Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
17.05.2025 10:35:36
|
|
|
See on ikka päris jabur tõlgendus sul asjast
Kui tootja kutsub/ostab sõidukid tagasi ning need siis prügimäele suunab, siis inimeste soov/huvi neid omada või nendega sõita on täiesti ebaoluline.
Muidu siin hea ülevaade neist (koos sõidukogemuslike iseärasustega): https://www.youtube.com/watch?v=hSQNVKhQqOw
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
18.05.2025 20:36:17
|
|
|
Lugeda ei oska või lihtsalt trollid?
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
19.05.2025 08:53:46
|
|
|
See ElectraMeccanica Solo EV tundub päris naljakas sõiduk.
Kümme aastat tagasi pidi tulema selline sarnase kontseptsiooniga, veetilga kujuline, super aerodünaamiline sõiduk - Aptera. Väga efektiivne, kerge, futuristlik. Cool oleks omada ja sõita sellisega aga päriselt omada ja kasutada ilmselt piinarikas. See taga keskel olev kolmas ratas jääb tavapäraselt rööpasse sõidetud teel kahe rööpa vahel oleva kõrgema serva peale ja tahab siis sealt kiskuda kord ühele, kord teiselepoole.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
19.05.2025 15:34:32
|
|
|
Kas mõni kliimaparandustöökoda EV-de ja hübriidide remontimisele on ka spetsialiseerunud? Olen kuulnud väidet et kõrgpinge kompressorile käib teistsugune õli ja ei kannata ristsaastamist.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
20.05.2025 22:01:27
|
|
|
Selle Honda teatega seoses natuke analüüsivamat lähenemist sellele: https://electrek.co/2025/05/20/honda-commits-to-going-out-of-business-by-pulling-back-on-evs-as-sales-rise/
tsitaat: |
Honda didn’t precisely state its new timeline, but said that EVs would fall below the previously-announced target of 30% by 2030. |
tsitaat: |
It’s estimated that this year – not 2030 – 25% of cars sold globally will be EVs. So, any company that sells less than that is lagging behind the curve, losing ground to companies that are ready for the transition that is already happening. When you are behind, the way to catch up is to speed up, not to slow down.
Honda’s commitment today to make even more tepid movement towards a market they are already moving slowly in does not bode well for the company’s long-term prospects. And given the long timelines for development in automotive, skating to where the puck used to be isn’t the best strategy.
The 25% global EV sales projection for 2025 shouldn’t be a surprise, because EV sales have been rising globally for many years now, and haven’t stopped doing so, as we keep having to point out. In fact, the opposite is happening. |
tsitaat: |
In fact, Honda’s profit is slipping precisely because of the rapid advancement of the Chinese auto market. AP reports that Honda’s Q1 profits slipped by 24.5%, driven largely by sliding sales in China in the face of local EV competition. How’s that for “slowing demand.” |
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
20.05.2025 22:15:58
|
|
|
mis ev-d hondal on?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.05.2025 23:03:17
|
|
|
No ei saa samme vahele jätta, ei saa. Hübriid on loogiline vaheetapp, mis tuleb täies mahus läbi teha paraku ja USA, ma olen mitmes USA grupis, neil on ikka suht pupu seal, ilgelt pikad vahemaad ja väga kehv laadijate võrgustik. Ühega vestlesin, ütlesin, et mul piisab akutäiest riigi ühest otsast teise sõitmiseks. See küsis, et mis riigis sa elad, mul võtaks see sõit aega kolm ööpäeva Üldiselt paistab igas maailmajaos ikka välja üks ja seesama, kodulaadimine, kui see on olemas, siis on inimesed enamasti rahul. Aga kodulaadimine on täna enamuses siiski rohkem eramuomanike, ehk siis peamiselt jõukamate inimeste pärusmaa, nagu ka ev ise, kui need otsa saavad, siis tõmbabki turg tagasi.
Krdi jama on, pole ammu masinat laadinud, juba üle nädala, ilmad läksid soojaks ja sõitajäänud km'd passivad paigal.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
20.05.2025 23:19:24
|
|
|
Cannonballi (New York - Los Angeles) rekord on elektriautoga alla 40 tunni. 4700 kilomeetrit. Kindlasti on halva kaetusega piirkondi/suundi, aga üldistada ma seda ei julgeks, faktid räägivad lihtsalt muud.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.05.2025 23:23:26
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Cannonballi (New York - Los Angeles) rekord on elektriautoga alla 40 tunni. 4700 kilomeetrit. Kindlasti on halva kaetusega piirkondi/suundi, aga üldistada ma seda ei julgeks, faktid räägivad lihtsalt muud. |
Mida sa siin üldistad, päris inimesed räägivad. Ahjaa, see ka veel, et peamine probleem on mitte Tesladega, mis ei saa superchargereid kasutada.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
20.05.2025 23:51:15
|
|
|
Tesla superchargerite võrgustikku saavad ka teised elektriautod kasutada, küll mitte kõik elektriautod, jah, eeldab NACS pesa. Seda juba päris pikka aega. Rekordsõit tehti Porsche Taycaniga.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
21.05.2025 09:18:38
|
|
|
Markos, eks sõltub keda kuulad. Kui kuulad endasuguseid pessimiste ja negatiivselt meelestatuid, siis kõik ongi vaid tumedates toonides. Reaalsus on ikka tiba parem.
Muide, tänaval parkijatele on ka laadijad olemas ja üha laieneb ka USA-s nende kasutus.
Ja nagu numbrid näitavad, siis elektriautode turg ei tõmba tagasi. Kipub hooopis iga aastaga aina suuremaks kasvama.
Hübriidide osas on Honda vägagi kõva sepp ju juba ammu. Nende kunagine Inisght on vist siiani kõige ökonoomsem masstootmis spm auto. Ehk midagi nad vahele küll ei ole jätnud. Pigem liiga kauaks jäänud paigale.
Samas vaadates, et sinu hinnangul VAG pole kunagi õiget hübriidi teinud, siis nende elektriautode põhjal hinnates ei ole see hübriid nii oluline midagi.
londiste kirjutas: |
mis ev-d hondal on? |
Hondal on tootmises 2 elektrilist mudelit: e:Ny1 (meil ka saadaval) ja Prologue (USA-s müügil). Varem oli ka e aga selle tootmine lõpetati ära. Järelturult leiab neid meil aegajalt. Hiinas neil ka mitmeid mudeleid, mis mujale turgudele ei paista jõudvat.
NACS adapteriga saavad enamik ligi paljudele Tesla Superchargeritele. Mõni tootja pole veel lepingut teinud ja nende sõidukid ei saa.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
21.05.2025 11:44:17
|
|
|
Mis pessimist, mulle mu auto väga meeldib, ma lihtsalt ei topi seda kõigile nina alla, sest inimeste vajadused ja võimalused on erinevad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
21.05.2025 11:46:05
|
|
|
Markos kirjutas: |
Mis pessimist, mulle mu auto väga meeldib, ma lihtsalt ei topi seda kõigile nina alla, sest inimeste vajadused ja võimalused on erinevad. |
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
21.05.2025 12:02:43
|
|
|
etk kirjutas: |
Varem oli ka e aga selle tootmine lõpetati ära. |
Miks ära lõpetati? Üliväikse sõiduulatuse tõttu? Muidu üks ilusamaid elektriautosid.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
21.05.2025 12:23:07
|
|
|
e oli väga nišikas. ma isegi ei tea, mida honda sellega mõtles. väike auto ja vastavalt ka väike aku. polnud erilist jõudlust. kõrge hind. futuretro väljanägemine aga sellega asi umbes ka piirdus. konkurendid tegid too hetk juba paremini.
renault uus 5 on muidu üsna täpselt samas augus masin, vähemalt baasmudelis. selle vahega, et hinnaklass on veidi mõistlikum. ja aku ka vist veidi suurem.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
21.05.2025 12:36:45
|
|
|
E oli mõeldud linnasõiduks linnakiirustel. Kui sellega maanteele 90+ alasse sõitsid (eriti talvel), siis aku tühjenes väga kiiresti.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
21.05.2025 12:38:28
|
|
|
Renault 5 tundub jah selline auto, mille ostaks. Kui raha oleks.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
21.05.2025 16:13:25
|
|
|
See siinmainitud Cannonball run Porsche Tycan-iga alla 40h coast to coast hakkas huvitama.
ChatGPT: Excluding the charging time, the average driving speed during the electric Cannonball Run was approximately 81.27 mph (130.77 km/h).
Laadimisaeg: 2 hours and 26 minutes
Distants: 4846 km
Läbimise aeg: 39-hour and 29minutes
Keskmine kiirus tuleb päris räigelt kriminaalne.
Ma ei tea mis meil siin kriminaalide rekord Tallinn - Tartu marsruudil on. Kindlasti kellelgi on uhkustajaid tuttavaid aegadest, mil kiirusekaameraid veel ei olnud.
Google maps näitab, et Tallinna väljasõidu juurest Peetri Selverist kuni Tartu Lõunakeskuseni on 173km ja aega võtab 1h 49minutit.
See teeb keskmiseks kiiruseks 95,2 km/h
Sama distantsi keskmise kiirusega 130 km/h sõites jõuaks kohale 1h ja 20 minutiga.
viimati muutis -Koppel- 21.05.2025 16:27:23, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003

|
21.05.2025 16:43:11
|
|
|
Cannonball üks tore üritus jah, tahaks isegi teha kunagi Rekord hetkel peaks endiselt ühe S6 käes olema, kus keskmine kiirus tuli üle 180 km/h selle distantsi peale. Tagaistuja hi-tech binoklitega muudkui skännis kaugele ette (k.a nightvision), auto kõiksugu radaripüüdja techi täis, kasutati peibutusautosid, et pursuit politseisid endale sappa tõmmata jnejne
tsitaat: |
Ma ei tea mis meil siin kriminaalide rekord Tallinn - Tartu marsruudil on. Kindlasti kellelgi on uhkustajaid tuttavaid aegadest, mil kiirusekaameraid veel ei olnud.
Google maps näitab, et Tallinna väljasõidu juurest Peetri Selverist kuni Tartu Lõunakeskuseni on 173km ja aega võtab 1h 49minutit. |
Üks "ärikas" Vihmand omal ajal väitis, et lasi tlnast tartusse 44 minutiga. https://www.postimees.ee/1669931/liiklushuligaani-argipaev-200-km-h See muidugi ebareaane, teebk keskmiseks üle 250 km/h.
tsitaat: |
See auto, millega ma olen kõige suuremaid kiiruseületamisi teinud, on tuunitud kahe turboga 500 hobujõuline Audi S8, mis sõidab kuni 320 km/h ja seda kiirust olen ka Tallinna-Tartu maanteel näidanud.. |
See S8 oli mõned aastad hiljem müügis ka
Aga Päevalehes kunagi ammu oli artikkel teada rekorditest. Arnold Rüütli autojuht sõidutas Arnoldi väidetavalt tlnst tartusse ~tunniga. 90ndate alguses. Oli vist e-klass olnud. Savikas oli ka juttude järgi Pärnust või kuskilt tlna kihutanud, keskmiseks 167 saanud. Kes mõõtis, ei tea. Aga kihutada talle meeldis, see vana teada tõde
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
30.05.2025 18:35:35
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Ma ei tea mis meil siin kriminaalide rekord Tallinn - Tartu marsruudil on. Kindlasti kellelgi on uhkustajaid tuttavaid aegadest, mil kiirusekaameraid veel ei olnud.
Google maps näitab, et Tallinna väljasõidu juurest Peetri Selverist kuni Tartu Lõunakeskuseni on 173km ja aega võtab 1h 49minutit.
See teeb keskmiseks kiiruseks 95,2 km/h
Sama distantsi keskmise kiirusega 130 km/h sõites jõuaks kohale 1h ja 20 minutiga. |
No ma ei tea, arvestades, et meilgi siin ja seal ikka mõni kurdab kuidas tipptunnil ummikud ja jõuab pool tundi hiljem tänu sellele kohale siis noh...
Üks teeb oma EV-le juba viimased mingi 4-5 kuud kiirmüüki Hinda ka krt alla ei lase
Ja teine teema on, et piixu ei panda juurde müügikuulutusse kui suure mahutavusega aku peal on... Kui mingi 2 eri suuruse akuga mudeleid olemas siis leiuta seal, et kummaga nüüd tegu.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
30.05.2025 21:46:32
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Kui mingi 2 eri suuruse akuga mudeleid olemas siis leiuta seal, et kummaga nüüd tegu. |
On seal vahet, aku nagunii läbi...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
31.05.2025 10:39:20
|
|
|
Etz kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Kui mingi 2 eri suuruse akuga mudeleid olemas siis leiuta seal, et kummaga nüüd tegu. |
On seal vahet, aku nagunii läbi...  |
Kui mitte sõiduaku, siis 12v kindlasti, eriti, kui sul on kia, hyndai või skoda. Käisin autoga saaremaal, ilm soe, energiakulu mõnusalt alla 20kwh, panin Liival laadijasse, 100kwh kiirust andis 55% soc'i pealt. Sõiduulatus on ka 350km'ni pikenenud tasahilju. Meie sõbrad temperatuur ja õhutihedus (soe õhk on hõredam).
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
01.06.2025 00:58:33
|
|
|
Akuauto omanikud ei taha tunnistada, et 15-aasta vanune diiselmootoriga sõiduk sõidab endiselt paagitäiega 800-1000 kilomeetrit, aga akusõiduki akust on heal juhul alles pool.
Laadimistaristust ja kiirlaadijate tegelikust hinnatasemest rääkides ja sellest tulenevalt ka reaalsest kilomeetrihinnast ei ole mõtet rääkima hakatagi.
Mul on ka üks sõber, kes räägib siin, kuidas ta ikka "tasuta" kodus oma autot laeb, et noh päikesepatareid ja akud jms. Kui ma siis ettevaatlikult küsisin, et kui palju sul selle "autonoomse elektrisüsteemi" koguinvesteering senini on olnud, siis ta keerutas ja ei tahtnud öelda. Selgus, et number tublisti viiekohaline ja kuigi esimene number oli õnneks üks, siis teine juba ei olnud. Seega selle 15K investeeringu eest saab ikka suht palju kilomeetreid maha vurada ökodiisliga. Ca 175000 kilomeetrit. See on keskmise eestlase kümne aasta läbisõit.
Mina ei tea, kustkohast on tekkinud arusaamine, et keskkonnahoidlik käitumine on säästlik ja aitab kokku hoida. No ei ole võimalik. Kõik, kes põhikoolis natukenegi füüsikatunnis tähele panid said tuttavaks energia jäävuse seadusega. Ei toimi need asjad kohe kuidagi vastupidi.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
|