Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
27.04.2025 11:41:08
|
|
|
Hondal oli sama. Pushis, et kliima välja lülitada. Talvel tore, lülitad välja ja kohe aknad seest udused
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
27.04.2025 11:47:02
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
10% aku laetuse juures läheb kliima off? Jeez.. Tesla lubas kenasti 0% peale sõita, vaid võimsust piiras, kuigi ka piiratud võimsusest puudu ei jäänud, sest täisvõimsus on paberites 324kW vms. |
Ei lähe, kui sa ei ütle, et mine range mode peale, kirjutasin ju. Ja eks ta läks selle piiratud võimsusega ka 110+ välja, aga kiirenduses oli võrreldes eco modega juba väga selge vahe sees. Eks järgmine kord teeb eksperimenti ja tiirutab nulli välja, vaatab, mis saab. Kliima välja lülitamine automaatselt või jõuga oleks oluline turvarisk, seisma jäänud auto on parem, kui uduse aknaga vastu puud või teist autot sõita.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.04.2025 11:48:01
|
|
|
Mul mingi 3% pealt sõites viskas kirja ette, et ainult manööverdamine lubatud. Paarsada meetrit oli laadijani jäänud ja linnakiirusel sai sõita küll. A kuidagi jahe oli sõita jah, piiras ka kliimat kuskilt maalt.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
27.04.2025 11:51:28
|
|
|
Markos kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
10% aku laetuse juures läheb kliima off? Jeez.. Tesla lubas kenasti 0% peale sõita, vaid võimsust piiras, kuigi ka piiratud võimsusest puudu ei jäänud, sest täisvõimsus on paberites 324kW vms. |
Ei lähe, kui sa ei ütle, et mine range mode peale, kirjutasin ju. Ja eks ta läks selle piiratud võimsusega ka 110+ välja, aga kiirenduses oli võrreldes eco modega juba väga selge vahe sees. Eks järgmine kord teeb eksperimenti ja tiirutab nulli välja, vaatab, mis saab. Kliima välja lülitamine automaatselt või jõuga oleks oluline turvarisk, seisma jäänud auto on parem, kui uduse aknaga vastu puud või teist autot sõita. |
Minu viga, lugesin valesti. Siis tundub okei lahendus jah.
Mul on veel nii, et kui sihtpunkt navisse panna, siis soovitab, et sõites x kiirusega jõuad 8/9/10/11 %-ga sihtpunkti.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
27.04.2025 12:19:13
|
|
|
Markos, lõbus elu
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
27.04.2025 12:29:29
|
|
|
Elektriautoga ei hakka vähemalt igav. Igaks mõttes pinge peal kogu aeg
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.04.2025 12:40:05
|
|
|
Oleks pidanud lihtsalt seisma jääma ja laadima. Laadijad pidid olema seal kus auto seisab.
Kolleeg sõitis aku nulli ja tellis autoabi läbi äpi, pani kirja et aku tühi. Autoabi hakkas väikse auto ja boosteriga sõitma aga õnneks mõistis ikka helistada ja uurida natukese aja pärast. Keeras otsa ringi ja tuli treilaga uuesti. Aga samas protsess oli kokku suht kiire olnud, viidi lähimasse laadijasse.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
29.04.2025 01:46:15
|
|
|
Markos kirjutas: |
Eks järgmine kord teeb eksperimenti ja tiirutab nulli välja, vaatab, mis saab. |
Huvipärast küsin et milleks nii teha? Eriti veel EL masinaga?
Ise olen 1 korra sõitnud oma vanal diisel volvol täis paagiga seni, kuni mootor hakkas välja surema. Eesmärk oli huvi selle vastu, et kui kaua saaks täis paagiga järjest sõita enne kui masin seisma jääb 1200km saab järjest sõita. Rohkem kunagi sellist asja pole sihilikult teinud ja ei tee kah
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
29.04.2025 06:47:47
|
|
|
Eks see ole sarnane auto tundma õppimise katse. Tahad teada kuhu maani auto piirid ulatuvad.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.04.2025 06:52:03
|
|
|
Võib õhu vahele tõmmata nii
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
29.04.2025 11:36:45
|
|
|
sant kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Eks järgmine kord teeb eksperimenti ja tiirutab nulli välja, vaatab, mis saab. |
Huvipärast küsin et milleks nii teha? Eriti veel EL masinaga?
Ise olen 1 korra sõitnud oma vanal diisel volvol täis paagiga seni, kuni mootor hakkas välja surema. Eesmärk oli huvi selle vastu, et kui kaua saaks täis paagiga järjest sõita enne kui masin seisma jääb 1200km saab järjest sõita. Rohkem kunagi sellist asja pole sihilikult teinud ja ei tee kah  |
Range anxiety vähendamine, ehk sa tead, kus masina piirid on, lõpptulemust teame me nagunii, aga elektriauto puhul on see suvalises kohas ebameeldiv, sest kanistriga elektrit ei too. Hübriidiga teadsin ma üsna hästi, palju saab põleva tule või "refuel" kirjaga sõita. Seal polnud see muidugi väga teemaks, sest sõiduulatust jätkus alati ja paagi täielik tühjenemine oli puhtalt oma hajameelsuse või laiskuse tulem. Tõsi, täiesti tühjaks ei õnnestunud sõita mitte kunagi. EV'ga enam nii ei ole.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
29.04.2025 12:09:51
|
|
|
kas elektriautoga ei ole aku tühjenemine oma hajameelsuse või laiskuse tulem?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.04.2025 12:15:34
|
|
|
Pigem on laadija operaator süüdi siis, muul juhul sellist olukorda ei teki
Ükspäev circle k oma nussis näkku, mitu korda pidi üritama enne. Kõik panused olid sellele laadijale pandud
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
mega
HV Guru

liitunud: 12.02.2004
|
29.04.2025 12:30:15
|
|
|
Janis kirjutas: |
Võib õhu vahele tõmmata nii |
Autojuht siis?
_________________ - censored - |
|
Kommentaarid: 270 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
237 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
29.04.2025 13:21:55
|
|
|
londiste kirjutas: |
kas elektriautoga ei ole aku tühjenemine oma hajameelsuse või laiskuse tulem? |
Võib olla, aga ei pruugi ja võib olla vabalt tingitud sellest, et oled ilmaolusi valesti hinnanud. Mu auto oskab temperatuuri arvestada, aga mitte tuule suunda, mis maksab ka teinekord mitmeid kilovatt tunde lisaks. Lumeolud lisavad veelgi muutujaid võrrandisse. Ise pole pidanud lume sees kahlama, aga küll tulevad needki kogemused ajapikku. Arvestades palju juba kergem tõus energiakulu suurendab, siis midagi head sealt loota pole.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
29.04.2025 13:30:09
|
|
|
ICE oskab ka hinnata palju veel sõita saad ja võib samamoodi eksida kuna kõiki asjaolusid ei ole võimalik arvestada.
Kas ICE-ga mängid ka seda lotot, et kas jõuad ilma tankimata sihtpunkti või mitte?
EV puhul muidugi on laadijaid vähem ja peab plaan B ka olema kui see laadija kus plaanisid laadida on rivist väljas või hõivatud, aga ikkagi ei tasuks lotot mängida.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
29.04.2025 14:40:09
|
|
|
napoleon kirjutas: |
ICE oskab ka hinnata palju veel sõita saad ja võib samamoodi eksida kuna kõiki asjaolusid ei ole võimalik arvestada.
Kas ICE-ga mängid ka seda lotot, et kas jõuad ilma tankimata sihtpunkti või mitte?
EV puhul muidugi on laadijaid vähem ja peab plaan B ka olema kui see laadija kus plaanisid laadida on rivist väljas või hõivatud, aga ikkagi ei tasuks lotot mängida. |
ICE puhul on kõik nii suure varuga ja mõõtmine ka suht ebatäpne, ehk tegelkkuses taandub see ikkagi suht stressivabaks. Elektri puhul on kõik täpselt arvel.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
29.04.2025 15:11:44
|
|
|
Markos kirjutas: |
ICE puhul on kõik nii suure varuga ja mõõtmine ka suht ebatäpne, ehk tegelkkuses taandub see ikkagi suht stressivabaks. Elektri puhul on kõik täpselt arvel. |
Ei tea kuidas su Toyota asja lahendanud on aga mul annab ikka 60+km enne 0 jõudmist märku, et ma hajameelsusest ei unustaks laadida. Praeguseks meil juba suht raske on leida kohti, kus sellise ette teatamisega jääb laadijate leidmisel hätta.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
29.04.2025 15:30:21
|
|
|
etk kirjutas: |
Markos kirjutas: |
ICE puhul on kõik nii suure varuga ja mõõtmine ka suht ebatäpne, ehk tegelkkuses taandub see ikkagi suht stressivabaks. Elektri puhul on kõik täpselt arvel. |
Ei tea kuidas su Toyota asja lahendanud on aga mul annab ikka 60+km enne 0 jõudmist märku, et ma hajameelsusest ei unustaks laadida. Praeguseks meil juba suht raske on leida kohti, kus sellise ette teatamisega jääb laadijate leidmisel hätta. |
10% on see piir, kilomeetrites võib see tähendada mida iganes, viimati oli see 30km. Tallinnas ei ole probleem tõesti, aga mujal ei pruugi nii hästi minna. Muide laadijatest veel niipalju, et kui sind selline olukord tabab ja jõuadki mingisuguse juurde, siis see võib olla hõivatud (kõige kergem juhtum), katki (kõige halvem), või siis kolmas variant, sul ei ole selle äppi või kaarti. Kuna planeerin siin ühte pikemat trippi, siis võtsin mõned suuremad tegijad veel portfooliosse ja näiteks eleporti kontot polnud võimalik telefonis teha, lihtalt ei tööta ja kõik. Arvutis õnnestus teise korraga, aga kui arvutit ei ole. Analoogne seis oli lätis, kus ma ev'ga küll ei käinud, aga kus ma üritasin parkimismajas siis äppi aktiveerida, et parkimise soodustust saada + seal oli sama äpiga ka laadimisvõimalus, aga arvake ära, kas ma sain selle äpi käima ? Muidugi mitte ja kujutame nüüd ette, et sa veered oma viimase kilovatiga sinna parkimismajja. Need on muidugi kõik kulunud lood, aga aeg ei ole neid paraku olematuks muutnud. Sellist asja, et bensukast bensu ei saa, tuleb ikka väga harva ette.
viimati muutis Markos 29.04.2025 15:39:07, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.04.2025 15:33:42
|
|
|
Mul hakkab 20km pealt karjuma ja paneb täitsa segast. Saadab ringiga laadima kuigi võiks vabalt lõpuni sõita
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
03.05.2025 23:57:10
|
|
|
Janis kirjutas: |
Mul hakkab 20km pealt karjuma ja paneb täitsa segast. Saadab ringiga laadima kuigi võiks vabalt lõpuni sõita |
Kuradi auto sisemine kaart on veits p'se küll. Mängisin siin vahepeal sellega ja lasin ennast laadijatesse sõidutada, not good, eks tasapisi areneb, aga hetkel on waze kindlam.
EDIT: Hiiumaal. Siin on laadijad kõik ühe tänava peal reas (Kärdla) ja Emmastes ka. Kaks korda laadinud, sest nõuks võtnud kogu saare risti-põiki läbi sõita. Ilmad soojenevad ja kuna kiirused on max 95 kanti, siis ka keskmine kulu 21.8 peale alla tulnud. Laadimiskiirus maxib 47kw laadija outi. Majutuse juures on ka üks laadija, mingi imelik EVchargingcloud 22kw, aga see on nii kallis, et teeb circkle K'le ka silmad ette. Ehk siis kokkuvõtvalt, auto ei lae seal, kus naturaalselt pargib. Hetkel elektrikulu ja hinda arvestades on trippimine avalikes laadijates laadides ca 3 eur soodsam 100km kohta, kui hübriidiga.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
06.05.2025 21:43:33
|
|
|
Jama, hiinlased on lääneriikidest ette rebimas, varsti meil ei õnnestugi nii enam autosid toota.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
06.05.2025 21:49:18
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Jama, hiinlased on lääneriikidest ette rebimas, varsti meil ei õnnestugi nii enam autosid toota. |
Me nagu ei toodagi autosi...ses suhtes klik on ok
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|