Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 136, 137, 138 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 20.03.2007 20:23:46 vasta tsitaadiga

Raynor kirjutas:
Linnapea kirjutas:
Naised kunagi saunas rääkisid ja pean küsima: kas Stalkeris on nii, et kui uuesti loadid, siis sama situatsioon ei järgne, kuna AI on tasemel?

Märkasin, et NPC-d pole alati samas kohas kui uuesti loadida.

on küll icon_exclaim.gif
ma ei saa aru mis poltidest te jahute, kus mis kellega? kust neid saab? ise korjasin neid artifacte nagu seeni kuskilt lageda platsi pealt, fireball - +20 radiation ja -18 endurance, selle peale saab lausa 4 5se radiatsiooni tasemega värki enda vööle panna.
Väga hea asi on miskisugusele AK-le scope, suht täpselt saab nüüd nottida vaenlaseid.
On keegi läbi murdnud kaalu probleemi? Igatahes sain Novicest -> Experienced ja sellega ei saanud muhvigi
Mängu juures kõige parem asi, mida siiani näinud olen, on arena - tehakse siis sina vs mingi pande pätte icon_biggrin.gif

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 20.03.2007 20:43:23 vasta tsitaadiga

Polte saab nr 6-e alt.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Syncmahv
HV Guru
Syncmahv

liitunud: 01.01.2006




sõnum 20.03.2007 20:44:35 vasta tsitaadiga

Poldid on lihtsalt loopimiseks?
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
afuchi
HV kasutaja
afuchi

liitunud: 04.05.2006




sõnum 20.03.2007 20:45:40 vasta tsitaadiga

syncmahv kirjutas:
Poldid on lihtsalt loopimiseks?


viga sa kellelegi nendega ei tee.
anomaaliate piiride määramiseks on muidu
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sessa
HV veteran


liitunud: 27.09.2004




sõnum 20.03.2007 20:46:15 vasta tsitaadiga

jah niisama hea mängida nendega niisama ning anomaaliad testida icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
redenergy
HV veteran
redenergy

liitunud: 22.03.2004




sõnum 20.03.2007 20:55:06 vasta tsitaadiga

someguy kirjutas:
Taat kirjutas:
nii mõnedki alad on blokitud anomaaliatega. näiteks alguses raudteetammist läbipääsemiseks on kaks võimalust - sõdurite valvatud läbikäik ja siis vasakule jääv anomaaliatega blokitud tunnel. ise murdsin sõdurite omast läbi, aga kas on võimalik kuidagi neist anomaaliatest läbipääseda? näiteks milleks need poldid mida loopida saab? küsin kuna ühes järgmises alas seisan anomaaliatega blokitud käigu juures.


Aga kui minna sõdurite tunnelist paremalt poolt mööda ja üle raudteetammi? See veel lihtsam variant icon_smile.gif

Mina tapsin köik need sõdurid ära püstoli ja kaheraudsega thumbs_up.gif
Jooksin just mingi ajukeppi tegeva kolli eest ära kanalisatsioonis, granaat ei aidanud järelikult parem oli joosta icon_lol.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 20.03.2007 21:03:39 vasta tsitaadiga

Ma tühjendasin selle sama kolli peale 3 salve ak'st ja viimases hädas taganesin ta eest ja tühjendasin oma Fort 12 käsipüstoli ka talle näkku. Otsustav löök tuli veel noaga ja saigi raisast jagu. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 20.03.2007 21:21:54 vasta tsitaadiga

tundub jah et ei ole mäng kus naljalt vastastest noaga annab läbi joosta 8)
_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 20.03.2007 21:23:49 vasta tsitaadiga

heh, lugege läbi vendade Strugatskite kirjutatud raamat "Väljasõit rohelisse" ja saate aru milleks need poldid icon_razz.gif ja üldse mis on "tsoon".
_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aix
HV Guru
Aix

liitunud: 02.06.2004




sõnum 20.03.2007 21:29:09 vasta tsitaadiga

ot:
OCUser kirjutas:
heh, lugege läbi vendade Strugatskite kirjutatud raamat "Väljasõit rohelisse" ja saate aru milleks need poldid icon_razz.gif ja üldse mis on "tsoon".

e-versiooni raamatust? 8)
Kommentaarid: 407 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 339
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
afuchi
HV kasutaja
afuchi

liitunud: 04.05.2006




sõnum 20.03.2007 21:30:59 vasta tsitaadiga

aix17 kirjutas:
ot:
OCUser kirjutas:
heh, lugege läbi vendade Strugatskite kirjutatud raamat "Väljasõit rohelisse" ja saate aru milleks need poldid icon_razz.gif ja üldse mis on "tsoon".

e-versiooni raamatust? 8)


dzhiis, arvutist lugedes ei saa sa süveneda -.-
ja see on hea raamat.

ingliskeeles siis
http://slepov.newmail.ru/picnic/english.htm
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 20.03.2007 23:02:06 vasta tsitaadiga

SirSimon kirjutas:
Kas kellelgi veel peale minu see isegi Low graafiga uimab paar frame sekundis liigub, ainult ketast ragistab koguaeg.
Arvuti profiilis, peaks ju piisama mängimiseks

768 MB on vähevõitu selle mängu jaoks, giga peaks vähemalt olema.. ja eks muu arvuti on kah nats puudulik.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaanus88
HV kasutaja
jaanus88

liitunud: 06.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 23:26:42 vasta tsitaadiga

Kas keegi mängib seda ka veel ti4x00 seeriaga. Mul koos ti4200'ga vähemalt ak47 relva mudelit pole ja jube halb on sihtida.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 20.03.2007 23:53:35 vasta tsitaadiga

redenergy kirjutas:
someguy kirjutas:
Taat kirjutas:
nii mõnedki alad on blokitud anomaaliatega. näiteks alguses raudteetammist läbipääsemiseks on kaks võimalust - sõdurite valvatud läbikäik ja siis vasakule jääv anomaaliatega blokitud tunnel. ise murdsin sõdurite omast läbi, aga kas on võimalik kuidagi neist anomaaliatest läbipääseda? näiteks milleks need poldid mida loopida saab? küsin kuna ühes järgmises alas seisan anomaaliatega blokitud käigu juures.


Aga kui minna sõdurite tunnelist paremalt poolt mööda ja üle raudteetammi? See veel lihtsam variant icon_smile.gif

Mina tapsin köik need sõdurid ära püstoli ja kaheraudsega thumbs_up.gif
Jooksin just mingi ajukeppi tegeva kolli eest ära kanalisatsioonis, granaat ei aidanud järelikult parem oli joosta icon_lol.gif


eh..see oli seal Save Mole obj ? Mis krt seal tegema peab. Läksin läbi sealt ja teiselt poolt välja, siis tuli mission failed icon_lol.gif

Tüüp juba päästetud ka ju, ise ta ajas mu sinna kanalisatsiooni
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2007 00:00:47 vasta tsitaadiga

krt kas keegi veel tunneb et aim down the sight funktsioon on kasutu?

krt ma lasen kükitades aint selle crosshairiga viis korda enne need tyybid maha kui neid kirbul hoides üksiklaskudega pea või kere suunas sihtides...
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bastardo
HV kasutaja
Bastardo

liitunud: 09.09.2003




sõnum 21.03.2007 00:12:57 vasta tsitaadiga

Paraku on jah niimoodi. Jube arcade värk icon_sad.gif suunad aga ristikese vastasele peale, see lääb opunaseks ja siis muudkui küta. Paar korda proovisin läbi iron sihghti kah killida a see lootusetu. Njah, selle risti saab vist maha kah võtta aga siis lääb mäng vist liiga raskeks sest vastased näevad sind ilgelt kaugelt ja on üli täpsed. Aga mäng ise on mingi 4 tunnise sessiooni järel he mulje jätnud. thumbs_up.gif thumbs_up.gif 95 phalast juba maha notitud 8)
_________________
"Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel)
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2007 01:10:38 vasta tsitaadiga

manuaalist võib ikka huvitavaid asju lugeda...

näiteks soovituslik kaart on X1850

ainult suht kurb et mängu mootor selline... piix. DX9 modis igatahes ma 2giga rammu 2.5GHz AMD64 X2 ja X1900XT 256MB kaardiga seda jura välja ei vea korralikult ilma et fps 20 peale lendaks vms lagine tunne oleks.

Ehk siis kasutan DX8 ja vähemalt sellega on asi mängitav (alla 50 fps ei lähe kuigi slideritega kõik põhjas 1280x1024 ja mingi AA ja AF kah peal)

Full dynamic lightning – Uses DX9 will full dynamic lightning
Objects dynamic lightning – Uses DX9 with static lightning (light-mapping)
Static lightning – Uses DX8 render

Aga jah... huvitavaid ehitisi olen leidnud aga sutsu igav tundub kogu see supp seal. + suht tüütu on see et vastased pidevalt tagasi ilmuvad. Ehk siis nii kui korraks kusagil ära käid on vastaste armee terves varustuses jälle kohal. Kuule läheb nõnda palju raisku thumbs_down.gif

Ning selle mängu järgi tundub et ainult valge sapakas oligi olemas... sama nali nagu HL2 oli ainult roheline sapakas vist ainult icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inc
HV veteran
inc

liitunud: 18.04.2004




sõnum 21.03.2007 01:37:43 vasta tsitaadiga

Ahah. Ülesanne oli selline, et pidin ühe rookie stalkeri maha nottima. Selle ümber oli aga paar friendlit, nii et oleks pidanud nad kõik maha nottima. Jätsin asja katki ja läksin sealt minema. Mõne aja pärast tuli teade, et ülesanne edukalt läbitud ja tule auhinnale järgi. Keegi teine tegi siis minu eest töö ära thumbs_up.gif
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DracS
HV vaatleja
DracS

liitunud: 30.07.2006




sõnum 21.03.2007 01:45:50 vasta tsitaadiga

inc kirjutas:
Ahah. Ülesanne oli selline, et pidin ühe rookie stalkeri maha nottima. Selle ümber oli aga paar friendlit, nii et oleks pidanud nad kõik maha nottima. Jätsin asja katki ja läksin sealt minema. Mõne aja pärast tuli teade, et ülesanne edukalt läbitud ja tule auhinnale järgi. Keegi teine tegi siis minu eest töö ära thumbs_up.gif


Sama variant on paaril korral endal juhtunud kus bounty mission on antud icon_wink.gif
Ühe korra jõudsin oma targetit näha, aga siis ta joosti just üle 5-6 hundist niiet mul jäi rõõm patsutada koeri, lootida laip ja minna oma rewardi järgi icon_lol.gif
Aga küsimus laiale publikule, kellel on SLI konfiga masin, et kas minu viga või Stalker ei suprdi slid?
Sest kui vaadata secondary kaarti siis see idleb lihtsalt...
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Jorsik
HV kasutaja
Jorsik

liitunud: 20.12.2001




sõnum 21.03.2007 01:45:59 vasta tsitaadiga

cheate ei liigu juba? icon_lol.gif Kuna laskmine on nii ebatäpne siis ei viitsi koguaeg uuesti loadida savegamet ausalt öeldes.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Illu
HV vaatleja
Illu

liitunud: 07.10.2004




sõnum 21.03.2007 01:47:16 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
manuaalist võib ikka huvitavaid asju lugeda...

näiteks soovituslik kaart on X1850

ainult suht kurb et mängu mootor selline... piix. DX9 modis igatahes ma 2giga rammu 2.5GHz AMD64 X2 ja X1900XT 256MB kaardiga seda jura välja ei vea korralikult ilma et fps 20 peale lendaks vms lagine tunne oleks.

Ehk siis kasutan DX8 ja vähemalt sellega on asi mängitav (alla 50 fps ei lähe kuigi slideritega kõik põhjas 1280x1024 ja mingi AA ja AF kah peal)

Full dynamic lightning – Uses DX9 will full dynamic lightning
Objects dynamic lightning – Uses DX9 with static lightning (light-mapping)
Static lightning – Uses DX8 render

Aga jah... huvitavaid ehitisi olen leidnud aga sutsu igav tundub kogu see supp seal. + suht tüütu on see et vastased pidevalt tagasi ilmuvad. Ehk siis nii kui korraks kusagil ära käid on vastaste armee terves varustuses jälle kohal. Kuule läheb nõnda palju raisku thumbs_down.gif

Ning selle mängu järgi tundub et ainult valge sapakas oligi olemas... sama nali nagu HL2 oli ainult roheline sapakas vist ainult icon_rolleyes.gif


Ladasid leidub ka mängus

ahjaa minge options- game ja vaadake kas difficulty ikka on novice, endal juhtus nii alustasin mängu novice-ga, aga optionis oli ikka kõige raskem, nüüd hulga lihtsam


viimati muutis Illu 21.03.2007 01:51:59, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2007 01:49:03 vasta tsitaadiga

Jorsik kirjutas:
cheate ei liigu juba? icon_lol.gif Kuna laskmine on nii ebatäpne siis ei viitsi koguaeg uuesti loadida savegamet ausalt öeldes.



quick save i siis iga killi järel F6 peaks default olema ja F7 load.

mul igatahes nüüd mäng piixus... iga kord kui ühte kohta lähen viskab bug reporti ette ehk siis paneb pange...


gothic 3 oli sama värk kunagi aga see vähemalt pärast restarti toimis... üldsegi kudagi poolik tundub see mäng olevat... tea mida nad kõik need aastad tegin selle mänguga icon_rolleyes.gif

to Illu: tean et teisi masinaid leidub aga valge sapakas on mingi popp masin seal icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2007 01:55:40 vasta tsitaadiga

Kah mängitud nüüd 4 tundi ja ILGELT HEA ON icon_biggrin.gif
Jookseb nati kehvasti ainult, alguses panin kõige raskema raskusastme, aga liiga raske raisk.
mediumiga ka küllaltki raske, aga enam lahjemaks pole mõtet panna ja lihtsalt läbi joosta mängu.
Krt alles nüüd sain aru, et ei ole mõtet kõiki tappa, öösel tuleb lihtsalt ära hiilida või kui liiga suur madin, siis jooksu panna.
Mõned bugid olen leidnud, aga need pole suuremad jamad.
Mäng on tõepoolest nii tehtud et mida rohkem mängid seda paremaks läheb thumbs_up.gif

Raidomarek: Aim sight on ikka väga palju parem kui niisama anda, eriti koos low crouch'iga (CTRL+C)

Ainult nata jama neid relvi tyhjendada, st salvedesse jäänud moon võiks kohe inventorisse minna, mitte nii et viskad kuulid koos relvaga minema - alguses vabsee kuule ei olnud, siis mutkui korjasin relvi ja siis unloadisin ja siis dropisin icon_razz.gif

Kas keegi teab kuidas üle 60kg tassida saab? või ei saagi?

AI: on ka super, oskab luurata ja seljataha ronida thumbs_up.gif

ja need kes ei ei ole ööd näinud või ei tee vahet, pange omal brightness paika, nii et pimedust ikka ka oleks, mitte brithness põhja nii, et igasse pimedasse nurka näha on, nagu mingi rookie mp player

EDIT: Sai pandud X-FI tööle, realteki heli asemel, lisa 10FPS tuli kohe thumbs_up.gif
Ja kui Sun shadow peale panna, siis on päeval ja ööl ikka väga väga suur vahe.

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates


viimati muutis Noname 21.03.2007 02:48:31, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 21.03.2007 02:00:29 vasta tsitaadiga

Paar päris huvitavat juhtu oli. Nimelt võtsin kätte ja tapsin mingi tohutu kompleksi Freedom'i võitlejatest tühjaks. Sain just viimased vennad maha notitud ja hakkasin kuule kokku korjama, kui järsku hakkavad ümber pea kuulid vihisema. Kurat, mingi 10 meheline bande Freedom'i mehi oli kuskilt kohale roomanud ja positsioonid sisse võtnud. Sai needki maha notitud, hunnik looti kokku korjatud, järgmine kuradi bande Freedomlasi. Peale nende maha nottimist sai kiire käik barmani juurde tehtud ja enam pole sinna tagasi roninud. Tõenäoliselt, kui ma praegu uuesti sinna Freedomi baasi roniks, oleks seal uuesti Freedomi mehed positsioonid sisse võtnud.

Yantari järve ääres on ka päris tore atmosfäär, zombid ajavad aegajalt päris hirmu nahka. Samas on neid hea lihtne vaigistada, õlga-jalga tabamused neid ei koti, aga pähe lasud ikka. Eriti lõbus on vaadata, kuidas nad vigastatult maas tõmblevad ja koriseva häälega vene keeles ropendavad. icon_razz.gif

Muidu, kas keegi on saanud oma relvale granaadiheitjat külge panna? Ise jooksen pikemat aega miski GF 37 vmt taolise relvaga ringi. Leidsin granaadiheitja ka sellele, aga külge panna ei saa. Lihtsalt mitte midagi ei juhtu, kui inventoris selle jubina relva peale tirin. icon_sad.gif

Jube mõnus oleks sellega koerakarju hävitada, saaks ühe pauguga neist lahti.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zoig
HV veteran
Zoig

liitunud: 22.02.2003




sõnum 21.03.2007 02:21:12 vasta tsitaadiga

kudas mängus füüsikaga on?
ühes vanas videos lasti kappe ja muud jura suht kenasti pikali ja pilpaks, kas se fullis ka olemas on?

_________________
Et oleks raskem!
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 136, 137, 138 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.