Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Timtim
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2010
|
02.01.2010 14:40:45
Lahinguätid |
|
|
Tere HV liikmed! Sain sellise mängu valmis, mõtlesin, et näitan teile ka. Loodan, et pakub veidi lõbu.
Mäng on üdini eesti keeles.
Vanal hallil ajal olime kuulsad oma leidlikkuse ja osavuse poolest. Selle tõttu teati meid üle terve maa. Meie suures külas oli mitu inseneri, kes päevad läbi leiutasid, et meie elu oleks kergem. Ühel saatuslikul päeval võttis insener Gaguurin endale pähe minna kuule. Ta rehkendas ja ehitas nii päeval kui ööl ja ühel hommikul saigi tema imemasin valmis millega,millega meie kangelased pidid kuule lendama Masinasse mahtus 5 tarka ja osavat meest. Ja insener Gaguurini imemasin töötaski, juba oli see külaelanike jaoks nii kõrgele taevasse jõudnud, et nemad seda enam ei näinud. Kuid üleval taevas puhusid suured tuuled ja imemasin tegi kaugel kaugel eemal hädamaandumise. See koht oli üldse teistmoodi, siin ei olnud üldse nii nagu kodus, kuid meie kangelased on leidlikud.
Tegemist on külaehitamise ja- lahingmänguga, kus sa pead kurja kuningaga hakkama saama.
Ehitada saab palju erinevaid ehitisi: veski, talu, puuraiuja hütt, peamaja, kus sõjaväge juhitakse ja palju muud.
Sõdureid saab varustada erineva kaitsevarustusega - kilbid ja kiivrid.
Mängu kodukas:
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid
|
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
02.01.2010 16:01:42
|
|
|
Korra vaaatasin, täista omapärane
Õhtul vaatan pikemalt edasi.
Algus on ok
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
02.01.2010 16:23:41
|
|
|
Mis mootoril ja kust mängus kasutatud graafika pärit?
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
Timtim
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2010
|
02.01.2010 16:55:22
|
|
|
Mängu tegemiseks kasutasin Gamemakerit - selle aab siit: http://yoyogames.com
Enamus graafika on enda tehtud, lahinguruumis olevad puud ja lossi sain internetist - luba olemas, autoriõigusi pole rikkunud
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
Marx112
HV kasutaja
liitunud: 09.01.2006
|
02.01.2010 17:23:12
|
|
|
Mäng iseenesest normaalne, aga kokku jookseb suht tihti. Kui saad peksa vaenlase käest ja ta annab sulle uue võimaluse. Vajutad alla nurka, et nagu next panna jookseb kokku. Ühekorra kui mind rünnati siis mul olid ainult vibumehed ja vastasel oli ka üks vibumees. Ta oli laskekaugust väljas ja ta edasi ei liikund vaid seisis. Polnudki midagi teha kui exit panna. Alguses ei sa mängu käima, aga pärast sõdade aeg tuleb sulle 300 kulda korraga sisse?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Timtim
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2010
|
02.01.2010 18:33:05
|
|
|
Hmm...huvitav. Ma õhtu poole vaatan selle asja üle. olen mängu üsna palju testinud, aga selliseid vigu ei ole tähel pannud. Aga äkki annad oma arvuti andmed, mis programmid samal ajal jooksid, veits rohkem infot
Aitäh!
|
|
tagasi üles |
|
|
Terror
HV veteran
liitunud: 08.11.2001
|
02.01.2010 18:58:43
|
|
|
Keegi võiks sellisest mängust nagu "Lembitu" (oli vist selline nimi) mingi remake teha
Mingi üli vana Eestis tehtud mäng kus pead Eesti territooriumi Sakslaste eest kaitsma. Tegevus toimub siis keskajal.
_________________ Väiksemagabariidilised trei, frees ning keevitustööd. PS. |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
|
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
02.01.2010 19:11:33
|
|
|
Marx112 kirjutas: |
Mäng iseenesest normaalne, aga kokku jookseb suht tihti. Kui saad peksa vaenlase käest ja ta annab sulle uue võimaluse. Vajutad alla nurka, et nagu next panna jookseb kokku. |
sama siin.
suht arusaamatuks jäi,kui lahing käib - milmoel saab lahinguvaatest minna kindlust parandama.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
|
Timtim
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2010
|
02.01.2010 19:30:49
|
|
|
Kui lahing käib, siis ei saagi sealt muul moel ära kui saades kas surma või võites lahingut - see on möödapääsmatu.
Peale lahingut saab kindlust parandada peamajas.
Andke palun rohkem infot, mil moel mäng kokku jookseb.
|
|
tagasi üles |
|
|
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
02.01.2010 20:33:24
|
|
|
Seda juba kirjeldati sulle.Teisel korral ei jooksnud kokku ,a ma avastasin yhe bugi
Ryndasin seda vastase kindlust. osa mehi oli värava ees ja need said surma lõpuks.aga teine kamp ryseles paremal pool myyri ääres .vastase kindlusest tuli miskine 20 pealine kamp välja (parempoolse pundiga kokku puutumata)
, kes marssisid minema- ju siis minu kindlust ryndama.
samal ajal need vennikesed seal myyri ääres tampisid selle kindluse % alla .
Spoiler
teine asi,kui lao maht on 350 -viimasel tasemel.siis mismoodi saaks yles veel ehitada peamaja jms mis nõuavad puitu 420?
Lao maht võiks olla oluliselt suurem
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
|
Ahf
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.05.2007
|
02.01.2010 21:08:05
|
|
|
Tuldi mind ründama,nagu ikka, 8 roundi pidasin vastu aga siis juba tuleb nii palju neid ,et tee mis tahad, ma ei jõua sõdureid lihtsalt nii kiiresti treenida..
Ja ma ei tea...ma pole siiamaani aru saanud,kuidas ma liikuda saan ? Vaatega. "Ole mõnus, uuri natukene ümbruskonda" .......?
Mingeid probleeme küll olnud pole muide,et kokku paneks või midagi.
viimati muutis Ahf 02.01.2010 21:09:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Timtim
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2010
|
02.01.2010 21:12:45
|
|
|
Suured tänud! Mõne päeva pärast lasen veidike uuema versiooni välja, kus on vead parandatud.
Kuidas mäng tundub, kas on liiga kerge? Vaja raskemaks teha?
Vaatega liikuda ei saagi. On 3 erinevat ruumi.
1) Küla ehitamine
2) Sinu kindlus
3) Vastase kindlus
Sellest kuidas sattuda küla ehitamise ruumi ei pea rääkima
Kui vastased tulevad sind ründama, siis satud sinna ruumi, kus pead enda kindlust kaitsma.
Kui saad peamajas teada kus vastased asuvad, siis saad ka ise vaenlaseid rünnata.
Inseneride majas saab osta tõrva ja muid vahendeid vaenlaste vastu, kes on liiga lähedale jõudnud.
|
|
tagasi üles |
|
|
Ahf
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.05.2007
|
02.01.2010 21:27:09
|
|
|
Mhm....ok ,kahtlane on see, et olen 21a ja mäng tundub jumala lahe mulle
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
Timtim
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2010
|
02.01.2010 21:29:38
|
|
|
Mulle tundub kahtlane, et olen 20 ja ikka teen veel mänge haha
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
flake
HV veteran
liitunud: 01.05.2003
|
02.01.2010 21:50:15
|
|
|
vahva et keegi viitsib selliseid asju teha kui tööläpaka taha homme satun, siis proovin ise ka järgi
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Mercury
HV veteran
liitunud: 08.03.2007
|
02.01.2010 23:10:25
|
|
|
Terror kirjutas: |
Keegi võiks sellisest mängust nagu "Lembitu" (oli vist selline nimi) mingi remake teha
Mingi üli vana Eestis tehtud mäng kus pead Eesti territooriumi Sakslaste eest kaitsma. Tegevus toimub siis keskajal. |
viimati muutis Mercury 02.01.2010 23:51:29, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
rem4605
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.03.2003
|
02.01.2010 23:33:18
|
|
|
kolm korda ründasid mind, siis lõpetasid.... tegin ise hullu armee, vajutasin, et saadaks ryndesse ja klõps: ERROR.
Aga muidu väga hea mäng
lao värk oli jah natuke arusaamatu, miks maximum 350???
_________________
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
martenjv
HV kasutaja
liitunud: 26.02.2008
|
03.01.2010 00:52:38
|
|
|
Üllatavalt hea mäng
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Escape
HV vaatleja
liitunud: 29.01.2009
|
03.01.2010 02:03:09
|
|
|
Proovisin ka ära ...
aga ka leidsin ühe jama ... mingil hetkel panin tähele, et kui ma ise puid raiun siis näitab kirve juures, et puitu sai tehtud aga lattu juurde ei tule, kuna polnud suht kaua aega savenud, siis tegin seda ja panin mängu kinni, aga kui proovisin uuesti laadida seda savetud, siis läks mängu pilt mustaks ja ainus mida teha oli mäng sulgeda x-st.
|
|
tagasi üles |
|
|
rem4605
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.03.2003
|
03.01.2010 12:39:06
|
|
|
Sai eile l2bi tehtud
Peale 4-ndat rünnakut kuningas l9petas ründamise. kogusin hullu armee ja l2xin h2vitama.
_________________
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
03.01.2010 14:25:33
|
|
|
minu meelest on mõõgameeste tegemine hullem vaev,seni kuni ma nende troppide jaoks mõõku,kilpe,ja kiivreid tegin kogunes raha mingi 30k ,millega polnud pmst midagi teha.
muidugi vastane pmst tuleb liiga kiirelt peale ka. 2,3,4,5,6 rynnak seal mingitvahet polegi prakt. hiljem kui oled kotti saanud siis on nagu lolli level.ehita ja vahi niisama_
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
|
Timtim
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2010
|
03.01.2010 16:58:07
|
|
|
Uus ver üleval!!!
Suurimad muudatused:
Ladu saab arendada nüüd level 10-ni, enne sai 6-ndani.
Kui ründad vastaseid siis nende sõdurid otsivad endale ohvrid ja jälitavad neid, mitte ei liigu enam ainult otse, samuti on vastasel nüüd natuke tugevam linnus ning veidi rohkem mehi.
Samuti "tervitab" kuningas sind, kui lähedteda ründama.
Vaenlane ründab pikema aja jooksul, umbes 5-8 minuti järel, annab suurema võimaluse talle ise tappa anda
Hoonete arendamine nõuab rohkem aega.
Salvestamise asjus ei jõudnud kahjuks midagi ette võtta.
Homme pean oma läpaka ära müüma ja tükk aega mängu edendada ei saa, kuid arvan, et paljud vead on nüüd parandatud ja loodan, et väga olulisi vigu enam ei ole.
Aitäh teile mängimast, kriitika on alati teretulnud.
|
|
tagasi üles |
|
|
martenjv
HV kasutaja
liitunud: 26.02.2008
|
03.01.2010 17:50:27
|
|
|
Nüüd viskab sõdides sellist errorit:
Error in code at line 17:
for(a=killaC.max_archer-1;a>0;a-=1)
at position 15: Unknown variable max_archer
___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Destroy Event
for object v_vibu:
Error in code at line 17:
for(a=killaC.max_archer-1;a>0;a-=1)
at position 15: Unknown variable max_archer
___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Destroy Event
for object v_vibu:
Error in code at line 17:
for(a=killaC.max_archer-1;a>0;a-=1)
at position 15: Unknown variable max_archer
___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Destroy Event
for object v_vibu:
Error in code at line 17:
for(a=killaC.max_archer-1;a>0;a-=1)
at position 15: Unknown variable max_archer
___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Destroy Event
for object v_vibu:
Error in code at line 17:
for(a=killaC.max_archer-1;a>0;a-=1)
at position 15: Unknown variable max_archer |
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Timtim
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2010
|
03.01.2010 18:15:21
|
|
|
Aitäh sulle! Unutasin looksulge kasutada
parandasin ära igatahes
|
|
tagasi üles |
|
|
Ahf
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.05.2007
|
04.01.2010 00:23:44
|
|
|
Vist pärast kolmandat roundi tapsin pealetungijad ära ja enam tagasi oma linna ei saanud, jäin passima lihtsalt seal lossi ees.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
|