Viimane Hardware Unboxed raytracingu video näitas minu jaoks ideaalselt seda, et RT ongi suht pointless.
Neid mänge, kus ka reaalselt suur efekt RT-st, on liiga vähe - enamus mängudes on see kas vähetuntav või üldse kasutu.
Kui jõudluse hind poleks nii suur (ehk 30% max), siis veel. Ehk puhtalt RT jõudluse järgi ise kindlasti ostuotsust täna ei teeks, rääkimata siis vimiased 6 aastat (alates 2000 seeria tulekust).
Tomorrow'l õigus, the more you buy the more you save võtab asja kokku.
Hetkel on muu lightning lahendused väga head, ma peaks RT ON pilti kõrvuti panema mingi RT off pildiga, et aru saada. Ainult path tracing hetkel on teisest puust.
Raster varjud ja paljuski ka valgus ongi juba piisavalt head. RT suurim eelis on peegeldused/läbipaistvus ja global illumination mida on rasteriga palju keerulisem adekvaatselt teha.
Viimane Hardware Unboxed raytracingu video näitas minu jaoks ideaalselt seda, et RT ongi suht pointless.
Neid mänge, kus ka reaalselt suur efekt RT-st, on liiga vähe - enamus mängudes on see kas vähetuntav või üldse kasutu.
No shit. Mängud tehakse siiski endiselt baselineks konsoolid võttes ja me kõik teame, kui edumeelne on AMD RT tegemises. Aga nagu näha, Sony näeb asjal piisavalt tulevikku, et järgmine nädal tuleb täiesti uuel tasemel võimekusega PS5 Pro välja.
Viimane Hardware Unboxed raytracingu video näitas minu jaoks ideaalselt seda, et RT ongi suht pointless.
Neid mänge, kus ka reaalselt suur efekt RT-st, on liiga vähe - enamus mängudes on see kas vähetuntav või üldse kasutu.
No shit. Mängud tehakse siiski endiselt baselineks konsoolid võttes ja me kõik teame, kui edumeelne on AMD RT tegemises. Aga nagu näha, Sony näeb asjal piisavalt tulevikku, et järgmine nädal tuleb täiesti uuel tasemel võimekusega PS5 Pro välja.
Mis on parim soovitus RTX kaardi meestele viimastes UE5 mängudes? Lükake RT bälja crashimise ja FPS boost jaoks.
Wu Kong ja The Finals näiteks. The Finals on e-sport tasemel mäng ka veel, iga FPS seal arvel.
Kui nvidia tuleb välja 200% RT lisaga järgmised 2 põlvkonda ,siis võib edasi teemat arutada, siiani 35% lisa fps ei anna midagi.
DLSS/FSR on parimad AA lahendused, PS enda oma ka vb, aga konsooli ei oma seega ei oska öelda täpsemalt.
Ja mis on suurimad stutteri põhkustajad viimastes mängudes? RT, mis est et pidi olema lihtne seade, ainult lükka sisse ja töötab..
Viimane Hardware Unboxed raytracingu video näitas minu jaoks ideaalselt seda, et RT ongi suht pointless.
Neid mänge, kus ka reaalselt suur efekt RT-st, on liiga vähe - enamus mängudes on see kas vähetuntav või üldse kasutu.
Kui jõudluse hind poleks nii suur (ehk 30% max), siis veel. Ehk puhtalt RT jõudluse järgi ise kindlasti ostuotsust täna ei teeks, rääkimata siis vimiased 6 aastat (alates 2000 seeria tulekust).
Tomorrow'l õigus, the more you buy the more you save võtab asja kokku.
Ja mida mina olen rääkinud
Kusjuures HDR on minu jaoks isegi suurem wow efekt olnud pigem viimased 1 aasta mängudes, kui ilma selleta. Osad mängud on kuidagi hoopis teise ilmega, kui ilma selleta. Kindlasti oli see minu jaoks rohkem väärt upgrade kui igal juhul nvidia high-end RT kaart osta, kus mängudes ei saagi aru on üldse miskit. Seda just sellepärast, et graafika on juba päris hea native resol ja full detail tektstuuriga _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kusjuures HDR on minu jaoks isegi suurem wow efekt olnud pigem viimased 1 aasta mängudes, kui ilma selleta. Osad mängud on kuidagi hoopis teise ilmega, kui ilma selleta.
on sul mõned näited tuua, kus hdr on eriti hea? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kusjuures HDR on minu jaoks isegi suurem wow efekt olnud pigem viimased 1 aasta mängudes, kui ilma selleta. Osad mängud on kuidagi hoopis teise ilmega, kui ilma selleta.
on sul mõned näited tuua, kus hdr on eriti hea?
Skull and Bones, Forza Horizon 5, Grounded (aeg ajalt nokitsen meeldivad survival mängud), Robin Hood: Sherwood Builders (EA aga HDR'iga on väga hea world), SW:Outlaws, V-Rising. Neid mänge on palju. Ainus kus ma HDR ei kasuta on D4. Seal on midagi pekkis, kus see windowsi HDR muudab varjud kehvaks ja ei ole enam õige feeling ning korrektne dark shadow. Seda on foorumites ammu mainitud aga lahendatud ei ole ja vb ei saagi. Mingid custom monitori profiilidega katsetatud ja sellega miskit sai paremaks aga ma ei tahtnud seda ühe mängu pärast jätta. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kusjuures HDR on minu jaoks isegi suurem wow efekt olnud pigem viimased 1 aasta mängudes, kui ilma selleta. Osad mängud on kuidagi hoopis teise ilmega, kui ilma selleta.
on sul mõned näited tuua, kus hdr on eriti hea?
Minu jaoks olid eriti head Far Cry 5 ja Battlefield 1.
Pole FC6 mänginud, seega ei tea öelda. Ega teisi Battlefield mänge.
Küll see jutt muutub kui AMD ühel päeval suudab RT võimelisi GPU-sid toota.
Upscaleritega oli samamoodi. DLSS oli jama kuni AMD FSR välja tuli. Peale seda muutus kogu toon.
.... Vaatamata sellele, et FSR-i kvaliteet oli tasemel kus Sony oli nõus miljoneid kulutama, et PS5-le enda upscaler teha.
Küll see jutt muutub kui AMD ühel päeval suudab RT võimelisi GPU-sid toota.
Upscaleritega oli samamoodi. DLSS oli jama kuni AMD FSR välja tuli. Peale seda muutus kogu toon.
.... Vaatamata sellele, et FSR-i kvaliteet oli tasemel kus Sony oli nõus miljoneid kulutama, et PS5-le enda upscaler teha.
Eks ikka. Nii kaua kuni AMD milleski kehva on, on tegu mõttetu lisaga mida keegi ei kasuta. Kui AMD järsku võimekuse suudab turule tuua, on tegu parima asjaga ever
Ma üldse ei kahtle, et path tracing jm käigult genereeritavad graafiliste efektide kuvamise meetodid saavad normaalseks mängude jm rakenduste osaks ja laialt kasutatavaks. Lihtsalt aega läheb kuni raud ja soft heale tasemele jõuab. Hetkel on asjad beebikingades alles. _________________ Liitu Binance'ga Liitu Honey'ga
Küll see jutt muutub kui AMD ühel päeval suudab RT võimelisi GPU-sid toota.
Upscaleritega oli samamoodi. DLSS oli jama kuni AMD FSR välja tuli. Peale seda muutus kogu toon.
.... Vaatamata sellele, et FSR-i kvaliteet oli tasemel kus Sony oli nõus miljoneid kulutama, et PS5-le enda upscaler teha.
Eks ikka. Nii kaua kuni AMD milleski kehva on, on tegu mõttetu lisaga mida keegi ei kasuta. Kui AMD järsku võimekuse suudab turule tuua, on tegu parima asjaga ever
See on Nvidia fänboyde wet dream, et kõik AMD mehed kadestavad neid.
Mul on järjest olnud Nvidia kaardid, viimane oli RTX3080 läpakas. Ma kordagi ei kasutanud mängudes RT'd. DLSS vist lükkasin korraks Sons of foresti demos sisse. Ja see oli ka kõik.
Hetkel AMD peal. Mitte mingit vahet pole. Minu jaoks pole RT mingi must have. Ning väldin neid mänge, kus FPS nii sitt, et peab DLSS/FSR sisse lülitama.
Mina hindan puhast raster perfi.
viimati muutis Viilutaja 31.10.2024 14:21:24, muudetud 1 kord
Path tracing on küll jah tulevik ja ma näen potentsiaali aga see on nii toores, et lähima 3-4 aastaga ma ei näe veel laiapindset kasutust.
Mina ei kadesta ka miskit
Kui Nvidia toode omab palju paremat rasteri perfis edasiminekut vs AMD ja see ka hinnas on mõistlik, siis ostaks nvidia kaardi järgmisena. Softi osas mul väga vahet pole, kuigi AMD on tunduvalt edasi arenenud kui nvidia. RT on tõesti jah ebaoluline minu jaoks. Ma isegi ei kasuta mitmeid AMD uusi pakutavaid featuure. FSR olen kasutanud aga seda AFMF 2 nope. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
viimati muutis Zonerman 31.10.2024 14:32:27, muudetud 1 kord
Selle RT review kokkuvõtteks võib siis öelda, RTX 4090 on 61-97% parem ray-tracingus kui XTX, rasteris 31% parem... aga hind on 220-250% kõrgem.
Video kommentaarides ka kõik põmst ühest suust ütlevad, et Ray-Tracing pole asja väärt. Pole siin eriti millegagi uhkeldada, kurb et AMD hakkas ka rõhku panema sellele jamale, oleks pigem rasteris tahtnud korraliku boosti järgmise reliisiga.
Viskan selle lingi siia hoopis. XTX testitud erievate X3D prosedega sealhulgas uue 9800X3D'ga. Ootasin just seda, et näha kuidas CPU mõjutab ja kui palju minu jaoks just 1440p resol
Jah ikka annab juurde küll ja ei ole vaja 4090 selleks, et seda näha. Iseasi palju see mälu kiiruses kasvust annab.
Link _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Väidetavalt Q2 2026. Arvestades asjaolusi võib eeldada ka nime muutust ja see ei saa olema RX 9000 nime all.
Vaatame kuidas see välja kukub. Mina olen skeptiline, sest kui seda õigesti ei tehta tuleb sealt Vega VOL2 ehk siis arhitektuur mis üritab teha kõike, aga pole milleski eriti hea.
Küll aga võib selline ühtne (multi-chiplet?) arhitektuur taasavada tee HBM mäludele consumer kaartidel.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.