Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Fallout 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 99, 100, 101  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 31.10.2008 03:02:27 vasta tsitaadiga

caarel123 kirjutas:
mis füüsikat see mäng kasutab?


Havok koos mingisuguse kodukootud motion capture'ga. Kehad laperdavad endiselt õhus, korralikku raskust pole absoluutselt tunda. Animatsioonid ja füüsika on jätkuvalt Bethesda nõrgim külg...
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SibulonHEA
HV kasutaja
SibulonHEA

liitunud: 10.11.2007




sõnum 31.10.2008 10:16:55 vasta tsitaadiga

Mängisin siis natukene ja tundub ikka täielik bullshit. Algus oli thumbs_up.gif aga nüüd hakkas sita poole kiskuma

Ei saanud ära ka saveda mäng nussis ennast perse, pilt ka

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Täielik Noob.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 31.10.2008 11:05:13 vasta tsitaadiga

Jälle teema mingit virinat täis. Võtsin mängu eile õhtul kell kaheksa ette ja mäng imes nii sisse, et enne ei märganud kella vaadata kui öösel kell kolmveerand 4. Viimati mängisin ma nii pikalt (7-8h järjest) keset töönädalat vist oma kolm aastat tagasi, kui ma veel tööl ei käinud. Niiet väga hea mäng.

Ja see Oblivion with guns teema hakkab ka juba ära tüütama. Võtke endale kõvem Agility skoor ja veetke 90% lahingust VATSis, kui soovite. On täitsa turn-based fiilinguga.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008




sõnum 31.10.2008 13:41:32 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Jälle teema mingit virinat täis. Võtsin mängu eile õhtul kell kaheksa ette ja mäng imes nii sisse, et enne ei märganud kella vaadata kui öösel kell kolmveerand 4. Viimati mängisin ma nii pikalt (7-8h järjest) keset töönädalat vist oma kolm aastat tagasi, kui ma veel tööl ei käinud. Niiet väga hea mäng.

Ja see Oblivion with guns teema hakkab ka juba ära tüütama. Võtke endale kõvem Agility skoor ja veetke 90% lahingust VATSis, kui soovite. On täitsa turn-based fiilinguga.


Ja jälle hakkab mingi virin a´la "mis te tahate käigupõhist ja iso vaadet või?! mõttetu vingumine!". Keegi pole siin FPP ja real time combati üle kurtnud: põhiline kala on ikka olnud puise animatsiooni, enam-jaolt kehva dialoogi kvaliteedi, halva voiceactinguga ning asjaoluga, et seda VATS-i death-gore-splash junni ei saa ilmselt vanilla Fallout 3-s välja lülitada. Samuti on probleeme mängija tegelaskuju võimete ja mängu üldise raskuse tasakaalustamisega (nt tuumarelva kahjutuks tegemine nõuab madalamat oskust lõhkeainetes kui maamiini kahjutuks tegemine, või siis olukord, kus ma lvl 2 juures lasen ÜHE lasuga 10mm püstolist supermutandi surnuks jne). Kui sulle meeldib, siis palju õnne uue armastuse leidmise puhul aga kahjuks kõik nii ei arva. Igaljuhul minu meelest pole asi Fallouti 3 nime väärt, vaid oleks võinud selle lihtsalt spin-offiks kuulutada.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 31.10.2008 13:56:59 vasta tsitaadiga

Gangrel kirjutas:
tsitaat:
Jälle teema mingit virinat täis. Võtsin mängu eile õhtul kell kaheksa ette ja mäng imes nii sisse, et enne ei märganud kella vaadata kui öösel kell kolmveerand 4. Viimati mängisin ma nii pikalt (7-8h järjest) keset töönädalat vist oma kolm aastat tagasi, kui ma veel tööl ei käinud. Niiet väga hea mäng.

Ja see Oblivion with guns teema hakkab ka juba ära tüütama. Võtke endale kõvem Agility skoor ja veetke 90% lahingust VATSis, kui soovite. On täitsa turn-based fiilinguga.


Ja jälle hakkab mingi virin a´la "mis te tahate käigupõhist ja iso vaadet või?! mõttetu vingumine!". Keegi pole siin FPP ja real time combati üle kurtnud: põhiline kala on ikka olnud puise animatsiooni, enam-jaolt kehva dialoogi kvaliteedi, halva voiceactinguga ning asjaoluga, et seda VATS-i death-gore-splash junni ei saa ilmselt vanilla Fallout 3-s välja lülitada. Samuti on probleeme mängija tegelaskuju võimete ja mängu üldise raskuse tasakaalustamisega (nt tuumarelva kahjutuks tegemine nõuab madalamat oskust lõhkeainetes kui maamiini kahjutuks tegemine, või siis olukord, kus ma lvl 2 juures lasen ÜHE lasuga 10mm püstolist supermutandi surnuks jne). Kui sulle meeldib, siis palju õnne uue armastuse leidmise puhul aga kahjuks kõik nii ei arva. Igaljuhul minu meelest pole asi Fallouti 3 nime väärt, vaid oleks võinud selle lihtsalt spin-offiks kuulutada.


Puine animatsioon: nõus.
Dialoogi kvaliteet: keskmine. Ei ole särav, aga ei ole halb ka.
VATSi death-gore-splash: paranda mind, kui ma eksin, aga kas mitte Fallout 1&2s polnud samuti death animationid vältimatud? St sel ajal, kui need aset leidsid, sa midagi teha ei saanud?
Tuumarelva kahjutustamine:
tsitaat:
Separate the U-235 masses. These will be two small but very heavy chunks of metal ““ an isotope of uranium. If they get too close to one another, the combined critical mass will flood the area with radiation, and you will die. Kept apart, each emits only relatively harmless alpha particles ““ you could even handle them without gloves if necessary. Put each piece in a separate metal box and call the authorities.

Päris raske või mis. Vajalikud teadmised lõhkeainete kohta - 0. Teadmised tuumafüüsika kohta - 8nda klassi tase.
Level 2 supermutante tappev lask: criticalidest oled midagi kuulnud? Supermutandi võiks tappa ka puupulgaga, kui õnnestub see talle täpselt läbi silma ajju torgata. See pole küll asi, mille üle imestust avaldada.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2008 14:14:47 vasta tsitaadiga

originaal fallout'is oli asi suht "täringu mäng". Kui läks õnneks siis said asjale 1:0 tehtud. Kui ei siis läks vahest kas või mööda või lihtsalt "hit". + selleks et tõelist verd näha pidi sul bloody mess vms asja skill olema valitud kohe alguses. F3 on kah mingi sarnane skill kuigi ei ole veel näinud mida see täpsemalt teeb (videosid ei ole otsinud....)

Ehk siis originaal Fallout'is olenes see puhtalt relvast, vahe kaugusest.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 31.10.2008 14:17:14 vasta tsitaadiga

splash oli vältimatu, kuid soolikate lendamist võisid alati imetleda vaid bloddy messiga. pealegi ei olnud need nii pealetükkivad.

tapvate laskude kohta... oled sa fo1/2 proovinud mingi suurema toruga @ l2 lasta? või noh @big guns 10
suure toruga ei saanud puhtfüüsiliselt pihta ja criticali chance oli 'pisut' väiksem.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008




sõnum 31.10.2008 14:18:58 vasta tsitaadiga

tsitaat:

VATSi death-gore-splash: paranda mind, kui ma eksin, aga kas mitte Fallout 1&2s polnud samuti death animationid vältimatud? St sel ajal, kui need aset leidsid, sa midagi teha ei saanud?



Vabanda mind kui ma eksin, aga originaalides ei SURUTUD seda sulle näkku (kui sa just Bloody Messi omale ei valinud) igakord kui sa called shoti tegid ja samamoodi ei toimunud dramaatilisi lähivõtteid, kus vaatasid, kuidas su kaisukaru mehe pea pihta lennates ta käed ja jalad küljest lennutas ning kuidas vere pritsmed lendasid otse kaamerasse.


tsitaat:

Tuumarelva kahjutustamine:
tsitaat:
Separate the U-235 masses. These will be two small but very heavy chunks of metal ““ an isotope of uranium. If they get too close to one another, the combined critical mass will flood the area with radiation, and you will die. Kept apart, each emits only relatively harmless alpha particles ““ you could even handle them without gloves if necessary. Put each piece in a separate metal box and call the authorities.

Päris raske või mis. Vajalikud teadmised lõhkeainete kohta - 0. Teadmised tuumafüüsika kohta - 8nda klassi tase.



Hakkame siin tuumarelva ja maamiini kahjutuks tegemist võrdlema või? Maamiini, IED-de jms tegemine on väga lihtne- kui leiad miini üles siis keera surveplaat välja ning võta sütik ära. IED-ga on veel lihtsam- lõika patareid ja lõhkekeha ühendav juhe läbi ning kindluse mõttes eemalda võimaluse korral sütik.. Kusjuures sinu jutust tuleb veel välja, et tegelt tuumarelva kahjutuks tegemiseks oleks fallouti kontekstis mõistlik science skill check teha, mitte lõhkeainete oma...

tsitaat:

Level 2 supermutante tappev lask: criticalidest oled midagi kuulnud? Supermutandi võiks blackeye.gif ka puupulgaga, kui õnnestub see talle täpselt läbi silma ajju torgata. See pole küll asi, mille üle imestust avaldada.



Ja ei muidugi kriitiline tabamus, seda kolm korda JÄRJEST, ilma Vatsita, parema käe, vasaku jala ja kolmandal korral rindkere pihta. Imestada pole üldse vaja...


viimati muutis Gangrel 31.10.2008 14:27:43, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2008 14:20:33 vasta tsitaadiga

ma mäletan seda hästi kuidas automaadi sain või minigun vms asja ja kui sellega lasid siis natuke aega tüüp tõmbles (reaalne füüsika, mitte nagu tänapäeval) ja siis kui olukord oli hea hakkas ka tükke lendama. Alati minuteada ei juhtunud seda kuigi lõppu skilliga oli see suht tavaline nähtus juba. Laseriga vms asjaga oli ainult lahe... enamasti tõmbas see kohe suure augu sisse või pea lendas. Nüüd paistab mingi "kaalikas lendab" ja tüüp teeb samal ajal kümme saltot õhus.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
connor
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2003




sõnum 31.10.2008 14:23:44 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Tuumarelva kahjutustamine:
tsitaat:
Separate the U-235 masses. These will be two small but very heavy chunks of metal ““ an isotope of uranium. If they get too close to one another, the combined critical mass will flood the area with radiation, and you will die. Kept apart, each emits only relatively harmless alpha particles ““ you could even handle them without gloves if necessary. Put each piece in a separate metal box and call the authorities.
Päris raske või mis. Vajalikud teadmised lõhkeainete kohta - 0. Teadmised tuumafüüsika kohta - 8nda klassi tase.
Ja kuidas pommis need kaks metallitükki üksteisega kokku suunatakse? Gravitatsiooniga või? icon_razz.gif
Levinuim tuumapommi eitus:
tsitaat:
Implosion, in which a fissile mass of either material (U-235, Pu-239, or a combination) is surrounded by high explosives that compress the mass, resulting in criticality.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
System
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2004




sõnum 31.10.2008 14:26:10 vasta tsitaadiga

Gangrel kirjutas:
tsitaat:

Bethesda on hoolimata oma enam kui kahtlasest Oblivioni saagast teinud tõeliselt korraliku teose. Okei, Fallouti nime see väärt ei ole aga kurat, keegi teine seda kah paremini ei oleks teinud.



su esimese väitega olen täiesti nõus: Bethesda kohta on see tõesti edasiminek. Teise osas tahaks vastu vaielda aga ei hakka seda Pandora laegast avama. Igatahes IMO on turul tegelasi, kes oleks Fallouti pärandit paremini käsitlenud. Aga see selleks...


Nagu mida kuradit ? Bethesda on minu arust väga kõva tegija. Edasiminek ?
Oblivion oli tõesti kohati liiga labane, aga sellele eelnevad TES'i osad olid oma ajast alati ees.
Mingist edasiminekust küll rääkida ei saa, pigem stiili muutusest.

_________________
Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008




sõnum 31.10.2008 14:33:53 vasta tsitaadiga

tsitaat:
ma mäletan seda hästi kuidas automaadi sain või minigun vms asja ja kui sellega lasid siis natuke aega tüüp tõmbles (reaalne füüsika, mitte nagu tänapäeval) ja siis kui olukord oli hea hakkas ka tükke lendama. Alati minuteada ei juhtunud seda kuigi lõppu skilliga oli see suht tavaline nähtus juba. Laseriga vms asjaga oli ainult lahe... enamasti tõmbas see kohe suure augu sisse või pea lendas. Nüüd paistab mingi "kaalikas lendab" ja tüüp teeb samal ajal kümme saltot õhus.



Minu jaoks oli kõige meeldejäävam ja ühtlasi ka kõige võikam surma animatsioon plasmarelva kriitilise lasu korral- pilt kus tegelasel otseses mõttes sulas liha luudelt ning kukkus hunnikusse veriseks pudruks oli oma aja kohta ikka päris ekstreemne. edit: Kusjuures sa võsisid ise kuulda, kuidas ohvri karjed sumbusid verega täituva kõrri.
tsitaat:


Nagu mida kuradit ? Bethesda on minu arust väga kõva tegija. Edasiminek ?
Oblivion oli tõesti kohati liiga labane, aga sellele eelnevad TES'i osad olid oma ajast alati ees.
Mingist edasiminekust küll rääkida ei saa, pigem stiili muutusest.



Vaidleks vastu: võrreldes Bethesda viimase üllitisega on tegemist edasiminekuga. Kui Oblivionis oli nt wikidialoog siis nüüd on lausa täislaused. Kui Oblivionis oli level scaling pea kõigel, siis siin esineb see piiratud kujul. Kui Oblivion oli täidetud Fed-Ex stiilis questidega, siis siin on oma struktuurilt päris huvitavaid queste ka. Kui Oblivionis taandusid paljud otsused lapsesööja/pühak valikuteks, siis siin võib aeg-ajalt halli ala otsuseid ka teha. Kui Oblivionis olid (vist?) juhuslikult genereeritud dungeonid, mille lõpus võisid pärast saatana enda hordidega võitlemist vastutasuks saada tassi ja kümme kuldraha, siis siin on tasuv varemete uurimine.


viimati muutis Gangrel 31.10.2008 16:16:54, muudetud 5 korda
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Thing
HV kasutaja
Thing

liitunud: 26.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2008 14:34:09 vasta tsitaadiga

Mängu algus on juba niivõrd masendav. Sinusse suhtutakse nagu täieliku idooti. "tule kõnni siia", "ava see uks" no mida pekki.
Eriti ajuvaba on ka muidugi see, et kui paned mingi teadlase kitli selga siis saad kohe science skilli juurde. EI ÄITÄH.
Väga närvi ajab ka see bip boy inventory süsteem. Kui orignaalides see inventory oli üks kõige nõrgemaid kohti siis fo3-s on see täiesti debiilne.


viimati muutis Thing 31.10.2008 14:36:30, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fatboi M
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2008




sõnum 31.10.2008 14:35:42 vasta tsitaadiga

Nothing impressive. Mängitud sai seda paar tundi ja nagu eriti huvitavaks ei kiskunud ja midagi erilist ka ei juhtunud. Asi võis ka minus olla. Aga jah.
icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 31.10.2008 14:42:53 vasta tsitaadiga

Gangrel, sa võid uninstalli teha eksole
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 31.10.2008 14:46:27 vasta tsitaadiga

Tõsi, F3s tulevad critid kergelt. Mul on kahtlus, et nende esinemissagedus võib vaikimisi isegi konkreetsete relvadega seotud olla. Hunting rifle nt teeb hulgaliselt critte, samas kui 10mm püstol teeb neid tunduvalt vähem.

Aga see selleks. Esimesed Falloutid olid ka päris katkised mängud ilma patchideta. AI-st üldse ei tahaks rääkida, kui suure partyga sai F1s ehitistes ringi käidud võis ennast ikka siniseks vihastada.


viimati muutis erick 31.10.2008 14:47:39, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2008 14:46:42 vasta tsitaadiga

Gangrel kirjutas:
tsitaat:
ma mäletan seda hästi kuidas automaadi sain või minigun vms asja ja kui sellega lasid siis natuke aega tüüp tõmbles (reaalne füüsika, mitte nagu tänapäeval) ja siis kui olukord oli hea hakkas ka tükke lendama. Alati minuteada ei juhtunud seda kuigi lõppu skilliga oli see suht tavaline nähtus juba. Laseriga vms asjaga oli ainult lahe... enamasti tõmbas see kohe suure augu sisse või pea lendas. Nüüd paistab mingi "kaalikas lendab" ja tüüp teeb samal ajal kümme saltot õhus.



Minu jaoks oli kõige meeldejäävam ja ühtlasi ka kõige võikam surma animatsioon plasmarelva kriitilise lasu korral- pilt kus tegelasel otseses mõttes sulas liha luudelt ning kukkus hunnikusse veriseks pudruks oli oma aja kohta ikka päris ekstreemne.



siia maani kui mäng kätte võtta on see "kill" värk päris ekstreemne ja efektne. 8) Ei kardetud siis "ratingu" mafiat jms bullshitti ei aetud...

FO3 kah mingi "plasma" värk olemas millega tonte supiks sulatada? Kuigi kui arvestada et firma kardab kõvasti ratingu mafiat siis ei tasu vist sellist asja loota...

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 31.10.2008 14:47:51 vasta tsitaadiga

Gangrel kirjutas:
Minu jaoks oli kõige meeldejäävam ja ühtlasi ka kõige võikam surma animatsioon plasmarelva kriitilise lasu korral- pilt kus tegelasel otseses mõttes sulas liha luudelt ning kukkus hunnikusse veriseks pudruks oli oma aja kohta ikka päris ekstreemne.

ot: try crusader: no remorse/regret icon_biggrin.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 31.10.2008 14:53:06 vasta tsitaadiga

Mees, kas sa mängu oled ikka vaadanud? Verd lahmab ju kahte lehte! Mis ratingumaffia mõju all olekust sa räägid?

Videotõestus:


Link
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008




sõnum 31.10.2008 15:02:13 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Aga see selleks. Esimesed Falloutid olid ka päris katkised mängud ilma patchideta. AI-st üldse ei tahaks rääkida, kui suure partyga sai F1s ehitistes ringi käidud võis ennast ikka siniseks vihastada.


heh. Selle partiga mäletan ise ka kuidas Ianile mõne automaatrelva kätte andmine võrdus enesetapuga: nii kui rottidega lahinguks läks siis kohe full auto peale ja TULD! Kusjuures ta lasi mööda ja seejuures kogu valangu mulle selga. icon_lol.gif A muidu jah, alguses oli esimestel Falloutidel ka buge ikka üksjagu. Õnneks on aastate jooksul fännid enamus satikaid välja tuuninud ning ka häid mode asjale juurde teinud. Ilmselt sama asi tabab ka Fallout 3- kuna see editor lastakse ilmselt välja varem või hiljem siis ilmselt tuleb sellele ka üks korralik modi ja patchimise sadu peale.

tsitaat:

siia maani kui mäng kätte võtta on see "kill" värk päris ekstreemne ja efektne. icon_cool.gif Ei kardetud siis "ratingu" mafiat jms bullshitti ei aetud...

FO3 kah mingi "plasma" värk olemas millega tonte supiks sulatada? Kuigi kui arvestada et firma kardab kõvasti ratingu mafiat siis ei tasu vist sellist asja loota...



Pärast seda kui mängude eelarved ning target audience kasvasid märgatavalt suuremaks muutus see tsentsuur ikka karmimaks (kaas aitasid ka mõned tüübid kellel katus otsast ära sõitis ning UZIga massimõrve sooritama hakkasid. Arvutimängud oli kohe hea patuoinas populistidele. icon_rolleyes.gif ). edit: plasmaga F3-s pihta lastes kukuvad lennu pealt leekides tuhastudes maha.
tsitaat:

ot: try crusader: no remorse/regret



Kindlasti proovin kui asja kätte saan. icon_smile.gif


viimati muutis Gangrel 31.10.2008 15:55:16, muudetud 4 korda
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 31.10.2008 15:04:46 vasta tsitaadiga

Mingit reitingumaffiat küll siin pole, mäng on verine, ropp ja rõve. Just selline, nagu peab.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 31.10.2008 15:43:48 vasta tsitaadiga

Kas F3's on võimalik lapsi leegiheitjaga tuhaks põletada?
icon_wink.gif

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 31.10.2008 15:48:31 vasta tsitaadiga

Normaalne vend. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bastardo
HV kasutaja
Bastardo

liitunud: 09.09.2003




sõnum 31.10.2008 16:08:49 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Minu jaoks oli kõige meeldejäävam ja ühtlasi ka kõige võikam surma animatsioon plasmarelva kriitilise lasu korral- pilt kus tegelasel otseses mõttes sulas liha luudelt ning kukkus hunnikusse veriseks pudruks oli oma aja kohta ikka päris ekstreemne.


Höhö, lasin selles vault modes ühel minust meetri kaugusel seisval tüübil tavalise 10 mm püstoliga pea sodiks. Üle ekraani lendas aeg-luubis peast välja pulpsatanud silmamuna, lihased küljes ripendamas. Suht naturalistlik ja rõve vaatepilt oli.

Üsna jälgi resultaadiga lõppes seegi kui ma ühele raiderile vindist kaks kuuli jalapihta põrutasin - mhmh, see sell sai köndistatud.

Küberpunk ruulib 8)

_________________
"Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)


viimati muutis Bastardo 31.10.2008 17:10:59, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 31.10.2008 16:57:41 vasta tsitaadiga

vault 102 on läbi, pikaks seda main missiooni veel jätkub? ja kus saab armorit treenida, mul 12 level, aga ikka see näkane ülikond mi alguses saab 101

viimati muutis nolifer 31.10.2008 18:23:31, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Fallout 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 99, 100, 101  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.