Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [X360] Microsoft Xbox 360 arutelu märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 921, 922, 923 ... 1120, 1121, 1122  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 24.01.2010 13:41:34 vasta tsitaadiga

kas xboxi kõvaketta pealt näiteks profiili ja muud salvestatud mängude info saab tõsta ka tavalise USB pulga peale või peab selleks olema ikkagi xboxi mälupulk? või saab kuidagi teise xboxi kõvaketta peale infot kopeerida?
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Okman
HV veteran
Okman

liitunud: 04.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2010 14:26:36 vasta tsitaadiga

Tavalise USB seadme peale ei saa kopeerida... selleks peab olema ikka Xboxi mälupulk minuteada.
_________________
https://steamcommunity.com/id/okman_est/
Kommentaarid: 429 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 367
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anc
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.07.2002




sõnum 24.01.2010 15:20:59 vasta tsitaadiga

Tom-D kirjutas:
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta.


soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jyrisa
HV veteran

liitunud: 04.08.2005




sõnum 24.01.2010 15:29:53 vasta tsitaadiga

Anc kirjutas:
Tom-D kirjutas:
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta.


soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga.

Või siis on apaatsed, nagu minu puhul. Lõpuks sain abi hoopis ML Arvutitelt.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 24.01.2010 15:41:01 vasta tsitaadiga

jyrisa kirjutas:
Anc kirjutas:
Tom-D kirjutas:
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta.

soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga.

Või siis on apaatsed, nagu minu puhul. Lõpuks sain abi hoopis ML Arvutitelt.

Olgu see ükskõik mis firma - kui nad saavad xkaste RMA kaudu välja vahetada ja, kui kellelgi on ka aega case'ga tegeleda, on see pluss punkt juba firmale endale hea maine ergutamise eest thumbs_up.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 24.01.2010 16:25:29 vasta tsitaadiga

jyrisa kirjutas:
Anc kirjutas:
Tom-D kirjutas:
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta.


soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga.

Või siis on apaatsed, nagu minu puhul. Lõpuks sain abi hoopis ML Arvutitelt.

Kuidas ML Arvutid sind aitasid?
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jyrisa
HV veteran

liitunud: 04.08.2005




sõnum 24.01.2010 16:30:17 vasta tsitaadiga

Ravenclaw kirjutas:
jyrisa kirjutas:
Anc kirjutas:
Tom-D kirjutas:
Seda küll jah, kuid prankotimenetluse käigus otsustatakse kes võtab üle garantiiasjad. Arvatavasti oskab pankrotihaldur suunata õige ettevõtte poole. Ühendust võib ikka võtta.


soovitavad maaletoojale elik gnt-le asi pähe määrida ja on väga kurjad, et neid häiritakse sellise asjaga.

Või siis on apaatsed, nagu minu puhul. Lõpuks sain abi hoopis ML Arvutitelt.

Kuidas ML Arvutid sind aitasid?

Muretsesid mulle uue Xboxi, nende kätte viisin ju garantiisse.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 25.01.2010 12:45:53 vasta tsitaadiga

Kus kohast saab teada kes selle konsooli on maale toonud? GNT väitis et pole nende maale toodud konsool. Pankroti haldur ütles et pöördu maaletooja poole. Kes peale GNT veel xboxi konsoole maale toovad? Ma hakkaks kas või üks haaval läbi helistama.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ertr2
HV Guru
ertr2

liitunud: 19.06.2008




sõnum 25.01.2010 16:15:30 vasta tsitaadiga

parbi peal on selline silt valget värvi
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 25.01.2010 19:43:35 vasta tsitaadiga

ertr2 kirjutas:
parbi peal on selline silt valget värvi

icon_redface.gif tänud, kuidas ma ise selle peale ei tulnud icon_redface.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ex6
Kreisi kasutaja
ex6

liitunud: 24.09.2003




sõnum 25.01.2010 23:48:19 vasta tsitaadiga

Vahet ei tohiks olla, kes on maale toonud...

Garantii oma tootele ananb ikka Microsoft mitte maaletooja. Ja maaletooja ei remondi su konsooli, vaid seda teeb ikka MS.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tom-D
HV veteran
Tom-D

liitunud: 05.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.01.2010 09:05:53 vasta tsitaadiga

Tagasi pead ikka viima maaletooja juurde ju, ega siis suvaline pood (või maaletooja) kes seda sulle müünud pole ei viitsi sellega jamama hakata. Kulub ju nende aeg ja närvid. Ja kas mitte microsofti ametlik garantii ei kehti maades kus on Xbox support olemas? Eesti sinna hulka ei kuulu, meil on esindatud microsoft ainult software põhiselt. Seega peaks meil jääma garantii pikkus ikkagi maaletooja teha. Parandage mind kui eksin.

viimati muutis Tom-D 26.01.2010 14:03:05, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 173 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 154
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ArvQ
HV Guru
Keelatud avatar

liitunud: 29.01.2009




sõnum 26.01.2010 11:47:06 vasta tsitaadiga

Tom-D jutt 100% õige.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PeZ
HV veteran

liitunud: 30.01.2003




sõnum 26.01.2010 14:59:30 vasta tsitaadiga

tsau iDemon: http://kotaku.com/5456991/xbox-japans-big-capcom-announcements-are
_________________
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
iDemon
HV Guru
iDemon

liitunud: 03.11.2006




sõnum 26.01.2010 17:45:23 vasta tsitaadiga

PeZ, heh. Sekundiline rage moment oli küll, aga lähemalt tutvudes sellega sain teada et tegu on ikka tolle 2007 PC versiooniga. Not really caring 'bout that one. icon_wink.gif
Kommentaarid: 122 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ex6
Kreisi kasutaja
ex6

liitunud: 24.09.2003




sõnum 26.01.2010 18:52:38 vasta tsitaadiga

Ma kirjutasin sportlikust huvist MS-i supporti kirja et olen Eestist aga kolinud UK-sse kuidas mul nüüd garantiiga on, kui mul peaks Eestist ostetud konsool siin inglismaal katki minema. Microsofti vastus oli selline:

tsitaat:

Dear Alar,

Thank you for contacting Xbox Support.

We are more than happy to assist you; however we would like to inform you that the warranty oaustonia will be applied to your console.

And you will be able to send the console directly to our repair center.

To set up a repair online please follow these steps:

Please go to our website http://www.xbox.com/en-GB/support/, click on "Register your console, repair your console or check your repair status".

What you need before you request a repair:

- A gamertag (this includes a Windows Live ID
- A Windows Live ID

Before you request an online repair please first login on the website. Click on "sign in" on the top right cormer of your screen.
To continue with the repair your Xbox console needs to be registered. If your console is already registered the registration will appear on your screen. If your Xbox console is not registered please click on the option "register a new device" and follow the instructions.
To check or change your personal data please click on "edit customers".
To continue setting up your repair, please click on the registered console which appears on your screen and needs to be repaired. A new screen will appear containing the registered information of your Xbox console.

In the right part of the screen you can chose from two options:
- "Request a new repair"
- "View your warranty details"

Please click on "Request a new repair" and a new screen will appear with a form which needs to be filled in. Shortly describe what error your console is experiencing and click on "submit".
The next screen will provide an overview of your repair order. Please check the console serial number, your address data and read the terms and condistions. Please do not forget to accept the terms and conditions and then click on "place order".
The repair order with your referencenumber will appear, together with the date, the payable ammount (if applicable) and your repair order has now been requested.
Within 24 hours you will receive an email confirmation with added the shipping label for UPS. This mail is valid for 10 days and we ask you to follow the link and print the label within these 10 days. Paste the printed label on the neutral box in which you have packed your Xbox console. Please do NOT pack cables, accessories and remove the hard disc and any games within the console before sending your console. Should your console have a customized faceplate, please remove it before packing.

Please contact UPS and set up an appointment to have your console picked up. The repair will take 2-3 weeks. You will receive your repaired Xbox after this time (in case your console cannot be repaired it will be replaced by another Xbox 360 console). After the repair you will receive a 1 month Xbox LIVE gold account and you have the remainder of your warranty. If you had a paid repair your will have an updated warranty of 12 months from the moment your console was repaired.

Kind regards,

Rania Othman.

Xbox Service and Support Team

For more information on self help resources, our services or to contact us please visit http://www.xbox.com/support/contact/ .

Did you know you can register your console, request a service repair and check the status of a repair on-line? Go to: https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=en-gb .

Play Safe: Play Safe: Please note that we will never ask for your Windows Live ID and Password, except on Microsoft-branded sites (billing.microsoft.com, Xbox.com) that are protected via secured/encrypted pages. There should be a lock icon on the page, and the address typically starts with https://login.live.com .


Tegin ühe lause boldiks... Mäletan et paljud on siin rääkinud et eestis garantii asju ajades tuleb isegi originaal konsooli bundle-mängud ka kaasa panna, rääkimata pultidest, mälust ja juhtmetest. Kas tõesti teevad poemüüjad endale veidi lisaraha, et nõuavad kliendilt kogu kompotti, aga remonti saadavad ainult kasti, nagu MS nõuab? Pärast müüvad kõvatettad ja puldid ja mängud maha ja teenivad väikse kommiraha palgale lisaks?
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Flacko
Joonistusmaniakk!
Flacko

liitunud: 02.03.2006



Online

sõnum 26.01.2010 18:55:41 vasta tsitaadiga

On jah nii. Kui mu Elite perse läks, siis samamoodi pidi kogu kupatuse viima ära, isegi 120GB HDD. Sellest oli kõige rohkem kahju. Ja muidugi seda ei suudetud korda teha ja sain raha tagasi.
_________________
Flacko, the nutty weasel who loves blue cheese, Blyth's Reed Warblers, Thrush Nightingales and Devin Townsend!
Kommentaarid: 199 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 166
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ArvQ
HV Guru
Keelatud avatar

liitunud: 29.01.2009




sõnum 26.01.2010 19:30:06 vasta tsitaadiga

ex6, Eestis ei ole mingit MS supporti.
Kui eestisse viid garantiisse pead viima täpselt selle mille said. Sellega seoses ei kaota eestis konsool garantiid kui on netist bännitud.
Ammu teada, et igat eestist ostetud konsooli võid viia näiteks soome parandusse.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 26.01.2010 20:21:15 vasta tsitaadiga

ex6, lol, mis sa arvad, et MS saadab vastu neile karbis kogu nänniga uue? Ega ei ole küll nii, tutikas konsool saadetakse vastu nii nagu sinna saadeti, st ilma asjadeta.
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ex6
Kreisi kasutaja
ex6

liitunud: 24.09.2003




sõnum 26.01.2010 20:47:35 vasta tsitaadiga

PlatoonSgtElias kirjutas:
ex6, lol, mis sa arvad, et MS saadab vastu neile karbis kogu nänniga uue? Ega ei ole küll nii, tutikas konsool saadetakse vastu nii nagu sinna saadeti, st ilma asjadeta.

Ega ma ei eeldagi saada tagasi täiskomplektset konsooli kui ma olen sinna saatnud ainult "central unit"-i. Aga samas on mul mingu udune mälupilt HV foorumi postitustest kus just nii on juhtunud... saadeti katkine konsool MS-ile ilma kaablite ja mäludeta, tagasi aga saadi tutikas karbis toode - seega saadi RROD-i nn. kompensatsiooniks lisapilt, lisaketas, ja 2 komplekti juhtmeid.

Aga Eestis on loll policy just see, et pead ära andma ära OMA kõvaketta, kus peal SINU personaalsed save-gamed ja sulle ei pakuta mingit võimalust neid alles hoida (stiilis täiskomplektne uus masin saadetakse maaletoojale / poemüüjale kes siis enne selle sulle andmist võtab kasti küljest tutika ketta ja paneb sinna sinu kasutatud ketta, et su andmed kõik alles oleks - või siis teeb datast koopia, mingi spets-tööriistaga)
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006



Online

sõnum 26.01.2010 20:48:22 vasta tsitaadiga

PeZ kirjutas:
tsau iDemon: http://kotaku.com/5456991/xbox-japans-big-capcom-announcements-are

http://kotaku.com/5457095/monster-hunter-frontier-not-confirmed-for-the-west

_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 280
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ravenclaw
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.05.2004




sõnum 26.01.2010 20:51:40 vasta tsitaadiga

sellega seoses tekkis küsimus kas ja kus eestis saaks osta või laenutada endale mingiks ajaks xboxi mälupulka juhul kui peaks saama ikka garantii kohaselt konsooli ümber vahetada siis sooviks oma save gamed alles jätta. Modern warfare 2 ja Dragon age orignsi savedest oleks tõsiselt kahju. DAO oli juba lõpusirgel, mingi 48h mängitud.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.01.2010 21:31:56 vasta tsitaadiga

Ma võin laenata, kui ise järgi ronid kuskile ja hiljem tagasi tood, ning võtad siit midagi endaga ühes.
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 27.01.2010 12:30:27 vasta tsitaadiga

Garantii teemast veel niipalju, et supported maades on võimalik neid konsoole mitut moodi välja vahetada / parandada. Üks haru on niiöelda retaileritele, teine klientidele (ja tegelikult on ka veel kolmas variant, kus pood saadab konsooli MS'le kliendi eest). Neil kõigil on oma eripärad, aga põhimõtteliselt saavad retailerid terveid bundle pakke vahetada ühe aasta jooksul oma spets MS kontaktisiku kaudu, klientidel aga vahetatakse ja parandatakse ainult konsoole (või katkiseid accessoreid) otse MS'i paranduskohtades ja seda pikema garantiiajaga - sõltuvalt siis teatud vea (RRoD, E74) või maa seadustega (Norra vs U.K näiteks)
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ArvQ
HV Guru
Keelatud avatar

liitunud: 29.01.2009




sõnum 27.01.2010 18:50:55 vasta tsitaadiga

Mingi maa seadused ei loe MS supporti midagi. MS ise lubas live toega maadele 3a RROD ja hiljem ka 3a e74 errori garantiiks.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [X360] Microsoft Xbox 360 arutelu mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 921, 922, 923 ... 1120, 1121, 1122  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.