Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  kkrieger - 96kb beta märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 25.04.2005 18:46:11 vasta tsitaadiga

Üldiselt poleks mingi probleem mahutada HL2 4 floppi peale. Ainus probleem on selles et tasemete, tekstuuride, modelite, helide, muusika ja animatsioonide tegemiseks oleks sel juhul läinud ~50-100 kunstniku asemele 200-400 progejat ning ~5x rohkem aega
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 25.04.2005 19:32:47 vasta tsitaadiga

Seda seda enam teeks piraatlus mängutootjatele haiget. Lähtudes väitest
Ho Ho kirjutas:
...~50-100 kunstniku asemele 200-400 progejat ning ~5x rohkem aega
saame, et piraatlus teeks tootjatele 20x rohkem kahju kui praegu, kui mitte juurde arvestada seda, et alla/üleslaadimise aeg on sadu, isegi tuhandeid kordi väiksem, kuid seda me ei arvesta, kuna tootja paneb omahinnale ja töötajate palgale omakasu nimel veel 100% otsa umbes. Ei tea täpselt palju nad otsa panevad ja sellepärast ärge näkku lööge icon_redface.gif (kõhtu võib icon_lol.gif )
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 25.04.2005 19:56:36 vasta tsitaadiga

Reeglina saab suurimat kasu mängu kirjastaja mitte tootja(näiteks HL2 puhul oli retail kirjastajaks vivendi, tootjaks Valve)
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
margusser
HV Guru

liitunud: 16.07.2003




sõnum 25.04.2005 19:58:12 vasta tsitaadiga

ise pealasin kah selle suht kaugele 8)
alla 24 küll fps-i kuskil ei näinud:
http://www.zone.ee/margusss/mhhh.JPG
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 25.04.2005 20:03:12 vasta tsitaadiga

margusser, mida sa sealt ei näinud? seda kohta või siukest püssieffexi? See millega ta laseb on miski kuulipildur ja selline koht on täitsa olemas.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 25.04.2005 20:05:29 vasta tsitaadiga

icon_biggrin.gif
margusser ei näinud , et kuskil oleks kaadrvahetusi-sagedus langenud alla 24 kaadri sekundis
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
margusser
HV Guru

liitunud: 16.07.2003




sõnum 25.04.2005 20:07:59 vasta tsitaadiga

mis see fps üldse lahti kirjutatult on? ;D
Faking Power Shit ? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telempe
Kreisi kasutaja
Telempe

liitunud: 02.11.2002




sõnum 25.04.2005 20:09:43 vasta tsitaadiga

frames per second
_________________
ORLY? I hardly know her!
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2005 15:38:41 vasta tsitaadiga

Ma arvan ka, et mängude suuruse värk ei ole mitte sellepärast, et internetiühendus läheb järjest kiiremaks ja mängu failivahetus oleks võimalik emaili tasemel, vaid tegu on ikka ajaga. Ega see mängu tegemine lihtne ei ole, kuid mis arvutit oleks siis vaja kui sellist võimast arvutit nõuab doom3 sarnane torumaailm, avarate väljade genereerimiseks!
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 16.05.2005 09:09:46 vasta tsitaadiga

Kle doom 3 tasemega peli vist ikka nii lihtsalt kokku ei paki. Textuure ka vaja ikka kuskil slvestada ja ma arvan, et cpu üksi sellest koodijupist neid küll välja ei arvuta.
Selles kriigeris said kollid ju kuidagi imelikult ka surma seal. Lihtsalt kadusid ära. Ma arvan, et helisi ja animatsioon päkki ei suudetud sinna sisse pakkida enam.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tek1
Kreisi kasutaja
Tek1

liitunud: 30.01.2005




sõnum 16.05.2005 09:23:18 vasta tsitaadiga

icon_biggrin.gif jeah tõesti nagu jah mida mängu ja 96kb icon_biggrin.gif.
suht ulme tundus mängides, et nagu liiga võimatu, et nii vähe

_________________
Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 16.05.2005 09:29:23 vasta tsitaadiga

Kui palju niibels omal ajal ruumi võttis, siis saaks võrrelda, palju tehnoloogia arenend on.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 16.05.2005 09:30:04 vasta tsitaadiga

Cooler(-10), D3'e saaks kõige täiega kokku suruda mõneks megaks kuid vaevalt et tegijad viitsiksid sellele paari aastat kulutada ning vaevalt et mängijad tahaks enne igat taset ~15min laadimist oodata.

Tekstuure nende tavatähenduses sinna sisse ei pakitudki, kõik on kirjeldatud valemitega millega enne mängimist tekstuurid välja arvutatakse.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 16.05.2005 09:41:09 vasta tsitaadiga

Right point. Aga ikkagi ei saa aru mismoodi valemite järgi, et nagu kui on kuhugi parabooli vaja, siis sobitab kuskile sinna pikka valemisse ruutvõrrandi ve. icon_lol.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 16.05.2005 09:56:39 vasta tsitaadiga

Peaaegu kuid tõenäoliselt on valemid sutsu teistsugused. Ma arvan et neil on seal eeldefineeritud mingid funktsioonid ning "tekstuur" koosneb ainult selle funktsiooni parameetritest.

Näiteks on miski valem mis joonistab malelaua mustri kui annad ette küljepikkused ning värvi. Lihtsaim tekstuur oleks siis näiteks selline:

int ID: mis valemit rakendada
int rPikkus, rLaius: ühe ruudu mõõdud
int w, h: tekstuuri enda mõõdud
RGB värv: tekstuuri värvus

Tegelikult on loomulikult valemid keerulisemad ning ühele tekstuurile võib rakendada mitut valemit.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 16.05.2005 10:07:13 vasta tsitaadiga

Siis küll võimalik d3 mõni suurusjärk väiksemaks teha, aga jah, rammile peab mõned nullid taha kirjutama, ning prosega võimalikult ühte takti jooksma, et vähendada laadimisaeg mõistusepiiridesse.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 16.05.2005 10:22:05 vasta tsitaadiga

Rammi tegelt ei lähegi eriti palju vaja* kuid igasugune genereerimine tahaks proset saada rohkem kui kellelgi pakkuda on.
*)512x512x4 tekstuur võtab 1M ehk enam-vähem sama palju kui uuematel prosedel on L2 cache, kui tekstuuride genereerimist veidi optimeerida siis saaks need valmis teha rea kaupa ning mälu kiirus ei oleks absouluutselt oluline kuna kõik tehakse ühe hooga lõpuni valmis ning ei liigutata pidevalt cache ja rammi vahel.

Kui D3 tõepoolest sedasi ka kokku pakitaks ning pakutaks võimalust kord genereeritud asjad alles jätta siis 99% inimestest tõenäoliselt genereeriks kõik vajaliku valmis ainult üks kord ning edaspidi kasutaks ainult neid. Seega kaoks kogu mõte ära. Odavam on panna kogu mäng mõnele DVD'le kui sadu kordi väiksemale andmekandjale kui nagunii mingit erilist kasu taoliselt pakkimisest ei saa.

Üks väga hea asi taolise genereerimise juures on praktiliselt piiramatu detailsus. Kui tahad kõrgema kvaliteediga tekstuure/modeleid siis lihtsalt annad kvaliteedile teise parameetri ning automaatselt tulevadki kõrgema detailsusega asjad. Kahjuks minu teada kkrieger'is ega teistes taolistes seda võimalust minu teada ei ole.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RMasta
HV kasutaja

liitunud: 22.12.2003




sõnum 16.05.2005 17:19:08 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Üks väga hea asi taolise genereerimise juures on praktiliselt piiramatu detailsus. Kui tahad kõrgema kvaliteediga tekstuure/modeleid siis lihtsalt annad kvaliteedile teise parameetri ning automaatselt tulevadki kõrgema detailsusega asjad. Kahjuks minu teada kkrieger'is ega teistes taolistes seda võimalust minu teada ei ole.


Piiramata niivõrd-kuivõrd, asi, algoritm, mis genereerib 1024x768 jaoks vägagi ilusaid tekstuure, ei tee neid garanteeritult ilusaid 4096x3072 juures icon_wink.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 16.05.2005 17:32:35 vasta tsitaadiga

Siin maailmas pole peale ühe asja midagi garanteeritud: Elu on epideemia, mis levib sugulisel teel ja lõppeb alati surmaga.
Resolutsioon ei tee veel pildist pilti. 1024x768x32 ei ole midagi nii ilus kui 800x600x16 pluss 16x anisotropic ja 8x fsaa
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 16.05.2005 17:38:15 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Piiramata niivõrd-kuivõrd, asi, algoritm, mis genereerib 1024x768 jaoks vägagi ilusaid tekstuure, ei tee neid garanteeritult ilusaid 4096x3072 juures icon_wink.gif

Miks mitte? Kehtivad ju samad reeglid kui vektorgraafikaski. Tegu pole tavalise suurendamisega
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RMasta
HV kasutaja

liitunud: 22.12.2003




sõnum 16.05.2005 20:35:02 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Miks mitte? Kehtivad ju samad reeglid kui vektorgraafikaski. Tegu pole tavalise suurendamisega

Pole ise kunagi proovinud tekstuure sel viisil konstrueerida, niiet väga kodus ses teemas pole.. kuid minu arvates pole see otseselt samastatav vektorgraafikaga, valemipõhine graafika võimaldab rohkem kavalaid nüansse sisse tuua.

Teoreetiliselt ei ole muidugi vahet, mis reso kasutada, praktikas *VÕIB* tulla ette probleeme kui tahta väga palju suurendada. Muidugi algoritme saab vastavalt kavalamaks ka teha..
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 17.05.2005 14:00:14 vasta tsitaadiga

icon_eek.gif leet icon_lol.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 17.05.2005 14:20:11 vasta tsitaadiga

Kunagi arvasin, et keegi teeb mulle haledat tünga. icon_biggrin.gif Siis sai P2 peal proovitud ja peale 15 minutilist ootamist restart tehtud. icon_biggrin.gif (Vigadest õpitakse.)
Aga jah. Ei usu, et nüüd lähiajal peaks hakkama mängud niiviisi tulema, sest see peli juba mitu aastat vana ja midagi ei toimu veel. icon_smile.gif

_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2005 16:03:57 vasta tsitaadiga

täiesti hulll värk icon_eek.gif
mul jooksis 100% puhtalt ja karp ikka täitsa lahti icon_eek.gif icon_eek.gif

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Riivo
HV Guru
Riivo

liitunud: 23.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.05.2005 23:59:06 vasta tsitaadiga

üks korralik screenshot on ka suurem kui mäng ise icon_razz1.gif austus mängu tegijatele thumbs_up.gif
Kommentaarid: 233 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  kkrieger - 96kb beta mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.