Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 832, 833, 834 ... 899, 900, 901  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 4 ]
2-3
30%
 30%  [ 39 ]
4-6
29%
 29%  [ 38 ]
7-10
18%
 18%  [ 24 ]
11-15
4%
 4%  [ 6 ]
16-20
5%
 5%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
3%
 3%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 0 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 129

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2025 22:05:58 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
Siinkohal peab muidugi mainima, et cvt ei ole automaatkast

Ei ole jah, ja siis on veel mingi robotkast. Igast sitta on turule toodetud. Aga see ei tähenda, et kõike osta tuleks!
Kommentaarid: 312 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 266
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2025 22:10:20 vasta tsitaadiga

Markos võib argumenteerida - miljonite inimeste jaoks same-same.
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007




sõnum 11.03.2025 00:03:45 vasta tsitaadiga

Kuidas need kiirendussportlased rääkisidki - käigukast on nõrga mootori tunnus. Kui ikka jõudu vähe, siis edasi nkn ei lähe icon_lol.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
udumees
Kreisi kasutaja
udumees

liitunud: 04.11.2001




sõnum 11.03.2025 01:54:19 vasta tsitaadiga

Ei tea kas aeglasem aga tavaline on lõbusam. Kui mul nüüd automaat ja manuaal, siis mina eelistan sõita manuaaliga.
_________________
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 07:51:00 vasta tsitaadiga

ma olin ka kunagi seda meelt, et manuaal on ikka õige auto tunnus.
no enam ei viitsi. ei näe mõtet icon_redface.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 655 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 508
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 11.03.2025 08:05:34 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
ma olin ka kunagi seda meelt, et manuaal on ikka õige auto tunnus.
no enam ei viitsi. ei näe mõtet icon_redface.gif
Sama siin, aeg on edasi läinud, miks peaks kasutaja salongist eraldi kangikesega sobitama hammasrattaid kastikeses seadma, hindama sealjuures kiirust, mootoripöördeid jm.

Ainuke manuaali eelis on töökindlus ja hind, kuigi hinnaosa vist ka aina keerulisem, kus mõned tootjad enam manuaalkastiga variante ei paku ja kui tootja vaatest lõpuks manuaaliga sõidukeid müüakse vähe ja selle pisku tootmiseks tuleb eraldi võimelda - võib masstoodangus automaatkast olla keerulisem ja kulukam toota aga lõpuks komplektis ikkagi hinnavahet ei ole.

Isegi käigukang, mis manuaalist jäänud rudiment, hakkab tasapisi kaduma, aina pisemaks nupuks keskkonsoolil või roolil icon_smile.gif

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 08:16:04 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Isegi käigukang, mis manuaalist jäänud rudiment, hakkab tasapisi kaduma, aina pisemaks nupuks keskkonsoolil või roolil

uuematesse autodesse pole sattunud, aga mingi aja ameeriklastel oli see eriti suur ja rõhutatud nui icon_lol.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 655 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 508
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 08:30:58 vasta tsitaadiga

ohtenummykesed.. "wall-e" esimesed 7 minutit tulevad meelde selle jutu peale.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.03.2025 08:34:31 vasta tsitaadiga

Prillpapa kirjutas:
Hiid kirjutas:
ma olin ka kunagi seda meelt, et manuaal on ikka õige auto tunnus.
no enam ei viitsi. ei näe mõtet icon_redface.gif
Sama siin, aeg on edasi läinud, miks peaks kasutaja salongist eraldi kangikesega sobitama hammasrattaid kastikeses seadma, hindama sealjuures kiirust, mootoripöördeid jm.

Ainuke manuaali eelis on töökindlus ja hind, kuigi hinnaosa vist ka aina keerulisem, kus mõned tootjad enam manuaalkastiga variante ei paku ja kui tootja vaatest lõpuks manuaaliga sõidukeid müüakse vähe ja selle pisku tootmiseks tuleb eraldi võimelda - võib masstoodangus automaatkast olla keerulisem ja kulukam toota aga lõpuks komplektis ikkagi hinnavahet ei ole.

Isegi käigukang, mis manuaalist jäänud rudiment, hakkab tasapisi kaduma, aina pisemaks nupuks keskkonsoolil või roolil icon_smile.gif

Kas töökindlus on ikka eelis? Tavaliselt sidurikomplekti vahetad manuaalil varem kui automaadiga midagi juhtub
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 11.03.2025 09:15:18 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kas töökindlus on ikka eelis? Tavaliselt sidurikomplekti vahetad manuaalil varem kui automaadiga midagi juhtub
võiks öelda, et jutt on käigukasti töökindlusest aga mitte siduri icon_smile.gif Muidu need autoputitamise telesaated väidavad siduri olevat kuluosa, mida vahetatakse ka "igaks juhuks" kui nt mootor maha käib, vända otsa õlitihendit vahetatakse jm. ju kuluosade puhul tehasepoolt mingi ligipääs kuluosa vahetamiseks peaks olema läbi mõeldud.

Eks see töökindluse teema on nagunii selline teema, kus näiteid ühe kasuks või kahjuks leiab alati..
2016 aasta automaadiga superb, kolmandal aastal käis DSG kast garantiiremondis, eelmine aasta 130k läbisõidu järel vahetati kahemassiline hooratas, DSG misiganes topeltsiduri kettaid-plaate-jubinaid puhastati. Selle aasta 150k hoolduse järel sain hinnapakkumise DSG mehhatroonikaploki õlitihendi vahetuseks icon_neutral.gif

Kas ikka tahan veel automaatkasti icon_lol.gif - jah tahan, aga skodadest ja vag tehnikast võiks edaspidi suurema kaarega mööda käia.. icon_rolleyes.gif

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.03.2025 09:19:05 vasta tsitaadiga

Kui CVT pole automaatkast, siis DSG pole ka icon_biggrin.gif Ehituselt täitsa manuaalkast ju.
Automaadil sidurid ka kuluosa aga kuluvad vähem kuna user errorit vähem libistamisega jms.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 09:47:42 vasta tsitaadiga

Seda õiget automaati hammakate ja õliga tänapöeval mõnest autost ka veel leiab?
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 655 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 508
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 11.03.2025 09:48:57 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kui CVT pole automaatkast, siis DSG pole ka icon_biggrin.gif Ehituselt täitsa manuaalkast ju.
Automaadil sidurid ka kuluosa aga kuluvad vähem kuna user errorit vähem libistamisega jms.
Kui hüdrosidur vahel, siis on ka libistamist vähem, ei ole ainult "user error".
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priit
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 09:59:11 vasta tsitaadiga

Et veel segasemaks pilti ajada, siis neid DSG'sid on ka (vähemalt) kahte liiki - kuiv- ja märgsiduriga. Kuivsiduriga variandi siduriosa meenutab suht-koht manuaalkasti, lihtsalt seal sees on kaks siduriketast-surveplaati. Õlivannis DSG kasti sidur näeb disainilt rohkem välja klassikalise "automaatkasti" moodi: 9-13+ ketast õlivannis. Kas "õige" automaatkasti tunnuseks on hüdrotrafo? icon_smile.gif
Kommentaarid: 202 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.03.2025 10:02:19 vasta tsitaadiga

Ma üht märga DSG olen lammutanud, sidurid olid jah seal hunniku ketastena aga kasti enda sisu on nagu manuaal, mehhatroonikaplokk lükkab seal heebleid õigel ajal õige käigu peale. Robotkast
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
udumees
Kreisi kasutaja
udumees

liitunud: 04.11.2001




sõnum 11.03.2025 10:05:38 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
Seda õiget automaati hammakate ja õliga tänapöeval mõnest autost ka veel leiab?


Peugeot'i kasutatav EAT8 AUTOMATIC GEARBOX võiks olla (pole nii kõva spetsialist, järsku eksin).

Kusjuures pole kunagi tulnud selle peale, et peaks manuaaliga väga mingeid pöördeid jälgima või midagi. Tagumikuga tunned ära kuidas auto kõlab ja kas kiirendus on ok, või vajab käigu all võtmist.

_________________
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 10:15:15 vasta tsitaadiga

udumees kirjutas:
Hiid kirjutas:
Seda õiget automaati hammakate ja õliga tänapöeval mõnest autost ka veel leiab?


Peugeot'i kasutatav EAT8 AUTOMATIC GEARBOX võiks olla (pole nii kõva spetsialist, järsku eksin).



Seda ZF 8-käigulist kasutab pool maailma.

https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priit
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 10:22:39 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Ma üht märga DSG olen lammutanud, sidurid olid jah seal hunniku ketastena aga kasti enda sisu on nagu manuaal, mehhatroonikaplokk lükkab seal heebleid õigel ajal õige käigu peale. Robotkast


Selle koha pealt on sul muidugi õigus, kasti enda osas manuaaliga muud sisulist vahet ei ole kui see, et ühel on sidur ühe võlli otsas, teisel kahel.
VAG maailmas (ilmselt samamoodi ka teiste autotootjate puhul, kuna levinumad DSG kastid on pärit BorgWarnerilt) on kuivsiduriga DSG säästuvariant, kuna paberil omab märgsiduriga kasti eest mitut eelist: lihtsam ja märksa kergem (7-käiguline DQ200 kaalub nii 70kg, 6-käiguline DQ250 ~95kg) ning vajab harvem (ja odavat) hooldust. Samas kuiv ühekettaline sidur pole vististi nii pikaealine-vastupidav kui mitmekettaline õlivannis ning VAG kuivsiduriga kastide levinuim "surma põhjus" on omaette õlivannis asuv mehhatroonikaplokk, milles õli peaks olema "eluaegne", kuid seda siiski ei ole (kui ei vaheta, näib surm tulevat nii 200-300kkm peale).

Robotkasti terminit olen autoajakirjanduses näinud eelkõige kasutatavat pre-DSG ühe siduriga robotkastide kohta, mis kuuldavasti kõik on üpris kobad-viletsad (vähemalt tavaliikluses, mitte ringrajal kasutamiseks).


viimati muutis priit 11.03.2025 10:30:42, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 202 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.03.2025 10:25:14 vasta tsitaadiga

Vahepeal, kui enda auto hindamisel oli, siis anti asenduseks RX500h, turbohübriid. Sellel on e-cvt asemel konventsionaalne 6k automaat, oli omapärane kogemus, aga enam ei taha sellist.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 11:05:41 vasta tsitaadiga

Automaat on mugav. Igapäevaselt linnas küll ei viitsi mingeid käike lapata. Iga 50 meetri peale mingi ülekäigurada, ummik või foorid. Hea, kui 3. käiguni jõuad ja juba vaja jälle käike alla lapata.
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 11.03.2025 12:25:45 vasta tsitaadiga

Hea trenn ju, kui mingit tibinat kõrval pole, siis pole ju kedagi siluda nii või naa. 235K sellega sõitnud...
Järgmisena tuleb Octavia osta, seal saab veel käsitsi lapata.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 12:34:36 vasta tsitaadiga

Sensomotoorsed süstematiseeritud ja koordinatsiooni nõudvad tegevused hoiavad dementsust eemal. icon_wink.gif
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 11.03.2025 13:06:12 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
Sensomotoorsed süstematiseeritud ja koordinatsiooni nõudvad tegevused hoiavad dementsust eemal. icon_wink.gif

thumbs_up.gif
Automaatkasti kasutajad peavad lihtsalt kuduma hakkama käiguvalitsa manipuleerimise ja siduri vajutamise asemel.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2025 13:17:23 vasta tsitaadiga

Dogbert kirjutas:
laurx kirjutas:
Sensomotoorsed süstematiseeritud ja koordinatsiooni nõudvad tegevused hoiavad dementsust eemal. icon_wink.gif

thumbs_up.gif
Automaatkasti kasutajad peavad lihtsalt kuduma hakkama käiguvalitsa manipuleerimise ja siduri vajutamise asemel.


Ära muretse, enamik toksib sotsiaalmeedias teksti icon_biggrin.gif
See on tegelikult halenaljakas, et 0,5 promilliga oled potentsiaalne mõrvar, aga ninapidi telefonis istuda oleks nagu OK.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 11.03.2025 13:27:11 vasta tsitaadiga

Nutiseadmetes teksti toksimine ei ole vast piisavalt mitmekesine sensomotoorses mõttes, et oluliselt kasulik olla kuidagi. Ainult pöidlaosavust mõjutab, sõrmed ei liigu.

Nutid käte külge kasvanud lastel ei olevat tööõpetuses sõrmeosavusest märkigi näha kusagil.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 832, 833, 834 ... 899, 900, 901  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.