Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
01.12.2005 07:54:01
|
|
|
kuulge, noored, see läheb juba läbuks kätte teil
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
01.12.2005 09:59:55
|
|
|
kindlasti on selleks võimalik skript teha. Botide helisid kasutades, need ju hüüavad "there's two guys left" jne või isegi oma wavid panna. vajadusel võib kuidagi saada ekraani peale ka kirjana.
if enamyteam teammates not-dead count =1
then play sound one_left.wav and write "there's only one left"
asi käiks automaatselt, ilma et nuppugi peab vajutama
muidugi seda tuleks teha sortsule arusaadavas keeles, praegu on väga labane värk
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
01.12.2005 16:40:31
|
|
|
kuhu lõpust End if jäi ah
kahtlane kas sortsu mootor kasutajal nii laialdasi konfimisi lubab teha, vo läheb see juba hardkodeerimise alla, või kurat teab.
aga jah, kõik mängud võiksid mingil määral nt C++ i toetada :p
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
tolm
HV kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
01.12.2005 17:13:45
|
|
|
painkillah kirjutas: |
aga jah, kõik mängud võiksid mingil määral nt C++ i toetada :p |
jah siis poleks hackide jaoks enam injectimist vaja ja need oleksid veel halvemini leitavad
a tra valve pede ei lasknud nuket välja
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
01.12.2005 17:42:48
|
|
|
winterblows kirjutas: |
a tra valve pede ei lasknud nuket välja  |
ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses!
Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle...
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
01.12.2005 18:51:20
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
winterblows kirjutas: |
a tra valve pede ei lasknud nuket välja  |
ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses!
Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle... |
Mitte nagu Assault kus saab kuhugi üless ronida vms kus kõik vigane
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
zaG
HV kasutaja
liitunud: 22.05.2005
|
01.12.2005 19:38:09
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses!
Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle... |
Kui nad midagi lubavad siis võiks ka seda teha. Kui Valve ütles, et nad lasevad mapi 30 nov. välja siis peaksid nad ka seda tegema. Kuna Valve eriti sõna ei pea siis tulevatel juhtudel peaksid nad ütlema, et kui valmis saab siis laseme välja, mitte annavad mingi kindla aja ja siis jälle ei lase midagi välja.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
tolm
HV kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
01.12.2005 19:48:46
|
|
|
Unholy kirjutas: |
bladerunner kirjutas: |
winterblows kirjutas: |
a tra valve pede ei lasknud nuket välja  |
ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses!
Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle... |
Mitte nagu Assault kus saab kuhugi üless ronida vms kus kõik vigane  |
ja loodaks et nuke nii optimiseerimata ei tule nagu seda assult on
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
02.12.2005 00:38:59
|
|
|
zaG kirjutas: |
bladerunner kirjutas: |
ainuke, kes siin p*** on, tundud sina olema oma sõnakasutuses!
Kui viitsiksid lugeda veidi, teaksid, et de_nuke väljalase lükati päeva võrra edasi.
Kusagil polnud öeldud, et 30 nov. oli neil see kohustuslik välja lasta.
Ju siis neil oli mida testida veel. Parem päev hiljem midagi korralikku, kui päev otsa halamist vigase map'i üle... |
Kui nad midagi lubavad siis võiks ka seda teha. Kui Valve ütles, et nad lasevad mapi 30 nov. välja siis peaksid nad ka seda tegema. Kuna Valve eriti sõna ei pea siis tulevatel juhtudel peaksid nad ütlema, et kui valmis saab siis laseme välja, mitte annavad mingi kindla aja ja siis jälle ei lase midagi välja. |
Kas Valve ei ole juba tuntud oma edasilükkamise poolest? Hea soovitus kõigile, tehke nagu mina teen: Mõne väiksema update puhul kasutage väljatulekuaja valemiks Valve aeg + 2 nädalat, suuremate updatede puhul Valve aeg + kuu, uute mängude puhul Valve aeg + aasta.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
02.12.2005 10:43:07
|
|
|
kurat ma ootan juba kodu, praegu passin koolis ja vesistan suud.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lurjus
HV vaatleja
liitunud: 08.09.2005
|
02.12.2005 15:46:19
|
|
|
Selline vaikus, nagu polekski keegi nuket veel tõmmanud. Noh, räägin siis ise, et esmapilgul tundub kõige paremini õnnestunud klassikalise mäpi uusversioon (kui dustid välja arvata). Seekord on üritatud jääda võimalikult originaalitruuks ja pole lisatud mingeid kämpamispesasid nagu trainis ja infernos ning pole mingit maniakki lastud pilti igasugu tiluliludega kirjuks tegema. Mulle igastahes meeldib.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tolm
HV kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
02.12.2005 16:00:06
|
|
|
ning hakkab juba sama jama nagu 23 sept updatega oli, crash kui mängu käivitan. tradisse, valve nagu mõnda 'mittebugetäisetpeabrollbacketegema' updatesid ei saaks teha ehk?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taat
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2002
|
02.12.2005 16:06:11
|
|
|
Lurjus kirjutas: |
nagu trainis ja infernos ning pole mingit maniakki lastud pilti igasugu tiluliludega kirjuks tegema. |
olen kah natuke uut counterit siis proovinud ja nii mõneski mäpis on tõesti pilt ikka liiga kirju. Teine häda CSSiga on ping. Vanas on soome-rootsi servud 20-30ms, aga uues 50-60ms. üks eesti oma (koffer) oli üldse 70 ringis. Peale selle onm ingi imelik läg sees, et umbes iga 15 sekundi tagant kiilub mäng hetkeks kinni. Bottide vastu enda tehtud servus mängides sellist asja pole. Pusisin cfg-s, katsetasin igasuguseid ratede kombinatsioone, keelasin allowdownloadsi kuid ikka sama pull.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
02.12.2005 16:09:10
|
|
|
Taat kirjutas: |
Lurjus kirjutas: |
nagu trainis ja infernos ning pole mingit maniakki lastud pilti igasugu tiluliludega kirjuks tegema. |
olen kah natuke uut counterit siis proovinud ja nii mõneski mäpis on tõesti pilt ikka liiga kirju. Teine häda CSSiga on ping. Vanas on soome-rootsi servud 20-30ms, aga uues 50-60ms. üks eesti oma (koffer) oli üldse 70 ringis. Peale selle onm ingi imelik läg sees, et umbes iga 15 sekundi tagant kiilub mäng hetkeks kinni. Bottide vastu enda tehtud servus mängides sellist asja pole. Pusisin cfg-s, katsetasin igasuguseid ratede kombinatsioone, keelasin allowdownloadsi kuid ikka sama pull. |
proovi meie serverit kah siis, ALLKIRJAS
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
miga
HV Guru

liitunud: 07.09.2003
|
02.12.2005 16:11:19
|
|
|
oot, palju see CSS praegu poes maksab ?
kust netipoest seda osta saab
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
02.12.2005 16:39:24
|
|
|
Taat kirjutas: |
Lurjus kirjutas: |
nagu trainis ja infernos ning pole mingit maniakki lastud pilti igasugu tiluliludega kirjuks tegema. |
olen kah natuke uut counterit siis proovinud ja nii mõneski mäpis on tõesti pilt ikka liiga kirju. Teine häda CSSiga on ping. Vanas on soome-rootsi servud 20-30ms, aga uues 50-60ms. üks eesti oma (koffer) oli üldse 70 ringis. Peale selle onm ingi imelik läg sees, et umbes iga 15 sekundi tagant kiilub mäng hetkeks kinni. Bottide vastu enda tehtud servus mängides sellist asja pole. Pusisin cfg-s, katsetasin igasuguseid ratede kombinatsioone, keelasin allowdownloadsi kuid ikka sama pull. |
ping oleneb ainult netiyhendusest , äkitse oli sul enne ka mõni teine yhendus ? erineva kiirusega
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
tolm
HV kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
02.12.2005 16:49:06
|
|
|
Unholy kirjutas: |
proovi meie serverit kah siis, ALLKIRJAS  |
jah see vist kaua enam üleval ei ole
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
02.12.2005 17:48:48
|
|
|
winterblows kirjutas: |
Unholy kirjutas: |
proovi meie serverit kah siis, ALLKIRJAS  |
jah see vist kaua enam üleval ei ole  |
Irw? Seda sama väitis mingi gloom, et sellest nädalast seda pole ? Mis nali see on muidu siis? meil umbes 2 nädalat veel ette masktud ja varsti läheb uus makse välja..Vähemalt pooleks aastaks on meie serverit kindlalt...
Hetkel siis testime Public | Eestiomab.com De_nuket
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
02.12.2005 17:53:22
|
|
|
vaikne on seepärast, et kõik mängivad de_nuke't
mul aga viskas juba üle, kuna...
peale 20 minutit pelimist andis ta DX9 internal driver errori, ootasin 3 minutit väljas, panin uuesti css tööle ning tagasi de_nuke peale, läks 4 minutit mööda ja siis jooksis arvuti kokku.. kena.... lost coast toimis vabalt...
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
02.12.2005 17:54:44
|
|
|
sai EO servus nuket mängitud, enne olin muidugi natuke mäppi vaadand. Noh skoor 10:3 ei ole just uue mapi kohta paha, siis pidin minema pannkooke tegema. Okei tainas ootab
A btw hea map on. HDR annab asjale julmalt effekti. Ülimeeldib mulle.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
02.12.2005 17:58:11
|
|
|
hmm eitea pelasin kah vahepeal seda nuket ja jooksis kyl kenasti tundus et isegi pareminigi kui vanad mapid
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
02.12.2005 18:13:07
|
|
|
Proovisin kahh ära selle mapi (varem ei jõudnud, liiga suur WoW addict) ja tõsiselt on välimust kui sellist muudetud. Aga vähemalt on välimus läinud poole. Isiklikult ütleks seda, et liialt ära muditud. Mängiks, aga... dusti mängiks parema meelega
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taat
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2002
|
02.12.2005 18:24:43
|
|
|
piq kirjutas: |
ping oleneb ainult netiyhendusest , äkitse oli sul enne ka mõni teine yhendus ? erineva kiirusega |
ma mängin praegugi cs 1.6 ja DoDi ehk siis ühendus sama (kodulahendus, 2mbit alla ja 256kbit üles variant). Probleemi olen täheldanud ainult CSSis. Aga no pole hullu, cs 1.6 ja DoDi servusid/mängijaid rohkem kui nende uutel variantidel ja imho vanemad versioonid paremad ka.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
tolm
HV kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
02.12.2005 18:27:04
|
|
|
Unholy kirjutas: |
winterblows kirjutas: |
Unholy kirjutas: |
proovi meie serverit kah siis, ALLKIRJAS  |
jah see vist kaua enam üleval ei ole  |
Irw? Seda sama väitis mingi gloom, et sellest nädalast seda pole ? Mis nali see on muidu siis? meil umbes 2 nädalat veel ette masktud ja varsti läheb uus makse välja..Vähemalt pooleks aastaks on meie serverit kindlalt...
Hetkel siis testime Public | Eestiomab.com De_nuket  |
2 nädalat?
teil on 'umbes' makstud ja see 'varsti' on ütleme nii, et hilja sai siin väikese kamba peale (raske arvata vist eksole? ) 2k kokku aetud
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|