Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2021 17:24:37 vasta tsitaadiga

Õnneks OLED ekraanil madal nit nii et ei ole seal HDR 1 billion nagu samsa telekatel mis nii eredad et diivani süütavad valgusega icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 30.08.2021 22:00:36 vasta tsitaadiga

vana serious sami jaoks on rt engine port tehtud

Link

https://github.com/sultim-t/Serious-Engine-RT

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2021 23:26:57 vasta tsitaadiga

Seda ootaks rohkematelt mängudelt juba.
2007.a. Crysis on ka seal maal, et võiks tervenisti PathTraced olla icon_biggrin.gif ning mängida siis 1280x1024 resol, mis sellel ajal kunn oli.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.09.2021 20:15:42 vasta tsitaadiga


Link


Nagu ma varem korduvalt olen öelnud, siis just vanematele mängudele RT lisamine annab suurima efekti. Eriti Global Illumination. Kuigi see vajab ka tekstuuride kohendamist. Perf on kahjuks suht kehva ja AMD kaartidel hetkel ei toimi.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 05.10.2021 02:48:53 vasta tsitaadiga

The upcoming chip for Samsung Galaxy S and A 2022 series will feature ray tracing acceleration.

https://videocardz.com/newz/samsung-confirms-its-next-gen-exynos-soc-with-amd-rdna2-gpu-will-support-ray-tracing

Suht rumal oleks loota, et sellest midagi vapustavat tuleb. Isegi kui see toimib halvasti või ei toimi peaaegu üldse tahaks seda ikka näha.
Kuhu ja kuidas nad selle eralduva soojuse panevad ?
Äkki teevad propelleriga . Võibolla saad siis oma S seeria samsungi ka seljale panna ja lendad nagu Karlson , katuselt - katusele.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2021 06:40:44 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, Ventikaga "gaming phone" on juba tehtud miitu korda- Nubia Red Magic vist oli kui mälu ei peta. ASUS ROG telefonile oli ventikas lisana ostetav.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 09.04.2022 16:58:00 vasta tsitaadiga

Lükkasin RTGI ReShade Horizon Zero Dawnile peale, läks veel hullemaks. Keeg7 oleks nagu kirka oranžiga ümbruse üle võõbanud... kui ikka kunstnike töö nõrk ja maerjalide omadused valed siis ei päästa miski( ok Digital Dreams on mingi 8k Photorealistic mode YT üles riüutanud, aga see läheb juba tugeva modi kategooriasse).



EDIT
Spoiler Spoiler Spoiler


Orika Doomi RT mod väljas ja DF sellest väga asjakohase ning erapooletu ülevaate teinud, isegi miinused ja muutused atmosfääris välja toonud.
Samas mäng näeb hea välja, kuna materjalid ümber tehtud, siis pole pixelshow ka enam.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2022 00:17:07 vasta tsitaadiga

https://www.tomshardware.com/news/amd-engineer-brings-path-tracing-to-return-to-castle-wolfenstein
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 19.12.2022 20:26:17 vasta tsitaadiga

Coreteks käib läbi mitmeid UE5 demosid(mis näevad ülehead välja ilma RT-ta), aga natuke ka AI poolt(mis haakub natuke uute GPUdega kus ka AI tuumad sees ja mille kasutus ammu tahtnud näha), nimelt karakteri liikumise modelleerimine 9 min juures:
Spoiler Spoiler Spoiler


EDIT:

Software Lumen\RT@60FPS koos ninete ja virtuaalse varjukaardiga(VMS).
Fortnite UE5.1 mootoril jooskmas. Imestan et Nvidia ei ole veel välja tulnud avaldusega, et tegemist fake videoga ja ikka RTX see kõikse õigme.
PS. Direct Contactist ka videosid väljas, ei tea küll kas RT on sees aga igaljuhul Nanites ja VMS paistavad sees olevad kuna nii selge näeb pilt välja. Viimas suur samm edasi kus iga rohulible oleks nagu 8k tekstuuriga...
Suht külmaks jätnud siiani kas kunstnikud on piisavalt vaeva viitsind näga, et seinad punakamat või sinakamat tooni värvida, kui " reaalselt peaks" aga kõik koos näeb välja selge nagu päev.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 19.12.2022 21:29:30 vasta tsitaadiga

lumenil on ka hw rt tugi.
https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/lumen-technical-details-in-unreal-engine/

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 22.12.2022 23:06:59 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
lumenil on ka hw rt tugi.
https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/lumen-technical-details-in-unreal-engine/


Videos jooksutas PC raual ka katseks jah...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 03:59:36 vasta tsitaadiga

phpBB [media]

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 28.02.2023 10:17:20 vasta tsitaadiga

veidi teemast mööda.

rmc kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler
tl;dw
lazy devs.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 22.05.2023 12:19:29 vasta tsitaadiga

Suht vana uudis tegelikult , aga seoses 0.2.0 Nvidia Remix-i versiooni tulekuga

Youtube video Nvidia RTX Remix võimalsutest.

Link


Tundub , et Jensenil sai mängutootjate pidurdamisest kõrini ja andis modijatele tööriistad kätte. Eks näis mis sellest lõpuks välja tuleb. Igaüks võib ju ise ka proovida.

Kui linkimiseks läks , siis U.E 5.2 demo.


Link


veel UE demosid

Link



Link


Natuke ka modijate loomingut vanemate mängude peal.
Need for speed: Underground 2 RTX remix WIP2

Link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 15.12.2024 18:33:35 vasta tsitaadiga

Kaevame vana teema üles icon_lol.gif


Link


Tldw - praegused videokaardid on liiga nõrgad, et korraliku kvaliteediga (kiirte arvuga) rt-d arvutada/renderdada. Samal ajal on ka de-noiserid on ka kehva kvaliteediga ja või kiirusega (läägivad) , seega tulemus on tihti see, mis nähtav videos...

_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 15.12.2024 21:50:00 vasta tsitaadiga

sellel on imelihtne lahendus - moar rt units. ajaühikus taga aetavate kiirte hulka juurde vaja, siis on vaja sellega tegelevaid üksuseid rohkem. see, et rohkem üksuseid aitab, on ka erinevate mängude pealt otseselt või kaudselt katsetega ammu selge.
tänase seisuga on asi küll paranev aga selle külje pealt probleem jätkuvalt, et teiste tootjate rt võimekus läägab - ehk siis devidel on võimalust või motivatsiooni rohkemate kiirtega rt lahendust teha vähem.

muide, kui näiteks controli - mis muidu on üks paremini tehtud rt-ga mänge - selle läägimise koha pealt näiteks tuua, siis seal hakkab oluliseks saama see, et mäng on vana. control on pärit turingu ajast ja paljuski sinna optimeeritud. ray count, ajavahemikud, temporal kaadrite hulk jne on optimeeritud mingite kindlate jõudluspunktide peale, mis enamasti on mängu väljatuleku hetke high-end. just rt-ga on omajagu näha seda, et seaded nagu on aga need jäävad staatiliseks ja uute gpu põlvkondade puhul lähevad optimeerimispunktid ikkagi paigast ära. eks see võtab aega enne kui ka selles osas mingi standardne käsitlus välja kujuneb.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 16.12.2024 18:25:22 vasta tsitaadiga

Kas see HU video on ettevalmistus 8800 tulekuks? Millest võiks jäerldada, et 8800 RT võimekus on väiksem kui loodetakse ?

Probleem on muidugi olemas. Controllis oli see väga hästi näha. Samas oli see valik kas imelikud betoon seinad või täiesti võltsid klaasid ja klaas ruumid. Varjudest , materjali kvaliteedist ja peegeldustest ei hakka rääkimagi.
CP2077 oli kogu mängu peale vist 1 koht kus selline virvendus mängu mängides silma jäi. Tavaliselt liigud mängu mängides nendest kohtadest üle ja korralikult tehtud mängus need ei häiri.
Muidugi kui sa 300% suurendusega mängid ja spetsiaalselt materiaalide pindu vahid , siis on kriitika õigustatud.

Minujaoks on küsimus muidughi lihtne. Kas ma valin säbrutava matejali pinna mida ma ilmselt ei näe , või ma valin võltsilt joonistatud maailma mida ma näen praktiliselt igal sammul.
Eks igaüks otsustab ise mis on suurem problem. Kas HU poolt väljatoodud hiireauk kapi taga või elevant keset tuba.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




see post läheb kustutamisele sõnum 17.12.2024 17:07:07 vasta tsitaadiga

Vt Stalkerit kedagi isegi ei huvita RT, AI on valukoht.
Ja potTo pc ei suuda lumenitki joojsutada. Ehk olemegi sealmaal kus ennustasin.rt pärast ei hakka keegi mängu ostma või ostmata jätma, samas kasutute AI tuumadega ei saa midagi teha ja 90ndatest kehvema AI pärast on S2 kriitikatule all...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 17.12.2024 23:55:07 vasta tsitaadiga

Ma pigem ootaks ka nüüd ikka korraliku mängusisese AI tormijooksu. See ju kuum teema. RT isiklikult üldse ei huvita. Mõtle kui saaksid vanu nostalgiaga mänge mängida uuesti läbi, kus tundsid et AI jääb lolliks.
Kindlasti annab suurema vau efekti kui samale mängule RT peale joonistada.
Kasvõi näitana CS2 bot lahing. Mõtle kui saaksid Bot'dele määrata AI iseloomud ja aimi konkreetselt mingi pro mängija käitumiste järgi ja siis treenida tema vastu. Vot sellist asja sooviks rohkem näha.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




see post läheb kustutamisele sõnum 18.12.2024 00:46:30 vasta tsitaadiga

Millest tuleb arusaam ,et korralik AI välistab korraliku pildi?
Ma võtaks mõlemad. Korraliku pildi ja korraliku AI.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaspar737
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 18.12.2024 10:44:48 vasta tsitaadiga

Huvitav arusaam jah - RT kohe mõttetu kui mängus muid puuduseid icon_biggrin.gif Kas keegi tõesti väidab, et RT ei anna nt viimase Indiana Jonesi puhul midagi mänguelamusele juurde?
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 18.12.2024 12:34:05 vasta tsitaadiga

kaspar737 kirjutas:
Huvitav arusaam jah - RT kohe mõttetu kui mängus muid puuduseid icon_biggrin.gif Kas keegi tõesti väidab, et RT ei anna nt viimase Indiana Jonesi puhul midagi mänguelamusele juurde?


Pole mänginud. Ei tea. Wukongi demo vaatasin. Ei näinud midagi erilist. icon_rolleyes.gif
Minu jaoks alati rikub mängu immersioni mingi ebaloogiline samm, mida mängu AI teeb, mitte pilt.
Kui näiteks GTA mängus oleks igal NPC'l mingi AI loogika. Näiteks mingi paarike kes tänaval liigub ja tapad mehe või naise ära. Siis juhusliult kui kui peaksid uuesti teise osapoolega kokku sattuma siis see NPC näiteks ründab sind, kuna mäletas mida sa tegid. Midagi analoogset.
Või kui Skyrimis oleks NPC natuke targem, mitte see et varastad taskud tühjaks ja müüd sama asja talle kohe uuesti maha icon_lol.gif
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

see post läheb kustutamisele sõnum 18.12.2024 12:49:50 vasta tsitaadiga

Viilutaja, aga see võiks olla teise teema lugu. raytracing viimati ei aidanud npc-de tegevusele kuidagi kaasa. ega takistanud ka.
aga saan aru, et sa oled nüüd meelt muutnud ja jutlustad rohkem tensor uniteid gpu-desse? icon_biggrin.gif

ot:
Viilutaja kirjutas:
Kui näiteks GTA mängus oleks igal NPC'l mingi AI loogika. Näiteks mingi paarike kes tänaval liigub ja tapad mehe või naise ära. Siis juhusliult kui kui peaksid uuesti teise osapoolega kokku sattuma siis see NPC näiteks ründab sind, kuna mäletas mida sa tegid. Midagi analoogset.
Või kui Skyrimis oleks NPC natuke targem, mitte see et varastad taskud tühjaks ja müüd sama asja talle kohe uuesti maha icon_lol.gif
nii ml ai baasil npc-de kui su mäletavate npc-de probleem on ühest küljest nii salvestusmahu kui töötlusjõudluse vajadus - kujutad sa ette mõne gta suuruse mängu npc-de mälu jaoks vajalikku mahtu segi kui vaid paari asja meeles hoiavad - ja teisest küljest see kuidas mäng muudetakse ettearvamatuks. noh, näiteks tüüpilise gta mängija vaatest kuskil story lõpuks on kogu linn sul kallal. jah, ka see võiks olla äge kogemus aga see on midagi muud ja vajab tänaste mängudega võrreldes teistsugust disaini. pluss siis jah, nende npc-de processing kui selline.

varastatud asjade mitte müüa laskmine või vähemalt samale või sama factioni npc-le müüa mitte laskmine on paljudes mängudes olemas. kaasa arvatud bethesda omades. viimane näitena siis starfield, kus varastatud kraami müümine on piiratud.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 18.12.2024 13:18:29 vasta tsitaadiga

Lihtsalt siin käis jutt AI'st ja raytracingust. Ma ei näe.et see raytracing midagi juurde pakuks. Sama silmailu saab ka ilma selleta tehtud 98% ulatuses.
Mängu AI on see, mis võiks teema olla. Seda enam kui igas CPUs nüüd mingi dedicated silikoon AI jaoks.
Minu jaoks Raytracing algab siis kui kõik tehakse pathtraciguga, siis on alles pointi sellel.

Ok, GTA on võibolla liiga massiivne, kuid tänapäeval on mingid 16Core masinad ja hullult suured ssd'd tavapärased. Võiks kuidagi olla võimalik.
Või siis see teine näide CS2 puhul, kus saaksid laadida omale vastaseks mingi PRO mängija AI tegelase. Kus on sisselaetud konkreetsed "loogilised" liikumised selle mängija puhul, kus AI on analüüsinud tuhandeid gameplays'd.
Selle analüüsi on siis teinud mingi võimekam arvuti ja saad lihtsalt profiili alla laadida, mida siis jooksutab sinu arvutis olev CPU oma AI tuumadega.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

see post läheb kustutamisele sõnum 18.12.2024 13:46:23 vasta tsitaadiga

see ai jutt on päris offtopic.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.