Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Counter-Strike: Source märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 265, 266, 267  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
gloom
Kreisi kasutaja
gloom

liitunud: 15.07.2002




sõnum 05.12.2005 21:05:09 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
Täpselt mis isu on m2ngida kui mingi M**n su enne baasist kaugemale jõudmist juba mättasse laseb :/?
Aga pead sa ronima tema ette icon_question.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thebull
HV kasutaja
thebull

liitunud: 12.02.2004




sõnum 05.12.2005 21:09:31 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
Täpselt mis isu on m2ngida kui mingi M**n su enne baasist kaugemale jõudmist juba mättasse laseb :/?

aga kui ei j2tku "musklit" e. mingit snapirit , siis tuleb mõistust kasutada, ja neil kes vinguvad, seda ei paista olevat, sest kui mees yhe koha peal passib, ei ole kuigi raske talle mitmelt erinevalt poolt peale minna... tuleb omada natuke mõistust

pealegi, krt kas ma olen seal mängimas selleks et teie mind killida saaks w ? ma olen seal selleks et teid killida ja seda teen ma vahendeid valimata ja kui selleks juhtub olema awp, siis on loogiline, et de_dust2´s tirin ma ennem paar mees läbi duubeluste maha, ennem kui edasi lähen

tsitaat:
Aga pead sa ronima tema ette
jah, endal peaks ka aru olema, et sinna passima ei jää siis kui tead, et seal keegi Minusugune on
_________________
Salamander
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vops
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2005 21:14:21 vasta tsitaadiga

Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 05.12.2005 21:19:42 vasta tsitaadiga

Vops kirjutas:
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka icon_biggrin.gif


oled sa cssi üldse kunagi lahti teind icon_biggrin.gif Tundub, et mitte icon_rolleyes.gif .

Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" ....
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gloom
Kreisi kasutaja
gloom

liitunud: 15.07.2002




sõnum 05.12.2005 21:23:29 vasta tsitaadiga

Vops kirjutas:
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka icon_biggrin.gif
Ega siis kui snaipreid pole ei tähenda veel, et mäng igav on. Kõik mängivad eri asjade pärast, kes graafika kes ratio pärast jne. Minu poolest pole vahet kas keegi istub nurgas või jookseb ringi - oma asi mis teeb ega sina ei pea selle pärast samasugune olema beer_yum.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thebull
HV kasutaja
thebull

liitunud: 12.02.2004




sõnum 05.12.2005 21:50:20 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
Vops kirjutas:
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka icon_biggrin.gif


oled sa cssi üldse kunagi lahti teind icon_biggrin.gif Tundub, et mitte icon_rolleyes.gif .

Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" ....

seda teed vbla sina, mina pelan ainult kill/death ratio peale

_________________
Salamander
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vops
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2005 22:03:07 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
Vops kirjutas:
Imo snaiprid teevadki mängu põnevaks, see oleks ka igav kui kõik mööda mappi lihtsalt ringi jookseks ja üksteist otsiks.. snaiprit lahe ülekavaldada ka icon_biggrin.gif


oled sa cssi üldse kunagi lahti teind icon_biggrin.gif Tundub, et mitte icon_rolleyes.gif .

Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" ....


3a csi mänginud icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru
Dirty Harry

liitunud: 05.09.2002




sõnum 05.12.2005 22:04:28 vasta tsitaadiga

thebull kirjutas:
Unholy kirjutas:

Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" ....

seda teed vbla sina, mina pelan ainult kill/death ratio peale


Siinkohas tsiteeriks(kuna läbustamiseks on läinud ja see ei tundu kedagi segavat):

(15:37:26) (@remm) oot mida
(15:37:31) (@remm) koss on tähtsam kui cs?
(15:37:37) (@remm) wtf
(15:37:37) (NeverL) hell jee
(15:37:48) (NeverL) SDJUUUARDESSID ON KOHAL!!!!
(15:38:20) (@remm) täna sa ei skoori
(15:39:46) (adiwrk) jep, mina hängan alati CHE CS servudes kui keppi tahan
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thebull
HV kasutaja
thebull

liitunud: 12.02.2004




sõnum 05.12.2005 22:22:04 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
thebull kirjutas:
Unholy kirjutas:

Ja Salamander, nagu pubis mängitakse lõbu pärast mitte, et "Ilgelt vähe deathe saada ja siis ull kõva mees olla" ....

seda teed vbla sina, mina pelan ainult kill/death ratio peale


Siinkohas tsiteeriks(kuna läbustamiseks on läinud ja see ei tundu kedagi segavat):

(15:37:26) (@remm) oot mida
(15:37:31) (@remm) koss on tähtsam kui cs?
(15:37:37) (@remm) wtf
(15:37:37) (NeverL) hell jee
(15:37:48) (NeverL) SDJUUUARDESSID ON KOHAL!!!!
(15:38:20) (@remm) täna sa ei skoori
(15:39:46) (adiwrk) jep, mina hängan alati CHE CS servudes kui keppi tahan

meie siiski arutasime CS´i teemal, mitte ei hakanud siin puhast p***a ajama icon_wink.gif

_________________
Salamander
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2005 00:09:54 vasta tsitaadiga

Need asjad, mille peale eri inimesed mängivad on puhtamast puhtamalt subjektiivne ja ei tohiks kuuluda vaidlustamisele. Vähemalt wari ajal on absoluutselt kõik mitte-koodivad ja mitte-keelatud võtted lubatud vastase alistamiseks sh. läbi d2 topeltuste laskmine. Kui keegi saab seal awp kuuli siis võib ta ainult iseennast või enda halba õnne süüdistada ja mitte tulla enda nördimust siin avaldama. IMHO...

Ahjaa kui ei jõua piisavalt kiiresti uste eest mööda, et snaiprit vältida, siis ehk buyscript abiks, et ei peaks liigselt aega raiskama ostumenüü hooramisele. Võin tasuta enda oma anda icon_razz1.gif

//Buy Scripts

bind KP_END "buy vest; buy secammo; buy vesthelm; say_team .:Pistol/Vest:."
bind KP_DOWNARROW "buy mp5navy; buy primammo; buy vest; buy secammo; say_team .:MP5/Vest:."
bind KP_PGDN "buy famas; buy galil; buy primammo; buy secammo; say_team .:FAMAS/Galil:."
bind KP_LEFTARROW "buy m4a1; buy ak47; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:M4A1/AK47:."
bind KP_5 "buy awp; buy primammo; buy deagle; buy secammo; buy vesthelm; say_team .:AWP/Deagle:."
bind KP_RIGHTARROW "buy scout; buy vest; but primammo; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:Scout:."
bind KP_HOME "buy aug; buy sg552; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:AUG/SG552:."
bind KP_UPARROW "buy p90; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:P90:."
bind KP_PGUP "buy ump45; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:UMP45:."
bind KP_SLASH "buy vest; buy vesthelm; buy defuser"
bind KP_MINUS "buy smokegrenade; buy primammo"
bind KP_PLUS "buy hegrenade; buy primammo"
bind KP_ENTER "buy flashbang; buy flashbang; buy primammo"
bind KP_INS "buy sg550; buy g3sg1; buy primammo; buy vest; buy vesthelm; buy deagle; buy secammo; say_team .:SG550/G3SG1:."
bind KP_DEL "buy m249; buy vest; buy primammo; buy vesthelm; buy secammo; say_team .:M249:."


//Individual Weapons

bind f12 "buy deagle; buy secammo"
bind f11 "buy p228; buy secammo"
bind f10 "buy fiveseven; buy secammo"
bind f9 "buy elite; buy secammo"
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2005 08:54:22 vasta tsitaadiga

Lõpuks on parandatud 'silently' üks tähtis netcode bugi viimase suurema uuendusega kui de_nuke tuli thumbs_up.gif
Keda bugi huvitav siis http://www.booom.co.uk/website.php?id=Fix%20in%20Counterstrike%20Source%20netcode on jutt sel teemal.

Ühesõnaga kõik kes siin püsiühendusega eesti serverites mängivad võivad olla 100% kindlad, et hea netcode tagavad järgmised commandid:

rate 20000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interpolate 1
cl_interp 0.01

Bugi oli seotud kahe viimase commandiga ja puudutas eriti neid kes interpoleerimise täielikult välja lülitasid (soovitan seda teha VÄGA hea pingi ja VÄGA hea serveri korral) ehk siis cl_interpolate 0 mis tähendas seda, et kõik kliendi poolel serverist saadud inf renderdatakse reaalajas otse nii kiirelt kui see serverist tuleb (kui server on sitt siis tuleb uuendusi liiga harva ja toimub seega näiteks teiste mängijate ebaühtlane liikumine). Muul juhul teatavasti rendertatakse kliendi poolel kõik väikse ajalise nihkega, kuid kogu liikumine kliendi ekraanil sujuvdatakse ära arvestades cl_interp väärtust ehk siis hilinenud aja jooksul välja keskmine liikumisteekond mis tekitab kliendi poolel tunde nagu kõik toimuks täiesti sujuvalt. Seda kõike peab aga arvestama server ning teadma kui suur on kliendi poolne ajanihe võrreldes reaalse ajaga. Senini oli jama selles, et server arvas cl_interpolate 0 väärtuse puhul, et kliendi pilt oli tervelt 100 millisekundit (cl_interp 0.1) reaalsest ajast maas. See tingis selle, et klient kelle ekraanil toimus action reaalajas sai registreeritud laske mis nagu oleks toimunud 100 millisekundit varem kui tegelikult! Millegipärast pole see asi täielikult fixitud, kuid vähemasti selle artikli järgi paistab, et server arvestab cl_interpolate 0 puhul, et kliendi cl_interp on 0.01 mis on siiski ikka hulka parem kui seni. Aga parim on mängida minimaalse interpoleerimisega ja ajanihe ekraanil panna ka siis minimaalne mis lubatud, ehk 0.01 thumbs_up.gif
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Lurjus
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2005




sõnum 06.12.2005 12:43:32 vasta tsitaadiga

thebull, kui Sul tekkis arvamus, et keegi siin viriseb/wainib, siis oled Sa millestki valesti aru saanud. Jutt oli AWP kasutamise keelamisest/piiramisest ja Sina olid hea näide halvast AWPkasutajast. Ja ma ei räägi skillist. Hoolimata levinud arvamusest, et publicus on tiimitöö ebaoluline ning mõttetu, arvan ma, et natuke tiimi üksmeelset tegutsemist muudab mängu märksa nauditavamaks. Millisest tiimitööst me saame rääkida kui ma istun b-s 4hp-ga ja üritan kaitsta äsja planditud pommi irevil hammastega ct-de eest, kes hordidena peale tungivad, samal ajal kui Sina T-baasis oma telgist välja piilud, lootes veel üht frägi saada. Või ootan igavledes millal raund ükskord lõppeb, sest üks AWPmees, kes hüsteeriliselt kardab oma relva kaotada ja kelle kdratio võib oluliselt kahjustatud saada, istub liikumatult baasis või mõne muu baasile lähedase nurga taga, üritamatagi plantida pommi, mis vedeleb tema kõrval. Asi lõppeb sellega, et parimal juhul jääb avikamehele tema kallis relv alles, sest raundi aeg lõppeb, kuid ülejäänud tiim (kes rohkem või vähem üritas läbi viia mängus ette nähtud missiooni) jookseb järgimine raund mp5-ga ringi, sest millegi tõsisema soetamiseks raha ei jätkunud. Seega on küsimus suhtumises ülejäänud seltskonda ja pole midagi parata kui see seltskond Sinusse samuti suhtub. Seda võiks võtta kui kriitikat teatud mängustiili viljelejate aadressil, mitte kui virisemist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TanelJ
Kreisi kasutaja
TanelJ

liitunud: 06.07.2004




sõnum 06.12.2005 13:10:03 vasta tsitaadiga

awp´ga saab väga edukalt ka peale joosta, muidugi kui väheke skilli on seda relva kiiresti kasutada! icon_biggrin.gif

e.

desu+avikas on eriti combo! icon_lol.gif
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lurjus
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2005




sõnum 06.12.2005 13:27:21 vasta tsitaadiga

Ega ma väidagi, et AWP on kroonilise kämpari ainuvõimalik relv. Ja kordan veelkord, et ma pole kunagi nõudnud AWP-de piiramist, maksumuse tõstmist või keelamist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vops
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2005 15:02:04 vasta tsitaadiga

Hv-l mingi töötav clan ka on?
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 06.12.2005 15:50:57 vasta tsitaadiga

töötavat vist nagu eiolegi
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zaG
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2005 16:28:20 vasta tsitaadiga

On vaja korralikku juhti kes asja tööle paneks, aga jah clan põmst eksisteerib kuid on inactive.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 06.12.2005 16:34:06 vasta tsitaadiga

zaG kirjutas:
On vaja korralikku juhti kes asja tööle paneks, aga jah clan põmst eksisteerib kuid on inactive.


Kas FuN pole hv.ee clan??? icon_rolleyes.gif

KrikU kirjutas:

Ühesõnaga kõik kes siin püsiühendusega eesti serverites mängivad võivad olla 100% kindlad, et hea netcode tagavad järgmised commandid:

rate 20000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interpolate 1
cl_interp 0.01


Kui ma Public | Eestiomab.com -is sees on siis ma ikka iga 5-10 minda tagant surun kõigile korraga sealt 3 esimest peale icon_smile.gif 25000 101 101 icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zaG
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2005 17:06:54 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:

Kas FuN pole hv.ee clan??? icon_rolleyes.gif

FuN on lihtsalt fun, kus on teatud inimesed koos ja kes üksteist mingil määral teavad ning sellel ple seost HV klänniga.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 06.12.2005 17:52:00 vasta tsitaadiga

http://clan.hv.ee icon_rolleyes.gif
_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 06.12.2005 18:19:01 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
zaG kirjutas:
On vaja korralikku juhti kes asja tööle paneks, aga jah clan põmst eksisteerib kuid on inactive.


Kas FuN pole hv.ee clan??? icon_rolleyes.gif

KrikU kirjutas:

Ühesõnaga kõik kes siin püsiühendusega eesti serverites mängivad võivad olla 100% kindlad, et hea netcode tagavad järgmised commandid:

rate 20000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interpolate 1
cl_interp 0.01


Kui ma Public | Eestiomab.com -is sees on siis ma ikka iga 5-10 minda tagant surun kõigile korraga sealt 3 esimest peale icon_smile.gif 25000 101 101 icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif

okei seljuhul ma enda nägu sellesse servusse ei tõsta ja paraku pead loobuma ka kõigist mängjatest kellel kas sitt masin vai sitt yhendus kuna ned rated emma kumma asja korral tekitavad choket ja lossi ehk sis lagi

kui tahd ratesi vägistada peale siis vägista ainult eile kellel rated on alla 60 mitte ära tegele piinamisega
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 06.12.2005 18:19:26 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
zaG kirjutas:
On vaja korralikku juhti kes asja tööle paneks, aga jah clan põmst eksisteerib kuid on inactive.


Kas FuN pole hv.ee clan??? icon_rolleyes.gif

KrikU kirjutas:

Ühesõnaga kõik kes siin püsiühendusega eesti serverites mängivad võivad olla 100% kindlad, et hea netcode tagavad järgmised commandid:

rate 20000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interpolate 1
cl_interp 0.01


Kui ma Public | Eestiomab.com -is sees on siis ma ikka iga 5-10 minda tagant surun kõigile korraga sealt 3 esimest peale icon_smile.gif 25000 101 101 icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif


Halvasti teed, et surud. Mõned mehed saavad peale seda sellise latency et lausa võimatu on mängida. Tean omadest kogemustest. Miinimumiks võiks nagu panna 30 ja 20... kohe kui ma märkasin, et sa peale olid surunud tõmbasin serverist ****** ja mu arvamus vastavate serverite adminnidest langes veelgi. Tehkem omad järeldused.

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thebull
HV kasutaja
thebull

liitunud: 12.02.2004




sõnum 06.12.2005 18:19:48 vasta tsitaadiga

Lurjus kirjutas:
thebull, kui Sul tekkis arvamus, et keegi siin viriseb/wainib, siis oled Sa millestki valesti aru saanud. Jutt oli AWP kasutamise keelamisest/piiramisest ja Sina olid hea näide halvast AWPkasutajast. Ja ma ei räägi skillist. Hoolimata levinud arvamusest, et publicus on tiimitöö ebaoluline ning mõttetu, arvan ma, et natuke tiimi üksmeelset tegutsemist muudab mängu märksa nauditavamaks. Millisest tiimitööst me saame rääkida kui ma istun b-s 4hp-ga ja üritan kaitsta äsja planditud pommi irevil hammastega ct-de eest, kes hordidena peale tungivad, samal ajal kui Sina T-baasis oma telgist välja piilud, lootes veel üht frägi saada. Või ootan igavledes millal raund ükskord lõppeb, sest üks AWPmees, kes hüsteeriliselt kardab oma relva kaotada ja kelle kdratio võib oluliselt kahjustatud saada, istub liikumatult baasis või mõne muu baasile lähedase nurga taga, üritamatagi plantida pommi, mis vedeleb tema kõrval. Asi lõppeb sellega, et parimal juhul jääb avikamehele tema kallis relv alles, sest raundi aeg lõppeb, kuid ülejäänud tiim (kes rohkem või vähem üritas läbi viia mängus ette nähtud missiooni) jookseb järgimine raund mp5-ga ringi, sest millegi tõsisema soetamiseks raha ei jätkunud. Seega on küsimus suhtumises ülejäänud seltskonda ja pole midagi parata kui see seltskond Sinusse samuti suhtub. Seda võiks võtta kui kriitikat teatud mängustiili viljelejate aadressil, mitte kui virisemist.

ma võin olla jah egoist, et mõtlen ainult enda peale seal, aga kui võtta kasvõi näiteks de_dust2, ma olen T ja CT´d jooksevad A ustest otse meile peale, siis mida ma teen, loomulikult jään ma baasi neid samuseid uksi katma, ET ct´d ei saaks meile kannikasse vurada, muidugi on kordi kus ma ka niisama mitte viitsimisest baasis kämpan, aga enamasti on see just sellel samal põhjusel et CT´d rushivad ja mina ei näe mõtet sellel, et kui ma tean, et te tulete meile selga, siis lasen teil seda ka teha...

_________________
Salamander
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rene p
HV veteran

liitunud: 05.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2005 18:36:02 vasta tsitaadiga

keegi ei vingugi imo sellepärast, et te "raundi alguses" seda "campi" teete, vähemalt ma loodan seda. vaid ikka sellepärast, et osad tegelased seda raundi otsast lõpuni teha armastavad.
mis puutub FuN-i ja HV-sse, siis väike seos siiski on. kuna HV suht inactive ja FuN on suht active ja meie seal HV channis mircus istume, siis nad tahavad ka mängida ja meie neid oma mängudesse võtame. kuna meil polegi ametlikku clani aga mängida tahaks ja mehi napib, siis me neid "kasutame ära" pidevalt n.ö .)
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lurjus
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2005




sõnum 06.12.2005 18:47:16 vasta tsitaadiga

Just rene p, seda ma silmas pidasingi. Raundi alguses väike ootamine, kuni selgub mis toimub on normaalne ning seda ma kämbiks ei nimetaksi. Ka õnnetute rushijate killimine käib selle juurde. Aga... mängu point on ikkagi selles, et korda tuleb saata mingi tegu (plantida pomm, päästa pantvangid või takistada vastastiimil seda tegemast) ja kui seda ei üritata, siis kaob osa mängu mõttest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Counter-Strike: Source mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 265, 266, 267  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.