AI jaoks on Jensenil eraldi seeria tooted nagunii ja üsna kallid. Ülejäänud "gamerid" saavad Raytracingu lisana kaardi "hinnas". Võite kokku lugeda mitu korda uue seeria avalikustamisel ta AI nime laval mainib. Pitsi ei tasu iga AI sõna peale võtma hakata, jääd kiirelt purju. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Tldw - praegused videokaardid on liiga nõrgad, et korraliku kvaliteediga (kiirte arvuga) rt-d arvutada/renderdada. Samal ajal on ka de-noiserid on ka kehva kvaliteediga ja või kiirusega (läägivad) , seega tulemus on tihti see, mis nähtav videos...
Kas Cyberpunk Path Tracing ei tõesta vastupidist?
Väga kvaliteetne tulemus ja praktiliselt artefaktideta _________________ Slow is smooth and smooth is fast
See tabel ei kajasta reaalset olukorda.
Kõigil tootjatel on oma upscaler mis FPS-i tõstab, millele saab veel lisade FG.
Ma arvasin , et upscalerite vaidlused on ära peetud ja neid tunnistatakse täna juba korralikult tehtud mängu graafika seadete hulka.
Ei ole vist põhjust vana vaidlust uuesti üles ka soojendada.
Lõpuks on igaühe enda otsustada mis seadeid ta kasutab. Samas võiks niipalju teadmisi olla, et kogu tänapäeva RT ja PT käib käsi käes koos upscaleritega. RT-st rääkides oleks mõistlik FPS-i numbrid koos upscaleriga anda.
UE 5.5 dark ruins demo 4080 peal . Mega Lights mõju FPS-ile.
Eraldi on välja toodud SW lumen, HW lumen, HW lumen+Mega lights.
Kõigil tootjatel on oma upscaler mis FPS-i tõstab, millele saab veel lisade FG.
Ma arvasin , et upscalerite vaidlused on ära peetud ja neid tunnistatakse täna juba korralikult tehtud mängu graafika seadete hulka.
Ei ole vist põhjust vana vaidlust uuesti üles ka soojendada.
Lõpuks on igaühe enda otsustada mis seadeid ta kasutab. Samas võiks niipalju teadmisi olla, et kogu tänapäeva RT ja PT käib käsi käes koos upscaleritega. RT-st rääkides oleks mõistlik FPS-i numbrid koos upscaleriga anda.
.
1) AMD alles tuleb välja oma AI-baasil toimiva upscaleriga, siis kui kõigil kolmel GPU tootjal on ai-upscaleritel lastehaigused põetud (ma eeldan, et fsr4 läheb alguses natuke aega, et küpseks saada), siis võib hakata seda pidama "standardiks"
2) võib-olla olen seda mõttes võõrdunud, aga arvan, et puhas resolutsioon, mida hakata üles skaleerima, võiks ikkagi minimaalselt 1080p olla, kas siis skaleeritakse see 1440p-ks või 4k-ks..
3) "korralikult tehtud mängu" - selle video mõte oligi, et enamuses on hetkel mängudes olev RT lihtsalt tilulilu, mis suurt midagi juurde ei Anna, sest ei viitsita optimeerida.
4) FG-l on mingi miinimum fps, millest alates on mõtet seda sisse lülitada, ma ise pole katsetanud ega tea omast kogemusest öelda, aga 60 võiks olla suht safe bet, et see duubeldada 100-120 peale, säilitades siiski 60fps-ile omase input viite (16ms) _________________ O: Low-profile pci bracket
AI jaoks on Jensenil eraldi seeria tooted nagunii ja üsna kallid. Ülejäänud "gamerid" saavad Raytracingu lisana kaardi "hinnas". Võite kokku lugeda mitu korda uue seeria avalikustamisel ta AI nime laval mainib. Pitsi ei tasu iga AI sõna peale võtma hakata, jääd kiirelt purju.
uute gpu tulijate osas mida ta ei maini aga on kardetavasti isegi olulisem on kogu see crosslicensing lugu.
zeus käis uudistest kõvasti läbi kuskil märtsis äkki, väga valede pealkirjadega - iirc midagi stiilis 10x kiirem kui 5090. mis on tehniliselt õige, aga ainult fp64 osas, kõige muu osas nope, not even close.
üsna huvitav lähenemine, ühest küljest nagu general purpose risc-v "cored", teisest küljest on need kuidagi väga fookusega fp64 peale. mõlemalt poolt tulevad optimeerimise osas küsimused.
consumeri vaatest on probleem, et sellel puudub mõistlik tarkvaratugi. mingit rasterdamist ei oska. ideaaljuhul võiks nad teha dxr ja vk-rt toe ja midagi näidata (q2 rtx? portal rtx?) aga seni ei ole midagi sellist olnud. slaididel on aga praktikas veel mitte.
edit3: okei, gp cored, llvm vahel, teevad draiverid. shaderid ei tohiks probleem olla. aga see paneb päris palju fookust sinna llvm osale ja kui praktikast räägime - igas mõttes efektiivsusele.
neil on kindlasti potentsiaalne turg - hpc või tõesti eraldi pathtracing aga see eeldab samuti mingit softituge. praktikas - ma kardan, et kui nad millegi asjalikuga välja tulevad, siis established tegelased sõidavad neist lihtsalt üle. nvidia, amd, intel ja mõni muu peaks selleks vabalt võimelised olema. kui bolt suudab oma niši leida siis kuidas seda hoidma hakatakse? proprietary soft ja api - glowstick siis hetkel? mis see präänik kliendile on? standardse api puhul kuidas takistada konkurente? piltlikult öeldes, amd vaatab, et äge asi, turg ja teeb gpu kivi, kus pool ala on rt üksuste all... tõenäolisemalt teeks seda küll nvidia aga bolti vaatest vahet pole.
edit:
ja kui räägime hpc-st ja fp64-st, siis ei ole mingi 5090ga mõtet võrrelda. ian tegelikult räägib sellest videos ilusasti aga seal on nii mõnigi tärn või küsimärk. 5 tflops fp64 vs 5090 mingi vist 1.6 tflops tundub impressive ja zeusil oli arhitektuuriks olemas neid asju 4tk kokku panna. mis paistab tõesti äge, ja mitmes mõttes ka on. ainukene häda, et selles sektoris ei ole vastas mitte 5090 vaid b200, mis teeb üle 30 tflops fp64, või mi325x, millel specis peak isegi üle 80 tflops fp64 (märkuseks kõrvale, et see on chipletidega, 8 compute died). slaididel on boltil kirjas üle 300x neist kiirem, mis on... kahtlane. ian toob välja olulise märkusena seal iee-754 fp64 accuracy, mis ilmselt on see oluline tärn. kas ka praktikas oluline, eks näis.
edit2:
vaatasin video lõpuni ka, 2026 teine pool on see, kus reaalseid kive võiks olemas olla. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.