Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  ArmA 2 & Operation Arrowhead märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 64, 65, 66  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 24.04.2009 00:11:11 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:
Selle video kohta.
Kas nad on mingid Iirimaa steptantsijad või et astumine/jooksmine niimoodi kõlab?
See et see mees seal iga 20sec tagant orgasmi sai polnud ka just kõige meeldivam kuulata icon_smile.gif (peale seda kui pihta sai)

Rohkem asju ei viitsi välja tuua, ühesõnaga video vastas kõikdele minu ootustele.


IRW jah, paljude arvates see kui vigane oled ja see ähkimine käib (mis on nagu vaataks porno filmi icon_biggrin.gif) on imelik ja võib aga ei pruugi lõpp versioonis kajastuda icon_razz1.gif
Eks näis icon_smile.gif

Võiks ju midagi sellist olla icon_smile.gif

Link

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 24.04.2009 07:14:03 vasta tsitaadiga

Arma 2 - st sooviksin massiivset netimängu. 64 on minu jaoks vähe ja see on vana. Loodame et peale mängu väljalaset on ka inimesi, kes võtavad midagi suuremat ette.
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 24.04.2009 13:33:27 vasta tsitaadiga

Noh ArmA-s on näha vahest saja matsiga serverit.
tsitaat:
amuti, kui tehakse nn simulaatorilähedast, siis optika kasutamine peaks kindlasti hõivama kas terve ekraani või lööma optikast kõrvalejääva ala väga fookusest välja.

Ei löö fookusest välja.
Lööb siis kui kasutad ühte silma optika vaatamiseks aga kasulikum on nö mõlemad silmad lahti hoida ja sellega ei löö fookusest välja.
Proovitud tehtud.
tsitaat:
linn on selline papine ja tühi.

Mis sa tahad ,et seal käis tihe elu ?Mine mängi GTA-d.
ArmA-s on ka küllatlki suured linna ja Sõjategevuse korral on sul seal piisavalt inimesi.
EvolutionBlues sa võid ühte linna võtta mitu tundi.
tsitaat:
Kas nad on mingid Iirimaa steptantsijad või et astumine/jooksmine niimoodi kõlab?

Heli oli valjuks lihstalt keeratud.
Tahad meile midagi OFP rääkida, mida uut nad on avaldanud ? Videod on ka renderdatud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 24.04.2009 13:59:02 vasta tsitaadiga

Huvitav. Kuidas ta fookusest välja ei lähe. Isegi, kui hoides mõlemad silmad lahti, samal ajal paremaga läbi optika vaadates, ei saa vasak silm talitada erinevalt oma silmalihaseid, ehk fookust vasakul silmal ikkagi pole. Kui aga hoopis vasaku silmaga uurida laiemat ala, ei näe sa selgelt läbi optika, sest silmad töötavad siiski koos.
GTA mulle ei meeldi. Ma ei pea silmas elulist poolt.
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mortiir
HV vaatleja

liitunud: 10.09.2008




sõnum 24.04.2009 14:06:17 vasta tsitaadiga

Läbi optika ning ka avatud sihiku lastes fokuseeritakse silma sihtmärgile, mitte sihikuristile/punatäpile/dioptersihikule. Seega kui teine silm on lahti, näeb ka see teravalt sihtmärgiala.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 24.04.2009 14:08:57 vasta tsitaadiga

No ei lähe.
Silmad on sul paigal, vaade liigub koos relvaga.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 24.04.2009 16:25:06 vasta tsitaadiga

Ja veel pilte...
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 24.04.2009 17:59:00 vasta tsitaadiga

-Kaivo- kirjutas:
No ei lähe.
Silmad on sul paigal, vaade liigub koos relvaga.

Ja järjest huvitavamaks läheb. Tahan ka selliseid silmi, mis suudavad eraldi fokuseerida icon_sad.gif .
Kasvõi proovides kaamera viewfinderiga ja teleobjega saan ma elus näite, et fokuseerides parema silmaga läbi kaamera objektiivi kuvatava pildi, ei ole vasak silm terav ja vastupidi.
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 24.04.2009 18:29:01 vasta tsitaadiga

Sa aru see sihik on nagu üks osa vaateväljast mis ei sega sul üldist pilti vaatamast aga samas saad ka sihtida ilusti.
ArmA2-s on kõik ok.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zaG
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.04.2009 23:42:07 vasta tsitaadiga

Ma ei saa aru milles probleem on? kui sa vaatad mingit punkti arvutiekraanil (mängu puhul siis sihikut, olgu see holo punatäpp või mis iganes) siis blurrid sa enivei ülejäänud jama ära, on siis seda lisa blurri ja muud jama sinna veel vaja (aga võib-olla olen ma ka silmavärdjas, kes teab)
Testige siis selle pildi peal kasvõi
Spoiler Spoiler Spoiler

Kui vaatate holosihiku risti ei näe te ju mis mujal ekraanil täpselt kirjutatud.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andres1221
HV kasutaja

liitunud: 12.07.2005




sõnum 25.04.2009 01:18:50 vasta tsitaadiga

Muidu paistab igati tore mäng jah, aga nõustuks MarioA'ga, et linn tundus kuidagi papine...
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 25.04.2009 01:32:08 vasta tsitaadiga

Üks parimaid Ironsighte on CoD4 minu meelest. Paljud mängud on sama teed läinud (või midagi taolist kasutanud enne. Forgotten Hope 2 mod BF1942'le näiteks kasutab ka seda ja väga meeldib.) Jätab realistliku mulje ja üldiselt oleks tore kui mängul mis tuleb välja suvi 2009 oleks mõni kaasaegne uuendus ka juures. Seda ma arma juures pelgangi, et tuleb mäng välja kuid puudub see "wow" moment. Viimati kogesin seda CoD4 puhul ja CoD: Waw oli lihtsalt copy/paste, võrreldes Arma ja Arma II jääb sama mulje seega loodan et OFP2 suudab mõne asjaga üllatada. Sellised väikesed efektid on mõnusad. Kunagi sai mängida Joint Opsi ja seal oli mõnus tuule/kuumuse efekt kopteritel. Pole hiljem seda kuskil märganud.

Kui reaalne see Ironsight nüüd alloleval pildil on kuid mängus jätab väga hea mulje, ja see ongi peamine.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 25.04.2009 20:13:43 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:
Üks parimaid Ironsighte on CoD4 minu meelest. Paljud mängud on sama teed läinud (või midagi taolist kasutanud enne. Forgotten Hope 2 mod BF1942'le näiteks kasutab ka seda ja väga meeldib.) Jätab realistliku mulje ja üldiselt oleks tore kui mängul mis tuleb välja suvi 2009 oleks mõni kaasaegne uuendus ka juures. Seda ma arma juures pelgangi, et tuleb mäng välja kuid puudub see "wow" moment. Viimati kogesin seda CoD4 puhul ja CoD: Waw oli lihtsalt copy/paste, võrreldes Arma ja Arma II jääb sama mulje seega loodan et OFP2 suudab mõne asjaga üllatada. Sellised väikesed efektid on mõnusad. Kunagi sai mängida Joint Opsi ja seal oli mõnus tuule/kuumuse efekt kopteritel. Pole hiljem seda kuskil märganud.

Kui reaalne see Ironsight nüüd alloleval pildil on kuid mängus jätab väga hea mulje, ja see ongi peamine.

Spoiler Spoiler Spoiler


Jap shikud ongi COD4 juures kõige reaalsemad asjad. Parallax "free" sightid on olnud juba BIS community pika-ajaline request. Paraku see asi on veel in development kuna viimati tekitas see artifacte mängus tegijate kinnitusel aga öeldi et see asi ei ole veel nurka visatud ja seda vaadatakse kui aega rohkem on ja võib tulla mingi hilisema patchiga. Kuna erinevalt COD4-jast on Armas vabalt liigutatav vaade, ehk kui sa relva omale rohkem ette tood siis peab sihiku "punkt" juba näha olema parallaxi puhul. Lisaks on AI ja 3rd person mode kus peab sama moodi näha olema. Ma ei mäleta kas COD4-jas tiimi kaaslaste sihikut oli nii näha. Ehk siis peaks simuleerima sellist asja:

Link


Tuule ja kuumus efekt? Muidu community üks pikaajaline request on FLIR masinatele aga eks näis.

OFP2 kohta ma ei oska midagi öelda. Kuigi ma hoian ka sellel silma peal aga mitte midagi uut sealt kosta ei ole. Kõik previewd mis välja tulevad ajavad enam vähem ühte ja sama joga, mitte ühtegi real gameplay videot et screeni ei näidata... see tundub mulle kahtlasena miks ei näidata fanidele midagi.

Aga kuna Arma2 on ikkagi ligi 10 aastat vana mootori peal, siis kahjuks ei võimalda see lisada kõiki uuendusi mida tahaks või siis selleks tuleks kogu mootor täiesti ümber programeerida. Ja isegi 10 aastat vana mootori peal on saavutatud tänapäeva mängudega konkureeriv tulemus. icon_smile.gif Lisaks tuleb siin mängu VBS. Kuna Arma on sisuliselt lihtsustatud versioon VBS-st siis ei võimaldata kõike feature mida pakub VBS aga siiski on seal uuendusi mis on võetud otse VBS-t. Mudelid, Tracerid, Meeste vedamine jms.

Gamestar preview mis oli suhteliselt negatiivne osades aspektides kirjutas graafika kohta siiski sedasi:
tsitaat:
"Graphical Firework:
Also the Technology is full of "contrasts".
Partially the Landscape reaches Photorealism never before seen in other games, with its dense vegetations and the good illumination on daytimes.
Also the many post-processing effects are used at the right places by Bohemia Interactive."

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 25.04.2009 20:30:34 vasta tsitaadiga

Vide ise siin
Njah eks ole need vabalt liikuva AI tunnused, vahest ikka nii lollid ,et anna abi icon_biggrin.gif
On seda juba OFP saati olnud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 25.04.2009 21:32:15 vasta tsitaadiga

ju siisn nad ei varja et AI natuke pooletoobine endiselt võib olla, vabalt oleks saanud selle välja jätta kus külje pealt lähenedes ca 5m kaugusel AI seisis paigal nagu soolasammas
_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 25.04.2009 21:35:52 vasta tsitaadiga

KuriVaiM1 kirjutas:
ju siisn nad ei varja et AI natuke pooletoobine endiselt võib olla, vabalt oleks saanud selle välja jätta kus külje pealt lähenedes ca 5m kaugusel AI seisis paigal nagu soolasammas


Vot täpselt EI varjata midagi. Gamestari DR videos ütles aga tutvustaja et devid ei lubanud neil ise midagi recordida ja nad pidid kasutama devide poolt antud ingame video:

Link

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 25.04.2009 22:15:54 vasta tsitaadiga

Aga noh põhiline hitt on tulemas icon_razz.gif
Loodan , etsee tuleb ka MP-sse
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 25.04.2009 22:17:16 vasta tsitaadiga

-Kaivo- kirjutas:
Aga noh põhiline hitt on tulemas icon_razz.gif
Loodan , etsee tuleb ka MP-sse
Spoiler Spoiler Spoiler


BEAT that CM icon_lol.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tige kala
HV veteran
tige kala

liitunud: 16.11.2004




sõnum 26.04.2009 01:49:07 vasta tsitaadiga

-Kaivo-, icon_lol.gif thumbs_up.gif

Loomad on päris lahedad icon_biggrin.gif

_________________
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 26.04.2009 19:55:32 vasta tsitaadiga

Neile kes endiselt arvavad ,et BIS kasutab käsitsi animeeritud animatsioone... Tiscali tegi nimelt külastuse BIS oma Mo-Cap studio (Selline asi peaks juba igal mängutootjal olemas olema) kus üllatusena selgus välja ,et seal on tehtud tseene ka filmidele: "Wanted" ja "Tobruk".
Link siin: Link icon_razz1.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 28.04.2009 22:50:57 vasta tsitaadiga


Link

thumbs_up.gif

_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 29.04.2009 00:32:23 vasta tsitaadiga

Tavapärane kena päev, väikses linnas:

Spoiler Spoiler Spoiler

icon_wink.gif

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 29.04.2009 07:55:17 vasta tsitaadiga

Loodame, et Warfare on vähe mängitavamaks tehtud.
CTI-d peaks ka nüüd vähe mugavam mängida olema sellel mapil.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mafia
HV veteran
Mafia

liitunud: 02.11.2005




sõnum 29.04.2009 15:34:25 vasta tsitaadiga

tsitaat:
29th April 2009 - 505 Games and Bohemia Interactive today confirmed 26th June as the long anticipated European release date for ArmA II.

Link

See peaks siis nüüd ametlik olema icon_smile.gif

Need peaks siis nüüd enamvähem "final" nõuded olema:

minimum:
• Dual Core CPU (Intel Pentium 4 3.0 GHz, Intel Core 2.0 GHz, AMD Athlon 3200+ or faster)
• 1 GB RAM
• GPU (Nvidia Geforce 7800 / ATI Radeon 1800 or faster), Shader Model 3 and 256 MB VRAM
• Windows XP
• DVD (Dual Layer compatible)
• 10 GB free HDD

recommended :
• Quad Core CPU oder Dual Core CPU (Intel Core 2.8 GHz, AMD Athlon 64 X2 4400+ or faster)
• 2 GB RAM
• faster GPU (Nvidia Geforce 8800GT / ATI Radeon 4850 or faster), Shader Model 3 and 512 MB VRAM
• Windows XP oder Windows Vista
• DVD (Dual Layer compatible)
• 10 GB free HDD

_________________
Bawse
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 29.04.2009 16:04:48 vasta tsitaadiga

superhea uudis thumbs_up.gif , siis polegi enam jäänud kaua oodata
_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  ArmA 2 & Operation Arrowhead mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 64, 65, 66  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.