Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.07.2025 00:52:02
|
|
|
Toyotal on ka prismaticud, aga mitte LFP vaid NCM.
P.S Appi mu auto on katki, energiakulu on 16kwh peale kukkunud 100km kohta keskmiselt.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
30.07.2025 00:55:12
|
|
|
Mul ka katki, imelikult suur number on ees hommikuti.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
30.07.2025 20:55:33
|
|
|
Eesti idufirma. Varsti tuleb IPO ja aasta-kaks hiljem müüakse kommiraha eest maha või pankrot.
Edit: ei lähe väga kaubaks, kui toetused ära kaovad.
https://majandus.postimees.ee/8296292/mercedes-peatab-elektriautode-muugi-usas
tsitaat: |
Mercedes on juba varasemalt teatanud strateegilisest pöördest: lähiaastatel plaanitakse turule tuua 19 uut bensiinil ja diislil töötavat mudelit ning 17 uut elektrisõidukit. |
Tagasi vanade liistude juurde.
|
|
Kommentaarid: 732 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
553 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004

|
|
Kommentaarid: 311 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
250 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
03.08.2025 12:43:16
|
|
|
Ennegi neid ulmeliste numbrite väljahüüdmisi nähtud. Usun siis kui sõltumatud sveitsi eksperdid on pärismaailma katsetustes samasuguseid ulme numbreid näinud.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004

|
03.08.2025 12:45:52
|
|
|
sa muidu said aru, et tegemist on patendiga?
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 311 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
250 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
03.08.2025 17:44:46
|
|
|
Kui 4-5 minutiga saaks 400-500km, siis üle selle praktiliselt kasu ei ole. Kuigi kiirem on muidugi veel parem.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
03.08.2025 21:15:48
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Kui 4-5 minutiga saaks 400-500km, siis üle selle praktiliselt kasu ei ole. Kuigi kiirem on muidugi veel parem. |
Oleneb kas see laadija jääb tee peale nagu ICE puhul tankla või peab seda kuskilt kaugemalt otsima.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.08.2025 11:47:01
|
|
|
Ahh, mis te unistate. Unustatakse ära, et infrat on ka vaja ja see peab neid võimsusi taluma. Hetkel pole probleemi, sest autosi on vähe ja laadijad seisavad jõude. Kui mass taha tuleb, siis tuleb elektrilevi poolt kiun ja piirangud peale.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
04.08.2025 12:01:41
|
|
|
Markos kirjutas: |
Ahh, mis te unistate. Unustatakse ära, et infrat on ka vaja ja see peab neid võimsusi taluma. Hetkel pole probleemi, sest autosi on vähe ja laadijad seisavad jõude. Kui mass taha tuleb, siis tuleb elektrilevi poolt kiun ja piirangud peale. |
Infra on sageli juba olemas, peak power kaetakse kohapealsete akudega väga võimsate jaamade puhul. Kiirlaadimise osa tarbimisest on nii väikene.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.08.2025 12:15:13
|
|
|
Akuvärk läheb hinnale otsa? Testisin just paar päeva, katuselt tuleb 12kwh, akusse jõuab sellest 9kwh ja välja akust tuleb 7kwh. Pool läheb kaduma pm
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.08.2025 12:21:45
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Ahh, mis te unistate. Unustatakse ära, et infrat on ka vaja ja see peab neid võimsusi taluma. Hetkel pole probleemi, sest autosi on vähe ja laadijad seisavad jõude. Kui mass taha tuleb, siis tuleb elektrilevi poolt kiun ja piirangud peale. |
Infra on sageli juba olemas, peak power kaetakse kohapealsete akudega väga võimsate jaamade puhul. Kiirlaadimise osa tarbimisest on nii väikene. |
Jeah, ja siis üks luristab sul selle aku tühjaks ja järgmistele jääb näpp. Saame näha. Siiani on kõik idealistid peksa saanud oma ennustustega. Järgmine vaatus, osta akud ja sisene paindlikkusturule, pappi tuleb. 3-5a pärast on kiun, et ei tule enam eriti ja invest ei tasu ära. Lisaks hakkad veel trahvi maksma, kui ei müü.
tsitaat: |
Akuvärk läheb hinnale otsa? |
Absoluutselt läheb ja hakkad maksma 1€ kwh selles laadijas. Siis enam nii tore ei tundugi see kiirlaadimine. Juba täna 50s hinnaga nagu need kiiremad tavapäraselt on, elektriga sõitmine kallim, kui hübriidile bensu osta.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
04.08.2025 12:44:03
|
|
|
Kas superkondensaator on kallis või miks neid laadijates ei kasutata? Aitaks ju ilusti peake siluda ehk võrgust pole korraga nii palju ampreid vaja.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
04.08.2025 12:46:52
|
|
|
renx09 kirjutas: |
sa muidu said aru, et tegemist on patendiga? |
Mida see patent loeb? Igasuguseid debiilsusi on patenteeritud. Üks lõbusamaid asju on see:
Apparatus for facilitating the birth of a child by centrifugal force
https://patents.google.com/patent/US3216423A/en
Patent ei tähenda, et mingi asi on "tried, tested, works as expected"
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004

|
04.08.2025 12:49:42
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Patent ei tähenda, et mingi asi on "tried, tested, works as expected" |
loomulikult ei ole
näitab lihtsalt mis suunas arendused liiguvad, ma ei tea miks sa nii pöördesse selle peale läksid
samuti on näha, et ohutuse arendamisega tegeletakse väga aktiivselt, mitte ainult mahu või laadimiskiirusega
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 311 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
250 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
04.08.2025 12:53:01
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Kas superkondensaator on kallis või miks neid laadijates ei kasutata? Aitaks ju ilusti peake siluda ehk võrgust pole korraga nii palju ampreid vaja. |
Omahind.
Pole suudetud seda toota nii odavalt kui taheti. Meie üksarvik ju sisuliselt vastu taevast lennanud või lendamas.
Ehk kasutatakse vaid lühiajalise tipu jaoks ja edasi ikka liitium... saavad näiliselt mahtu reklaamida
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
04.08.2025 12:58:28
|
|
|
Ei leia, et pöördesse läksin. Pean vajalikuks iga sellise kõmulise uudise juures mainida, et selliseid 3000km range ja 5 minutes of charging jutte on ennegi kuuldud viimase 10. aasta jooksul.
Tasub olla vägagi skeptiline, sest reaalsesse maailma need ei jõua.
Ka liitiumioonakude arengus ei ole mingeid mitmekordseid energiatiheduse kasvusid olnud.
Vaata näiteks seda Texas Instruments ülevaadet minevikust, olevikust ja tulevikust: https://www.ti.com/lit/ml/slyp806/slyp806.pdf
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004

|
04.08.2025 13:09:01
|
|
|
tegemist ei ole kõmuga, tegemist on patendiga
skeptiline peabki olema, arenduste reaalsusesse jõudmine jääbki tihtilugu lihtsalt raha taha, aga vahest ka uuemate arenduste ja läbimurrete või üldse mingite muude faktorite taha
ehk et ei saa siiani aru, mida sa öelda tahad, et siia teemasse ei peaks EV tehnoloogiaga seotud uudiseid postitama? või?
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 311 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
250 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
04.08.2025 13:17:49
|
|
|
tsitaat: |
tsitaat: |
Akuvärk läheb hinnale otsa? |
Absoluutselt läheb ja hakkad maksma 1€ kwh selles laadijas. Siis enam nii tore ei tundugi see kiirlaadimine. Juba täna 50s hinnaga nagu need kiiremad tavapäraselt on, elektriga sõitmine kallim, kui hübriidile bensu osta. |
Võib arvata, et see väänatakse mingi maksuga või aktsiisiga ICE kasutajate kaela. Sest noh, kliima..
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.08.2025 13:20:22
|
|
|
Pigem ikka maksavad konkreetsed laadimas käijad selle kulu kinni. Praegugi hind jabur kiirlaadijas ja lepitakse sellega rõõmsalt, pole ju probleemi otsa keevitada
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.08.2025 13:37:57
|
|
|
tsitaat: |
Võib arvata, et see väänatakse mingi maksuga või aktsiisiga ICE kasutajate kaela. Sest noh, kliima.. |
Esialgu jaa pigistatakse ice kasutajaid, et need ev poole suunata, aga kriitiline mass käes, siis on vaja kusagilt kütuseaktsiis tagasi teenida. Esimene koht, kust seda kõige lihtsamini teha saab, on avalikud laadijad. Kui sellest ei piisa, siis vaadatakse edasi, saab automaksu kaudu ka sisse kasseerida selle või siis eraldi maks elektriauto laadimisele kulutatud energia osas. Nagu täna on kik toetuse tingimus, et laadima peab vaid rohega. Kõik avalikud laadijad on automaatselt loetud rohelisteks, aga kui kodus rohepaketti pole, siis pead indulgentse soetama ja pruuni elektri roheliseks võõpama. See pull seisab mul järgmise aasta alguses ees. https://rohesert.ee/et ja elu lill
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|