Selle video kohta.
Kas nad on mingid Iirimaa steptantsijad või et astumine/jooksmine niimoodi kõlab?
See et see mees seal iga 20sec tagant orgasmi sai polnud ka just kõige meeldivam kuulata (peale seda kui pihta sai)
Rohkem asju ei viitsi välja tuua, ühesõnaga video vastas kõikdele minu ootustele.
IRW jah, paljude arvates see kui vigane oled ja see ähkimine käib (mis on nagu vaataks porno filmi ) on imelik ja võib aga ei pruugi lõpp versioonis kajastuda
Eks näis
Arma 2 - st sooviksin massiivset netimängu. 64 on minu jaoks vähe ja see on vana. Loodame et peale mängu väljalaset on ka inimesi, kes võtavad midagi suuremat ette.
amuti, kui tehakse nn simulaatorilähedast, siis optika kasutamine peaks kindlasti hõivama kas terve ekraani või lööma optikast kõrvalejääva ala väga fookusest välja.
Ei löö fookusest välja.
Lööb siis kui kasutad ühte silma optika vaatamiseks aga kasulikum on nö mõlemad silmad lahti hoida ja sellega ei löö fookusest välja.
Proovitud tehtud.
tsitaat:
linn on selline papine ja tühi.
Mis sa tahad ,et seal käis tihe elu ?Mine mängi GTA-d.
ArmA-s on ka küllatlki suured linna ja Sõjategevuse korral on sul seal piisavalt inimesi.
EvolutionBlues sa võid ühte linna võtta mitu tundi.
tsitaat:
Kas nad on mingid Iirimaa steptantsijad või et astumine/jooksmine niimoodi kõlab?
Heli oli valjuks lihstalt keeratud.
Tahad meile midagi OFP rääkida, mida uut nad on avaldanud ? Videod on ka renderdatud.
Huvitav. Kuidas ta fookusest välja ei lähe. Isegi, kui hoides mõlemad silmad lahti, samal ajal paremaga läbi optika vaadates, ei saa vasak silm talitada erinevalt oma silmalihaseid, ehk fookust vasakul silmal ikkagi pole. Kui aga hoopis vasaku silmaga uurida laiemat ala, ei näe sa selgelt läbi optika, sest silmad töötavad siiski koos.
GTA mulle ei meeldi. Ma ei pea silmas elulist poolt.
Läbi optika ning ka avatud sihiku lastes fokuseeritakse silma sihtmärgile, mitte sihikuristile/punatäpile/dioptersihikule. Seega kui teine silm on lahti, näeb ka see teravalt sihtmärgiala.
No ei lähe.
Silmad on sul paigal, vaade liigub koos relvaga.
Ja järjest huvitavamaks läheb. Tahan ka selliseid silmi, mis suudavad eraldi fokuseerida .
Kasvõi proovides kaamera viewfinderiga ja teleobjega saan ma elus näite, et fokuseerides parema silmaga läbi kaamera objektiivi kuvatava pildi, ei ole vasak silm terav ja vastupidi.
Ma ei saa aru milles probleem on? kui sa vaatad mingit punkti arvutiekraanil (mängu puhul siis sihikut, olgu see holo punatäpp või mis iganes) siis blurrid sa enivei ülejäänud jama ära, on siis seda lisa blurri ja muud jama sinna veel vaja (aga võib-olla olen ma ka silmavärdjas, kes teab)
Testige siis selle pildi peal kasvõi
Spoiler
Kui vaatate holosihiku risti ei näe te ju mis mujal ekraanil täpselt kirjutatud.
Üks parimaid Ironsighte on CoD4 minu meelest. Paljud mängud on sama teed läinud (või midagi taolist kasutanud enne. Forgotten Hope 2 mod BF1942'le näiteks kasutab ka seda ja väga meeldib.) Jätab realistliku mulje ja üldiselt oleks tore kui mängul mis tuleb välja suvi 2009 oleks mõni kaasaegne uuendus ka juures. Seda ma arma juures pelgangi, et tuleb mäng välja kuid puudub see "wow" moment. Viimati kogesin seda CoD4 puhul ja CoD: Waw oli lihtsalt copy/paste, võrreldes Arma ja Arma II jääb sama mulje seega loodan et OFP2 suudab mõne asjaga üllatada. Sellised väikesed efektid on mõnusad. Kunagi sai mängida Joint Opsi ja seal oli mõnus tuule/kuumuse efekt kopteritel. Pole hiljem seda kuskil märganud.
Kui reaalne see Ironsight nüüd alloleval pildil on kuid mängus jätab väga hea mulje, ja see ongi peamine.
Üks parimaid Ironsighte on CoD4 minu meelest. Paljud mängud on sama teed läinud (või midagi taolist kasutanud enne. Forgotten Hope 2 mod BF1942'le näiteks kasutab ka seda ja väga meeldib.) Jätab realistliku mulje ja üldiselt oleks tore kui mängul mis tuleb välja suvi 2009 oleks mõni kaasaegne uuendus ka juures. Seda ma arma juures pelgangi, et tuleb mäng välja kuid puudub see "wow" moment. Viimati kogesin seda CoD4 puhul ja CoD: Waw oli lihtsalt copy/paste, võrreldes Arma ja Arma II jääb sama mulje seega loodan et OFP2 suudab mõne asjaga üllatada. Sellised väikesed efektid on mõnusad. Kunagi sai mängida Joint Opsi ja seal oli mõnus tuule/kuumuse efekt kopteritel. Pole hiljem seda kuskil märganud.
Kui reaalne see Ironsight nüüd alloleval pildil on kuid mängus jätab väga hea mulje, ja see ongi peamine.
Spoiler
Jap shikud ongi COD4 juures kõige reaalsemad asjad. Parallax "free" sightid on olnud juba BIS community pika-ajaline request. Paraku see asi on veel in development kuna viimati tekitas see artifacte mängus tegijate kinnitusel aga öeldi et see asi ei ole veel nurka visatud ja seda vaadatakse kui aega rohkem on ja võib tulla mingi hilisema patchiga. Kuna erinevalt COD4-jast on Armas vabalt liigutatav vaade, ehk kui sa relva omale rohkem ette tood siis peab sihiku "punkt" juba näha olema parallaxi puhul. Lisaks on AI ja 3rd person mode kus peab sama moodi näha olema. Ma ei mäleta kas COD4-jas tiimi kaaslaste sihikut oli nii näha. Ehk siis peaks simuleerima sellist asja:
Tuule ja kuumus efekt? Muidu community üks pikaajaline request on FLIR masinatele aga eks näis.
OFP2 kohta ma ei oska midagi öelda. Kuigi ma hoian ka sellel silma peal aga mitte midagi uut sealt kosta ei ole. Kõik previewd mis välja tulevad ajavad enam vähem ühte ja sama joga, mitte ühtegi real gameplay videot et screeni ei näidata... see tundub mulle kahtlasena miks ei näidata fanidele midagi.
Aga kuna Arma2 on ikkagi ligi 10 aastat vana mootori peal, siis kahjuks ei võimalda see lisada kõiki uuendusi mida tahaks või siis selleks tuleks kogu mootor täiesti ümber programeerida. Ja isegi 10 aastat vana mootori peal on saavutatud tänapäeva mängudega konkureeriv tulemus. Lisaks tuleb siin mängu VBS. Kuna Arma on sisuliselt lihtsustatud versioon VBS-st siis ei võimaldata kõike feature mida pakub VBS aga siiski on seal uuendusi mis on võetud otse VBS-t. Mudelid, Tracerid, Meeste vedamine jms.
Gamestar preview mis oli suhteliselt negatiivne osades aspektides kirjutas graafika kohta siiski sedasi:
tsitaat:
"Graphical Firework:
Also the Technology is full of "contrasts".
Partially the Landscape reaches Photorealism never before seen in other games, with its dense vegetations and the good illumination on daytimes.
Also the many post-processing effects are used at the right places by Bohemia Interactive."
ju siisn nad ei varja et AI natuke pooletoobine endiselt võib olla, vabalt oleks saanud selle välja jätta kus külje pealt lähenedes ca 5m kaugusel AI seisis paigal nagu soolasammas _________________ "Mõtle kriitiliselt"
ju siisn nad ei varja et AI natuke pooletoobine endiselt võib olla, vabalt oleks saanud selle välja jätta kus külje pealt lähenedes ca 5m kaugusel AI seisis paigal nagu soolasammas
Vot täpselt EI varjata midagi. Gamestari DR videos ütles aga tutvustaja et devid ei lubanud neil ise midagi recordida ja nad pidid kasutama devide poolt antud ingame video:
Neile kes endiselt arvavad ,et BIS kasutab käsitsi animeeritud animatsioone... Tiscali tegi nimelt külastuse BIS oma Mo-Cap studio (Selline asi peaks juba igal mängutootjal olemas olema) kus üllatusena selgus välja ,et seal on tehtud tseene ka filmidele: "Wanted" ja "Tobruk".
Link siin: Link _________________ Bawse
Need peaks siis nüüd enamvähem "final" nõuded olema:
minimum:
Dual Core CPU (Intel Pentium 4 3.0 GHz, Intel Core 2.0 GHz, AMD Athlon 3200+ or faster)
1 GB RAM
GPU (Nvidia Geforce 7800 / ATI Radeon 1800 or faster), Shader Model 3 and 256 MB VRAM
Windows XP
DVD (Dual Layer compatible)
10 GB free HDD
recommended :
Quad Core CPU oder Dual Core CPU (Intel Core 2.8 GHz, AMD Athlon 64 X2 4400+ or faster)
2 GB RAM
faster GPU (Nvidia Geforce 8800GT / ATI Radeon 4850 or faster), Shader Model 3 and 512 MB VRAM
Windows XP oder Windows Vista
DVD (Dual Layer compatible)
10 GB free HDD _________________ Bawse
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.