Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Counter-Strike: Source märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 265, 266, 267  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
thebull
HV kasutaja
thebull

liitunud: 12.02.2004




sõnum 01.12.2005 07:54:01 vasta tsitaadiga

kuulge, noored, see läheb juba läbuks kätte teil icon_lol.gif
_________________
Salamander
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 01.12.2005 09:59:55 vasta tsitaadiga

kindlasti on selleks võimalik skript teha. Botide helisid kasutades, need ju hüüavad "there's two guys left" jne või isegi oma wavid panna. vajadusel võib kuidagi saada ekraani peale ka kirjana.
if enamyteam teammates not-dead count =1
then play sound one_left.wav and write "there's only one left"

asi käiks automaatselt, ilma et nuppugi peab vajutama

muidugi seda tuleks teha sortsule arusaadavas keeles, praegu on väga labane värk
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2005 16:40:31 vasta tsitaadiga

kuhu lõpust End if jäi ah icon_biggrin.gif
kahtlane kas sortsu mootor kasutajal nii laialdasi konfimisi lubab teha, vo läheb see juba hardkodeerimise alla, või kurat teab.
aga jah, kõik mängud võiksid mingil määral nt C++ i toetada :p
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tolm
HV kasutaja
tolm

liitunud: 01.01.2005




sõnum 01.12.2005 17:13:45 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
aga jah, kõik mängud võiksid mingil määral nt C++ i toetada :p

jah siis poleks hackide jaoks enam injectimist vaja ja need oleksid veel halvemini leitavad icon_lol.gif


a tra valve pede ei lasknud nuket välja icon_evil.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2005 17:42:48 vasta tsitaadiga

winterblows kirjutas:
a tra valve pede ei lasknud nuket välja icon_evil.gif

ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses! icon_evil.gif

Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle...

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 01.12.2005 18:51:20 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
winterblows kirjutas:
a tra valve pede ei lasknud nuket välja icon_evil.gif

ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses! icon_evil.gif

Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle...


Mitte nagu Assault kus saab kuhugi üless ronida vms kus kõik vigane icon_biggrin.gif icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zaG
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2005 19:38:09 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:

ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses! icon_evil.gif

Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle...

Kui nad midagi lubavad siis võiks ka seda teha. Kui Valve ütles, et nad lasevad mapi 30 nov. välja siis peaksid nad ka seda tegema. Kuna Valve eriti sõna ei pea siis tulevatel juhtudel peaksid nad ütlema, et kui valmis saab siis laseme välja, mitte annavad mingi kindla aja ja siis jälle ei lase midagi välja.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tolm
HV kasutaja
tolm

liitunud: 01.01.2005




sõnum 01.12.2005 19:48:46 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
bladerunner kirjutas:
winterblows kirjutas:
a tra valve pede ei lasknud nuket välja icon_evil.gif

ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses! icon_evil.gif

Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle...


Mitte nagu Assault kus saab kuhugi üless ronida vms kus kõik vigane icon_biggrin.gif icon_rolleyes.gif

ja loodaks et nuke nii optimiseerimata ei tule nagu seda assult on icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mks
HV veteran

liitunud: 27.09.2004




sõnum 02.12.2005 00:38:59 vasta tsitaadiga

zaG kirjutas:
bladerunner kirjutas:

ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses! icon_evil.gif

Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle...

Kui nad midagi lubavad siis võiks ka seda teha. Kui Valve ütles, et nad lasevad mapi 30 nov. välja siis peaksid nad ka seda tegema. Kuna Valve eriti sõna ei pea siis tulevatel juhtudel peaksid nad ütlema, et kui valmis saab siis laseme välja, mitte annavad mingi kindla aja ja siis jälle ei lase midagi välja.

Kas Valve ei ole juba tuntud oma edasilükkamise poolest? Hea soovitus kõigile, tehke nagu mina teen: Mõne väiksema update puhul kasutage väljatulekuaja valemiks Valve aeg + 2 nädalat, suuremate updatede puhul Valve aeg + kuu, uute mängude puhul Valve aeg + aasta.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2005 05:22:43 vasta tsitaadiga

de_nuke is in da house icon_biggrin.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif

Oi blää millised uuendused veel CSS-i jaoks icon_eek.gif icon_biggrin.gif thumbs_up.gif

http://www.steampowered.com/?area=news
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 02.12.2005 10:43:07 vasta tsitaadiga

KrikU kirjutas:
de_nuke is in da house icon_biggrin.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif

Oi blää millised uuendused veel CSS-i jaoks icon_eek.gif icon_biggrin.gif thumbs_up.gif

http://www.steampowered.com/?area=news


kurat ma ootan juba kodu, praegu passin koolis ja vesistan suud.

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lurjus
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2005




sõnum 02.12.2005 15:46:19 vasta tsitaadiga

Selline vaikus, nagu polekski keegi nuket veel tõmmanud. Noh, räägin siis ise, et esmapilgul tundub kõige paremini õnnestunud klassikalise mäpi uusversioon (kui dustid välja arvata). Seekord on üritatud jääda võimalikult originaalitruuks ja pole lisatud mingeid kämpamispesasid nagu trainis ja infernos ning pole mingit maniakki lastud pilti igasugu tiluliludega kirjuks tegema. Mulle igastahes meeldib.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tolm
HV kasutaja
tolm

liitunud: 01.01.2005




sõnum 02.12.2005 16:00:06 vasta tsitaadiga

ning hakkab juba sama jama nagu 23 sept updatega oli, crash kui mängu käivitan. tradisse, valve nagu mõnda 'mittebugetäisetpeabrollbacketegema' updatesid ei saaks teha ehk?
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taat
HV vaatleja

liitunud: 23.08.2002




sõnum 02.12.2005 16:06:11 vasta tsitaadiga

Lurjus kirjutas:
nagu trainis ja infernos ning pole mingit maniakki lastud pilti igasugu tiluliludega kirjuks tegema.

olen kah natuke uut counterit siis proovinud ja nii mõneski mäpis on tõesti pilt ikka liiga kirju. Teine häda CSSiga on ping. Vanas on soome-rootsi servud 20-30ms, aga uues 50-60ms. üks eesti oma (koffer) oli üldse 70 ringis. Peale selle onm ingi imelik läg sees, et umbes iga 15 sekundi tagant kiilub mäng hetkeks kinni. Bottide vastu enda tehtud servus mängides sellist asja pole. Pusisin cfg-s, katsetasin igasuguseid ratede kombinatsioone, keelasin allowdownloadsi kuid ikka sama pull.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 02.12.2005 16:09:10 vasta tsitaadiga

Taat kirjutas:
Lurjus kirjutas:
nagu trainis ja infernos ning pole mingit maniakki lastud pilti igasugu tiluliludega kirjuks tegema.

olen kah natuke uut counterit siis proovinud ja nii mõneski mäpis on tõesti pilt ikka liiga kirju. Teine häda CSSiga on ping. Vanas on soome-rootsi servud 20-30ms, aga uues 50-60ms. üks eesti oma (koffer) oli üldse 70 ringis. Peale selle onm ingi imelik läg sees, et umbes iga 15 sekundi tagant kiilub mäng hetkeks kinni. Bottide vastu enda tehtud servus mängides sellist asja pole. Pusisin cfg-s, katsetasin igasuguseid ratede kombinatsioone, keelasin allowdownloadsi kuid ikka sama pull.

proovi meie serverit kah siis, ALLKIRJAS icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
miga
HV Guru
miga

liitunud: 07.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2005 16:11:19 vasta tsitaadiga

oot, palju see CSS praegu poes maksab ?
kust netipoest seda osta saab icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 02.12.2005 16:39:24 vasta tsitaadiga

Taat kirjutas:
Lurjus kirjutas:
nagu trainis ja infernos ning pole mingit maniakki lastud pilti igasugu tiluliludega kirjuks tegema.

olen kah natuke uut counterit siis proovinud ja nii mõneski mäpis on tõesti pilt ikka liiga kirju. Teine häda CSSiga on ping. Vanas on soome-rootsi servud 20-30ms, aga uues 50-60ms. üks eesti oma (koffer) oli üldse 70 ringis. Peale selle onm ingi imelik läg sees, et umbes iga 15 sekundi tagant kiilub mäng hetkeks kinni. Bottide vastu enda tehtud servus mängides sellist asja pole. Pusisin cfg-s, katsetasin igasuguseid ratede kombinatsioone, keelasin allowdownloadsi kuid ikka sama pull.

ping oleneb ainult netiyhendusest , äkitse oli sul enne ka mõni teine yhendus ? erineva kiirusega
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tolm
HV kasutaja
tolm

liitunud: 01.01.2005




sõnum 02.12.2005 16:49:06 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
Taat kirjutas:
...

proovi meie serverit kah siis, ALLKIRJAS icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif

jah see vist kaua enam üleval ei ole thumbs_up.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 02.12.2005 17:48:48 vasta tsitaadiga

winterblows kirjutas:
Unholy kirjutas:
Taat kirjutas:
...

proovi meie serverit kah siis, ALLKIRJAS icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif

jah see vist kaua enam üleval ei ole thumbs_up.gif icon_lol.gif


Irw? icon_lol.gif Seda sama väitis mingi gloom, et sellest nädalast seda pole icon_biggrin.gif? Mis nali see on muidu siis? meil umbes 2 nädalat veel ette masktud ja varsti läheb uus makse välja..Vähemalt pooleks aastaks on meie serverit kindlalt... icon_rolleyes.gif


Hetkel siis testime Public | Eestiomab.com De_nuket icon_smile.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 02.12.2005 17:53:22 vasta tsitaadiga

vaikne on seepärast, et kõik mängivad de_nuke't
mul aga viskas juba üle, kuna...
peale 20 minutit pelimist andis ta DX9 internal driver errori, ootasin 3 minutit väljas, panin uuesti css tööle ning tagasi de_nuke peale, läks 4 minutit mööda ja siis jooksis arvuti kokku.. kena.... lost coast toimis vabalt...
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 02.12.2005 17:54:44 vasta tsitaadiga

sai EO servus nuket mängitud, enne olin muidugi natuke mäppi vaadand. Noh skoor 10:3 ei ole just uue mapi kohta paha, siis pidin minema pannkooke tegema. Okei tainas ootab

A btw hea map on. HDR annab asjale julmalt effekti. Ülimeeldib mulle.

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 02.12.2005 17:58:11 vasta tsitaadiga

hmm eitea pelasin kah vahepeal seda nuket ja jooksis kyl kenasti tundus et isegi pareminigi kui vanad mapid
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 02.12.2005 18:13:07 vasta tsitaadiga

Proovisin kahh ära selle mapi (varem ei jõudnud, liiga suur WoW addict) ja tõsiselt on välimust kui sellist muudetud. Aga vähemalt on välimus läinud thumbs_up.gif poole. Isiklikult ütleks seda, et liialt ära muditud. Mängiks, aga... dusti mängiks parema meelega icon_razz.gif
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taat
HV vaatleja

liitunud: 23.08.2002




sõnum 02.12.2005 18:24:43 vasta tsitaadiga

piq kirjutas:

ping oleneb ainult netiyhendusest , äkitse oli sul enne ka mõni teine yhendus ? erineva kiirusega


ma mängin praegugi cs 1.6 ja DoDi ehk siis ühendus sama (kodulahendus, 2mbit alla ja 256kbit üles variant). Probleemi olen täheldanud ainult CSSis. Aga no pole hullu, cs 1.6 ja DoDi servusid/mängijaid rohkem kui nende uutel variantidel ja imho vanemad versioonid paremad ka.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tolm
HV kasutaja
tolm

liitunud: 01.01.2005




sõnum 02.12.2005 18:27:04 vasta tsitaadiga

Unholy kirjutas:
winterblows kirjutas:
Unholy kirjutas:
Taat kirjutas:
...

proovi meie serverit kah siis, ALLKIRJAS icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif

jah see vist kaua enam üleval ei ole thumbs_up.gif icon_lol.gif


Irw? icon_lol.gif Seda sama väitis mingi gloom, et sellest nädalast seda pole icon_biggrin.gif? Mis nali see on muidu siis? meil umbes 2 nädalat veel ette masktud ja varsti läheb uus makse välja..Vähemalt pooleks aastaks on meie serverit kindlalt... icon_rolleyes.gif


Hetkel siis testime Public | Eestiomab.com De_nuket icon_smile.gif

2 nädalat? icon_lol.gif

teil on 'umbes' makstud icon_smile.gif ja see 'varsti' on ütleme nii, et hilja icon_smile.gif sai siin väikese kamba peale (raske arvata vist eksole? icon_biggrin.gif ) 2k kokku aetud icon_smile.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Counter-Strike: Source mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 265, 266, 267  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.