No point on mingis mõttes õige jah...aga see on nii ja naa. Istud tuimalt sadulas näiteks sõitjana siis oled sa ikkagi kokkuvõttes raami suhtes võrdlemisi jäik mass. Oled puhtalt jalgade ja käte peal siis oled tõesti "vedrustatud" mass. Aku jällegi on jäigalt raami kolmnurga vahel kinni, seega mingit inertsi ei teki ja see mass on ka hästi madalal (võrreldes sõitjaga) ning ei saa kuidagi "kalduda" rohkem/vähem ainult ühe telje peale näiteks. Sõitja puhul saab see vägagi juhtuda.
100 kilo akuga ei ole ilmtingimata ikka kohe tükid taga. Mul on kunagi olnud jäigalt kinnitatud üks "ese" ratta raami külge, mis kaalus ka kuskil 80kg kokku. Lisaks siis ma ise, kaalusin ka tol ajal kuskil 80kg. Sõitsin sellise komboga ringi natuke...raske oli muidugi kiirust üles saada ja manööverdada aga ratas nüüd kohe katki ikka ei läinud, st. ei läinudki. Sama rattaga sõitsin pärast veel aastaid muretult ringi.
Ja eks 100kg akut on VÄGA ekstreemne näide ka. Me siin ennist rääkisime sellest siiski, et mis juhtuks kui akupaki mass oleks 10kg võrra suurem. No ega tegelikult ei juhtuks midagi. Kui 20kg aku asemel oleks a'la 100 kilone siis muidugi on riskid väga palju suuremad, et millalgi midagi võib juhtuda. Selles osas on sul õigus. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Pakun põhjuseks võib olla, et kasutatakse akude tootmiskulude kokkuhoidmiseks kõige madalama tasemega hiina noname elemente/BMS-se, tuntud brändide Panasonic, Sony, Sanyo, LG jne asemel. Margus ehk oskab öelda mis need põhi põhjused on.
Päris palju tõukse on meil liikvel, mille akudes on ühe tundmatuma tootja elemendid, mis kipuvad päris vara lekkima ja seejärel balansist välja minema. Ma isegi ei tea tootja nime öelda, aga välimuse põhjal suht lihtne neid ära tunda.
Samas EVE elemendid, mis ka üsna odavad ja keskmisele inimesele tundmatud, on ikka vägagi hästi vastu pidavad olnud minu kogemusel.
Neid kasutati massiliselt ninebotidel k.a rendikates. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Wiltz, ka sadulas istudes on sul tagumik ja selgroog, mis vetruvad. Ka kehamass on selline, et rasv ja lihased ei ole kõik jäigalt luustiku küljes.
Kokkuvõttes on mõte sama, et miks tuleb telliskive vms paika lüüa kuumihaamriga, aga mitte tavalise rauast haamriga.
The_Boss kirjutas:
DVDRW kirjutas:
Pakun põhjuseks võib olla, et kasutatakse akude tootmiskulude kokkuhoidmiseks kõige madalama tasemega hiina noname elemente/BMS-se, tuntud brändide Panasonic, Sony, Sanyo, LG jne asemel. Margus ehk oskab öelda mis need põhi põhjused on.
Päris palju tõukse on meil liikvel, mille akudes on ühe tundmatuma tootja elemendid, mis kipuvad päris vara lekkima ja seejärel balansist välja minema. Ma isegi ei tea tootja nime öelda, aga välimuse põhjal suht lihtne neid ära tunda.
Samas EVE elemendid, mis ka üsna odavad ja keskmisele inimesele tundmatud, on ikka vägagi hästi vastu pidavad olnud minu kogemusel.
Neid kasutati massiliselt ninebotidel k.a rendikates.
Peab vist rahul olema, et Xiaomi nii palju ei üritanud säästukas olla ja pani LG elemendid sisse.
Jah, sellepärast ma ütlesingi võrdlemisi jäik mass, mitte täiesti jäik mass.
Teisest otsast võib ju samuti nö. vastu vaidlema hakata, ega siis ükski jalgratas nüüd ometi päris täisrauast rataste peal ringi ei veere. Esiteks on rehvid ise, mis ilmselgelt vetruvad ehk ongi tegelikult vedrustus ja seejuures veel reguleeritav, teiseks on väga paljudel ratastel vähemalt esivedru/amort...ei ole väga erakordne ka see, et mõlemad rattad on vedrustatud. Kolmandaks, mingil määral "vedrutab" raam ise ka. Kõik see on vedrustus akupakile, olgu see siis kasvõi 100 kilone. Ja lõppude lõpuks, ei sunni ju keegi relvaähvardusel akupakki raami vahele kinnitama tingimata ja ainult täiesti jäigalt. Sinna saab samuti piltlikult öeldes igasuguseid "kummihaamreid" vahele leiutada. Teema on ikkagi DIY, tuletan meelde
Igatahes jah, selles osas siis parandan end, et MINGI vahe ikka on kumb on raskem. Kuid mass raami peal on kokkuvõttes siiski sama (no eeldusel, et nii päriselt on...90kg sõitja ja 10kg aku vs. näiteks 75kg sõitja ning 25kg aku). Ja kui väga ekstreemseid näiteid tooma hakata siis 200 kilone sõitja, ka ilma igasuguse akuta lõhuks ka suurem osa rattaid ikkagi pulkadeks ära paarist tõsisemast august läbi sõites. Olgugi, et tal lihasmass vetrub _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Maeitea ma olen mitu korda pidanud purunevat kahvlit uuesti keevitama. Et asi on olnud ikka piiripeal. Ja ei läinud katki uuesti keevituskohast. Lisatoru sisse on aidanud selle püsima jääda nüüd ehk. Olen 80Kg +-3. Ratas ~45kg kokku.
Kolmnurkaku raskuskese on enamus üleval. Oleks see 10Kg raskem oleks mul waaaayyy raskem rattaga toimetada. Kilod loevad ikka väga!
Raskuskeseme alla saamiseks oleks ikkagi jälle custom raam = motikas = trahvid.
Tavakahvel ongi nõrk jah. Ma arvasin, st. olin suhtelist kindel, et sul on ikkagi amortkahvel. Nendega asi kaugeltki nii hull ei ole.
Enda omal on üsna suur kolmnurkaku raami vahel, ma küll otseselt mingi täpse kaalu peale seda pannud ei ole aga kindlasti 15+kg, lisaks veel "korpus" mille sees aku on ja lisaks veel laadija karp, mis tihtipeal on mul ka seal karbi sees. Aga akupakk ise on seal korpuse sees ka nö. pehmenduste vahel igast küljest.
Pean ütlema, et mina isiklikult mingit eriti olulist vahet ei tunne võrreldes suhtkoht samasuguse tavalise rattaga sõitmisega. Juhitavus, isegi kallutamine on samaväärne. KÜljelt küljele kallutamine käib kiirelt. Võibolla see on ka sellepärast, et ma sõidan ka 3 erineva mootorrattaga ja seega võrdlus "skaala" on laiem. Aga teisest küljest ma sõidan elektrirattaga ka väga agressiivses stiilis ja teen üsna järske manöövreid seega kui vahe oleks suur siis seda oleks kahtlemata (rohkem) tunda. Ei ole ka aru saada, et ratas kuidagi mingeid suuremaid pauke saaks näiteks aukudest läbi sõites vms. Kuigi nende rataste kaaluvahe on kindlasti üle 20 kilo, ja kergem on seejuures vaid kuskil nii 11-12 kilone. Muus osas on mõlemad suht sarnased tavalised aga kvaliteetsed maastikurattad. Ainuke vahe, et elektrikal on suhteliselt paks tagarehv, ehk siis tavaline nö. maastikurehv. Mõlema ratta ülejäänud rehvid on päris kitsad slickid.
Kolmnurkaku raskuskese on ju täpselt seal, kuhu sa selle aseted. Miks ta enamus üleval peaks olema või mis sa sellega mõtled? Kui ehitad terve kolmnurga täis siis on kuskil seal kolmnurga keskel. Muul juhul oleneb kujust ja kinnitamisest, nii kuidas ise sätid nii on. Ma ei ütleks, et väga kõrgel, pisut kõrgemal vändavõllist. Kui madalal see veel olla saaks? Võrreldes sõitja massiga näiteks on see ikka ÜLImadalal.
Kusjuures, ei saa tsikli puhul seda raskuskeset midagi rohkem alla...ja ega pole vajagi. Mul on mootoratta raam olemas (elektrikaks ehitamiseks). Olen seda paberil natuke planeerinud ja sinna akut nö. asetanud simulatsioonis. Raskuskese jääb ikka suhtkoht sama koha peale nagu jalgrattal see raamikolmnurk. Kui sa just ei riski akupakki kuskile raami alla ehitada...mis ei ole soovitatav + sinna ei mahuks eriti palju mahtu nagunii. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kolmnurkaku enamus raskusest on nagu keegi istuks pulgal. Maapinnast on see väga kõrgel. Väntvõllini ulatub ainult 1 nurk.
Raskuse tõttu ei saa ratast ka seinanajale ega jalale panna.
kui pulgal siis pulgal...ma ei tea, mina sellest loogikast aru ei saa ja seda arvamust ei jaga. eks muidugi iga lisakilo on lisakilo. aga no seda asja niivõrd tugevalt üle dramatiseerida tundub väga imelik. mõtle mis katastroof see siis veel oleks kui sõitja võtab omale selga 10 kilose seljakoti. katastroof ja kõik on perses, mass on teletorni tipus ja sõita ei saa
ei saa küljejalale panna? hmm, mul oli mõni aeg tagasi paigaldatud võistluskrossikale küljejalg kuna sõidan sellistes kohtades, kus aegajalt tahaks keset mingit platsi seisma jääda ja ratast külili maha ei saa panna. JALGRATTA küljejalg oli see! krossikas kaalub ~110kg ja mass on kõvasti kõrgemal kui ükskõik millisel jalgrattal. arvasin esialgu, et see küljejalg kindlasti murdub pooleks. ei murdunud ja ratas seisis püsti küll.[/img] _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Peaks täitsa huvi pärast ära kaaluma, et palju ta siis kaalub. Tunnetuse järgi ütleks, et võibolla nii ~400g. Aga no ma ei tea, kõigi nende ligi 20 jalgratta küljes mida ise olen aegade jooksul omanud pole küll ühelgi kunagi kasutanud ega pole ka vaja olnud küljejalga. Ei mõista miks seda vaja peaks olema. Alati saab ratta kuskile seina äärde toetada, vajadusel ja häda korral isegi lihtsalt maha asetada.
Eks vist erinevad inimesed, erinevad vajadused. Samamoodi on ilmselt nende kilode, manööverdamisega jne. Erinevad sõitjad ja asi tundub ühele ühtmoodi teisele teistmoodi. Kuna ise väänan regulaarselt täissuuruses mootorratastega nii ringrajal kui näiteks metsas puude vahel siis ei akuta ega akuga jalgrattaga sõitmine tänaval ei tundu kuskilt otsast keeruline ega mitte mingisugune challenge, isegi mitte natukene. Aga ju ma olen harjunud mitmekümne a jooksul istuma 100-200kg kaherattaliste otsas ja võibolla siis seepärast on nii.
Minu point üldjoontes oli lihtsalt see, et kui sa juba nagunii sõidad suures osas mootori/elektri jõul ning kui sellel mootoril on piisavalt jõudu siis ega see ~10 lisakilo ei oma erilist tähtsust. Kohalt kiirendades natuke jah, aga kui kiirus on sees ja veered mööda maanteed siis pole ju vahet. Ja kui see 10 lisakilo aitab sul läbida näiteks 80km rohkem siis minumeelest ainult positiivne. Pealegi, ühest akuelemendist tõmbad vähem ampreid ka, seega kestab aku kauem _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
mõtle mis katastroof see siis veel oleks kui sõitja võtab omale selga 10 kilose seljakoti. katastroof ja kõik on perses, mass on teletorni tipus ja sõita ei saa
Nii ma sõidangi, aku seljakotis, sest pole siiani jõudnud kolmnurka akut valmis teha _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
kurat, kolm väga tuttavat asja tunnen siit pildilt ära...ja ükski neist asjadest ei ole akuelement
see kalkulaator oli aastakümneid tagasi koolis ikka väga hea abimees _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Miks akud ei kesta on.
1. hoiustamine. Eriti talvisel ajal vales kohas. Ja ka laadimine. Ja mittekasutamine talvisel ajal igasugu pikem seismine on paha.
2. Vähe paraleelne conf 2p etc ilma kiiruse piirajata. Mänguasjadega lollusi teha ei saa. eriti alla +20c sest ühtegi elementi ei panda akudesse mis oleks mõedud ka külmal ajal ei tõuksidesse ei ratastesse. Neid lihtsalt pole. Tootjad testivad oma tooteid +20c kõik mis üle ja alla on ekstreemsed tingimused millega tootja pole testinud.
3. liiga rets laadimine oluliselt rohkem põletad liitiumi ära iga laadimisega. Kui element kanatab 300 korda ongi 150 peal juba kehva. Mina vaataks mj1 100tk saab alla kolmeka.
4. kergekaaluga elemendid.
5. noname elemendid. Tundmatud. Tundmatud müüjad no brand. Kettid jne.
6. mõne euro kokkuhoid.
Kuidvõrd Elektri jalakas on kõige säästlikum ja kõige väiksem keskkonna jalajälg. Teisel kohal on elektri auto ja kõige suurem risustaja on elektri tõukekas MIS KÕIGE ROHKEM SAASTAB nende kahe eeltoodud. Läbituid kilomeetreid arvestades. Tõuks see laguneb siva ja akudki sodi. Ejalakaga saad kõige rohkem kilomeetreid läbida ilma ,et saastaks vägapalju. Kuigi elektri auto saastab tiba rohkem. Kõige hullem saastaja on etõuks ja sellel tõukekal ka kõige suurem keskonnajalajälg.
Ejalakat ostes peab olema standard lahendus rummu mootor kontroller aku +- kõige lihtsam mis olla saab ja sandartne ,et lähed ostad poest uue jubina mitte ,et viskad ratta minema kui midagi juhtus. Jalakas peaks vähemalt 30 aastat vastu pidama kui on standard lahendus. Raam on tähtis ja ehitus. Mingid raamisisse ehitatud keskjooksud jäta ostmata. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
mis näitaja see aastate arv on? aku sureb siis kui ressurss otsa saab _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Aeg on ka faktor, mida kõrgem laetus ja temperatuur seda kiiremini hävib. Ega ilmaasjata storage pole 50% ja pigem jahedas. Ja telefonil soovitav laadimise lõpetamine 80% juures. Kui sitt akukeemia siis seda kiiremini reageerib ka tööd tegemata. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
On faktor küll...aga see blanket statement 2a ei näita kokkuvõttes ikkagi midagi. 2a jooksul võib kõvem rullija oma tõuksi laadida oma ~300 korda tühjaks-täis. Kui kogu asi on piiripealne ehk võetakse koguaeg elementidest suurt voolu ja lastakse aku ka täiesti tühjaks siis ongi see asi 2 aastaga kutu, õkskõik kui vägevaid elemente kasutad.
Sellele 2a väitele tuleks siis lisada asjakohaseid detaile...et kas aku lihtsalt seisis 2 aastat ja oli kutu või mida see nagu tegelikult tähendab? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
1 asi on ka fakt 2 aastat lihtsalt seisis siis degreeruski sest elmentidele niisama ei panda tootmise kuupäeva. See kui aku ostsid on ka limselt 2 aastat otsast ja siis 2 aastat seisis teeb 4 aastat kui talvitus garaazis miinuskraadides siis saab lahti igast liitium akust. Kui aku on juba 300x täis saanud siis tegemist normaalse nähtusega kui peale seismist kutu. 5 aastat on see kui võib mõni seeria ära kukkuda. NIMH ja NICD need on ka sellised kui aeg täis on otas ja see on 4-5 aastat kui elemendid kuskil sesavad ja kasutust ei leia ongi nii vahet pole kas kasutad või mitte aeg on see. Siiski liitium aku tahab pidevat kasutamist nii suvel kui talvel. Seismine pole in. Tegelt vaevalt et kõik suudavad ka see 300x täis saada probleemseks võib minna juba 100-200 peal. See ei ole välistatud. See on nende kergekaaluga elementide probleem. Ok on odvam kuid piir tuleb ennem ette. Ma ise ei näe pointi kui mj1 saab alla 3 eur tk ja kergekaaluga elemendid on pea sama hind 1 kannatab 600x teine 300x ka ilmselt probleemseks muutub juba 70% laadimiskordasid. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Seda akudel lendava lennuki videot vaadates jäi silma mis elemente nad kasutavad.
Paar a tagasi leiutatud Molicel INR21700-P45B 4500mAh - 45A mis on suur maht + suur vool.
E-rattale muidugi overkill või siis pigem racing rattale. Aga avab igasugused teed uutele asjadele: Akuga röster, akuga 2kW veekeetja, akuga 2kW induktsioonmatkapliit, akuga 2kW kuumaõhupuhur jne.
Mudelelennunduses võib Lipodele ka headaega öelda:
molicel on väga hea asi ega muidu meditsiini akudes ei kasutata päritolu on USA või Canada. Kuidvõrd meditsiinis peavad seadmed töötama ja seal vahetatakse akud välja kui mingi aeg möödas isegi kasutamata akud. Ma olen akusid nendega teinud kõik on rahule jäänud kuigi hind ei ole see kui tööd tahad. Päevas käib läbi kuni neli akut isegi makitasid tahetakse mis siis ,et mõttetu. Loobusin täiesti era tööst muidu koduseid asju teha ei saagi. Vaba aega lihtsalt ei ole. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
ei ütleks, et see "päritolumaa" tänapäeval enam midagi näitab. hiinas, veelvähem üleüldiselt seal aasias ei tehta enam ammu mitte ainult s*tta. ja usas ei tehta enam ammu vaid ja ainult mingit ülihead kraami. mis muidugi ei tähenda, et sealt pärinevad asjad ei võiks head olla.
aga mis selle molicelli siis täpsemalt niivõrd eriliseks teeb? selles suhtes, et numbrid numbriteks...mis imetehnoloogia neil on, selline mida teistel GIGAtootjatel a'la nagu samsung, lg, sony jne ei ole? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
probleemiks on omavahelise võistluse puudumine mahtuvused hakkavad suurenema kui keegi natuke juurde pressib, sest miks teha mahukamaid kui juba olemasolevad teevad raha. 21700 sinna annab pressida palju. Küll tulevad teevad teised ka kui 1 juba tegi.
Mis pekkis hinnad jälle nikklile alla saja eriti ei ole. See mõõt mis vaja eriti ei ole. Tuleb vist oodata 11.11
https://www.aliexpress.com/item/1005005644496119.html 25 square juhe väärib ostu saad kinni niiet elementides augud tõmmates. Speedy on ka. Isegi liiga kiiresti saab aku valmis aparaat ei jahtu maha. 16 juhe ikka ei ole see ja pedaali pidev muljumine pole ka see. Oluline kvaliteedi tõus. 16 suare juhtmega ikkagi hästi puhast nikklit kinni ei saa kui on kihid peni põletad läbi mõne aastaga. Rauda võib ainult 16 juhtmega lasta. Ma ikka vahest vaatan palju vaeva inimesed näevad oma akudega mässavad vask palaatide jm jamaga mis elektrratastel mõttetu 1p 0.15mm 8mm lai laseb 25-30A läbi ilma ,et väga vaeva nägema peaks ,elektrirattal, tõuksil. Aku estab anway 5-7 aastat siis ei tasu lolli mägida. Selle 250w teema siis ei pea monstrumid ka olema. 1kw tõuksil seal piisab ka mis on 18A kuskil. Üldse ei pea akudega palju vaeva nägema ,et millestki puudu jääks. Isegi kui akul 5 aastat täis siis sügelvad juba ammu näpud uue järele sest range pole see enam. Iga aasta degreerub 20-100mah maha. Väga hulluks ehitusega minna pole pointi. Elemendid on aeguvad asjad. 1p 2p kelludega keegi vaevalt sõidab ,et vaja suure P configuratsioonil midagi enamat veel aretada. Isegi 80A akudes on 1 kiht 0.15mm mis tehases toodetud ja mitte rohkem kui 5p laiusega. Midagi ei jää puudu.
Millest eestis puudu on, on sobiv kliima liitiumi jaoks miks nad ei kesta. Oleks kogu aeg +20c siis oleks sobilik.
Jälle oli uudis 1 põleng eestis 2 leedus tegu tõuksidega külmal ajal. 1 asi miks põlevad on laadimiine alati külmal ajal ja teine lasevad vee ja niiskuse sisse ehk see tõkekas on suvel vett saanud.
Siiski hoidsin akujäänust vihma käes mis juhtus mõne kuu jooksul. 1 element 20nest lasi gaasi välja ja kui sellist laed siis ka muidugi põleng. Jäänus oli nikkliga ja 10s2p conf. Ma ei usu et elektri jalakatega võiks vesi määrav olla kuid problemaatilisem on e-tõuks kus leotatuid akusid on. Vee sisselaskmine oma e-rattasse siis ise tead mis saab ja teine asi laadimine. Siiski elektri jalgratastel on vee sisselaskmine pea olematu kuid ma arvan pea iga tõukeratas on mingil juhul vett saanud mingi aeg. On tootjaid kelle akudesse vesi ei satu kuid on ka neid millel aku täiesti tilgub veest kui lahata. Ja sellised põlengu uudiseid on pidevalt ikka jälle tõuks külmal ajal 1 asi laadimine ja teine asi on ilmselgelt vee sisselaskmine ja üleliigne niiskus. Need 2 asja kokku ongi BB Onn.
Kui aku isegi tavejooksul ära kuivab või mõne kuujooksul kui ei kasuta siis põlengut on oodata kevadel kui jälle sõita saaks, sest kui akus on mõni element gaasi välja lasknud pole tegemist enam toimiva elemendiga isegi kui bms lubab laadida ja sealt too häda algabki. Kuigi akutootjad ei luba laadida alla 0c dokumetatsioonis mis on enamus elemente siis teine faktor on just vee akusse laskmine mis lõppeb särava akuga kui bms peaks mingil põhjusel seda laadida lubama. Tõukse on küll tuhandeid kuid nendest tuhandetest 1-2 võib põleda millest kirjutatakse.
See kui element oma gaasi välja laseb paneb positiivse otsa roostetama isegi ka siis kui nikkliga tehtud. Kuival akul seda näha ei ole küll aga kui niiskes on. Hermeetilisust rohkem ei ole elemendil kui juba lekkis. Ja see võib põlengu algataja olla laadides. See miks element gaasi välja laseb on 2 põhjust 1 vesi, teine ilmselglet liigaväikese P konfiguratsiooniga ja ürtitatakse ilma kiirusepiirajata oma klostsi veel rohkem piinata. Ma olen ka kuival akul näinud paisetes elmente vaat ,et kohe plahvatab kui laadida sellist ja need on need kellud 1p 2p 3p 4p need pole mõeldud midagi enamaks. Ja sinna võiks liigitada tundmatud hiinakad mis paistes on.
Natuke nalja ka ma ei teadnutki, et 18650 5s2p aku saab olla 29Ah ok praktiliselt 30Ah https://www.aliexpress.com/item/1005007403301474.html mis ime tehnoloogia seal hiinas on ,et ei sony ,lg panasonic ja teised tuntud pole seda suutnud. Peaks ka aliexpressi konto tegema saab pastakast imetud numbritest raha teha ja keegi ei saa midagi teha.
Tegelikult on 2000mah klotsid mis teeb 4Ah 2p puhul ja nemad müüvad 29,9Ah pähe. Aastapärast pole seal 4Ah essugi.
https://www.facebook.com/share/r/1DZCjD6ULG/
Kuid jah kui vaadata akutrelli akusid siis mina pole kuulnud nende põlenguid. Miks ta nii on on asi rohkem läbi mõeldud. Element võib tekitada põlengu laadides kui tekib sisemine lühis ehk Kiiresti laadides. Kuna akutrellides on 1 ja sama laadija ja sinna midagi muud asja ei ühenda siis ka juhtumeid vähem ja neid akusid on kordades rohkem kui üldse tõukse kokku maailmas. See ,et kohe põleb on vale arusaam kuid vaadake ise tavaliselt ongi kasutaja lollusest kas sorkis seal midagi või tõesti vett saanud, kehvalt tehtud aku või toppis vale laadija ,et kiiremini laetud saaks. Temperatuur on ka üks põhjustaja miks laadides võib juhtuda. Ja on ka neid akusid kus tõesti on jäetud midagi tegemata, kas puudub paber ja safty poolepeale pole rõhku pandud sest nendega ei juhtu midagi enamuse. Ma kipun arvama kuna e-rattale annab ühendada kõike, siis sealt probleem tulebki sama on ka mobiilid ühenda mis tahad. Põhiprobleemiks ongi kiire laadimine ja keegi ei viitsi oodata. Kiire laadimisega need nähud kõik tekivatki. Laed oma väikest akut 2A eales ei pruugi midagi juhtuda kui ta soojakski ei lähe ja ei pruugi üldse midagi juhtuda kui parameetrite juurde jääd mis on reaaalselt aku conf ja arvutused. Siiski soovitan jälgi oma Liitium akut laadides kui soojaks läheb on midagi valesti ja padja alla ära pane. Ja mitte ka laadida kui ise kuskil juures ei ole eriti seisnud aku mida ei saa kangelt laadida. Liitium aku vägistad üle +40 +45c on garanteeritud prema kannis ja tavel garaazis - ----- külmas hoidsid siis tasuks uut vaadata. Samuti külma laadimine. Kõik need kokku on tulekera oht tulevikus. Kõik see algab kasutaja lollusest, sest tehakse midagi sellist mis kindlasti on aku dokumentatsioonis kirjas mida teha ei tohi. Samuti on need kasutatud elektri autod kunagi ei tea ostja mis põhjusel sead romu müüakse kas saanud palavaga laadida palju ja siis mõni tuld võtab ja mis selle autuga üldse juhtunud on sest sealsed elmendid kannatavad suuremaid temperatuure kuid mitte väga palju + kraade rohkem kui teised. Autod kannatavad ka -45c laadida kuid mitte kasutatud ja päevi näinud romu. Ja ka kindlasti ei saa vana autot laadida nii kiiresti kui uut, varem või hiljem on degreerumine ruttu tulema.
Kes eve elemente tahab siis 35V on kuni 800 laadimis korda. 3500 pulgad. On asi mida vaadata tulevikus kui saadavus peaks tekkima.
https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size/eve-inr18650-35v-3500mah-10-2a.html lähevad kui soojad saiad. 47g element ei ütleks ära. Vaata nende hinda ka kui 200tk võtad. Juhuslikult sattusin eve 35V reklaami otsa 800 laadimiskorda on tõsine asi eriti kui 47g veel on. Muide 35V on uus asi mõeldud ,tõuksid, e-rattad. 50g pressitud muidu max. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
laadimiskordade arv sõltub ikka sellest kuidas laed...ja sellest kuidas tühjaks laed. aga eks need võivad olla täitsa asjalikud elemendid küll, eriti sellise hinna eest
palju tavaliselt/keskmiselt sellist tüüpi elemente reaalselt laadida saab? mingi 300-500? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.