Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mis rehvid suveks alla lähevad? |
Uued suverehvid |
|
22% |
[ 14 ] |
Paar hooaega sõidetud suverehvid |
|
63% |
[ 39 ] |
Viimase piirini sõidetud suvekad, suve lõpus utiliseerimisse |
|
3% |
[ 2 ] |
Lamellrehvid |
|
9% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 61 |
|
autor |
|
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002

|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
26.07.2025 13:18:39
|
|
|
Politseiriik raisk, menttid on kukket. /s
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Plin500
HV piljardihai

liitunud: 15.01.2002
|
26.07.2025 13:48:20
|
|
|
tsitaat: |
Transpordiamet ütleb, et top põhjus surmaga lõppenud õnnetustes on kiirus.
|
Mis on keskmine ületatud kiirus õnnetuste puhul? Kui ma Tallinnas Linnu teel +3km/h kiirust ületades trahvi saan, ehk siis 40 alas sõidan~45km/h spidoka järgi, kas tegemist on ohtliku kiiruse ületamisega? Mõõdetakse Kotka staadioni ääres peidetult aia taga hea nähtavusega kohas. Puhaselge kottimine ja trahviraha korjamine.
Või Lauluväljaku juures korraldatud reid, kus pandi 30km/h piirang mõttega rahustada liiklust? Tulemus - pea kolmveerand ületas kiirust mõned km/h ja korjati raha kokku. Reidi mõte - liikluse rahustamine - kukkus läbi ja ilmselgelt polnud plaaniski, seda oleks saanud tõkete, reguleerijate või "lamavate politseinikega" palju efektiivsemalt teha.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.07.2025 13:50:53
|
|
|
Räägi siis palju said selle +3 eest
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
26.07.2025 13:56:27
|
|
|
Maanteel tuleb see ju paremini välja. Öösel lumetormis olematu nähtavusega libedal teel - 90km/h on igati ontlik ja eeskujulik liikleja.
Suvel kuiva tee ja hea nähtavuse korral 110km/h on potentsiaalne mõrvar.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
26.07.2025 14:23:00
|
|
|
Olen siin mitu korda eelnevalt postitanud, et eestis kaamerate eesmärk on lihtsalt riigi kukrut täita. Sest kuni 60 km/h ületamine ei lähe registrisse. Soomes kaamerast 21 üle läheb sul kirja, nii et mõni kord veel ja läheb luba. Eesmärk: rahustada?
Meil pigem: sõitke sõitke julgelt, midagi ei juhtu, plekki lihtsalt vaja
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.07.2025 14:27:42
|
|
|
Ee, jah? Trahv ongi lihtsalt pilet ning üldse mitte odav
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
26.07.2025 14:27:54
|
|
|
Nad võiks kuukaarte müüa. See rahustaks paremini, poleks neid kes enne kaamerat kahe jalaga pidurit tallavad ja kogu liikluse närvilisemaks muudavad.
/s
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
26.07.2025 14:33:28
|
|
|
Kõige paremad on need mendid, kes kaamera ees lasevad 90 alas 75 peale Mis peab selle kupli alla toimuma
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
26.07.2025 15:07:39
|
|
|
4km otsis ohutut kohta? Jajah
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
26.07.2025 15:16:45
|
|
|
Plin500 kirjutas: |
tsitaat: |
Transpordiamet ütleb, et top põhjus surmaga lõppenud õnnetustes on kiirus.
|
Mis on keskmine ületatud kiirus õnnetuste puhul? Kui ma Tallinnas Linnu teel +3km/h kiirust ületades trahvi saan, ehk siis 40 alas sõidan~45km/h spidoka järgi, kas tegemist on ohtliku kiiruse ületamisega? Mõõdetakse Kotka staadioni ääres peidetult aia taga hea nähtavusega kohas. Puhaselge kottimine ja trahviraha korjamine.
Või Lauluväljaku juures korraldatud reid, kus pandi 30km/h piirang mõttega rahustada liiklust? Tulemus - pea kolmveerand ületas kiirust mõned km/h ja korjati raha kokku. Reidi mõte - liikluse rahustamine - kukkus läbi ja ilmselgelt polnud plaaniski, seda oleks saanud tõkete, reguleerijate või "lamavate politseinikega" palju efektiivsemalt teha. |
joo vähem mõned km/h üle eest ei saa mingit trahvi, mõõteviga on juba suurem. Puhas lahmimine on selle nimi.
Ja lauluväljaku juures oli üleköik ning rahvast liikus edasitagasi mõnusalt. Kui sa oled nii pime, et ei näe tee kõrval ei 30km/h märki, ei selle kõrval olevat kaamerat ega politseinikku siis oled trahvi igati ära teeninud (mitte üks asi polnud kuskil aiataga põõsas või mis iganes väiteid siin veel oli). Kui juba need 3 objekti märkamata jäävad siis vaevalt, et veidi maad edasi ülekäiguraja juures olevaid inimesi oleks võimeline märkama.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
26.07.2025 15:18:42
|
|
|
Saksas piiranguga alas kuni 20 üle oli ok (neljarealistel), kiirteel 160 keskmine, 195 oli juba selline, et ise jalgu ei jää.
Ühtegi avariid või ära panemist või politsei poolt peatamist tähele ei pannud.
Linnas kõik viisakad, hullu ei pandud, ei närvitsetud, järgiti ilusti piiranguid.
Tuled Eesti, lubatud kiirusega ei sõida, siis kõik närvis. Lased +10 üle, siis ikka üritatakse napikaid teha. Linn lollakaid täis.
Eile ja täna waze kaameraid täis, politseid massiliselt väljas mõõtmas...
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 167 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.07.2025 15:20:21
|
|
|
Saksamaa ja eesti liikluskultuuri pole mõtet võrrelda, meie ida euroopa urgas ei jõua kunagi sellisele tasemele
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
26.07.2025 15:40:20
|
|
|
CnZ kirjutas: |
Olen siin mitu korda eelnevalt postitanud, et eestis kaamerate eesmärk on lihtsalt riigi kukrut täita... |
Kui see keskmise kiiruse trahvimise plaan läbi käis ja meedias kiiruskaamerate teemat arutati, oli kuskil ka jutuks kuidas ka päriselt kiiruskaamerad ei passi seal kus on oht õnnetusteks kiiruse tõttu, nt kuskil väikese liiklusega teel, kus uljamad kipuvad vajutama just põhjusel kus teisi sõidukeid vähe ja kunagi kaamerat ei kohta. Kaamerat sellistesse kohtadesse jällegi ei panda sest liiklejaid vähe ja trahvikäive kukub olematuks. Seega jah, kiiruskaamerate initsiatiivi taga, samuti kuhu neid paigutada, ehk kohtadesse kus rahvas ehk rahakotid liiklevad = maksimeerida trahviraha korjet ehk sisuliselt riigieelarve täitmine.
Laiemalt liikluskultuuri või eeskirjade täitmise teema filosoofia üle võib ka arutleda, kus on olemusel kaks poolust, üks olemuslik ja loogika ning teine juriidilis-repressiivne.
Olemuslik osa kus me enamus liikleme kas sõiduki, rattaga või jala piiratud ruumis, ning et see oleks võimalik ja kõigile ohutu, on vajadus, et me saaks selles ruumis liikudes üksteisest aru, ühtemoodi aru - saaksime ise liikuda kuhu vaja ja teised samuti.
Selle tarvis hakatakse juba lapseeast peale õpetama kuskohas ja kuidas ohutult ületada sõiduteed, või sõidutee ei ole pallimängimise- ega rulaplats, kuni sõidukite juhiõppeni, kus sõidukeid peetakse massi ja kiiruse tõttu kõrgema ohu allikateks ning nende opereerimisel ehk juhtimisõiguse saamisel on nõuded kõrgemad kui lasteaias õpetatakse.
Liiklemise korraldamiseks on meil lisaks liiklejatele-juhtidele ja nendele õpetatud teadmistele ka liikuskorraldusvahendid jm abistavad meetmed nagu visuaalsete vahenditega üksteisele oma kavatsustest märkuandmine.
Liikluskorraldusvahendid ehk rahvakeeli märgid, liiklusmärgid on olemuselt juhendid liiklejale, a'la nt 70 märk, siin võta kiirus maha, või asula alguse märk - siin liikleme aeglasemalt kuni 50 km/h. Ja enamus juhte märke jälgib, võttes teadmiseks ehk hoo maha jne.
Ent kuskilt algab repressiivne-juriidika piir, kus vot asula märgist juba 1mm üle kehtib 50km/h ja nii on, kui võtsid hoo maha aga märgi mõjuala ületasid langeva kiirusega nt 58 km/h oled kokkuleppe rikkuja, arvatavalt süüdimatu-pahatahtlik ohtu kujutav reeglitele ja kaasliiklejatele sülitav ning selliseid tuleb mõjutada, igapäev neid trahvida seni kuni nad aru saavad.
Vot see repressiivsuse juriidika peeneks ajamine kus alati seadusel ja politseil kui repressiivaparaadil on õigus, isegi kui see ei ole otseselt liiklusohutusega seotud või ei tekita kellelegi probleeme - on riigil õigus sellised nüansid panna raha teenima.
Samamoodi võiks ka küsida, kas teaduslikult on tõestatud, et iga maanteemeetril just 90km/h tunnis on ohutu ja pädev - ei see ei ole oluline, mingil lõigul võib sama ohutu olla ka 110km/h ja teises veidras kurvis oleks hoopis 87km/h pädev. Aga see ei ole oluline, vaid oluline on see mida seadusetäht ülteb, kui seadus väidab 90km/h piiriks, siis nii on, kui homme samal lõigul langetatakse kiirus 70km/h olenemata, et teeolud-liiklussagedus-jm on samad - on see jällegi põhjendatud ainult põhjusel, kus juriidiliselt on nii pädev.
Üks poolus on inimene, ekslik, kulgev kuidagi läbi elu, a'la "saame lõuna ajal kokku" vs saabud "12.07" - oled hilineja, kokkuleppeid eirav, kella ei tunne jne-jne.
Et kuidas meie elud ja teistega kokkupuutuvad elud peaks toimima, kas nii nagu riik ette kirjutab ja täitmist nõuab kus iga meeter, sekund-minut kõrvalekallet on mõõdetav-trahvitav, koos manitsusega milline mölakas ühiskonnaliige oled ja selliseid tulebki trahvidega nuutida niikaua kuni numbrid märkidel või kella sihverplaadil peensusteni selgeks saavad.
Või võiks olla ka miski nö puhver, loks, kulgemine, kus kõik ei pea nööri mööda käima, vähemalt mitte igalpool ja alati. Kui ikka 50km/h alas on liiklusvoog 60km/h kas peaks sealt hakkama vanasti lotoga õnnetuid välja noppima keda rikkujate massist seekord karistame või tänapäeval siis rikkumiste ja trahvi automatiseerimine, kus riigi poolt on efektiivse rahakorjega nõus kõik, poliitikutest ametnik-bürokraatideni - nende palk või palgalisa-preemia ikkagi ju sisus kõik mis alamalt moel-teisel koorida saab.
Riik on valmis saanud, kui ühksakümnendatel ja veel sajandi alguses seadusloomes ja reeglites otsiti loogikat, põhjendatust, siis nüüd aina enam, et riik rõhub ja teeb asju sest ta saab teha, olenemata kas teeb lohakalt, valesti, ebapädevalt või nagu eelarvekitsikus on näidanud, kus plejaad initsiatiive ja "elu paremaks&turvalisemaks" muuta on sisutühi retoorika ja kommunikatsioon, sisus on kraabitakse lihtsalt raha kokku, automaksud, kiiruskaamerate plaanid jm. Kus läbinähtav on läbivalt enne tekib raha tahtmine ja alles siis hakatakse tootma põhjendusi ja bürokraatiat, miks see ikka hea ja vajalik on, inimesele endale ja "oma riigi" hüvanguks kõik ju lõpuks.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
26.07.2025 16:32:14
|
|
|
+ trahviraha on eoses planeeritud eelarve tuluna sisse.
Oleks too rida nö boonus ja ei kajastuks arvestatavate tuludena, siis oleks kogu ohutuse teema usutavam.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 167 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
26.07.2025 17:39:13
|
|
|
Meenuvad need tõmmud, kes politsei eest Pärnu maanteel üritasid ära sõita ja väitsid, et alguses ei saanud aru peatumismärguandest ning seejärel otsisid kohta peatumiseks
tsitaat: |
Mootorratta juhi lähedane väitis Delfile, et juhil polnud plaanis põgeneda, vaid leida peatumiseks ohutu koht. Lähedase sõnul jäi kokkupõrke tagajärjel mootorratturi jalg mootorratta alla kinni ja politseiauto jäi seisma mootorratta peale. „Ta pidi oma jala ise valudes sealt alt välja sikutama, kuna see jäi kahe masina vahele kinni,“ kirjeldas lähedane. „Politsei ei vabandanud olukorra eest.“ |
indrpo jälle möllamas?
|
|
Kommentaarid: 733 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
554 |
|
tagasi üles |
|
 |
Plin500
HV piljardihai

liitunud: 15.01.2002
|
26.07.2025 19:04:57
|
|
|
tsitaat: |
joo vähem, mõned km/h üle eest ei saa mingit trahvi, mõõteviga on juba suurem. Puhas lahmimine on selle nimi. |
Pole alkoholi tarbinud ~8a. ja ei sõitnud 51km/h, spidokas mul suht täpne.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.07.2025 19:08:55
|
|
|
Ilmselgelt oli seal midagi muud ka kui nii said
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Plin500
HV piljardihai

liitunud: 15.01.2002
|
26.07.2025 19:10:39
|
|
|
Mis mõttes? Tegemist oli mobiilse kiirusekaamera trahviga.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
26.07.2025 19:21:07
|
|
|
Krdi mendid isegi ei vabandanud.
Tegelt peaks olema meil ka tuimalt õigus igasugu eest ära põgenejaid kraavi rammide, et nad midagi hullemat korda ei saadaks... Pluss remondikulud peavad kinni maksma. Äkki see paneks mõtlema...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
26.07.2025 19:30:55
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ilmselgelt oli seal midagi muud ka kui nii said  |
Sa ikka oled kursis kaamera mõõtevea ja trahvimääradega? +3 on minimaalne, mille eest saab trahvi kätte, praeguse trahviühikuga 21 eurot (kui ületad +7 ja läheb +-4 mõõteviga kirja).
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
26.07.2025 19:33:46
|
|
|
Meil ikka viimastel aastatel on see välja rammimine rohkem levima hakanud, kõige kiirem viis neutraliseerida põgeneja Pole viitsinud muidugi uurida, kes ja kuidas kahjud katab.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
26.07.2025 19:57:15
|
|
|
Meil vist politsei ise ehk läheb maksumaksja kuludesse...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012

|
26.07.2025 22:26:09
|
|
|
47 km/h lahutame vea 4 km/h ja saame 43 km/h. Kust see 51 km/h tuli
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
26.07.2025 23:56:31
|
|
|
Ma olen need kulud nõus maksumaksjana tasuma, kui need idioodid oma laksu selliste lolluste eest kirja saavad. Mingi lihtlabane trahv või noomimine siin ei aita ja seda juba ammu nähtud, pigem tõstab ego ja tekitab karistamatuse tunnet.
|
|
Kommentaarid: 733 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
554 |
|
tagasi üles |
|
 |
|