Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 39 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 129 |
|
autor |
|
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
11.03.2025 13:31:24
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
Nutiseadmetes teksti toksimine ei ole vast piisavalt mitmekesine sensomotoorses mõttes, et oluliselt kasulik olla kuidagi. Ainult pöidlaosavust mõjutab, sõrmed ei liigu.
Nutid käte külge kasvanud lastel ei olevat tööõpetuses sõrmeosavusest märkigi näha kusagil. |
ot: |
saada need lapsed Rasmuse juurde kui neil kange nutihuvi on. Roboti ehitamine juba natuke sõrmeosavust nõuab |
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
11.03.2025 14:15:27
|
|
|
ot: |
Kui kodust kaasa tuleb vaid väikesest saati treenitud pöidlaosavus, siis seda tunni või paariga nädalas niisama lihtsalt juurde ei treeni, eriti robotiehitamise-ealiste laste puhul.
Kusjuures neil on võimalus ka siin roboteid ja arduinodega mingeid asju ehitada, aga see ei puutu enam asjasse.
Mida puudu kipub paljudel jääma, on just käeline osavus peente tööde puhul, millest tööõpetuse õpetajad räägivad.
Vanematele peaks soovitama nutide ja legode asemel polte ja mutreid sisaldavaid konstruktoreid, tüdrukutele kas sama või mingit sama peent käsitööd. Just kodus, kus on aega rohkem kui 45-90 minutit nädalas.
Vanasti õmblesid tüdrukud ise nukkudele riideid, tänapäeval ei tohi sedagi soovitada, siis oled zooõiguslastel kohe hammaste vahel.
Peenmotoorika areneks mis mühin.
Ja pole vaja nii peenelt järgida neid ealisi soovitusi, mis peaksid takistama lastel poltide-mutrite ärasöömist või nõelaga sõrme torkamist. Kui on ikka näha, et lapsel ilastamise asemel nupp nokib ja ta ei ürita mittesöödavaid asju alla neelata.
Mulle toodi neid konstruktoreid juba siis, kui vaevalt olin rääkima õppinud ja mul ei tulnud kordagi pähe mutreid sööma hakata ega nööpe ninna toppida. Selle eest on mul "kellassepa sõrmeosavus" koolieelsest east. Väikesed mutrid ja poldid püsivad sõrmede vahel ja pöörlevad kiiresti. Omadus, mida ma teistel inimestel harva kohtan. |
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.03.2025 14:34:10
|
|
|
laurx kirjutas: |
Sensomotoorsed süstematiseeritud ja koordinatsiooni nõudvad tegevused hoiavad dementsust eemal.  |
Käigukangiga sorkimine pole mingi koordinatsioon, "Caravan" on.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
11.03.2025 14:43:55
|
|
|
Markos kirjutas: |
laurx kirjutas: |
Sensomotoorsed süstematiseeritud ja koordinatsiooni nõudvad tegevused hoiavad dementsust eemal.  |
Käigukangiga sorkimine pole mingi koordinatsioon, "Caravan" on. |
kui väheks jääb koordinatsiooni, siis otsi kõvasti vanemat masinat või veel parem - kougi sünronisaatoritest lagedaks
siis saad harjutada vahepause ja vahegaasi ja üldse täpsust seejuures
parem kui selliste harjutustega siiski tihedast liiklusest eemale hoiaks, need harjutused võivad siiski üsna palju tähelepanu hajutada
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
kyrvas
HV vaatleja
liitunud: 25.05.2005
|
11.03.2025 14:55:27
|
|
|
tsitaat: |
change gear change gear change gear, check your mirrors… murder a prostitute, change gear change gear… murder |
|
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.03.2025 15:07:54
|
|
|
Mnator, Jap, vanad nõukaaegsed masinad olid sellised. Eriti bussid ja veomasinad. Pedaalide ja kangidega oli palju kangutamist. Aga õnneks polnud siis eriti liiklust. Tänavad olid peaaegu tühjad.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.03.2025 15:11:04
|
|
|
tsitaat: |
kui väheks jääb koordinatsiooni, siis otsi kõvasti vanemat masinat või veel parem - kougi sünronisaatoritest lagedaks
siis saad harjutada vahepause ja vahegaasi ja üldse täpsust seejuures
icon_cool.gif |
See oli ammu, kui ma ennast sellega lõbustasin. Mu ühel masinal oli 2 käigu sünkro ka pees, ei olnud probleemi, ainult võõrale sõita ei saanud anda.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.03.2025 15:21:14
|
|
|
Praegu, selle jutu peale, hakkab igast nõukaaja jampsi meelde tulema.
Sõiduasju oli vähe ja nad olid kallid. Aga kui olid rikka pere poisslaps, siis päris meheiga ei pruukind näha. Alguses Jawa, ja kui endiselt veel elus olid, siis osteti žiguli. Noh kui oli õnne ja ei sõitnud end surnuks, siis on täna midagi meenutada.
Mulle meenub lasteaeda minek, hommikuti alati raadio mängis. Esimesena tulid liiklusuudised ja siis õnnesoovid.
Isa ikka naeris, et kõigepealt loetakse laibad kokku ja siis soovitakse õnne!
Aga tõesti, iga päev-hommik oli laibaloendus. Nii palju sai inimesi olematus liikluses surma.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
11.03.2025 16:25:10
|
|
|
Esimest korda ekskavaatori kabiini sain, siis olid need liigutused üsna puised. Paari nädalaga oli kõik sujuv ja loogiline. Nüüd pole 1.5a seda tööd teinud peaaegu. Ilmselt sama mis jalgrattasõit, korra saad selgeks, siis tuleb edaspidi üsna ladusalt.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
11.03.2025 16:44:41
|
|
|
Õppesõit sai 90% osas tehtud GAZ-52'ga, millel käigukast oli sünkroteta (või olid need töö lõpetanud) ning ainuke juhiabi auto oli pidurivõimendi (suht onoff pidurid olid). Umbes kuu ajaga olid liigutused piisavalt käe sees, et sõidu ajal aktiivselt käiguvahetusele mõtlema ei pidanud ja enamus vahetamist sai tehtud üldse sidurita: läks rutem ja ragises vähem kui vahegaasiga mängides. Sai linna vahel tihedamas liikluses ka täitsa sõidetud, lihtsalt füüsiliselt natuke väsitavam oli kui sõiduautoga...
|
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.03.2025 16:48:37
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Esimest korda ekskavaatori kabiini sain, siis olid need liigutused üsna puised. Paari nädalaga oli kõik sujuv ja loogiline. Nüüd pole 1.5a seda tööd teinud peaaegu. Ilmselt sama mis jalgrattasõit, korra saad selgeks, siis tuleb edaspidi üsna ladusalt. |
Kui esimest korda ka ekskavaatoriga tõstma/harjutama hakkasin, siis ei saanud öösel magada alguses Unes ka keerutas ja oli kopp ees
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.03.2025 16:52:33
|
|
|
priit, No ei olnud selle gaasikuga kerge! Kõige kergem oli sõita siksiga, 1964a. aasta auto. Aga see polnud vene auto. Alguses olid paljud osad fiat-ilt. Pärast tehti ise, aga no ega nad ei kestnud ka.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
11.03.2025 16:57:02
|
|
|
SSD kirjutas: |
priit, No ei olnud selle gaasikuga kerge! Kõige kergem oli sõita siksiga, 1964a. aasta auto. Aga see polnud vene auto. Alguses olid paljud osad fiat-ilt. Pärast tehti ise, aga no ega nad ei kestnud ka. |
Sul on aastaarvud sassis, 2101 on pärit aastast 1970 ja selle aluseks võetud Fiat 124 tuli välja 1966. Gaazikuga füüsiliselt ei olnud kerge (kõige raskem oli veel kitsastes oludes manööverdamine, roolivõimendi puudumise tõttu), aga lõbus oli
B-kati õppesõiduautoks oli meil Ford Fiesta, aga kuna poisid enamasti tegid ka CE kat'i, siis sellega sõitsid reeglina tüdrukud ringi...
|
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.03.2025 17:09:21
|
|
|
priit, No ma ei googeldanud enne. Sorri. 1966, no ikkagi. Mõni sõidab tänagi sellisega. 1970 hakkas venemaa siksi tootma. Tol ajal oli püss pill! Naisi sai ja surma sai. Asjalik toode!
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
11.03.2025 17:19:33
|
|
|
SSD kirjutas: |
Hiid kirjutas: |
Osad autod teevad vahet, mis dislat paaki paned ja oskavad seda tahta? Mis siis saab, kui ei tangi Nestest?
Spoiler 
|
Mis kuradi pask auto see veel on? 150kw ja tippkiirus ainult 175. Ma oma poole lahjema skodiläkiga, sõidan ka mööda!  |
Mu autol 214 kw ja tippkiirus piiratud 170km/h peale
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.03.2025 17:20:23
|
|
|
Õudne raiskamine
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.03.2025 17:22:20
|
|
|
Janis kirjutas: |
Õudne raiskamine |
No suht jah.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.03.2025 17:23:34
|
|
|
Mõtle palju kw rekkadel on ja vaid 90 võtavad välja
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.03.2025 17:25:31
|
|
|
Janis kirjutas: |
Mõtle palju kw rekkadel on ja vaid 90 võtavad välja |
92 vist isegi. No neil on koorem vedada ka, mingi 30 tonniga ei tohikski kiiremini sõita!
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
11.03.2025 17:26:03
|
|
|
no oskajad mehed suutsid ennast ka 27 hj muhuga surnuks sõita
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.03.2025 17:27:07
|
|
|
SSD kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Mõtle palju kw rekkadel on ja vaid 90 võtavad välja |
92 vist isegi. No neil on koorem vedada ka, mingi 30 tonniga ei tohikski kiiremini sõita! |
Ei huvita! Raiskamine nagu sa ütlesid
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.03.2025 17:28:26
|
|
|
pppd kirjutas: |
no oskajad mehed suutsid ennast ka 27 hj muhuga surnuks sõita |
Usun, ja usun et ka punnvõrriga keegi end surnuks sõitis. Ikka saab, kui selleks kõik teha!
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
11.03.2025 17:28:43
|
|
|
SSD kirjutas: |
priit, No ma ei googeldanud enne. Sorri. 1966, no ikkagi. Mõni sõidab tänagi sellisega. 1970 hakkas venemaa siksi tootma. Tol ajal oli püss pill! Naisi sai ja surma sai. Asjalik toode!  |
Peale lubade saamist esimeseks autoks, mida aeg-ajalt kasutada sain, oli 70. aastast pärit 2101 - sõidetud sai, aga gaazikust oluliselt mugavam just ei olnud. Sõiduasend oli gaaziku omast ebamugavam, rooli ja käigukangi omavahelise asendi tõttu sõitsin ringi, käigukang põlveõndlas (käigu vahetamiseks tuli jalg üles tõsta). Rool oli raske ja pidurid sitad (puudus pidurivõimendi). Ainuke eelis gaaziku ees oli, et minek oli natuke parem...
|
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.03.2025 17:29:44
|
|
|
It's time to say goodbye to my old friend. Ennustasin 5a amordiks 14-15k, tuli 14628 eur. 7a amort 50% algväärtusest. Km hinnaks kujunes 0,55 eur. Null probleemi kogu kasutusaja vältel. Tiba kurb on ka, aga aeg on edasi liikuda.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
11.03.2025 17:33:20
|
|
|
Markos kirjutas: |
aga aeg on edasi liikuda. |
Kuhu?
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
|