|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
29.04.2025 14:11:44
|
|
|
| Markos kirjutas: |
| ICE puhul on kõik nii suure varuga ja mõõtmine ka suht ebatäpne, ehk tegelkkuses taandub see ikkagi suht stressivabaks. Elektri puhul on kõik täpselt arvel. |
Ei tea kuidas su Toyota asja lahendanud on aga mul annab ikka 60+km enne 0 jõudmist märku, et ma hajameelsusest ei unustaks laadida. Praeguseks meil juba suht raske on leida kohti, kus sellise ette teatamisega jääb laadijate leidmisel hätta.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
29.04.2025 14:30:21
|
|
|
| etk kirjutas: |
| Markos kirjutas: |
| ICE puhul on kõik nii suure varuga ja mõõtmine ka suht ebatäpne, ehk tegelkkuses taandub see ikkagi suht stressivabaks. Elektri puhul on kõik täpselt arvel. |
Ei tea kuidas su Toyota asja lahendanud on aga mul annab ikka 60+km enne 0 jõudmist märku, et ma hajameelsusest ei unustaks laadida. Praeguseks meil juba suht raske on leida kohti, kus sellise ette teatamisega jääb laadijate leidmisel hätta. |
10% on see piir, kilomeetrites võib see tähendada mida iganes, viimati oli see 30km. Tallinnas ei ole probleem tõesti, aga mujal ei pruugi nii hästi minna. Muide laadijatest veel niipalju, et kui sind selline olukord tabab ja jõuadki mingisuguse juurde, siis see võib olla hõivatud (kõige kergem juhtum), katki (kõige halvem), või siis kolmas variant, sul ei ole selle äppi või kaarti. Kuna planeerin siin ühte pikemat trippi, siis võtsin mõned suuremad tegijad veel portfooliosse ja näiteks eleporti kontot polnud võimalik telefonis teha, lihtalt ei tööta ja kõik. Arvutis õnnestus teise korraga, aga kui arvutit ei ole. Analoogne seis oli lätis, kus ma ev'ga küll ei käinud, aga kus ma üritasin parkimismajas siis äppi aktiveerida, et parkimise soodustust saada + seal oli sama äpiga ka laadimisvõimalus, aga arvake ära, kas ma sain selle äpi käima ? Muidugi mitte ja kujutame nüüd ette, et sa veered oma viimase kilovatiga sinna parkimismajja. Need on muidugi kõik kulunud lood, aga aeg ei ole neid paraku olematuks muutnud. Sellist asja, et bensukast bensu ei saa, tuleb ikka väga harva ette.
viimati muutis Markos 29.04.2025 14:39:07, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.04.2025 14:33:42
|
|
|
| Mul hakkab 20km pealt karjuma ja paneb täitsa segast. Saadab ringiga laadima kuigi võiks vabalt lõpuni sõita
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
03.05.2025 22:57:10
|
|
|
| Janis kirjutas: |
| Mul hakkab 20km pealt karjuma ja paneb täitsa segast. Saadab ringiga laadima kuigi võiks vabalt lõpuni sõita |
Kuradi auto sisemine kaart on veits p'se küll. Mängisin siin vahepeal sellega ja lasin ennast laadijatesse sõidutada, not good, eks tasapisi areneb, aga hetkel on waze kindlam.
EDIT: Hiiumaal. Siin on laadijad kõik ühe tänava peal reas (Kärdla) ja Emmastes ka. Kaks korda laadinud, sest nõuks võtnud kogu saare risti-põiki läbi sõita. Ilmad soojenevad ja kuna kiirused on max 95 kanti, siis ka keskmine kulu 21.8 peale alla tulnud. Laadimiskiirus maxib 47kw laadija outi. Majutuse juures on ka üks laadija, mingi imelik EVchargingcloud 22kw, aga see on nii kallis, et teeb circkle K'le ka silmad ette. Ehk siis kokkuvõtvalt, auto ei lae seal, kus naturaalselt pargib. Hetkel elektrikulu ja hinda arvestades on trippimine avalikes laadijates laadides ca 3 eur soodsam 100km kohta, kui hübriidiga.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
06.05.2025 20:43:33
|
|
|
Jama, hiinlased on lääneriikidest ette rebimas, varsti meil ei õnnestugi nii enam autosid toota.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
| Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
| tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
06.05.2025 20:49:18
|
|
|
| sakinaga kirjutas: |
| Jama, hiinlased on lääneriikidest ette rebimas, varsti meil ei õnnestugi nii enam autosid toota. |
Me nagu ei toodagi autosi...ses suhtes klik on ok
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
| Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
17.05.2025 09:35:36
|
|
|
See on ikka päris jabur tõlgendus sul asjast
Kui tootja kutsub/ostab sõidukid tagasi ning need siis prügimäele suunab, siis inimeste soov/huvi neid omada või nendega sõita on täiesti ebaoluline.
Muidu siin hea ülevaade neist (koos sõidukogemuslike iseärasustega): https://www.youtube.com/watch?v=hSQNVKhQqOw
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
18.05.2025 19:36:17
|
|
|
Lugeda ei oska või lihtsalt trollid?
|
|
| Kommentaarid: 746 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
561 |
|
| tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
19.05.2025 07:53:46
|
|
|
See ElectraMeccanica Solo EV tundub päris naljakas sõiduk.
Kümme aastat tagasi pidi tulema selline sarnase kontseptsiooniga, veetilga kujuline, super aerodünaamiline sõiduk - Aptera. Väga efektiivne, kerge, futuristlik. Cool oleks omada ja sõita sellisega aga päriselt omada ja kasutada ilmselt piinarikas. See taga keskel olev kolmas ratas jääb tavapäraselt rööpasse sõidetud teel kahe rööpa vahel oleva kõrgema serva peale ja tahab siis sealt kiskuda kord ühele, kord teiselepoole.
|
|
| Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
| tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
19.05.2025 14:34:32
|
|
|
| Kas mõni kliimaparandustöökoda EV-de ja hübriidide remontimisele on ka spetsialiseerunud? Olen kuulnud väidet et kõrgpinge kompressorile käib teistsugune õli ja ei kannata ristsaastamist.
|
|
| Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
20.05.2025 21:01:27
|
|
|
Selle Honda teatega seoses natuke analüüsivamat lähenemist sellele: https://electrek.co/2025/05/20/honda-commits-to-going-out-of-business-by-pulling-back-on-evs-as-sales-rise/
| tsitaat: |
| Honda didn’t precisely state its new timeline, but said that EVs would fall below the previously-announced target of 30% by 2030. |
| tsitaat: |
It’s estimated that this year – not 2030 – 25% of cars sold globally will be EVs. So, any company that sells less than that is lagging behind the curve, losing ground to companies that are ready for the transition that is already happening. When you are behind, the way to catch up is to speed up, not to slow down.
Honda’s commitment today to make even more tepid movement towards a market they are already moving slowly in does not bode well for the company’s long-term prospects. And given the long timelines for development in automotive, skating to where the puck used to be isn’t the best strategy.
The 25% global EV sales projection for 2025 shouldn’t be a surprise, because EV sales have been rising globally for many years now, and haven’t stopped doing so, as we keep having to point out. In fact, the opposite is happening. |
| tsitaat: |
| In fact, Honda’s profit is slipping precisely because of the rapid advancement of the Chinese auto market. AP reports that Honda’s Q1 profits slipped by 24.5%, driven largely by sliding sales in China in the face of local EV competition. How’s that for “slowing demand.” |
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
20.05.2025 21:15:58
|
|
|
mis ev-d hondal on?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
20.05.2025 22:03:17
|
|
|
No ei saa samme vahele jätta, ei saa. Hübriid on loogiline vaheetapp, mis tuleb täies mahus läbi teha paraku ja USA, ma olen mitmes USA grupis, neil on ikka suht pupu seal, ilgelt pikad vahemaad ja väga kehv laadijate võrgustik. Ühega vestlesin, ütlesin, et mul piisab akutäiest riigi ühest otsast teise sõitmiseks. See küsis, et mis riigis sa elad, mul võtaks see sõit aega kolm ööpäeva Üldiselt paistab igas maailmajaos ikka välja üks ja seesama, kodulaadimine, kui see on olemas, siis on inimesed enamasti rahul. Aga kodulaadimine on täna enamuses siiski rohkem eramuomanike, ehk siis peamiselt jõukamate inimeste pärusmaa, nagu ka ev ise, kui need otsa saavad, siis tõmbabki turg tagasi.
Krdi jama on, pole ammu masinat laadinud, juba üle nädala, ilmad läksid soojaks ja sõitajäänud km'd passivad paigal.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
20.05.2025 22:19:24
|
|
|
Cannonballi (New York - Los Angeles) rekord on elektriautoga alla 40 tunni. 4700 kilomeetrit. Kindlasti on halva kaetusega piirkondi/suundi, aga üldistada ma seda ei julgeks, faktid räägivad lihtsalt muud.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
| Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
20.05.2025 22:23:26
|
|
|
| sakinaga kirjutas: |
| Cannonballi (New York - Los Angeles) rekord on elektriautoga alla 40 tunni. 4700 kilomeetrit. Kindlasti on halva kaetusega piirkondi/suundi, aga üldistada ma seda ei julgeks, faktid räägivad lihtsalt muud. |
Mida sa siin üldistad, päris inimesed räägivad. Ahjaa, see ka veel, et peamine probleem on mitte Tesladega, mis ei saa superchargereid kasutada.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
20.05.2025 22:51:15
|
|
|
Tesla superchargerite võrgustikku saavad ka teised elektriautod kasutada, küll mitte kõik elektriautod, jah, eeldab NACS pesa. Seda juba päris pikka aega. Rekordsõit tehti Porsche Taycaniga.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
| Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
21.05.2025 08:18:38
|
|
|
Markos, eks sõltub keda kuulad. Kui kuulad endasuguseid pessimiste ja negatiivselt meelestatuid, siis kõik ongi vaid tumedates toonides. Reaalsus on ikka tiba parem.
Muide, tänaval parkijatele on ka laadijad olemas ja üha laieneb ka USA-s nende kasutus.
Ja nagu numbrid näitavad, siis elektriautode turg ei tõmba tagasi. Kipub hooopis iga aastaga aina suuremaks kasvama.
Hübriidide osas on Honda vägagi kõva sepp ju juba ammu. Nende kunagine Inisght on vist siiani kõige ökonoomsem masstootmis spm auto. Ehk midagi nad vahele küll ei ole jätnud. Pigem liiga kauaks jäänud paigale.
Samas vaadates, et sinu hinnangul VAG pole kunagi õiget hübriidi teinud, siis nende elektriautode põhjal hinnates ei ole see hübriid nii oluline midagi.
| londiste kirjutas: |
| mis ev-d hondal on? |
Hondal on tootmises 2 elektrilist mudelit: e:Ny1 (meil ka saadaval) ja Prologue (USA-s müügil). Varem oli ka e aga selle tootmine lõpetati ära. Järelturult leiab neid meil aegajalt. Hiinas neil ka mitmeid mudeleid, mis mujale turgudele ei paista jõudvat.
NACS adapteriga saavad enamik ligi paljudele Tesla Superchargeritele. Mõni tootja pole veel lepingut teinud ja nende sõidukid ei saa.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
21.05.2025 10:44:17
|
|
|
| Mis pessimist, mulle mu auto väga meeldib, ma lihtsalt ei topi seda kõigile nina alla, sest inimeste vajadused ja võimalused on erinevad.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
21.05.2025 10:46:05
|
|
|
| Markos kirjutas: |
| Mis pessimist, mulle mu auto väga meeldib, ma lihtsalt ei topi seda kõigile nina alla, sest inimeste vajadused ja võimalused on erinevad. |
Spoiler 
|
|
| Kommentaarid: 746 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
561 |
|
| tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 11.10.2007
|
21.05.2025 11:02:43
|
|
|
| etk kirjutas: |
| Varem oli ka e aga selle tootmine lõpetati ära. |
Miks ära lõpetati? Üliväikse sõiduulatuse tõttu? Muidu üks ilusamaid elektriautosid.
_________________ Müüa igasugu asju |
|
| Kommentaarid: 891 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
670 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
21.05.2025 11:23:07
|
|
|
e oli väga nišikas. ma isegi ei tea, mida honda sellega mõtles. väike auto ja vastavalt ka väike aku. polnud erilist jõudlust. kõrge hind. futuretro väljanägemine aga sellega asi umbes ka piirdus. konkurendid tegid too hetk juba paremini.
renault uus 5 on muidu üsna täpselt samas augus masin, vähemalt baasmudelis. selle vahega, et hinnaklass on veidi mõistlikum. ja aku ka vist veidi suurem.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
21.05.2025 11:36:45
|
|
|
| E oli mõeldud linnasõiduks linnakiirustel. Kui sellega maanteele 90+ alasse sõitsid (eriti talvel), siis aku tühjenes väga kiiresti.
|
|
| Kommentaarid: 746 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
561 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|