Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
20.03.2007 20:23:46
|
|
|
Raynor kirjutas: |
Linnapea kirjutas: |
Naised kunagi saunas rääkisid ja pean küsima: kas Stalkeris on nii, et kui uuesti loadid, siis sama situatsioon ei järgne, kuna AI on tasemel? |
Märkasin, et NPC-d pole alati samas kohas kui uuesti loadida. |
on küll
ma ei saa aru mis poltidest te jahute, kus mis kellega? kust neid saab? ise korjasin neid artifacte nagu seeni kuskilt lageda platsi pealt, fireball - +20 radiation ja -18 endurance, selle peale saab lausa 4 5se radiatsiooni tasemega värki enda vööle panna.
Väga hea asi on miskisugusele AK-le scope, suht täpselt saab nüüd nottida vaenlaseid.
On keegi läbi murdnud kaalu probleemi? Igatahes sain Novicest -> Experienced ja sellega ei saanud muhvigi
Mängu juures kõige parem asi, mida siiani näinud olen, on arena - tehakse siis sina vs mingi pande pätte
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cheetah
HV veteran

liitunud: 12.07.2006
|
20.03.2007 20:43:23
|
|
|
Polte saab nr 6-e alt.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Syncmahv
HV Guru

liitunud: 01.01.2006
|
20.03.2007 20:44:35
|
|
|
Poldid on lihtsalt loopimiseks?
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
afuchi
HV kasutaja

liitunud: 04.05.2006
|
20.03.2007 20:45:40
|
|
|
syncmahv kirjutas: |
Poldid on lihtsalt loopimiseks? |
viga sa kellelegi nendega ei tee.
anomaaliate piiride määramiseks on muidu
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
sessa
HV veteran

liitunud: 27.09.2004
|
20.03.2007 20:46:15
|
|
|
jah niisama hea mängida nendega niisama ning anomaaliad testida
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
redenergy
HV veteran

liitunud: 22.03.2004
|
20.03.2007 20:55:06
|
|
|
someguy kirjutas: |
Taat kirjutas: |
nii mõnedki alad on blokitud anomaaliatega. näiteks alguses raudteetammist läbipääsemiseks on kaks võimalust - sõdurite valvatud läbikäik ja siis vasakule jääv anomaaliatega blokitud tunnel. ise murdsin sõdurite omast läbi, aga kas on võimalik kuidagi neist anomaaliatest läbipääseda? näiteks milleks need poldid mida loopida saab? küsin kuna ühes järgmises alas seisan anomaaliatega blokitud käigu juures. |
Aga kui minna sõdurite tunnelist paremalt poolt mööda ja üle raudteetammi? See veel lihtsam variant  |
Mina tapsin köik need sõdurid ära püstoli ja kaheraudsega
Jooksin just mingi ajukeppi tegeva kolli eest ära kanalisatsioonis, granaat ei aidanud järelikult parem oli joosta
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
20.03.2007 21:03:39
|
|
|
Ma tühjendasin selle sama kolli peale 3 salve ak'st ja viimases hädas taganesin ta eest ja tühjendasin oma Fort 12 käsipüstoli ka talle näkku. Otsustav löök tuli veel noaga ja saigi raisast jagu.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
Herr Kurm
Piiratud kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
20.03.2007 21:21:54
|
|
|
tundub jah et ei ole mäng kus naljalt vastastest noaga annab läbi joosta 8)
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
20.03.2007 21:23:49
|
|
|
heh, lugege läbi vendade Strugatskite kirjutatud raamat "Väljasõit rohelisse" ja saate aru milleks need poldid ja üldse mis on "tsoon".
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
20.03.2007 21:29:09
|
|
|
ot: |
OCUser kirjutas: |
heh, lugege läbi vendade Strugatskite kirjutatud raamat "Väljasõit rohelisse" ja saate aru milleks need poldid ja üldse mis on "tsoon". |
e-versiooni raamatust? 8) |
|
|
Kommentaarid: 407 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
339 |
|
tagasi üles |
|
 |
afuchi
HV kasutaja

liitunud: 04.05.2006
|
20.03.2007 21:30:59
|
|
|
aix17 kirjutas: |
ot: |
OCUser kirjutas: |
heh, lugege läbi vendade Strugatskite kirjutatud raamat "Väljasõit rohelisse" ja saate aru milleks need poldid ja üldse mis on "tsoon". |
e-versiooni raamatust? 8) |
|
dzhiis, arvutist lugedes ei saa sa süveneda -.-
ja see on hea raamat.
ingliskeeles siis
http://slepov.newmail.ru/picnic/english.htm
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
20.03.2007 23:02:06
|
|
|
SirSimon kirjutas: |
Kas kellelgi veel peale minu see isegi Low graafiga uimab paar frame sekundis liigub, ainult ketast ragistab koguaeg.
Arvuti profiilis, peaks ju piisama mängimiseks |
768 MB on vähevõitu selle mängu jaoks, giga peaks vähemalt olema.. ja eks muu arvuti on kah nats puudulik.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
jaanus88
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2004
|
20.03.2007 23:26:42
|
|
|
Kas keegi mängib seda ka veel ti4x00 seeriaga. Mul koos ti4200'ga vähemalt ak47 relva mudelit pole ja jube halb on sihtida.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
20.03.2007 23:53:35
|
|
|
redenergy kirjutas: |
someguy kirjutas: |
Taat kirjutas: |
nii mõnedki alad on blokitud anomaaliatega. näiteks alguses raudteetammist läbipääsemiseks on kaks võimalust - sõdurite valvatud läbikäik ja siis vasakule jääv anomaaliatega blokitud tunnel. ise murdsin sõdurite omast läbi, aga kas on võimalik kuidagi neist anomaaliatest läbipääseda? näiteks milleks need poldid mida loopida saab? küsin kuna ühes järgmises alas seisan anomaaliatega blokitud käigu juures. |
Aga kui minna sõdurite tunnelist paremalt poolt mööda ja üle raudteetammi? See veel lihtsam variant  |
Mina tapsin köik need sõdurid ära püstoli ja kaheraudsega
Jooksin just mingi ajukeppi tegeva kolli eest ära kanalisatsioonis, granaat ei aidanud järelikult parem oli joosta  |
eh..see oli seal Save Mole obj ? Mis krt seal tegema peab. Läksin läbi sealt ja teiselt poolt välja, siis tuli mission failed
Tüüp juba päästetud ka ju, ise ta ajas mu sinna kanalisatsiooni
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
21.03.2007 00:00:47
|
|
|
krt kas keegi veel tunneb et aim down the sight funktsioon on kasutu?
krt ma lasen kükitades aint selle crosshairiga viis korda enne need tyybid maha kui neid kirbul hoides üksiklaskudega pea või kere suunas sihtides...
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
21.03.2007 00:12:57
|
|
|
Paraku on jah niimoodi. Jube arcade värk suunad aga ristikese vastasele peale, see lääb opunaseks ja siis muudkui küta. Paar korda proovisin läbi iron sihghti kah killida a see lootusetu. Njah, selle risti saab vist maha kah võtta aga siis lääb mäng vist liiga raskeks sest vastased näevad sind ilgelt kaugelt ja on üli täpsed. Aga mäng ise on mingi 4 tunnise sessiooni järel he mulje jätnud. 95 phalast juba maha notitud 8)
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
21.03.2007 01:10:38
|
|
|
manuaalist võib ikka huvitavaid asju lugeda...
näiteks soovituslik kaart on X1850
ainult suht kurb et mängu mootor selline... piix. DX9 modis igatahes ma 2giga rammu 2.5GHz AMD64 X2 ja X1900XT 256MB kaardiga seda jura välja ei vea korralikult ilma et fps 20 peale lendaks vms lagine tunne oleks.
Ehk siis kasutan DX8 ja vähemalt sellega on asi mängitav (alla 50 fps ei lähe kuigi slideritega kõik põhjas 1280x1024 ja mingi AA ja AF kah peal)
Full dynamic lightning Uses DX9 will full dynamic lightning
Objects dynamic lightning Uses DX9 with static lightning (light-mapping)
Static lightning Uses DX8 render
Aga jah... huvitavaid ehitisi olen leidnud aga sutsu igav tundub kogu see supp seal. + suht tüütu on see et vastased pidevalt tagasi ilmuvad. Ehk siis nii kui korraks kusagil ära käid on vastaste armee terves varustuses jälle kohal. Kuule läheb nõnda palju raisku
Ning selle mängu järgi tundub et ainult valge sapakas oligi olemas... sama nali nagu HL2 oli ainult roheline sapakas vist ainult
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
inc
HV veteran

liitunud: 18.04.2004
|
21.03.2007 01:37:43
|
|
|
Ahah. Ülesanne oli selline, et pidin ühe rookie stalkeri maha nottima. Selle ümber oli aga paar friendlit, nii et oleks pidanud nad kõik maha nottima. Jätsin asja katki ja läksin sealt minema. Mõne aja pärast tuli teade, et ülesanne edukalt läbitud ja tule auhinnale järgi. Keegi teine tegi siis minu eest töö ära
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
DracS
HV vaatleja

liitunud: 30.07.2006
|
21.03.2007 01:45:50
|
|
|
inc kirjutas: |
Ahah. Ülesanne oli selline, et pidin ühe rookie stalkeri maha nottima. Selle ümber oli aga paar friendlit, nii et oleks pidanud nad kõik maha nottima. Jätsin asja katki ja läksin sealt minema. Mõne aja pärast tuli teade, et ülesanne edukalt läbitud ja tule auhinnale järgi. Keegi teine tegi siis minu eest töö ära  |
Sama variant on paaril korral endal juhtunud kus bounty mission on antud
Ühe korra jõudsin oma targetit näha, aga siis ta joosti just üle 5-6 hundist niiet mul jäi rõõm patsutada koeri, lootida laip ja minna oma rewardi järgi
Aga küsimus laiale publikule, kellel on SLI konfiga masin, et kas minu viga või Stalker ei suprdi slid?
Sest kui vaadata secondary kaarti siis see idleb lihtsalt...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jorsik
HV kasutaja

liitunud: 20.12.2001
|
21.03.2007 01:45:59
|
|
|
cheate ei liigu juba? Kuna laskmine on nii ebatäpne siis ei viitsi koguaeg uuesti loadida savegamet ausalt öeldes.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Illu
HV vaatleja

liitunud: 07.10.2004
|
21.03.2007 01:47:16
|
|
|
angel kirjutas: |
manuaalist võib ikka huvitavaid asju lugeda...
näiteks soovituslik kaart on X1850
ainult suht kurb et mängu mootor selline... piix. DX9 modis igatahes ma 2giga rammu 2.5GHz AMD64 X2 ja X1900XT 256MB kaardiga seda jura välja ei vea korralikult ilma et fps 20 peale lendaks vms lagine tunne oleks.
Ehk siis kasutan DX8 ja vähemalt sellega on asi mängitav (alla 50 fps ei lähe kuigi slideritega kõik põhjas 1280x1024 ja mingi AA ja AF kah peal)
Full dynamic lightning Uses DX9 will full dynamic lightning
Objects dynamic lightning Uses DX9 with static lightning (light-mapping)
Static lightning Uses DX8 render
Aga jah... huvitavaid ehitisi olen leidnud aga sutsu igav tundub kogu see supp seal. + suht tüütu on see et vastased pidevalt tagasi ilmuvad. Ehk siis nii kui korraks kusagil ära käid on vastaste armee terves varustuses jälle kohal. Kuule läheb nõnda palju raisku
Ning selle mängu järgi tundub et ainult valge sapakas oligi olemas... sama nali nagu HL2 oli ainult roheline sapakas vist ainult  |
Ladasid leidub ka mängus
ahjaa minge options- game ja vaadake kas difficulty ikka on novice, endal juhtus nii alustasin mängu novice-ga, aga optionis oli ikka kõige raskem, nüüd hulga lihtsam
viimati muutis Illu 21.03.2007 01:51:59, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
21.03.2007 01:49:03
|
|
|
Jorsik kirjutas: |
cheate ei liigu juba? Kuna laskmine on nii ebatäpne siis ei viitsi koguaeg uuesti loadida savegamet ausalt öeldes. |
quick save i siis iga killi järel F6 peaks default olema ja F7 load.
mul igatahes nüüd mäng piixus... iga kord kui ühte kohta lähen viskab bug reporti ette ehk siis paneb pange...
gothic 3 oli sama värk kunagi aga see vähemalt pärast restarti toimis... üldsegi kudagi poolik tundub see mäng olevat... tea mida nad kõik need aastad tegin selle mänguga
to Illu: tean et teisi masinaid leidub aga valge sapakas on mingi popp masin seal
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
21.03.2007 01:55:40
|
|
|
Kah mängitud nüüd 4 tundi ja ILGELT HEA ON
Jookseb nati kehvasti ainult, alguses panin kõige raskema raskusastme, aga liiga raske raisk.
mediumiga ka küllaltki raske, aga enam lahjemaks pole mõtet panna ja lihtsalt läbi joosta mängu.
Krt alles nüüd sain aru, et ei ole mõtet kõiki tappa, öösel tuleb lihtsalt ära hiilida või kui liiga suur madin, siis jooksu panna.
Mõned bugid olen leidnud, aga need pole suuremad jamad.
Mäng on tõepoolest nii tehtud et mida rohkem mängid seda paremaks läheb
Raidomarek: Aim sight on ikka väga palju parem kui niisama anda, eriti koos low crouch'iga (CTRL+C)
Ainult nata jama neid relvi tyhjendada, st salvedesse jäänud moon võiks kohe inventorisse minna, mitte nii et viskad kuulid koos relvaga minema - alguses vabsee kuule ei olnud, siis mutkui korjasin relvi ja siis unloadisin ja siis dropisin
Kas keegi teab kuidas üle 60kg tassida saab? või ei saagi?
AI: on ka super, oskab luurata ja seljataha ronida
ja need kes ei ei ole ööd näinud või ei tee vahet, pange omal brightness paika, nii et pimedust ikka ka oleks, mitte brithness põhja nii, et igasse pimedasse nurka näha on, nagu mingi rookie mp player
EDIT: Sai pandud X-FI tööle, realteki heli asemel, lisa 10FPS tuli kohe
Ja kui Sun shadow peale panna, siis on päeval ja ööl ikka väga väga suur vahe.
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
viimati muutis Noname 21.03.2007 02:48:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
21.03.2007 02:00:29
|
|
|
Paar päris huvitavat juhtu oli. Nimelt võtsin kätte ja tapsin mingi tohutu kompleksi Freedom'i võitlejatest tühjaks. Sain just viimased vennad maha notitud ja hakkasin kuule kokku korjama, kui järsku hakkavad ümber pea kuulid vihisema. Kurat, mingi 10 meheline bande Freedom'i mehi oli kuskilt kohale roomanud ja positsioonid sisse võtnud. Sai needki maha notitud, hunnik looti kokku korjatud, järgmine kuradi bande Freedomlasi. Peale nende maha nottimist sai kiire käik barmani juurde tehtud ja enam pole sinna tagasi roninud. Tõenäoliselt, kui ma praegu uuesti sinna Freedomi baasi roniks, oleks seal uuesti Freedomi mehed positsioonid sisse võtnud.
Yantari järve ääres on ka päris tore atmosfäär, zombid ajavad aegajalt päris hirmu nahka. Samas on neid hea lihtne vaigistada, õlga-jalga tabamused neid ei koti, aga pähe lasud ikka. Eriti lõbus on vaadata, kuidas nad vigastatult maas tõmblevad ja koriseva häälega vene keeles ropendavad.
Muidu, kas keegi on saanud oma relvale granaadiheitjat külge panna? Ise jooksen pikemat aega miski GF 37 vmt taolise relvaga ringi. Leidsin granaadiheitja ka sellele, aga külge panna ei saa. Lihtsalt mitte midagi ei juhtu, kui inventoris selle jubina relva peale tirin.
Jube mõnus oleks sellega koerakarju hävitada, saaks ühe pauguga neist lahti.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zoig
HV veteran

liitunud: 22.02.2003
|
21.03.2007 02:21:12
|
|
|
kudas mängus füüsikaga on?
ühes vanas videos lasti kappe ja muud jura suht kenasti pikali ja pilpaks, kas se fullis ka olemas on?
_________________ Et oleks raskem! |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
|