Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 39 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 129 |
|
autor |
|
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
10.03.2025 22:05:58
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Siinkohal peab muidugi mainima, et cvt ei ole automaatkast |
Ei ole jah, ja siis on veel mingi robotkast. Igast sitta on turule toodetud. Aga see ei tähenda, et kõike osta tuleks!
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
11.03.2025 00:03:45
|
|
|
Kuidas need kiirendussportlased rääkisidki - käigukast on nõrga mootori tunnus. Kui ikka jõudu vähe, siis edasi nkn ei lähe
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
udumees
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
11.03.2025 01:54:19
|
|
|
Ei tea kas aeglasem aga tavaline on lõbusam. Kui mul nüüd automaat ja manuaal, siis mina eelistan sõita manuaaliga.
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
11.03.2025 07:51:00
|
|
|
ma olin ka kunagi seda meelt, et manuaal on ikka õige auto tunnus.
no enam ei viitsi. ei näe mõtet
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
11.03.2025 08:05:34
|
|
|
Hiid kirjutas: |
ma olin ka kunagi seda meelt, et manuaal on ikka õige auto tunnus.
no enam ei viitsi. ei näe mõtet  |
Sama siin, aeg on edasi läinud, miks peaks kasutaja salongist eraldi kangikesega sobitama hammasrattaid kastikeses seadma, hindama sealjuures kiirust, mootoripöördeid jm.
Ainuke manuaali eelis on töökindlus ja hind, kuigi hinnaosa vist ka aina keerulisem, kus mõned tootjad enam manuaalkastiga variante ei paku ja kui tootja vaatest lõpuks manuaaliga sõidukeid müüakse vähe ja selle pisku tootmiseks tuleb eraldi võimelda - võib masstoodangus automaatkast olla keerulisem ja kulukam toota aga lõpuks komplektis ikkagi hinnavahet ei ole.
Isegi käigukang, mis manuaalist jäänud rudiment, hakkab tasapisi kaduma, aina pisemaks nupuks keskkonsoolil või roolil
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
11.03.2025 08:16:04
|
|
|
tsitaat: |
Isegi käigukang, mis manuaalist jäänud rudiment, hakkab tasapisi kaduma, aina pisemaks nupuks keskkonsoolil või roolil
|
uuematesse autodesse pole sattunud, aga mingi aja ameeriklastel oli see eriti suur ja rõhutatud nui
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.03.2025 08:34:31
|
|
|
Prillpapa kirjutas: |
Hiid kirjutas: |
ma olin ka kunagi seda meelt, et manuaal on ikka õige auto tunnus.
no enam ei viitsi. ei näe mõtet  |
Sama siin, aeg on edasi läinud, miks peaks kasutaja salongist eraldi kangikesega sobitama hammasrattaid kastikeses seadma, hindama sealjuures kiirust, mootoripöördeid jm.
Ainuke manuaali eelis on töökindlus ja hind, kuigi hinnaosa vist ka aina keerulisem, kus mõned tootjad enam manuaalkastiga variante ei paku ja kui tootja vaatest lõpuks manuaaliga sõidukeid müüakse vähe ja selle pisku tootmiseks tuleb eraldi võimelda - võib masstoodangus automaatkast olla keerulisem ja kulukam toota aga lõpuks komplektis ikkagi hinnavahet ei ole.
Isegi käigukang, mis manuaalist jäänud rudiment, hakkab tasapisi kaduma, aina pisemaks nupuks keskkonsoolil või roolil  |
Kas töökindlus on ikka eelis? Tavaliselt sidurikomplekti vahetad manuaalil varem kui automaadiga midagi juhtub
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
11.03.2025 09:15:18
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kas töökindlus on ikka eelis? Tavaliselt sidurikomplekti vahetad manuaalil varem kui automaadiga midagi juhtub |
võiks öelda, et jutt on käigukasti töökindlusest aga mitte siduri Muidu need autoputitamise telesaated väidavad siduri olevat kuluosa, mida vahetatakse ka "igaks juhuks" kui nt mootor maha käib, vända otsa õlitihendit vahetatakse jm. ju kuluosade puhul tehasepoolt mingi ligipääs kuluosa vahetamiseks peaks olema läbi mõeldud.
Eks see töökindluse teema on nagunii selline teema, kus näiteid ühe kasuks või kahjuks leiab alati..
2016 aasta automaadiga superb, kolmandal aastal käis DSG kast garantiiremondis, eelmine aasta 130k läbisõidu järel vahetati kahemassiline hooratas, DSG misiganes topeltsiduri kettaid-plaate-jubinaid puhastati. Selle aasta 150k hoolduse järel sain hinnapakkumise DSG mehhatroonikaploki õlitihendi vahetuseks
Kas ikka tahan veel automaatkasti - jah tahan, aga skodadest ja vag tehnikast võiks edaspidi suurema kaarega mööda käia..
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.03.2025 09:19:05
|
|
|
Kui CVT pole automaatkast, siis DSG pole ka Ehituselt täitsa manuaalkast ju.
Automaadil sidurid ka kuluosa aga kuluvad vähem kuna user errorit vähem libistamisega jms.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
11.03.2025 09:47:42
|
|
|
Seda õiget automaati hammakate ja õliga tänapöeval mõnest autost ka veel leiab?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
11.03.2025 09:48:57
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kui CVT pole automaatkast, siis DSG pole ka Ehituselt täitsa manuaalkast ju.
Automaadil sidurid ka kuluosa aga kuluvad vähem kuna user errorit vähem libistamisega jms. |
Kui hüdrosidur vahel, siis on ka libistamist vähem, ei ole ainult "user error".
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
11.03.2025 09:59:11
|
|
|
Et veel segasemaks pilti ajada, siis neid DSG'sid on ka (vähemalt) kahte liiki - kuiv- ja märgsiduriga. Kuivsiduriga variandi siduriosa meenutab suht-koht manuaalkasti, lihtsalt seal sees on kaks siduriketast-surveplaati. Õlivannis DSG kasti sidur näeb disainilt rohkem välja klassikalise "automaatkasti" moodi: 9-13+ ketast õlivannis. Kas "õige" automaatkasti tunnuseks on hüdrotrafo?
|
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.03.2025 10:02:19
|
|
|
Ma üht märga DSG olen lammutanud, sidurid olid jah seal hunniku ketastena aga kasti enda sisu on nagu manuaal, mehhatroonikaplokk lükkab seal heebleid õigel ajal õige käigu peale. Robotkast
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
udumees
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
11.03.2025 10:05:38
|
|
|
Hiid kirjutas: |
Seda õiget automaati hammakate ja õliga tänapöeval mõnest autost ka veel leiab? |
Peugeot'i kasutatav EAT8 AUTOMATIC GEARBOX võiks olla (pole nii kõva spetsialist, järsku eksin).
Kusjuures pole kunagi tulnud selle peale, et peaks manuaaliga väga mingeid pöördeid jälgima või midagi. Tagumikuga tunned ära kuidas auto kõlab ja kas kiirendus on ok, või vajab käigu all võtmist.
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
11.03.2025 10:15:15
|
|
|
udumees kirjutas: |
Hiid kirjutas: |
Seda õiget automaati hammakate ja õliga tänapöeval mõnest autost ka veel leiab? |
Peugeot'i kasutatav EAT8 AUTOMATIC GEARBOX võiks olla (pole nii kõva spetsialist, järsku eksin).
|
Seda ZF 8-käigulist kasutab pool maailma.
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
11.03.2025 10:22:39
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ma üht märga DSG olen lammutanud, sidurid olid jah seal hunniku ketastena aga kasti enda sisu on nagu manuaal, mehhatroonikaplokk lükkab seal heebleid õigel ajal õige käigu peale. Robotkast |
Selle koha pealt on sul muidugi õigus, kasti enda osas manuaaliga muud sisulist vahet ei ole kui see, et ühel on sidur ühe võlli otsas, teisel kahel.
VAG maailmas (ilmselt samamoodi ka teiste autotootjate puhul, kuna levinumad DSG kastid on pärit BorgWarnerilt) on kuivsiduriga DSG säästuvariant, kuna paberil omab märgsiduriga kasti eest mitut eelist: lihtsam ja märksa kergem (7-käiguline DQ200 kaalub nii 70kg, 6-käiguline DQ250 ~95kg) ning vajab harvem (ja odavat) hooldust. Samas kuiv ühekettaline sidur pole vististi nii pikaealine-vastupidav kui mitmekettaline õlivannis ning VAG kuivsiduriga kastide levinuim "surma põhjus" on omaette õlivannis asuv mehhatroonikaplokk, milles õli peaks olema "eluaegne", kuid seda siiski ei ole (kui ei vaheta, näib surm tulevat nii 200-300kkm peale).
Robotkasti terminit olen autoajakirjanduses näinud eelkõige kasutatavat pre-DSG ühe siduriga robotkastide kohta, mis kuuldavasti kõik on üpris kobad-viletsad (vähemalt tavaliikluses, mitte ringrajal kasutamiseks).
viimati muutis priit 11.03.2025 10:30:42, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.03.2025 10:25:14
|
|
|
Vahepeal, kui enda auto hindamisel oli, siis anti asenduseks RX500h, turbohübriid. Sellel on e-cvt asemel konventsionaalne 6k automaat, oli omapärane kogemus, aga enam ei taha sellist.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
11.03.2025 11:05:41
|
|
|
Automaat on mugav. Igapäevaselt linnas küll ei viitsi mingeid käike lapata. Iga 50 meetri peale mingi ülekäigurada, ummik või foorid. Hea, kui 3. käiguni jõuad ja juba vaja jälle käike alla lapata.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
11.03.2025 12:25:45
|
|
|
Hea trenn ju, kui mingit tibinat kõrval pole, siis pole ju kedagi siluda nii või naa. 235K sellega sõitnud...
Järgmisena tuleb Octavia osta, seal saab veel käsitsi lapata.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
11.03.2025 13:06:12
|
|
|
laurx kirjutas: |
Sensomotoorsed süstematiseeritud ja koordinatsiooni nõudvad tegevused hoiavad dementsust eemal.  |
Automaatkasti kasutajad peavad lihtsalt kuduma hakkama käiguvalitsa manipuleerimise ja siduri vajutamise asemel.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
11.03.2025 13:17:23
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
laurx kirjutas: |
Sensomotoorsed süstematiseeritud ja koordinatsiooni nõudvad tegevused hoiavad dementsust eemal.  |
Automaatkasti kasutajad peavad lihtsalt kuduma hakkama käiguvalitsa manipuleerimise ja siduri vajutamise asemel. |
Ära muretse, enamik toksib sotsiaalmeedias teksti
See on tegelikult halenaljakas, et 0,5 promilliga oled potentsiaalne mõrvar, aga ninapidi telefonis istuda oleks nagu OK.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
11.03.2025 13:27:11
|
|
|
Nutiseadmetes teksti toksimine ei ole vast piisavalt mitmekesine sensomotoorses mõttes, et oluliselt kasulik olla kuidagi. Ainult pöidlaosavust mõjutab, sõrmed ei liigu.
Nutid käte külge kasvanud lastel ei olevat tööõpetuses sõrmeosavusest märkigi näha kusagil.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
|