Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 517, 518, 519, 520  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 04.07.2025 17:12:15 vasta tsitaadiga

8 aasta vanune päris auto sõidab sama kaugele kui uus, EV aga mitte.
Ja jälle meelega jäetakse läbisõit mängust välja, et asi ilusam paistaks icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2025 19:56:51 vasta tsitaadiga

Kia EV5
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 468 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 09.07.2025 20:01:37 vasta tsitaadiga

Järjekordne SUV, igav.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2025 20:33:18 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kia EV5 on Euroopa autojuhtidele loodud

Kia EV5 toob elektrilised uuendused Euroopa suurimasse ja kõige kiiremini kasvavasse sõidukite segmenti. Kia EV5 ühendab julge linnamaasturi stiili, igapäevase praktilisuse ja tipptasemel tehnoloogia. Vastupidav, ent lihvitud disain, avar ja paindlik sõitjateruum ning elektrilised rakendused teevad EV5-st sõiduki, mis vastab Euroopa klientide ootustele ja elustiilile. Kia EV5 rajaneb Hyundai Motor Groupi spetsiaalsel elektriautode arhitektuuril E-GMP ja 400-voldisel tehnoloogial.

Kia elektrifitseerimisstrateegias oluline EV5

Kia EV5-l on tähtis roll Euroopas ettevõtte liidripositsiooni tugevdamisel säästva liikuvuse vallas.

„EV5 on Kia Euroopa kasvustrateegia nurgakivi,“ ütleb Kia Europe’i tegevjuht Sjoerd Knipping. „Tuleme Euroopa kõige tihedama konkurentsiga elektriautode segmenti mudeliga, mis liidab meie ikoonilise „Opposites United“ disaini, igapäevase praktilisuse ja uuendused, mis kasvavad välja elektrilisest liikuvusest. Oleme pühendunud säästvale liikumisele, mis sobib eurooplaste elu-, töö- ja sõiduharjumustega.“

Disainitud Euroopat silmas pidades

Kia EV5 esindab Euroopa maitsele vastavat jõulist, ent viimistletud esteetikat. Lihtsalt äratuntava ilme annavad suuremast EV9-st inspireeritud jõuliselt kandiline siluett, silmapaistev D-piilar ja Kia niinimetatud Täheatlase valgussignatuur ees ja taga. Baasmudelile saab valida 18- või 19tollised veljed, stiilile rõhuv EV5 GT-Line saab alla 19tollised veljed ning edaspidi valikusse lisanduva sportliku EV5 GT veljed on mõõdus 20 tolli, lisades nii visuaalset kui ka funktsionaalset väärtust.

Sõitjateruum vastab Euroopa elustiili praktilistele vajadustele: tagaistmeid maha käänates moodustub lame pind, luues kuni kahe meetri pikkuse ulatusliku pagasiala ja maksimeerides pagasiruumi mahtu. Sahtlilaadne panipaik keskkonsoolis ja muud pagasi korrastamiseks mõeldud lahendused teevad EV5-st ideaalse sõiduki nii linnasõiduks kui ka loodusretkeks.

Lounge’i meenutavas sisemuses on mugavad istmeid, juhiistmel on massaažifunktsioon, neljasuunaliselt reguleeritav nimmetugi, soojendus ja jahutus. Keskkonnasõbralikud materjalid – taaskasutatud PET-kangas istmetes ja vaipadel, biovaht istmetes, keskkonsoolis ja peatugedes ning BTX-vaba värv ustel, armatuurlaual ja keskkonsoolil – rõhutavad kestlikkust.

Konstrueeritud Euroopa teedele ja kliimale

Euroopa autojuhid vajavad jõudlust, mis kohaneb muutuva keskkonnaga. 81,4 kWh akuga EV5 sõiduulatus on kuni 530 kilomeetrit (WLTP hinnang). Nii GT-Line kui ka Base Line versioonid toetavad kiirlaadimist: 10-lt 80 protsendini vaid 30 minutiga.

E-GMP platvormil põhineval EV5-l on i-Pedal, millega saab sõita vaid üht pedaali kasutades. Smart Regeneration System Plus kasutab navigatsiooniandmeid, et tõhustada energiakasutust ja sõidumugavust, võimaldades ristmikele lähenedes automaatset pidurdamist ja kiirendamist, kiiruspiirangute jälgimist jm. Värske põlvkonna aku soojendus- ja jahutusfunktsioon tõhustab sõitjateruumi soojendamist ning säilitab külmas kliimas täiselektrilist sõiduulatust, tagades töökindla akujõudluse mandri eri klimaatilistes tingimustes, alates põhjamaistest talvedest kuni Vahemere suvedeni.

Kahepoolne laadimine, sh Vehicle-to-Load (V2L) kuni 3,6 kW võimsusega, võimaldab kasutada sõiduki akut välisseadmete laadimiseks pistiku või välise adapteri kaudu. EV5-l on ka Vehicle-to-Grid (V2G) riistvara, mis on valmis kasutuseks niipea, kui vastav taristu või asukohariigi seadused lubavad.

„Konstrueerisime EV5-e, pidades silmas Euroopa kliente,“ ütleb toote- ja turundusvaldkonna asepresident Pablo Martínez Masip. „Euroopa autojuhtidele on olulised auto funktsionaalsus ja pilkupüüdev välimus. Mitmel moel seatavad istmed ja aastaringse jõudlusega aku, vastupidav linnamaasturi stiil ja täiustatud ccNC – iga detail vastab Euroopa autojuhtide ootustele.“

Tark tehnoloogia loob tipptasemel ühenduvuse

EV5 on varustatud Kia kõige uuema ccNC-süsteemiga (connected car Navigation Cockpit). Panoraamekraan Panoramic Wide Display ühendab 12,3-tollise näidikuploki, 12,3-tollise teabe- ja meelelahutusekraani ja 5,3-tollise kliimaseadme kuva. Üle õhu (OTA) tehtavad tarkvarauuendused ja platvorm Kia Upgrades teevad EV5 nö tulevikukindlaks, sest järjest lisandub uusi funktsioone ja teenuseid.

Paranenud on ühenduvus, aga eriti marsruudi planeerimine, sest EV5 kasutab üle võrgu Online navigatsiooni. Autosse jõuab reaalajas kaardiinfo serveritest, mille andmeid uuendatakse iga nelja nädala järel.

Kliimaseadme kolm tsooni tagavad mugavuse kõigile sõitjatele. Viimistletud füüsiline kasutajaliides jätab puhta mulje – alles on vaid hädavajalikud nupud.

Mugavust ja turvalisust suurendavad Digital Key 2.0, sõrmejäljelugeja ja Harman Kardon Premium Audio, vastates Euroopa klientide soovile kasutada intuitiivseid tipptasemel tehnoloogiaid.

Euroopa ootustele vastav turvalisus

Euroopa teedel pööratakse suurt tähelepanu ohutusele, samas on vajalik ka vilgas dünaamika. EV5 seitse turvapadja, tugevdatud kere ja Kia kõige uuemad juhiabisüsteemid (ADAS) täidavad just neid eesmärke. EV5 on üks esimesi Kia mudeleid, millel on nutika kiirushoidiku Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) viimane versioon. Klientide tagasiside põhjal on heliteavitusi täiustatud.

Nutikas kiirushoidik Smart Cruise Control 2 (SCC2) suudab hädaolukorras peatada sõiduki täielikult, kui juht ei reageeri.

Parkimisel kokkupõrke vältimise abi on laiendatud lisaks tagaosale ka esi- ja külgpiirkonnale (PCA-F/S/R). Süsteem kasutab sensoreid ja kaameraid, et vältida parkimisel kokkupõrkeid auto ees, külgedel ja taga.

Maanteesõiduabi Highway Driving Assist 2 koos funktsiooniga, mis tuvastab, et juhi käed on roolil (HDA 2 koos HOD-iga), aitab juhil hoida ohutut pikivahet, püsida sõidurea keskel, vahetada rida ja korrigeerida külgnihet.

Veelgi suurema mugavuse nimel võimaldab kaugjuhitav nutikas parkimisabi Remote Smart Parking Assist 2.0 (RSPA 2.0) sõidukil parkimiskohale siseneda või sealt väljuda ka siis, kui juht viibib autost väljas.

Enesekindel samm elektrilise liikuvuse suunas

Kia EV5 on loodud silmas pidades Euroopa elektrilise liikuvuse tulevikku. Julge linnamaasturi disain, mugavusfunktsioonid ja jõudlus, mida Euroopa autojuhid ootavad, teevad EV5-st ideaalse elektrilise kaaslase. See on kindel samm edasi nii Kiale kui ka Euroopa üha kasvavale elektriautodega sõitvale kogukonnale.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 468 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 14.07.2025 13:23:29 vasta tsitaadiga

Uued rekordid. Vahepealsed külmad ilmad tõstsid keskmise energiatarbe 18.5kwh pealt tasahilju 20kwh peale, aga nüüd on leitsak kohal ja eilne Tallinn-Rakvere-Tallinn tripp näitas, et peamiselt 110 alas toimunud sõit kukkus oma ökonoomsusnäitajatelt sootuks 20kwh peale (tln-trt-tln 22.1kwh jahedama ilmaga, sama keskmine kiirus). Kusjuures samal ajal kont huugas (väljas 23-25 kraadi), mõtlesin, et, kus on see nullpunkt, kust energiatarve taas tõusma hakkab, aga võta näpust, võttis nõuks 2kwh veel allapoole minna.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.07.2025 16:16:26 vasta tsitaadiga

Õismäe - Tartu jõe prisma 16.3kWh/100km, piirkiirusega kogu tee (120 ala oli 110 vihma tõttu), kuskil vaidast kuni mäoni suht sadas, 2+1 peal tuli mingist matsu pannud masinast mööda manööverdada, AC sees ning pagass rehve koos velgedega täis lisaraskuseks. Kärab kah.
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 14.07.2025 16:22:43 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Õismäe - Tartu jõe prisma 16.3kWh/100km, piirkiirusega kogu tee (120 ala oli 110 vihma tõttu), kuskil vaidast kuni mäoni suht sadas, 2+1 peal tuli mingist matsu pannud masinast mööda manööverdada, AC sees ning pagass rehve koos velgedega täis lisaraskuseks. Kärab kah.


Ära sa jumalapärast ütle, mis autoga tegemist on, äkki hakkavad veel naerma.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 14.07.2025 16:40:14 vasta tsitaadiga

63k peal keskmine kukkunud 18,6kwh peale, tipp oli talvel 19kwh kellal. Pigem raskema jalaga sõit. Id3
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 15.07.2025 00:33:50 vasta tsitaadiga

Suvel on jah Tallinn-Tartu ca 150-160Wh/km. Model 3 LR, 2019. 185000 sõitnud. Talvel oli 190-210.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.07.2025 01:02:29 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:

Ära sa jumalapärast ütle, mis autoga tegemist on, äkki hakkavad veel naerma.
Üks jube Kia Niro millel 12V aku pidi lampi tühjaks saama, kiirlaadimine pole "väga kiire" ning talvel on seegi laadimiskiirus -50% icon_lol.gif
Aga no samas saab need üsna okei rangega (minujaoks, ma iga nv poolas turul ei käi) vähesõitnud kärud kätte üpris mõistliku hinnaga, garantiid ja asjad ka olemas veel aastaid seega why not.

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 15.07.2025 12:34:59 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Suvel on jah Tallinn-Tartu ca 150-160Wh/km. Model 3 LR, 2019. 185000 sõitnud. Talvel oli 190-210.


See 4-5kwh vahe tundub üsna standard olema pisisedaan vs keskmine suv.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.07.2025 09:20:11 vasta tsitaadiga

Tundub päris edev
https://www.yankodesign.com/2025/07/13/the-hyundai-n-vision-roadster-concept-might-be-the-first-3-seater-roadster-ev-weve-seen/

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 468 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2025 09:13:11 vasta tsitaadiga

Tesla rooliloks? icon_eek.gif
https://www.facebook.com/share/r/16iSrM9TQY/

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 468 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2025 09:28:57 vasta tsitaadiga

ei ole loks, steer by wire servod on aeglased
_________________
!!
Kommentaarid: 311 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 250
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2025 09:35:10 vasta tsitaadiga

Njaa, põdratest sellisega võib huvitav olla eusa_think.gif
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 468 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.07.2025 09:52:18 vasta tsitaadiga

Päris hull tegelikult icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 18.07.2025 10:38:09 vasta tsitaadiga

Vbl see sõidupeal pigem tunda ei anna, muidu oleks ammu kisa taevani.. icon_rolleyes.gif
Kas seal ei või olla see nö kiirustundliku roolimisega sarnane seos, kus eriti Teslad, kus arvutile on auto ümber ehitatud, võib mistahes parameetreid murdosa sekundi pealt muuta, a'la paigal seistes selline silmnähtav viide, ent sõiduaegne nt olenevalt kiirusest roolimisdünaamika hoopis teine.

Veel vandenõuteooriat arendades, vbl Tesla automaatpilootimis süsteemid roolivad vaikselt ise sõidukit kõige optimaalsemalt ja juht roolitaga lihtsalt arvab, et tema hullult suunab sõidukit ja reageerib icon_biggrin.gif

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.07.2025 12:39:43 vasta tsitaadiga

Et kui Musk tahab sind ära tappa, siis seda ta saab teha jah icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 18.07.2025 12:49:10 vasta tsitaadiga

Kas teistel drive by wire rooliga autodel on see erinev? Päris kummaline näeb välja küll icon_lol.gif
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 18.07.2025 13:31:01 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Et kui Musk tahab sind ära tappa, siis seda ta saab teha jah icon_lol.gif

Kui Elon sind ära tappa tahab, siis ta laseb isejuhtimisel sind mingisse väljapääsmatusse olukorda juhtida ja siis millisekundeid enne pauku lülitab isejuhtimise välja et saaks pärast öelda et "õnnetuse ajal sõitis juht ise". Väidetavalt mitu korda juhtunud.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 19.07.2025 14:29:03 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
Kas teistel drive by wire rooliga autodel on see erinev? Päris kummaline näeb välja küll icon_lol.gif


Lexuse süsteem on parem, aga delay on ka seal olemas, kas ka prod versioonis, seda ei tea, pole veel proovida õnnestunud.


Link
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 19.07.2025 18:40:16 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
sakinaga kirjutas:
Kas teistel drive by wire rooliga autodel on see erinev? Päris kummaline näeb välja küll icon_lol.gif


Lexuse süsteem on parem, aga delay on ka seal olemas, kas ka prod versioonis, seda ei tea, pole veel proovida õnnestunud.


Link
On kusagil sarnast näidet Lexuse kohta, kus nii kiiresti rooli keeratakse? Nende videote põhjal raske võrrelda. Lock-to-lock tundub ca 0,2 sekundit seal Tesla videos roolil olevat, Lexuse videodes tehakse aeglasemalt.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 22.07.2025 19:42:29 vasta tsitaadiga

Kui suuremad auto- ja akutootjad 4-5 aastat tagasi lubasid esimesi Solid State akusid 2025-2026 a. seeriatootimisse siis paistab, et ikkagi nii lihtsalt ei lähe see asi. On mitmeid suuremaid probleeme, mis vajavad veel lahendamist.

Link: https://carnewschina.com/2025/07/18/solid-state-battery-mass-production-still-years-away-scientist-says/

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2025 19:14:52 vasta tsitaadiga

https://arvamus.postimees.ee/8294693/tarmo-riisenberg-elektriautode-pealetung-kui-uksest-ei-saa-siis-aknast-ikka
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 468 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.07.2025 22:40:21 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
https://arvamus.postimees.ee/8294693/tarmo-riisenberg-elektriautode-pealetung-kui-uksest-ei-saa-siis-aknast-ikka


Maksumüüri taha ei näe aga patereiautodest meil siin euroopas paraku pääsu pole. icon_sad.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 517, 518, 519, 520  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.