Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
gloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
05.12.2005 21:05:09
|
|
|
Unholy kirjutas: |
Täpselt mis isu on m2ngida kui mingi M**n su enne baasist kaugemale jõudmist juba mättasse laseb :/? |
Aga pead sa ronima tema ette
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
05.12.2005 21:09:31
|
|
|
Unholy kirjutas: |
Täpselt mis isu on m2ngida kui mingi M**n su enne baasist kaugemale jõudmist juba mättasse laseb :/? |
aga kui ei j2tku "musklit" e. mingit snapirit , siis tuleb mõistust kasutada, ja neil kes vinguvad, seda ei paista olevat, sest kui mees yhe koha peal passib, ei ole kuigi raske talle mitmelt erinevalt poolt peale minna... tuleb omada natuke mõistust
pealegi, krt kas ma olen seal mängimas selleks et teie mind killida saaks w ? ma olen seal selleks et teid killida ja seda teen ma vahendeid valimata ja kui selleks juhtub olema awp, siis on loogiline, et de_dust2´s tirin ma ennem paar mees läbi duubeluste maha, ennem kui edasi lähen
tsitaat: |
Aga pead sa ronima tema ette |
jah, endal peaks ka aru olema, et sinna passima ei jää siis kui tead, et seal keegi Minusugune on
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vops
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2003
|
05.12.2005 21:14:21
|
|
|
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
05.12.2005 21:19:42
|
|
|
Vops kirjutas: |
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka  |
oled sa cssi üldse kunagi lahti teind Tundub, et mitte .
Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" ....
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
gloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
05.12.2005 21:23:29
|
|
|
Vops kirjutas: |
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka  |
Ega siis kui snaipreid pole ei tähenda veel, et mäng igav on. Kõik mängivad eri asjade pärast, kes graafika kes ratio pärast jne. Minu poolest pole vahet kas keegi istub nurgas või jookseb ringi - oma asi mis teeb ega sina ei pea selle pärast samasugune olema
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
05.12.2005 21:50:20
|
|
|
Unholy kirjutas: |
Vops kirjutas: |
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka  |
oled sa cssi üldse kunagi lahti teind Tundub, et mitte .
Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" .... |
seda teed vbla sina, mina pelan ainult kill/death ratio peale
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vops
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2003
|
05.12.2005 22:03:07
|
|
|
Unholy kirjutas: |
Vops kirjutas: |
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka  |
oled sa cssi üldse kunagi lahti teind Tundub, et mitte .
Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" .... |
3a csi mänginud
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
05.12.2005 22:04:28
|
|
|
thebull kirjutas: |
Unholy kirjutas: |
Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" .... |
seda teed vbla sina, mina pelan ainult kill/death ratio peale |
Siinkohas tsiteeriks(kuna läbustamiseks on läinud ja see ei tundu kedagi segavat):
(15:37:26) (@remm) oot mida
(15:37:31) (@remm) koss on tähtsam kui cs?
(15:37:37) (@remm) wtf
(15:37:37) (NeverL) hell jee
(15:37:48) (NeverL) SDJUUUARDESSID ON KOHAL!!!!
(15:38:20) (@remm) täna sa ei skoori
(15:39:46) (adiwrk) jep, mina hängan alati CHE CS servudes kui keppi tahan
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
05.12.2005 22:22:04
|
|
|
Mark0 kirjutas: |
thebull kirjutas: |
Unholy kirjutas: |
Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" .... |
seda teed vbla sina, mina pelan ainult kill/death ratio peale |
Siinkohas tsiteeriks(kuna läbustamiseks on läinud ja see ei tundu kedagi segavat):
(15:37:26) (@remm) oot mida
(15:37:31) (@remm) koss on tähtsam kui cs?
(15:37:37) (@remm) wtf
(15:37:37) (NeverL) hell jee
(15:37:48) (NeverL) SDJUUUARDESSID ON KOHAL!!!!
(15:38:20) (@remm) täna sa ei skoori
(15:39:46) (adiwrk) jep, mina hängan alati CHE CS servudes kui keppi tahan |
meie siiski arutasime CS´i teemal, mitte ei hakanud siin puhast p***a ajama
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
06.12.2005 00:09:54
|
|
|
Need asjad, mille peale eri inimesed mängivad on puhtamast puhtamalt subjektiivne ja ei tohiks kuuluda vaidlustamisele. Vähemalt wari ajal on absoluutselt kõik mitte-koodivad ja mitte-keelatud võtted lubatud vastase alistamiseks sh. läbi d2 topeltuste laskmine. Kui keegi saab seal awp kuuli siis võib ta ainult iseennast või enda halba õnne süüdistada ja mitte tulla enda nördimust siin avaldama. IMHO...
Ahjaa kui ei jõua piisavalt kiiresti uste eest mööda, et snaiprit vältida, siis ehk buyscript abiks, et ei peaks liigselt aega raiskama ostumenüü hooramisele. Võin tasuta enda oma anda
//Buy Scripts
bind KP_END "buy vest; buy secammo; buy vesthelm; say_team .:Pistol/Vest:."
bind KP_DOWNARROW "buy mp5navy; buy primammo; buy vest; buy secammo; say_team .:MP5/Vest:."
bind KP_PGDN "buy famas; buy galil; buy primammo; buy secammo; say_team .:FAMAS/Galil:."
bind KP_LEFTARROW "buy m4a1; buy ak47; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:M4A1/AK47:."
bind KP_5 "buy awp; buy primammo; buy deagle; buy secammo; buy vesthelm; say_team .:AWP/Deagle:."
bind KP_RIGHTARROW "buy scout; buy vest; but primammo; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:Scout:."
bind KP_HOME "buy aug; buy sg552; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:AUG/SG552:."
bind KP_UPARROW "buy p90; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:P90:."
bind KP_PGUP "buy ump45; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:UMP45:."
bind KP_SLASH "buy vest; buy vesthelm; buy defuser"
bind KP_MINUS "buy smokegrenade; buy primammo"
bind KP_PLUS "buy hegrenade; buy primammo"
bind KP_ENTER "buy flashbang; buy flashbang; buy primammo"
bind KP_INS "buy sg550; buy g3sg1; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy deagle; buy secammo; say_team .:SG550/G3SG1:."
bind KP_DEL "buy m249; buy vest; buy primammo; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:M249:."
//Individual Weapons
bind f12 "buy deagle; buy secammo"
bind f11 "buy p228; buy secammo"
bind f10 "buy fiveseven; buy secammo"
bind f9 "buy elite; buy secammo" |
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
06.12.2005 08:54:22
|
|
|
Lõpuks on parandatud 'silently' üks tähtis netcode bugi viimase suurema uuendusega kui de_nuke tuli
Keda bugi huvitav siis http://www.booom.co.uk/website.php?id=Fix%20in%20Counterstrike%20Source%20netcode on jutt sel teemal.
Ühesõnaga kõik kes siin püsiühendusega eesti serverites mängivad võivad olla 100% kindlad, et hea netcode tagavad järgmised commandid:
rate 20000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interpolate 1
cl_interp 0.01
Bugi oli seotud kahe viimase commandiga ja puudutas eriti neid kes interpoleerimise täielikult välja lülitasid (soovitan seda teha VÄGA hea pingi ja VÄGA hea serveri korral) ehk siis cl_interpolate 0 mis tähendas seda, et kõik kliendi poolel serverist saadud inf renderdatakse reaalajas otse nii kiirelt kui see serverist tuleb (kui server on sitt siis tuleb uuendusi liiga harva ja toimub seega näiteks teiste mängijate ebaühtlane liikumine). Muul juhul teatavasti rendertatakse kliendi poolel kõik väikse ajalise nihkega, kuid kogu liikumine kliendi ekraanil sujuvdatakse ära arvestades cl_interp väärtust ehk siis hilinenud aja jooksul välja keskmine liikumisteekond mis tekitab kliendi poolel tunde nagu kõik toimuks täiesti sujuvalt. Seda kõike peab aga arvestama server ning teadma kui suur on kliendi poolne ajanihe võrreldes reaalse ajaga. Senini oli jama selles, et server arvas cl_interpolate 0 väärtuse puhul, et kliendi pilt oli tervelt 100 millisekundit (cl_interp 0.1) reaalsest ajast maas. See tingis selle, et klient kelle ekraanil toimus action reaalajas sai registreeritud laske mis nagu oleks toimunud 100 millisekundit varem kui tegelikult! Millegipärast pole see asi täielikult fixitud, kuid vähemasti selle artikli järgi paistab, et server arvestab cl_interpolate 0 puhul, et kliendi cl_interp on 0.01 mis on siiski ikka hulka parem kui seni. Aga parim on mängida minimaalse interpoleerimisega ja ajanihe ekraanil panna ka siis minimaalne mis lubatud, ehk 0.01
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lurjus
HV vaatleja
liitunud: 08.09.2005
|
06.12.2005 12:43:32
|
|
|
thebull, kui Sul tekkis arvamus, et keegi siin viriseb/wainib, siis oled Sa millestki valesti aru saanud. Jutt oli AWP kasutamise keelamisest/piiramisest ja Sina olid hea näide halvast AWPkasutajast. Ja ma ei räägi skillist. Hoolimata levinud arvamusest, et publicus on tiimitöö ebaoluline ning mõttetu, arvan ma, et natuke tiimi üksmeelset tegutsemist muudab mängu märksa nauditavamaks. Millisest tiimitööst me saame rääkida kui ma istun b-s 4hp-ga ja üritan kaitsta äsja planditud pommi irevil hammastega ct-de eest, kes hordidena peale tungivad, samal ajal kui Sina T-baasis oma telgist välja piilud, lootes veel üht frägi saada. Või ootan igavledes millal raund ükskord lõppeb, sest üks AWPmees, kes hüsteeriliselt kardab oma relva kaotada ja kelle kdratio võib oluliselt kahjustatud saada, istub liikumatult baasis või mõne muu baasile lähedase nurga taga, üritamatagi plantida pommi, mis vedeleb tema kõrval. Asi lõppeb sellega, et parimal juhul jääb avikamehele tema kallis relv alles, sest raundi aeg lõppeb, kuid ülejäänud tiim (kes rohkem või vähem üritas läbi viia mängus ette nähtud missiooni) jookseb järgimine raund mp5-ga ringi, sest millegi tõsisema soetamiseks raha ei jätkunud. Seega on küsimus suhtumises ülejäänud seltskonda ja pole midagi parata kui see seltskond Sinusse samuti suhtub. Seda võiks võtta kui kriitikat teatud mängustiili viljelejate aadressil, mitte kui virisemist.
|
|
tagasi üles |
|
 |
TanelJ
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.07.2004
|
06.12.2005 13:10:03
|
|
|
awp´ga saab väga edukalt ka peale joosta, muidugi kui väheke skilli on seda relva kiiresti kasutada!
e.
desu+avikas on eriti combo!
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lurjus
HV vaatleja
liitunud: 08.09.2005
|
06.12.2005 13:27:21
|
|
|
Ega ma väidagi, et AWP on kroonilise kämpari ainuvõimalik relv. Ja kordan veelkord, et ma pole kunagi nõudnud AWP-de piiramist, maksumuse tõstmist või keelamist.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Vops
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2003
|
06.12.2005 15:02:04
|
|
|
Hv-l mingi töötav clan ka on?
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
06.12.2005 15:50:57
|
|
|
töötavat vist nagu eiolegi
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
zaG
HV kasutaja
liitunud: 22.05.2005
|
06.12.2005 16:28:20
|
|
|
On vaja korralikku juhti kes asja tööle paneks, aga jah clan põmst eksisteerib kuid on inactive.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
06.12.2005 16:34:06
|
|
|
zaG kirjutas: |
On vaja korralikku juhti kes asja tööle paneks, aga jah clan põmst eksisteerib kuid on inactive. |
Kas FuN pole hv.ee clan???
KrikU kirjutas: |
Ühesõnaga kõik kes siin püsiühendusega eesti serverites mängivad võivad olla 100% kindlad, et hea netcode tagavad järgmised commandid:
rate 20000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interpolate 1
cl_interp 0.01
|
Kui ma Public | Eestiomab.com -is sees on siis ma ikka iga 5-10 minda tagant surun kõigile korraga sealt 3 esimest peale 25000 101 101
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
zaG
HV kasutaja
liitunud: 22.05.2005
|
06.12.2005 17:06:54
|
|
|
Unholy kirjutas: |
Kas FuN pole hv.ee clan???
|
FuN on lihtsalt fun, kus on teatud inimesed koos ja kes üksteist mingil määral teavad ning sellel ple seost HV klänniga.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
06.12.2005 18:19:01
|
|
|
Unholy kirjutas: |
zaG kirjutas: |
On vaja korralikku juhti kes asja tööle paneks, aga jah clan põmst eksisteerib kuid on inactive. |
Kas FuN pole hv.ee clan???
KrikU kirjutas: |
Ühesõnaga kõik kes siin püsiühendusega eesti serverites mängivad võivad olla 100% kindlad, et hea netcode tagavad järgmised commandid:
rate 20000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interpolate 1
cl_interp 0.01
|
Kui ma Public | Eestiomab.com -is sees on siis ma ikka iga 5-10 minda tagant surun kõigile korraga sealt 3 esimest peale 25000 101 101  |
okei seljuhul ma enda nägu sellesse servusse ei tõsta ja paraku pead loobuma ka kõigist mängjatest kellel kas sitt masin vai sitt yhendus kuna ned rated emma kumma asja korral tekitavad choket ja lossi ehk sis lagi
kui tahd ratesi vägistada peale siis vägista ainult eile kellel rated on alla 60 mitte ära tegele piinamisega
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
06.12.2005 18:19:26
|
|
|
Unholy kirjutas: |
zaG kirjutas: |
On vaja korralikku juhti kes asja tööle paneks, aga jah clan põmst eksisteerib kuid on inactive. |
Kas FuN pole hv.ee clan???
KrikU kirjutas: |
Ühesõnaga kõik kes siin püsiühendusega eesti serverites mängivad võivad olla 100% kindlad, et hea netcode tagavad järgmised commandid:
rate 20000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interpolate 1
cl_interp 0.01
|
Kui ma Public | Eestiomab.com -is sees on siis ma ikka iga 5-10 minda tagant surun kõigile korraga sealt 3 esimest peale 25000 101 101  |
Halvasti teed, et surud. Mõned mehed saavad peale seda sellise latency et lausa võimatu on mängida. Tean omadest kogemustest. Miinimumiks võiks nagu panna 30 ja 20... kohe kui ma märkasin, et sa peale olid surunud tõmbasin serverist ****** ja mu arvamus vastavate serverite adminnidest langes veelgi. Tehkem omad järeldused.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
06.12.2005 18:19:48
|
|
|
Lurjus kirjutas: |
thebull, kui Sul tekkis arvamus, et keegi siin viriseb/wainib, siis oled Sa millestki valesti aru saanud. Jutt oli AWP kasutamise keelamisest/piiramisest ja Sina olid hea näide halvast AWPkasutajast. Ja ma ei räägi skillist. Hoolimata levinud arvamusest, et publicus on tiimitöö ebaoluline ning mõttetu, arvan ma, et natuke tiimi üksmeelset tegutsemist muudab mängu märksa nauditavamaks. Millisest tiimitööst me saame rääkida kui ma istun b-s 4hp-ga ja üritan kaitsta äsja planditud pommi irevil hammastega ct-de eest, kes hordidena peale tungivad, samal ajal kui Sina T-baasis oma telgist välja piilud, lootes veel üht frägi saada. Või ootan igavledes millal raund ükskord lõppeb, sest üks AWPmees, kes hüsteeriliselt kardab oma relva kaotada ja kelle kdratio võib oluliselt kahjustatud saada, istub liikumatult baasis või mõne muu baasile lähedase nurga taga, üritamatagi plantida pommi, mis vedeleb tema kõrval. Asi lõppeb sellega, et parimal juhul jääb avikamehele tema kallis relv alles, sest raundi aeg lõppeb, kuid ülejäänud tiim (kes rohkem või vähem üritas läbi viia mängus ette nähtud missiooni) jookseb järgimine raund mp5-ga ringi, sest millegi tõsisema soetamiseks raha ei jätkunud. Seega on küsimus suhtumises ülejäänud seltskonda ja pole midagi parata kui see seltskond Sinusse samuti suhtub. Seda võiks võtta kui kriitikat teatud mängustiili viljelejate aadressil, mitte kui virisemist. |
ma võin olla jah egoist, et mõtlen ainult enda peale seal, aga kui võtta kasvõi näiteks de_dust2, ma olen T ja CT´d jooksevad A ustest otse meile peale, siis mida ma teen, loomulikult jään ma baasi neid samuseid uksi katma, ET ct´d ei saaks meile kannikasse vurada, muidugi on kordi kus ma ka niisama mitte viitsimisest baasis kämpan, aga enamasti on see just sellel samal põhjusel et CT´d rushivad ja mina ei näe mõtet sellel, et kui ma tean, et te tulete meile selga, siis lasen teil seda ka teha...
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
rene p
HV veteran
liitunud: 05.11.2002
|
06.12.2005 18:36:02
|
|
|
keegi ei vingugi imo sellepärast, et te "raundi alguses" seda "campi" teete, vähemalt ma loodan seda. vaid ikka sellepärast, et osad tegelased seda raundi otsast lõpuni teha armastavad.
mis puutub FuN-i ja HV-sse, siis väike seos siiski on. kuna HV suht inactive ja FuN on suht active ja meie seal HV channis mircus istume, siis nad tahavad ka mängida ja meie neid oma mängudesse võtame. kuna meil polegi ametlikku clani aga mängida tahaks ja mehi napib, siis me neid "kasutame ära" pidevalt n.ö .)
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lurjus
HV vaatleja
liitunud: 08.09.2005
|
06.12.2005 18:47:16
|
|
|
Just rene p, seda ma silmas pidasingi. Raundi alguses väike ootamine, kuni selgub mis toimub on normaalne ning seda ma kämbiks ei nimetaksi. Ka õnnetute rushijate killimine käib selle juurde. Aga... mängu point on ikkagi selles, et korda tuleb saata mingi tegu (plantida pomm, päästa pantvangid või takistada vastastiimil seda tegemast) ja kui seda ei üritata, siis kaob osa mängu mõttest.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|