Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
06.12.2005 18:54:34
|
|
|
ka mängu algusest lõpuni istumine pole kah imo nii daunitav kui teine osa tiimist teeb seda mida vaja
aga thebulli kombel campida isegi siis kui keegi teine pommi ei pane ja oodata lihtsalt et round läbi saaks on väga daunitav
ka point pole selles et a uksi vaadata aga istuda taga nurgas jälgida b tunnelit ja T baasi siis see on kyl ikka erilise lameri teguviis
sama kasutaja thebull käitumise näide on samas mapis (d2) istuda a longi augus ja isegi defusemiseks sealt mitte välja tulla ja seda kõike ainult ratio nimel ?
tahad oma nime natukenegi puhastada siis näita mida sa suudad cw ajal (kui lag on sis teatatakse sellest kohe ette mitte ei viriseta sis kui pähe saama hakkate) ja kui muu ei meeldi siis seda saab kah kohe arutada , niet thebull leia päev aeg ja tiim omale (eeldan et tegu endiselt eestiomab claniga)ning kui mul tööpäev pole siis servu saab ja saad oma skilli tõestada natuke
ja näidata et camp pole ainuke tegevus mida sa oskad
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
06.12.2005 19:16:45
|
|
|
piq kirjutas: |
ka mängu algusest lõpuni istumine pole kah imo nii daunitav kui teine osa tiimist teeb seda mida vaja
aga thebulli kombel campida isegi siis kui keegi teine pommi ei pane ja oodata lihtsalt et round läbi saaks on väga daunitav
ka point pole selles et a uksi vaadata aga istuda taga nurgas jälgida b tunnelit ja T baasi siis see on kyl ikka erilise lameri teguviis
sama kasutaja thebull käitumise näide on samas mapis (d2) istuda a longi augus ja isegi defusemiseks sealt mitte välja tulla ja seda kõike ainult ratio nimel ?
tahad oma nime natukenegi puhastada siis näita mida sa suudad cw ajal (kui lag on sis teatatakse sellest kohe ette mitte ei viriseta sis kui pähe saama hakkate) ja kui muu ei meeldi siis seda saab kah kohe arutada , niet thebull leia päev aeg ja tiim omale (eeldan et tegu endiselt eestiomab claniga)ning kui mul tööpäev pole siis servu saab ja saad oma skilli tõestada natuke
ja näidata et camp pole ainuke tegevus mida sa oskad |
jajah, cämpida mulle tõesti meeldib AGA selle laggi kohta ma juba seletasin ära asja miks ma seda kõva häälega ei karjunud(on lihtsalt kogemusi endale, kui teistele öelda, et mul on lagg, siis vastatakse lihtsalt: "It´s your fault, if you don´t like it get lost")
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
06.12.2005 20:00:28
|
|
|
paraku ple mina sukest asja elusees kellelegi nii öölnud ega ka ükski teine tyyp kellega koos ma ware teinud olen
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
06.12.2005 20:27:03
|
|
|
piq kirjutas: |
paraku ple mina sukest asja elusees kellelegi nii öölnud ega ka ükski teine tyyp kellega koos ma ware teinud olen |
ei, ma ei öelnudki, et asi teis, lihtsalt olen ise war´idel kuulnud seda ja seda üsna tihti
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
zaG
HV kasutaja
liitunud: 22.05.2005
|
06.12.2005 22:40:35
|
|
|
Jätaks selle offtopicu ja räägiks mängust mitte mängijatest
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
07.12.2005 08:41:54
|
|
|
Oijah ...
Üldse on nii, et seda choket ei tasu tähele panna, sest EI OLE MINGIT TÕESTATUD SELETUST, et sel juhul on mingi lag või muu selline. Choke pidi tähendama pakettide kuhjumist/puudujääki(?) kas serveri või kliendi poolel. Kahjuks on see nii halvasti dokumenteeritud, et mingit kindlat hinnangut ei saagi anda. Choke numbrit võib vabalt ignoreerida kui üldjuhul ta 0 on ja mõnikord viskab seda suuremaks...
rate 20000 või 25000 - mitte MINGIT VAHET EI OLE!!! Saage aru mida see command üldse teeb - see on kunstlik limiit kui palju klient võib trafficut vastu võtta serverilt bps (kui ma ei eksi). Üldjuhul suures serveris on incoming traffic heal juhul 10-15KB/s ja muul juhul üldiselt alla 10KB/s, niiet see rate on nagunii palju kõrgem kui tegelik traffic. rate ei tohi olla väike, pole mingit põhendust sissetulevat liiklust piirata püsiühendusega... see on modemi ajastu värk kui pidi seda piirama.
update ja cmdrate võib forsseerida küll, sest see ei muuda midagi vaid teeb just asja paremaks - cmdrate näitab lihtsalt maksimaalset arvu mängumaailma uuendust sekundis mida klient serverile saadab - seega ei ole see kunagi rohkem kui kliendi enda fps - proovige ja näete. Samas pole mõtet ka serverile saata rohkem uuendusi kui server ise jõuab läbi töödelda - ticrate 66 serveris ongi selleks 66 uuendust sekundis. Kui te saadate rohkem uuendusi sekundis serverile siis osad lihtsalt dropitakse ja võibolla selle tõttu näitabki netgraph choket... aga midagi halba sellest pole.
updaterate puhul tasub ALATI see number suuremaks panna sest siis suureneb täpsus ja sujuvus teie endi ekraanil. Mida rohkem uuendusi server teile saadab seda sujuvam mäng on. Seega väänake rahulikult 100 peale ja kõik on korras. Normaalne ticrate 66 server saadab teile ilusti 66 uuendust sekundis pidevalt mis garanteerib sujuva gameplay.
Minge koffer.ee serverisse kui seal on 32 playert ja näete, et server lagib - vahest langeb uuenduste arv sekundis alla 20 ja kõik teised playerid liiguvad nõkat-nõkat teie ekraanil. Kuna default ticrate on 33 siis on ka 33 suht viimane aksepteeritav piir kus mäng veel sujuv on, alla 20 uuenduse sekundis on juba täitsa lag majas. updaterate sõltub SERVERIST, klient määrab ainult enda poolse piirangu.
Mõlema väärtuse tõstmine muudab ainult kasutatavat interneti bandwithi, seega on oluline nende muutmine ehk modemiga mängides Püsikad kannatavad VABALT maksimaalsed väärtused (100 mõlemad) välja ka ticrate 100 serveris ja siis kui teil koguaeg fps 100 on.
Interpoleerimine on tein teema, mina ei viitsi 100ms hilinenud pilt vaadata, 10ms on piisav, et kindel olla, et kuulid lähevad sinna kuhu vaja ja minimiseerida võimalikku tekkivat viga ja olukordi kus ma saan surma nii, et ma enam ei näe kes mind lasi...
Ja katsuge mulle nüüd vastu vaielda (argumenteeritud juttu choke kohta ootaks küll), mul on üli siiber nendest müütilistest CS 1.6 aja häx netconfidest ja muust jamast mida keegi ei suutnud lahti seletada. Õnneks on Source netcode paremini ära seletatud.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
gloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
07.12.2005 09:47:06
|
|
|
Aga server kus on choke, laggab rohkem ikkagist kui ilma choketa ja näen ka et sellel pole vahet kuna kuulid jõuavad ikkagist samal ajal kohale
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
hiiemae
HV kasutaja

liitunud: 12.11.2004
|
07.12.2005 18:52:19
|
|
|
Teeks juttu osadet
mis on siiani kellelegi lemmikuteks ?
mul:
1. assualt - eriti
2. italy
3. office
_________________ %HOMEDRIVE%%HOMEPATH% |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001

|
07.12.2005 19:17:21
|
|
|
oleneb tujust. kui mäsastada pumbaga, siis office iga kell (suva kelle poolel).
kui korralikku teamworki teha või asja tõsisemalt võtta, siis cobble väga meeldib (eriti CT).
kämpamistuju väga tihti ei tekib, kui just tuleb selline map, mis seda võimaldab (compound, aztec, italy, assault, kõik vastavate kaitsja pooltega), siis miks mitte. assault ja terro/pump on päris hea lahendus, kui natuke veab ja osata mängida.
mis ei meeldi: inferno ja prodigy. nuket pole veel korralikult selgeks saanud (ei tule veel hästi välja), seega ei saa ausat hinnangut anda.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
zaG
HV kasutaja
liitunud: 22.05.2005
|
07.12.2005 19:33:09
|
|
|
Mulle näiteks nuke istub täiesti, map on praktiliselt sama mis 1.6-es välja arvatud visuaalne pool ja imo väga hea strateegiliselt ja publicus on ka üsna fun, kahju, et see map ei ole sama populaarsust saavutanud kui 1.6-es. Prodigy mapiga on sama asi hea map kuid kahjuks ple kuigi populaarne. Miskipärast on mul mulje, et mängivad sources ainult de_dust2, sest kui näiteks koffris mõni muu map peale de_dust 2 panna kaob rahvast kohe poole vähemaks aga samas, eks igaüks ise teab mis ta mängida tahab.
Soovitus: Rahvas mängige ka muid mappe peale dustide ja avastate peagi, et source võib pakkuda palju rohkem kui arvata oskasite
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
tolm
HV kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
08.12.2005 00:07:29
|
|
|
dustil see hea et seal kõige parem fps imho ala assult jms unoptimized kräpid ajavad oma tõkkamisega vähe närvi
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
08.12.2005 00:35:30
|
|
|
tsitaat: |
dustil see hea et seal kõige parem fps imho icon_biggrin.gif ala assult jms unoptimized kräpid ajavad oma tõkkamisega vähe närvi icon_razz.gif
|
targad mehed väljas kohe... võibolla asi selles et map näeb lihtsalt ilusam välja? kasutatud rohkem tekstuure objekte jms? võibolla oleks aeg masinaparki uuendada?
elu POLE FPS. tõmba graafikat alla ja mängi, mitte ära ulu.
intopikusse ka natuke, ise plaanin selle cs:s retaili endale varsti ehk soetada, sourss on üpris kobe pela, tahaks neid uusi mappe juba näppida :p
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
mr.Luiks
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2003
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
08.12.2005 01:24:36
|
|
|
Luix, selle vending machini coveri tegid ise? või oli selline?
võiks olla ikka "olen sigalahe siga, HULL ÕUN" :p
aga muidu väga pro asi
toppige veel offitse arvutitele k-salongi logod ka külge ja kohe rõõmsama meelega ja kergemini liigub päästik kui nood sihikul :p
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
mr.Luiks
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2003
|
08.12.2005 01:29:27
|
|
|
eks ikka ise eestis selliseid masinaid eriti pole silmanud, veelvähem hullu õuna oma.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
08.12.2005 01:42:59
|
|
|
Haha, Luix väga hea
Kunagi sai 1.6-s tehtud 'LAUA VIIN' pudeli peale cs_italy mapis
Mappidest niipalju, et parim fps ei ole mitte dustides vaid hoopis just cbble mapis millegipärast
Muidu meeldib mulle kah prodigy ning italy (eriti spets on seda mängida 82.182.202.187:27015 rootsi 40 playeri serveris).
de_port mulle ka meeldib aga seda mängitakse suht harva
compoundil pole ka viga aga port meeldib rohkem mulle.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vops
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2003
|
08.12.2005 02:11:40
|
|
|
Nene skinnide vahetusega saab kõikides servudes mängida ka? Mäletan 1.6s ei lastud kõikidesse sisse pärast seda kui relva mudelid olid ära vahetatud.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
08.12.2005 02:19:31
|
|
|
Jah, materjale võib muuta ning isegi kui sv_consistency on lubatud, lastakse sisse. Ise kasutan ka custom skinne. Teine lugu võib ainult tekkida relvamudelitega, w_ mingimudelit üldiselt vist väga läbi lasta ei taheta...
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
08.12.2005 12:02:45
|
|
|
Niiet endiselt on võimalik skinnide asemel muuta mehed punasteks ja sinisteks?
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
08.12.2005 12:25:54
|
|
|
Tunduib jah Ma nagu enne arvasin, et punaseks ja siniseks ka enam ei saa... aga vähemalt ei tööta läbi seina paistvad mudelid sv_consistency 1 puhul. VTF faile küll lubatakse, aga niipalju kui mina asjast aru saanud olen ja katsetanud, VMT failidega skinne ei lubata. Punaste ja siniste skinnide kasutajatel on natuke lihtsam mängida küll, aga vähemasti ei tea nad seda, kust asjandus ilmub.
Ning tundub praegu ka, et materjalide läbipaistvaks muutmine toimib... iseenesest mõistetav, et nad ei saa vist ses suhtes midagi teha, kui ainult hardcodeda, et ainult näiteks glass materjalid läbi peaksid paistma. Või siis, et läbipaistvus säetaks, nagu 1.6 ajal, keerates brushi func_walliks. Niisiis parim, mis me teha saame, on loota, et need, kes läbi seina paistvaid mudeleid kasutasid, ei saa teada KUIDAS täpselt läbipaistvaid materjale teha ja siis asendada... vastasel juhul on jälle terve pundar koodijaid juures
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
miga
HV Guru

liitunud: 07.09.2003
|
08.12.2005 13:20:51
|
|
|
hiiemae kirjutas: |
Teeks juttu osadet
mis on siiani kellelegi lemmikuteks ?
 |
1. dust 2
2. office
3. piranesi
4. dust
5. chateau
viimati muutis miga 08.12.2005 14:31:02, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001

|
08.12.2005 13:54:39
|
|
|
mulle d1 üldse ei meeldi, sest seal ei ole väga palju erinevaid ründe või kaitse optsioone (eriti t puhul). tihtipeale kämbivad mõlemad oma poolel ja ei julge välja piiluma tulla. kui korra veidi keegi korraks välja ronib ja juhuslikult tina saab, no siis hakkab kohe lausa eriline kämpimine. mõttetu surnud seis. Rahvas "kardab oma kullakallist eelmises raundis tasuta saadud relvast ilma jääda".
umbes sama on assault, kui CT-d kehvad on ja ei oska jõude kokku panna.
teine asi mis ei meeldi, on see, kui mängijaid mõlemas tiimis üle 10-ne, siis läheb asi mõttetuks deathmatchiks.
mina enamasti mängin ühes rootsi servus (nimi miskit: Gakburken: eat cookies and play CSS lol hea nimi), kus on tihti head (kuid mitte väga eliit) mängijad ja asi läbuks ei lähe.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
08.12.2005 14:03:51
|
|
|
Lisan veel, et de_chateau meeldib kah mida järjest vähem mängitakse... mõned kuud tagasi oli see map palju populaarsem.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lurjus
HV vaatleja
liitunud: 08.09.2005
|
08.12.2005 14:46:37
|
|
|
Mäppidest rääkides:
Ühepoolsetest (mäpid kus ühel või teisel poolel on selge eelis) meeldib enim dust ja aztec. Kummal pool neid mängida, ei oma erilist tähtsust, kuigi mõlema puhul eelistaksin mängu terrode poolel. Assaulti võiks pigem funmäpiks liigitada ja erilist vaimustust see minus ei tekita.
Väga headest mäppidest nimetaksin prodigy-t (mis on kah mõnevõrra ühepoolne) ja nuke-t. Nimetaksin ka dust2-e, kuid paraku on selle esinemine kohalikes servudes niivõrd krooniline, et hakkab tüütuks ja igavaks muutuma. Hea oli ka inferno, kuni ta kirjuks muudeti. Kindlasti on hästi tasakaalus mäpp train, kuid miinuseks on uusversiooni kämparipesade/soppide rohkus.
Italy ja office on mängitavad keskpärased mäpid.
Kohalikud populaarsed servud võiks üritada kasutada vana head 20 minsa per mäpp süteemi. Praegu on nii, et kui koffris mingi teine mäpp peale d2-e (või office) pannakse, siis eksib suur osa mängjatest kaardil lihtsalt ära. Kuigi jah, needsamad servud kardavad kaotada populaarsust, sest need äraeksijad, kes just dust 2-es täiega omasid, lahkuvad servust ja leiavad teise kus mängitakse neile tuttaval pinnal. Samas usun, et tegu on tüüpilise kõik-uus-on-pähh olukorraga, mida saaks väikese harjutamisega muuta.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|