Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
25.04.2005 18:46:11
|
|
|
Üldiselt poleks mingi probleem mahutada HL2 4 floppi peale. Ainus probleem on selles et tasemete, tekstuuride, modelite, helide, muusika ja animatsioonide tegemiseks oleks sel juhul läinud ~50-100 kunstniku asemele 200-400 progejat ning ~5x rohkem aega
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
25.04.2005 19:32:47
|
|
|
Seda seda enam teeks piraatlus mängutootjatele haiget. Lähtudes väitest
Ho Ho kirjutas: |
...~50-100 kunstniku asemele 200-400 progejat ning ~5x rohkem aega |
saame, et piraatlus teeks tootjatele 20x rohkem kahju kui praegu, kui mitte juurde arvestada seda, et alla/üleslaadimise aeg on sadu, isegi tuhandeid kordi väiksem, kuid seda me ei arvesta, kuna tootja paneb omahinnale ja töötajate palgale omakasu nimel veel 100% otsa umbes. Ei tea täpselt palju nad otsa panevad ja sellepärast ärge näkku lööge (kõhtu võib )
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
25.04.2005 19:56:36
|
|
|
Reeglina saab suurimat kasu mängu kirjastaja mitte tootja(näiteks HL2 puhul oli retail kirjastajaks vivendi, tootjaks Valve)
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
margusser
HV Guru
liitunud: 16.07.2003
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
25.04.2005 20:03:12
|
|
|
margusser, mida sa sealt ei näinud? seda kohta või siukest püssieffexi? See millega ta laseb on miski kuulipildur ja selline koht on täitsa olemas.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elof
HV Guru

liitunud: 07.05.2003
|
25.04.2005 20:05:29
|
|
|
margusser ei näinud , et kuskil oleks kaadrvahetusi-sagedus langenud alla 24 kaadri sekundis
|
|
Kommentaarid: 212 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
175 |
|
tagasi üles |
|
 |
margusser
HV Guru
liitunud: 16.07.2003
|
25.04.2005 20:07:59
|
|
|
mis see fps üldse lahti kirjutatult on? ;D
Faking Power Shit ?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Telempe
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.11.2002
|
25.04.2005 20:09:43
|
|
|
frames per second
_________________ ORLY? I hardly know her! |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
UB
HV Guru

liitunud: 26.12.2002
|
15.05.2005 15:38:41
|
|
|
Ma arvan ka, et mängude suuruse värk ei ole mitte sellepärast, et internetiühendus läheb järjest kiiremaks ja mängu failivahetus oleks võimalik emaili tasemel, vaid tegu on ikka ajaga. Ega see mängu tegemine lihtne ei ole, kuid mis arvutit oleks siis vaja kui sellist võimast arvutit nõuab doom3 sarnane torumaailm, avarate väljade genereerimiseks!
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
16.05.2005 09:09:46
|
|
|
Kle doom 3 tasemega peli vist ikka nii lihtsalt kokku ei paki. Textuure ka vaja ikka kuskil slvestada ja ma arvan, et cpu üksi sellest koodijupist neid küll välja ei arvuta.
Selles kriigeris said kollid ju kuidagi imelikult ka surma seal. Lihtsalt kadusid ära. Ma arvan, et helisi ja animatsioon päkki ei suudetud sinna sisse pakkida enam.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tek1
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.01.2005
|
16.05.2005 09:23:18
|
|
|
jeah tõesti nagu jah mida mängu ja 96kb .
suht ulme tundus mängides, et nagu liiga võimatu, et nii vähe
_________________ Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS. |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
16.05.2005 09:29:23
|
|
|
Kui palju niibels omal ajal ruumi võttis, siis saaks võrrelda, palju tehnoloogia arenend on.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.05.2005 09:30:04
|
|
|
Cooler(-10), D3'e saaks kõige täiega kokku suruda mõneks megaks kuid vaevalt et tegijad viitsiksid sellele paari aastat kulutada ning vaevalt et mängijad tahaks enne igat taset ~15min laadimist oodata.
Tekstuure nende tavatähenduses sinna sisse ei pakitudki, kõik on kirjeldatud valemitega millega enne mängimist tekstuurid välja arvutatakse.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
16.05.2005 09:41:09
|
|
|
Right point. Aga ikkagi ei saa aru mismoodi valemite järgi, et nagu kui on kuhugi parabooli vaja, siis sobitab kuskile sinna pikka valemisse ruutvõrrandi ve.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.05.2005 09:56:39
|
|
|
Peaaegu kuid tõenäoliselt on valemid sutsu teistsugused. Ma arvan et neil on seal eeldefineeritud mingid funktsioonid ning "tekstuur" koosneb ainult selle funktsiooni parameetritest.
Näiteks on miski valem mis joonistab malelaua mustri kui annad ette küljepikkused ning värvi. Lihtsaim tekstuur oleks siis näiteks selline:
int ID: mis valemit rakendada
int rPikkus, rLaius: ühe ruudu mõõdud
int w, h: tekstuuri enda mõõdud
RGB värv: tekstuuri värvus
|
Tegelikult on loomulikult valemid keerulisemad ning ühele tekstuurile võib rakendada mitut valemit.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
16.05.2005 10:07:13
|
|
|
Siis küll võimalik d3 mõni suurusjärk väiksemaks teha, aga jah, rammile peab mõned nullid taha kirjutama, ning prosega võimalikult ühte takti jooksma, et vähendada laadimisaeg mõistusepiiridesse.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.05.2005 10:22:05
|
|
|
Rammi tegelt ei lähegi eriti palju vaja* kuid igasugune genereerimine tahaks proset saada rohkem kui kellelgi pakkuda on.
*)512x512x4 tekstuur võtab 1M ehk enam-vähem sama palju kui uuematel prosedel on L2 cache, kui tekstuuride genereerimist veidi optimeerida siis saaks need valmis teha rea kaupa ning mälu kiirus ei oleks absouluutselt oluline kuna kõik tehakse ühe hooga lõpuni valmis ning ei liigutata pidevalt cache ja rammi vahel.
Kui D3 tõepoolest sedasi ka kokku pakitaks ning pakutaks võimalust kord genereeritud asjad alles jätta siis 99% inimestest tõenäoliselt genereeriks kõik vajaliku valmis ainult üks kord ning edaspidi kasutaks ainult neid. Seega kaoks kogu mõte ära. Odavam on panna kogu mäng mõnele DVD'le kui sadu kordi väiksemale andmekandjale kui nagunii mingit erilist kasu taoliselt pakkimisest ei saa.
Üks väga hea asi taolise genereerimise juures on praktiliselt piiramatu detailsus. Kui tahad kõrgema kvaliteediga tekstuure/modeleid siis lihtsalt annad kvaliteedile teise parameetri ning automaatselt tulevadki kõrgema detailsusega asjad. Kahjuks minu teada kkrieger'is ega teistes taolistes seda võimalust minu teada ei ole.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
RMasta
HV kasutaja
liitunud: 22.12.2003
|
16.05.2005 17:19:08
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Üks väga hea asi taolise genereerimise juures on praktiliselt piiramatu detailsus. Kui tahad kõrgema kvaliteediga tekstuure/modeleid siis lihtsalt annad kvaliteedile teise parameetri ning automaatselt tulevadki kõrgema detailsusega asjad. Kahjuks minu teada kkrieger'is ega teistes taolistes seda võimalust minu teada ei ole. |
Piiramata niivõrd-kuivõrd, asi, algoritm, mis genereerib 1024x768 jaoks vägagi ilusaid tekstuure, ei tee neid garanteeritult ilusaid 4096x3072 juures
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
16.05.2005 17:32:35
|
|
|
Siin maailmas pole peale ühe asja midagi garanteeritud: Elu on epideemia, mis levib sugulisel teel ja lõppeb alati surmaga.
Resolutsioon ei tee veel pildist pilti. 1024x768x32 ei ole midagi nii ilus kui 800x600x16 pluss 16x anisotropic ja 8x fsaa
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.05.2005 17:38:15
|
|
|
tsitaat: |
Piiramata niivõrd-kuivõrd, asi, algoritm, mis genereerib 1024x768 jaoks vägagi ilusaid tekstuure, ei tee neid garanteeritult ilusaid 4096x3072 juures icon_wink.gif
|
Miks mitte? Kehtivad ju samad reeglid kui vektorgraafikaski. Tegu pole tavalise suurendamisega
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
RMasta
HV kasutaja
liitunud: 22.12.2003
|
16.05.2005 20:35:02
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Miks mitte? Kehtivad ju samad reeglid kui vektorgraafikaski. Tegu pole tavalise suurendamisega |
Pole ise kunagi proovinud tekstuure sel viisil konstrueerida, niiet väga kodus ses teemas pole.. kuid minu arvates pole see otseselt samastatav vektorgraafikaga, valemipõhine graafika võimaldab rohkem kavalaid nüansse sisse tuua.
Teoreetiliselt ei ole muidugi vahet, mis reso kasutada, praktikas *VÕIB* tulla ette probleeme kui tahta väga palju suurendada. Muidugi algoritme saab vastavalt kavalamaks ka teha..
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
17.05.2005 14:20:11
|
|
|
Kunagi arvasin, et keegi teeb mulle haledat tünga. Siis sai P2 peal proovitud ja peale 15 minutilist ootamist restart tehtud. (Vigadest õpitakse.)
Aga jah. Ei usu, et nüüd lähiajal peaks hakkama mängud niiviisi tulema, sest see peli juba mitu aastat vana ja midagi ei toimu veel.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
21.05.2005 16:03:57
|
|
|
täiesti hulll värk
mul jooksis 100% puhtalt ja karp ikka täitsa lahti
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
21.05.2005 23:59:06
|
|
|
üks korralik screenshot on ka suurem kui mäng ise austus mängu tegijatele
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
|