Havok koos mingisuguse kodukootud motion capture'ga. Kehad laperdavad endiselt õhus, korralikku raskust pole absoluutselt tunda. Animatsioonid ja füüsika on jätkuvalt Bethesda nõrgim külg...
Jälle teema mingit virinat täis. Võtsin mängu eile õhtul kell kaheksa ette ja mäng imes nii sisse, et enne ei märganud kella vaadata kui öösel kell kolmveerand 4. Viimati mängisin ma nii pikalt (7-8h järjest) keset töönädalat vist oma kolm aastat tagasi, kui ma veel tööl ei käinud. Niiet väga hea mäng.
Ja see Oblivion with guns teema hakkab ka juba ära tüütama. Võtke endale kõvem Agility skoor ja veetke 90% lahingust VATSis, kui soovite. On täitsa turn-based fiilinguga.
Jälle teema mingit virinat täis. Võtsin mängu eile õhtul kell kaheksa ette ja mäng imes nii sisse, et enne ei märganud kella vaadata kui öösel kell kolmveerand 4. Viimati mängisin ma nii pikalt (7-8h järjest) keset töönädalat vist oma kolm aastat tagasi, kui ma veel tööl ei käinud. Niiet väga hea mäng.
Ja see Oblivion with guns teema hakkab ka juba ära tüütama. Võtke endale kõvem Agility skoor ja veetke 90% lahingust VATSis, kui soovite. On täitsa turn-based fiilinguga.
Ja jälle hakkab mingi virin a´la "mis te tahate käigupõhist ja iso vaadet või?! mõttetu vingumine!". Keegi pole siin FPP ja real time combati üle kurtnud: põhiline kala on ikka olnud puise animatsiooni, enam-jaolt kehva dialoogi kvaliteedi, halva voiceactinguga ning asjaoluga, et seda VATS-i death-gore-splash junni ei saa ilmselt vanilla Fallout 3-s välja lülitada. Samuti on probleeme mängija tegelaskuju võimete ja mängu üldise raskuse tasakaalustamisega (nt tuumarelva kahjutuks tegemine nõuab madalamat oskust lõhkeainetes kui maamiini kahjutuks tegemine, või siis olukord, kus ma lvl 2 juures lasen ÜHE lasuga 10mm püstolist supermutandi surnuks jne). Kui sulle meeldib, siis palju õnne uue armastuse leidmise puhul aga kahjuks kõik nii ei arva. Igaljuhul minu meelest pole asi Fallouti 3 nime väärt, vaid oleks võinud selle lihtsalt spin-offiks kuulutada.
Jälle teema mingit virinat täis. Võtsin mängu eile õhtul kell kaheksa ette ja mäng imes nii sisse, et enne ei märganud kella vaadata kui öösel kell kolmveerand 4. Viimati mängisin ma nii pikalt (7-8h järjest) keset töönädalat vist oma kolm aastat tagasi, kui ma veel tööl ei käinud. Niiet väga hea mäng.
Ja see Oblivion with guns teema hakkab ka juba ära tüütama. Võtke endale kõvem Agility skoor ja veetke 90% lahingust VATSis, kui soovite. On täitsa turn-based fiilinguga.
Ja jälle hakkab mingi virin a´la "mis te tahate käigupõhist ja iso vaadet või?! mõttetu vingumine!". Keegi pole siin FPP ja real time combati üle kurtnud: põhiline kala on ikka olnud puise animatsiooni, enam-jaolt kehva dialoogi kvaliteedi, halva voiceactinguga ning asjaoluga, et seda VATS-i death-gore-splash junni ei saa ilmselt vanilla Fallout 3-s välja lülitada. Samuti on probleeme mängija tegelaskuju võimete ja mängu üldise raskuse tasakaalustamisega (nt tuumarelva kahjutuks tegemine nõuab madalamat oskust lõhkeainetes kui maamiini kahjutuks tegemine, või siis olukord, kus ma lvl 2 juures lasen ÜHE lasuga 10mm püstolist supermutandi surnuks jne). Kui sulle meeldib, siis palju õnne uue armastuse leidmise puhul aga kahjuks kõik nii ei arva. Igaljuhul minu meelest pole asi Fallouti 3 nime väärt, vaid oleks võinud selle lihtsalt spin-offiks kuulutada.
Puine animatsioon: nõus.
Dialoogi kvaliteet: keskmine. Ei ole särav, aga ei ole halb ka.
VATSi death-gore-splash: paranda mind, kui ma eksin, aga kas mitte Fallout 1&2s polnud samuti death animationid vältimatud? St sel ajal, kui need aset leidsid, sa midagi teha ei saanud?
Tuumarelva kahjutustamine:
tsitaat:
Separate the U-235 masses. These will be two small but very heavy chunks of metal an isotope of uranium. If they get too close to one another, the combined critical mass will flood the area with radiation, and you will die. Kept apart, each emits only relatively harmless alpha particles you could even handle them without gloves if necessary. Put each piece in a separate metal box and call the authorities.
Päris raske või mis. Vajalikud teadmised lõhkeainete kohta - 0. Teadmised tuumafüüsika kohta - 8nda klassi tase.
Level 2 supermutante tappev lask: criticalidest oled midagi kuulnud? Supermutandi võiks tappa ka puupulgaga, kui õnnestub see talle täpselt läbi silma ajju torgata. See pole küll asi, mille üle imestust avaldada.
originaal fallout'is oli asi suht "täringu mäng". Kui läks õnneks siis said asjale 1:0 tehtud. Kui ei siis läks vahest kas või mööda või lihtsalt "hit". + selleks et tõelist verd näha pidi sul bloody mess vms asja skill olema valitud kohe alguses. F3 on kah mingi sarnane skill kuigi ei ole veel näinud mida see täpsemalt teeb (videosid ei ole otsinud....)
Ehk siis originaal Fallout'is olenes see puhtalt relvast, vahe kaugusest. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
splash oli vältimatu, kuid soolikate lendamist võisid alati imetleda vaid bloddy messiga. pealegi ei olnud need nii pealetükkivad.
tapvate laskude kohta... oled sa fo1/2 proovinud mingi suurema toruga @ l2 lasta? või noh @big guns 10
suure toruga ei saanud puhtfüüsiliselt pihta ja criticali chance oli 'pisut' väiksem. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
VATSi death-gore-splash: paranda mind, kui ma eksin, aga kas mitte Fallout 1&2s polnud samuti death animationid vältimatud? St sel ajal, kui need aset leidsid, sa midagi teha ei saanud?
Vabanda mind kui ma eksin, aga originaalides ei SURUTUD seda sulle näkku (kui sa just Bloody Messi omale ei valinud) igakord kui sa called shoti tegid ja samamoodi ei toimunud dramaatilisi lähivõtteid, kus vaatasid, kuidas su kaisukaru mehe pea pihta lennates ta käed ja jalad küljest lennutas ning kuidas vere pritsmed lendasid otse kaamerasse.
tsitaat:
Tuumarelva kahjutustamine:
tsitaat:
Separate the U-235 masses. These will be two small but very heavy chunks of metal an isotope of uranium. If they get too close to one another, the combined critical mass will flood the area with radiation, and you will die. Kept apart, each emits only relatively harmless alpha particles you could even handle them without gloves if necessary. Put each piece in a separate metal box and call the authorities.
Päris raske või mis. Vajalikud teadmised lõhkeainete kohta - 0. Teadmised tuumafüüsika kohta - 8nda klassi tase.
Hakkame siin tuumarelva ja maamiini kahjutuks tegemist võrdlema või? Maamiini, IED-de jms tegemine on väga lihtne- kui leiad miini üles siis keera surveplaat välja ning võta sütik ära. IED-ga on veel lihtsam- lõika patareid ja lõhkekeha ühendav juhe läbi ning kindluse mõttes eemalda võimaluse korral sütik.. Kusjuures sinu jutust tuleb veel välja, et tegelt tuumarelva kahjutuks tegemiseks oleks fallouti kontekstis mõistlik science skill check teha, mitte lõhkeainete oma...
tsitaat:
Level 2 supermutante tappev lask: criticalidest oled midagi kuulnud? Supermutandi võiks blackeye.gif ka puupulgaga, kui õnnestub see talle täpselt läbi silma ajju torgata. See pole küll asi, mille üle imestust avaldada.
Ja ei muidugi kriitiline tabamus, seda kolm korda JÄRJEST, ilma Vatsita, parema käe, vasaku jala ja kolmandal korral rindkere pihta. Imestada pole üldse vaja...
viimati muutis Gangrel 31.10.2008 14:27:43, muudetud 2 korda
ma mäletan seda hästi kuidas automaadi sain või minigun vms asja ja kui sellega lasid siis natuke aega tüüp tõmbles (reaalne füüsika, mitte nagu tänapäeval) ja siis kui olukord oli hea hakkas ka tükke lendama. Alati minuteada ei juhtunud seda kuigi lõppu skilliga oli see suht tavaline nähtus juba. Laseriga vms asjaga oli ainult lahe... enamasti tõmbas see kohe suure augu sisse või pea lendas. Nüüd paistab mingi "kaalikas lendab" ja tüüp teeb samal ajal kümme saltot õhus. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Separate the U-235 masses. These will be two small but very heavy chunks of metal an isotope of uranium. If they get too close to one another, the combined critical mass will flood the area with radiation, and you will die. Kept apart, each emits only relatively harmless alpha particles you could even handle them without gloves if necessary. Put each piece in a separate metal box and call the authorities.
Päris raske või mis. Vajalikud teadmised lõhkeainete kohta - 0. Teadmised tuumafüüsika kohta - 8nda klassi tase.
Ja kuidas pommis need kaks metallitükki üksteisega kokku suunatakse? Gravitatsiooniga või?
Levinuim tuumapommi eitus:
tsitaat:
Implosion, in which a fissile mass of either material (U-235, Pu-239, or a combination) is surrounded by high explosives that compress the mass, resulting in criticality.
Bethesda on hoolimata oma enam kui kahtlasest Oblivioni saagast teinud tõeliselt korraliku teose. Okei, Fallouti nime see väärt ei ole aga kurat, keegi teine seda kah paremini ei oleks teinud.
su esimese väitega olen täiesti nõus: Bethesda kohta on see tõesti edasiminek. Teise osas tahaks vastu vaielda aga ei hakka seda Pandora laegast avama. Igatahes IMO on turul tegelasi, kes oleks Fallouti pärandit paremini käsitlenud. Aga see selleks...
Nagu mida kuradit ? Bethesda on minu arust väga kõva tegija. Edasiminek ?
Oblivion oli tõesti kohati liiga labane, aga sellele eelnevad TES'i osad olid oma ajast alati ees.
Mingist edasiminekust küll rääkida ei saa, pigem stiili muutusest. _________________ Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha.
ma mäletan seda hästi kuidas automaadi sain või minigun vms asja ja kui sellega lasid siis natuke aega tüüp tõmbles (reaalne füüsika, mitte nagu tänapäeval) ja siis kui olukord oli hea hakkas ka tükke lendama. Alati minuteada ei juhtunud seda kuigi lõppu skilliga oli see suht tavaline nähtus juba. Laseriga vms asjaga oli ainult lahe... enamasti tõmbas see kohe suure augu sisse või pea lendas. Nüüd paistab mingi "kaalikas lendab" ja tüüp teeb samal ajal kümme saltot õhus.
Minu jaoks oli kõige meeldejäävam ja ühtlasi ka kõige võikam surma animatsioon plasmarelva kriitilise lasu korral- pilt kus tegelasel otseses mõttes sulas liha luudelt ning kukkus hunnikusse veriseks pudruks oli oma aja kohta ikka päris ekstreemne. edit: Kusjuures sa võsisid ise kuulda, kuidas ohvri karjed sumbusid verega täituva kõrri.
tsitaat:
Nagu mida kuradit ? Bethesda on minu arust väga kõva tegija. Edasiminek ?
Oblivion oli tõesti kohati liiga labane, aga sellele eelnevad TES'i osad olid oma ajast alati ees.
Mingist edasiminekust küll rääkida ei saa, pigem stiili muutusest.
Vaidleks vastu: võrreldes Bethesda viimase üllitisega on tegemist edasiminekuga. Kui Oblivionis oli nt wikidialoog siis nüüd on lausa täislaused. Kui Oblivionis oli level scaling pea kõigel, siis siin esineb see piiratud kujul. Kui Oblivion oli täidetud Fed-Ex stiilis questidega, siis siin on oma struktuurilt päris huvitavaid queste ka. Kui Oblivionis taandusid paljud otsused lapsesööja/pühak valikuteks, siis siin võib aeg-ajalt halli ala otsuseid ka teha. Kui Oblivionis olid (vist?) juhuslikult genereeritud dungeonid, mille lõpus võisid pärast saatana enda hordidega võitlemist vastutasuks saada tassi ja kümme kuldraha, siis siin on tasuv varemete uurimine.
viimati muutis Gangrel 31.10.2008 16:16:54, muudetud 5 korda
Mängu algus on juba niivõrd masendav. Sinusse suhtutakse nagu täieliku idooti. "tule kõnni siia", "ava see uks" no mida pekki.
Eriti ajuvaba on ka muidugi see, et kui paned mingi teadlase kitli selga siis saad kohe science skilli juurde. EI ÄITÄH.
Väga närvi ajab ka see bip boy inventory süsteem. Kui orignaalides see inventory oli üks kõige nõrgemaid kohti siis fo3-s on see täiesti debiilne.
viimati muutis Thing 31.10.2008 14:36:30, muudetud 1 kord
Nothing impressive. Mängitud sai seda paar tundi ja nagu eriti huvitavaks ei kiskunud ja midagi erilist ka ei juhtunud. Asi võis ka minus olla. Aga jah.
Tõsi, F3s tulevad critid kergelt. Mul on kahtlus, et nende esinemissagedus võib vaikimisi isegi konkreetsete relvadega seotud olla. Hunting rifle nt teeb hulgaliselt critte, samas kui 10mm püstol teeb neid tunduvalt vähem.
Aga see selleks. Esimesed Falloutid olid ka päris katkised mängud ilma patchideta. AI-st üldse ei tahaks rääkida, kui suure partyga sai F1s ehitistes ringi käidud võis ennast ikka siniseks vihastada.
viimati muutis erick 31.10.2008 14:47:39, muudetud 1 kord
ma mäletan seda hästi kuidas automaadi sain või minigun vms asja ja kui sellega lasid siis natuke aega tüüp tõmbles (reaalne füüsika, mitte nagu tänapäeval) ja siis kui olukord oli hea hakkas ka tükke lendama. Alati minuteada ei juhtunud seda kuigi lõppu skilliga oli see suht tavaline nähtus juba. Laseriga vms asjaga oli ainult lahe... enamasti tõmbas see kohe suure augu sisse või pea lendas. Nüüd paistab mingi "kaalikas lendab" ja tüüp teeb samal ajal kümme saltot õhus.
Minu jaoks oli kõige meeldejäävam ja ühtlasi ka kõige võikam surma animatsioon plasmarelva kriitilise lasu korral- pilt kus tegelasel otseses mõttes sulas liha luudelt ning kukkus hunnikusse veriseks pudruks oli oma aja kohta ikka päris ekstreemne.
siia maani kui mäng kätte võtta on see "kill" värk päris ekstreemne ja efektne. 8) Ei kardetud siis "ratingu" mafiat jms bullshitti ei aetud...
FO3 kah mingi "plasma" värk olemas millega tonte supiks sulatada? Kuigi kui arvestada et firma kardab kõvasti ratingu mafiat siis ei tasu vist sellist asja loota... _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Minu jaoks oli kõige meeldejäävam ja ühtlasi ka kõige võikam surma animatsioon plasmarelva kriitilise lasu korral- pilt kus tegelasel otseses mõttes sulas liha luudelt ning kukkus hunnikusse veriseks pudruks oli oma aja kohta ikka päris ekstreemne.
ot: try crusader: no remorse/regret _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Aga see selleks. Esimesed Falloutid olid ka päris katkised mängud ilma patchideta. AI-st üldse ei tahaks rääkida, kui suure partyga sai F1s ehitistes ringi käidud võis ennast ikka siniseks vihastada.
heh. Selle partiga mäletan ise ka kuidas Ianile mõne automaatrelva kätte andmine võrdus enesetapuga: nii kui rottidega lahinguks läks siis kohe full auto peale ja TULD! Kusjuures ta lasi mööda ja seejuures kogu valangu mulle selga. A muidu jah, alguses oli esimestel Falloutidel ka buge ikka üksjagu. Õnneks on aastate jooksul fännid enamus satikaid välja tuuninud ning ka häid mode asjale juurde teinud. Ilmselt sama asi tabab ka Fallout 3- kuna see editor lastakse ilmselt välja varem või hiljem siis ilmselt tuleb sellele ka üks korralik modi ja patchimise sadu peale.
tsitaat:
siia maani kui mäng kätte võtta on see "kill" värk päris ekstreemne ja efektne. icon_cool.gif Ei kardetud siis "ratingu" mafiat jms bullshitti ei aetud...
FO3 kah mingi "plasma" värk olemas millega tonte supiks sulatada? Kuigi kui arvestada et firma kardab kõvasti ratingu mafiat siis ei tasu vist sellist asja loota...
Pärast seda kui mängude eelarved ning target audience kasvasid märgatavalt suuremaks muutus see tsentsuur ikka karmimaks (kaas aitasid ka mõned tüübid kellel katus otsast ära sõitis ning UZIga massimõrve sooritama hakkasid. Arvutimängud oli kohe hea patuoinas populistidele. ). edit: plasmaga F3-s pihta lastes kukuvad lennu pealt leekides tuhastudes maha.
tsitaat:
ot: try crusader: no remorse/regret
Kindlasti proovin kui asja kätte saan.
viimati muutis Gangrel 31.10.2008 15:55:16, muudetud 4 korda
Kas F3's on võimalik lapsi leegiheitjaga tuhaks põletada?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Minu jaoks oli kõige meeldejäävam ja ühtlasi ka kõige võikam surma animatsioon plasmarelva kriitilise lasu korral- pilt kus tegelasel otseses mõttes sulas liha luudelt ning kukkus hunnikusse veriseks pudruks oli oma aja kohta ikka päris ekstreemne.
Höhö, lasin selles vault modes ühel minust meetri kaugusel seisval tüübil tavalise 10 mm püstoliga pea sodiks. Üle ekraani lendas aeg-luubis peast välja pulpsatanud silmamuna, lihased küljes ripendamas. Suht naturalistlik ja rõve vaatepilt oli.
Üsna jälgi resultaadiga lõppes seegi kui ma ühele raiderile vindist kaks kuuli jalapihta põrutasin - mhmh, see sell sai köndistatud.
Küberpunk ruulib 8) _________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
viimati muutis Bastardo 31.10.2008 17:10:59, muudetud 1 kord
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.