Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Protsessorid »  mitme bitine CPU on PlayStayson 1-hel? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
tiith
maxnorm
tiith

liitunud: 28.11.2003




sõnum 06.10.2004 20:34:13 vasta tsitaadiga

stepzter kirjutas:
Miks ei võiks klokata? Tiba keerulisem on ainult, kuna peab füüsiliselt kella generaatorit modima.

Muideks see bittide arv ei ütle mitte midagi, kui ei ole mainitud mille kohta see käib. Sarnaselt võiks öelda, et Pentium 4 on 128bitine, kuna SSE2 registrid on 128 bitised või, et Celeron on 64 bitine kuna andmesiin on 64bitine. Tavaliselt kui räägitakse protsessori bittide arvust mõeldakse selle all mälu adresseerimise sõna pikkust / üldotstarbeliste registrite suurust (need on tavaliselt samad, aga ei pea olema). Ma olen üsna kindel, et PS2 adresseerib mälu 32 bitise sõnaga,seega oleks loogiline 32bitiseks protsessoriks nimetada seda või kui üldotstarbeliste registrite suuruse järgi võtta, siis 64bitine.
no see verk midagi juurde ka annab? icon_question.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 06.10.2004 20:47:05 vasta tsitaadiga

Ma ei mõista mida sa küsid?
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiith
maxnorm
tiith

liitunud: 28.11.2003




sõnum 06.10.2004 22:09:20 vasta tsitaadiga

stepzter kirjutas:
Ma ei mõista mida sa küsid?
ma mõtlesin et kas, kiiremaks ka midagi ps-il läheb?
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 07.10.2004 09:06:49 vasta tsitaadiga

Ikka läheb. Mingisugune oht on see, et mängud loodavad playstationi protsessori kindlale sagedusele, et asju ajastada ning mäng läheb ise ka kiiremaks. See oli kombeks vanemate mängude puhul, Digger on üks hea näide PC valdkonnast. Uuemad mängud on aga piisavalt keerulised, et teha see üsna ebatõenäoliseks.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arvutisõber
HV veteran
arvutisõber

liitunud: 01.08.2002




sõnum 01.03.2006 23:49:47 vasta tsitaadiga

Ei hakka uut teemat tegema, aga selline küsimus, et kas Ameerika PS One mängib ka Euroopa orig. mänge ?
Et konsool on Ameerika oma, plaadid ka Ameerika omad (kirjas NTSC U/C).

Kui ei, siis kas kivi panekuga muutuks ta multiregionaalseks, et hakkaks ka Euroopa plaate mängima ?

_________________
...
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 02.03.2006 00:03:48 vasta tsitaadiga

Kuidas kurat on see seotud Playstation2'e bittide arvuga ja miks on nii keeruline uut teemat teha? Niimoodi kaob ära igasugune side teema pealkirja ja sisu vahel. Võibolla nendel kes niikuinii kõik läbi loevad pole vahet, aga selektiivse lugemise puhul on pigem tõenäosus, et midagi huvitavat jääb kahe silma vahele ja samas kulub ropult aega mingi (minu jaoks) sisutühja ila lugemise peale. Niigi on siin mingid tuhandete postitusega megateemad, kus räägitakse kõigest, alates järgmise põlvkonna arhitektuuri spekulatsioonidest klokkimiseks vajaliku toiteploki suuruseni. Ja siis imestatakse et inimesed ei suuda midagi otsinguga üles leida.

Mõni moderaator võiks ehk selle postituse liigutada uude teemasse.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arvutisõber
HV veteran
arvutisõber

liitunud: 01.08.2002




sõnum 02.03.2006 00:41:20 vasta tsitaadiga

No viimane post oli siin 07.10.2004. Teema oli PS1 kohta, mitte PS2 kohta. Alati katsun mitte uusi teemasid teha, kui leian mõne mille teema siiski asjaga haakub.
See siis teema, mis seotud PS1 konsooliga, minu arvates sobis siia oma asi kirja panna...

_________________
...
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 02.03.2006 02:15:37 vasta tsitaadiga

No põhimõtteliselt on kõik teemad kas seotud elektroonikaga või mitte-elektroonikaga. Kas peaks siis 2 teemaga läbi ajama? Playstation 1 regionaalsus ja protsessori bittide arv ei ole kohe kuidagi seotud. Oleks veel teema pealkiri või sisu olnud midagi umbmäärast.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
v2hja
HV Guru
v2hja

liitunud: 14.03.2003




sõnum 02.03.2006 02:34:01 vasta tsitaadiga

see biti teema on ju teada tundut kust pärit
alguses olid 8 bitised telekamängud (nes ? )
siis 16 bitised (snes ? )
siis terve unniks 32 bitiseid konsoole
ja nintendo 64 mis 64bit
ofc nad ütlesid et ps2 on 128 bit
(antillas oli ju isegi rekaamid et uue generatsioon 128 bitine konsool)
palju parem kui eelmised ju icon_biggrin.gif ---- naabile vaja kiiresti ja lihtsalt selgeks teha
miks just tema konsool osta ......
--- a näed ikka saab mööda kotte vaid 32 bitise xboxi käest imo

_________________
www.ninjatune.net
RIP Monkey Radio
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 02.03.2006 09:47:38 vasta tsitaadiga

Vähja, PS2 CPU ongi 128bit ja iga kell üle Xboxi Cellu 733-st. Teoreetiline maksimumjõudlus on 6,2 GFLOPS, mis võrdub kusagil 2.8GHz P4-ga. Seda vaid 300MHz-se kiiruse juures ja aasta 2000 alguses.

Xboxi ja PS2 jõudlusele teeb suurima vahe sisse graafika subsüsteem. PS2-l on vaid 4MB videomälu, ja GPU ülesandeid täidabki see sama Emotion Engine CPU. Xboxil oli aga custom made nVidia 64MB Geforce3+ videokas sees, ning loomulikult on see PS2 omast peajagu üle, arvestades ka Xboxi hilisemat launchi. icon_wink.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arvutisõber
HV veteran
arvutisõber

liitunud: 01.08.2002




sõnum 02.03.2006 10:10:03 vasta tsitaadiga

stepzter kirjutas:
No põhimõtteliselt on kõik teemad kas seotud elektroonikaga või mitte-elektroonikaga. Kas peaks siis 2 teemaga läbi ajama? Playstation 1 regionaalsus ja protsessori bittide arv ei ole kohe kuidagi seotud. Oleks veel teema pealkiri või sisu olnud midagi umbmäärast.


Äkki lõpetqaks selle vingumise ära icon_evil.gif
Kas oled siin mode või foorumi omanik icon_question.gif

_________________
...
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
v2hja
HV Guru
v2hja

liitunud: 14.03.2003




sõnum 02.03.2006 10:38:56 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Vähja, PS2 CPU ongi 128bit ja iga kell üle Xboxi Cellu 733-st. Teoreetiline maksimumjõudlus on 6,2 GFLOPS, mis võrdub kusagil 2.8GHz P4-ga. Seda vaid 300MHz-se kiiruse juures ja aasta 2000 alguses.

Xboxi ja PS2 jõudlusele teeb suurima vahe sisse graafika subsüsteem. PS2-l on vaid 4MB videomälu, ja GPU ülesandeid täidabki see sama Emotion Engine CPU. Xboxil oli aga custom made nVidia 64MB Geforce3+ videokas sees, ning loomulikult on see PS2 omast peajagu üle, arvestades ka Xboxi hilisemat launchi. icon_wink.gif


ma ei väidagi et ta ei ole 128bit
ma lihtsalt näitasin miks see mõnele nii täjtis on

ja mis kasust on prozel millel on väga palju jõudlust
kui enam ei näita see bit nr mitte midagi

_________________
www.ninjatune.net
RIP Monkey Radio
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 02.03.2006 11:51:22 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Vähja, PS2 CPU ongi 128bit ja iga kell üle Xboxi Cellu 733-st. Teoreetiline maksimumjõudlus on 6,2 GFLOPS, mis võrdub kusagil 2.8GHz P4-ga. Seda vaid 300MHz-se kiiruse juures ja aasta 2000 alguses.

PS2 põhiline CPU on 64bitine MIPS R5900 tuum. Ja Emotion Enginet võib umbes samapalju nimetada 128bitiseks CPU'ks kui Xboxi P6 tuuma. Mõlemas on 32bitine püsipunkt tuum ning 128bitiste registritega ujukoma vektorüksus. Maksimumjõudluse poolest annab 6.2 GFLOPS'i välja 1.55GHz P4. Samas reaalse jõudluse seisukohalt ei oluline ei bittide arv ega GFLOPS'ide number, vaid reaalsete programmide täitmise kiirus. Selles osas mingeid ideaaltingimustes tehtud võrdlusi ma ei tea, aga see, et PS2 mängud oma graafikaga niikaua võrdlemisi heal tasemel püsisid näitab, et protsessorist on võimalik ühtteist välja pigistada küll.


arvutisõber kirjutas:

Äkki lõpetqaks selle vingumise ära icon_evil.gif
Kas oled siin mode või foorumi omanik icon_question.gif

Kas teiste postitajate stiili kohta märkuste tegemine on reserveeritud ainult moderaatoritele? Ma oleks lootnud, et intelligentsete inimeste foorum suudab enesemoderatsiooniga toime tulla ja ei vaja aktiivset juhtimist. Oma rahulolematuse väljendamine on selle aluseks, et keegi teine saaks seda arvesse võtta.

Minu ärritumus ei olnud muidugi ainult sinu vastu suunatud, lihtsalt see postitus oli viimane piisk karikasse. Mind huvitab suhteliselt kitsas teemadering. Ülejäänud teemad on minu jaoks sisuliselt infomüra ja nende läbilugemine/sirvimine on niigi napi aja raiskamine. Kui kõik teemad omavahel läbi segada, siis pean ma asjaliku sisu leidmiseks läbi sirvima lehekülgede kaupa (minu jaoks) täiesti mõttetut vahtu selle kohta, mitu punkti 3dmarkis on keegi saanud.Kui praegune signaali-müra suhte halvenemine jätkub viskab mul ilmselt mingi hetk kopa ette.

Ma tooks sulle kontranäite, võibolla siis on minu seisukoht paremini mõista. Oletanme, et seda foorumit satub lugema keegi inimene, kes teab kõike Playstationi regionaalpoliitikast, aga ei taha midagi teada protsessori bittide arvust. Kui suur on tõenäosus, et ta selle küsimuse siit teemast leiab?
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arvutisõber
HV veteran
arvutisõber

liitunud: 01.08.2002




sõnum 02.03.2006 12:03:41 vasta tsitaadiga

stepzter kirjutas:


arvutisõber kirjutas:

Äkki lõpetqaks selle vingumise ära icon_evil.gif
Kas oled siin mode või foorumi omanik icon_question.gif

Kas teiste postitajate stiili kohta märkuste tegemine on reserveeritud ainult moderaatoritele? Ma oleks lootnud, et intelligentsete inimeste foorum suudab enesemoderatsiooniga toime tulla ja ei vaja aktiivset juhtimist. Oma rahulolematuse väljendamine on selle aluseks, et keegi teine saaks seda arvesse võtta.

Minu ärritumus ei olnud muidugi ainult sinu vastu suunatud, lihtsalt see postitus oli viimane piisk karikasse. Mind huvitab suhteliselt kitsas teemadering. Ülejäänud teemad on minu jaoks sisuliselt infomüra ja nende läbilugemine/sirvimine on niigi napi aja raiskamine. Kui kõik teemad omavahel läbi segada, siis pean ma asjaliku sisu leidmiseks läbi sirvima lehekülgede kaupa (minu jaoks) täiesti mõttetut vahtu selle kohta, mitu punkti 3dmarkis on keegi saanud.Kui praegune signaali-müra suhte halvenemine jätkub viskab mul ilmselt mingi hetk kopa ette.

Ma tooks sulle kontranäite, võibolla siis on minu seisukoht paremini mõista. Oletanme, et seda foorumit satub lugema keegi inimene, kes teab kõike Playstationi regionaalpoliitikast, aga ei taha midagi teada protsessori bittide arvust. Kui suur on tõenäosus, et ta selle küsimuse siit teemast leiab?


Ma saan sinust täiesti aru, kuid teema pealkiri on "mitme bitine CPU on PlayStayson 1-hel?" ja see vastus on ammu antud. Et noh, sina tulid nagu mind süüdistama, kuid nii palju kui on inimesi, on ka erinevaid arvamusi.
Kõik saavad kõigest erinevalt aru (ehk sarnaselt, kuid siiski erinevalt).

tsitaat:
Kui suur on tõenäosus, et ta selle küsimuse siit teemast leiab?


Päris suur võimalus, et see kes seda teemat loeb, on PlayStation 1 -ga ikka väheke kursis ja võib teada minu esitatud küsimusele vastust...[/quote]

Aga mis siin ikka seda õigust taga ajada, et mina paneks siin punkti kui sulle sobib icon_biggrin.gif

_________________
...
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.03.2006 20:58:00 vasta tsitaadiga

arvutisõber, ameerika konsool ei mängi euroopa originaalmänge- regioon ikkagi erinev.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prigo
Kreisi kasutaja
prigo

liitunud: 25.06.2005




sõnum 03.03.2006 21:18:42 vasta tsitaadiga

Aga on olemas plaate,mis lased konsoolist läbi ja siis salvestatakse mälukaardile mingi väike fail mis teeb konsooli regiooni vabaks.Teine võimalus on lasta konsool modifitseerida.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2006 11:22:39 vasta tsitaadiga

Jah prigo, aga seda vast teadis küsija ise kahh, et moditud variant kõike mängib icon_wink.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prigo
Kreisi kasutaja
prigo

liitunud: 25.06.2005




sõnum 04.03.2006 13:39:50 vasta tsitaadiga

Ei ma lihtsalt mainisin. icon_wink.gif Aga selle region free plaadiga(vms.)saab kah. icon_rolleyes.gif Ps2 toimis see vähemalt.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Protsessorid »  mitme bitine CPU on PlayStayson 1-hel? mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.