuskile ja hiljem tagasi tood, ning võtad siit midagi endaga ühes.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
27.01.2010 12:30:27
|
|
|
Garantii teemast veel niipalju, et supported maades on võimalik neid konsoole mitut moodi välja vahetada / parandada. Üks haru on niiöelda retaileritele, teine klientidele (ja tegelikult on ka veel kolmas variant, kus pood saadab konsooli MS'le kliendi eest). Neil kõigil on oma eripärad, aga põhimõtteliselt saavad retailerid terveid bundle pakke vahetada ühe aasta jooksul oma spets MS kontaktisiku kaudu, klientidel aga vahetatakse ja parandatakse ainult konsoole (või katkiseid accessoreid) otse MS'i paranduskohtades ja seda pikema garantiiajaga - sõltuvalt siis teatud vea (RRoD, E74) või maa seadustega (Norra vs U.K näiteks)
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
ArvQ
HV Guru

liitunud: 29.01.2009
|
27.01.2010 18:50:55
|
|
|
Mingi maa seadused ei loe MS supporti midagi. MS ise lubas live toega maadele 3a RROD ja hiljem ka 3a e74 errori garantiiks.
|
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
|