Pole seal midagi debiilset, tahetakse et sa mängu mängiks ja hand-crafted side contenti näeks, saaks leveleid ja varustust, mitte ei rushiks main questist läbi lihsalt.
Baasmängus oli täpselt samamoodi ju
Storyl pole midagi viga, ma ei saa aru mis fiksatsioon inimestel alati selle "happy endinguga" on, been done to death already, tore kui mõned dev-id vahest midagi muud ka teevad, tegu on ikkagi düstoopilise tulevikuga, mitte päikesekiirte ja vikerkaartega. _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
viimati muutis Velociraptor 01.10.2023 22:50:53, muudetud 1 kord
Proovin jõulu ajal uuesti. Varem korduvalt läbi mänginud, kuigi viriseda oli kõvasti. Siis jäin kuskile 7/10 juurde. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
2.01 update väljas, väidetavalt parandavad PC peal DLSS performance-i all pildikvaliteeti.
About damn time, DLSS performance oli ainuke mängitav säte ja näod olid ikka korralikud käkid siiamaani _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Valida on kahe variandi vahel, kas mängin sita pildiga või 30 FPSiga. DLSSi ja mõnede teiste seadetega sain küll FPSi 60 peale,
aga pilt läks päris kehvaks võrreldes teiste uuemate mängudega. Optimiseerimise osas on areng olnud 0 IMO.
Ilmselt see on kõige kehvemini jooksev mäng, mida üldse proovinud olen
Sisuliselt mitte midagi teha ei saa, et mäng paremini jooksma hakkaks vist, CPU usage 50%, GPU usage 98%.
HDTanel kirjutas:
Minu esimene tund DLC-s.
Sain just RTX 4090 kätte.. i9 13900K.
Kohe alguses teen benchmarki, max sätted, 4k, Raytracing Psycho, Pathtracing peal ja DLSS Quality.
https://www.youtube.com/watch?v=zk10EQjcmi8
Tänud HDTaneli videole sain probleemi lahendatud. DLSS3.0 feature nimega "frame generation" oli vaja sisse lülitada ja veidi muuta v-sync sätteid nvidia control panelis.
See oli defaultis grayed out. Oli vaja windowsi sätteid muuta, et seda sisse panna saaks (googeldage: "How do you enable DLSS 3.0 in Cyberpunk 2077?")
Silmaga vahet ei teinud, kas see on sees või väljas, selles mõttes hea töö, viimaks üks tõeliselt kasulik DLSS feature , töötab ainult Nvidia 4000 seeria kaartidega.
Nüüd on valida kahe seadistuse vahel, mõlema puhul stabiilne 60fps frame generationiga:
Seadistus 1: kõik põhjas, 4k reso, DLSS super resolution off, RT ultra peal, path tracing väljas
Seadistus 2: kõik põhjas, 4k reso, RT path tracing peal, DLSS quality - sama seadistus, mis HDTanelil
Seadistus 1 puhul on pilt hästi selge ja puhas, kõik on ilusti nähtav, seadistus 2 teeb pildi uduseks, sest DLSS quality viib reso 4k pealt 2k peale ja üritab siis seda upscaleda, kahjuks
see DLSS super resolution ei toimi nii hästi (veel), kui võiks. Proovisin erinevaid DLSS super resolutioni sätteid ja perfomance peal läks pilt väga kehvaks, viib reso 1080p peale sisuliselt.
Seadistus 2 puhul on samas plussiks path tracing, teeb maailma fotorealislikuks. Et siis valida ilusa selge pildi või fotorealistlliku pildi vahet.
Lisaks paar teist seadistust, mis HDTanelil peal olid ja benchmarki järgi üldse fpsi ei mõjuta, aga on maitse asi, kas tahad, et mäng paistaks nagu vaatad läbi inimese silmade või läbi kaamera objektiivi.
Graphics basicu all järgmised seaded:
Film Grain - tekitab ekraanile säbru, mis on suht tavaline vanematel filmidel.
Chromatic Aberattion ja Lens Flare on siis kaamera objetiivi efektid
Motion Blur - teeb kiirelt liikuva pildi uduseks
Depth Of Field - Teeb kaugemal olevad objektid uduseks
Ma ise eelistan, et need kõik on väljas, samas, kui soov saada filmile sarnast kogemust mängus, nagu faataks filmi, mitte ei mängiks mängu läbi oma silmade, siis on soovitav need sisse lülitada
Tänud HDTaneli videole sain probleemi lahendatud. DLSS3.0 feature nimega "frame generation" oli vaja sisse lülitada ja veidi muuta v-sync sätteid nvidia control panelis.
See oli defaultis grayed out. Oli vaja windowsi sätteid muuta, et seda sisse panna saaks (googeldage: "How do you enable DLSS 3.0 in Cyberpunk 2077?")
Silmaga vahet ei teinud, kas see on sees või väljas, selles mõttes hea töö, viimaks üks tõeliselt kasulik DLSS feature , töötab ainult Nvidia 4000 seeria kaartidega.
Kaadrisageduse kahekordistamist ei näinud DLSS FG sisselülitamisel siis?
Ja nagu öeldud siis Ray Reconstruction peaks olema kah sisse lülitatud. See kasutab AI denoiserit mis annab kerge perf tõusu vs tavalised erinevad denoiserid. Peaks tagama parema pildikvaliteedi.
Kas RR ka sees Pathtracinguga? Ray Construction, DLSS 3.5 peaks ju CP77 ainult toetama..
DLSS 3.0 tugi tuli aasta alguses, DLSS 3.5 tugi tuli koos 2.0 updatega septembris. Ray Construction on DLSS 3.5 osa, Frame Generation DLSS 3.0 osa.
Aga jah, path tracinguga oli ka ray generation sees.
Tänud HDTaneli videole sain probleemi lahendatud. DLSS3.0 feature nimega "frame generation" oli vaja sisse lülitada ja veidi muuta v-sync sätteid nvidia control panelis.
See oli defaultis grayed out. Oli vaja windowsi sätteid muuta, et seda sisse panna saaks (googeldage: "How do you enable DLSS 3.0 in Cyberpunk 2077?")
Silmaga vahet ei teinud, kas see on sees või väljas, selles mõttes hea töö, viimaks üks tõeliselt kasulik DLSS feature , töötab ainult Nvidia 4000 seeria kaartidega.
Kaadrisageduse kahekordistamist ei näinud DLSS FG sisselülitamisel siis?
Ja nagu öeldud siis Ray Reconstruction peaks olema kah sisse lülitatud. See kasutab AI denoiserit mis annab kerge perf tõusu vs tavalised erinevad denoiserid. Peaks tagama parema pildikvaliteedi.
Ümmarguselt tuli vist mingi 2x tõusu jah selle DLSS FG sissselülitamisel, mis sisuliselt päästis olukorra, et nüüd saab korraliku pildiga seda mängu mängida.
Path tracing + ray reconstrucion on samas väga nõudlikud ja reconstrucion töötab ainult siis, kui DLSS super resolution on sees, quality ehk siia parima pildiga variant samas rikub juba piisavalt pildikvaliteeti.
Ei tea mis teema on, aga CP2077-s hakkab eriti silma see, kui DLSS SR-ga reso maha tõmmata, kõik muutub jube häguseks.
Tomorrow, AA on alati udustanud pilti, ega see DLSS midagi paremini tee kui, et lihtsalt saad rohkem FPS ka _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Ei tea mis teema on, aga CP2077-s hakkab eriti silma see, kui DLSS SR-ga reso maha tõmmata, kõik muutub jube häguseks.
Ei saagi täpselt aru aga esimesel hetkel pakuks.
Tekstuuri kvaliteet ? Originaal tundus isegi 3440 resol nõrk olevat. Mälu järgi muutus mäng HD rework projekti peale panekul selgemaks. Ma võin muidugi eksida, sest tookord sai päris palju mode peale pandud. Võid seda modi proovida. Ma sain aru , et see peaks ikka veel originaal mängu aladel toimima. See pm copy paste mod. Peaks isegi ilma redmodita töötama.
Tomorrow kirjutas:
IceUul, No ma ei tea. Iga pool räägivad, et DLSS Quality on parem kui originaal reso. Eriti mis puudutab igasugu nurkade silumist (Anti-Aliasing).
Ilmselt peaks alustama algusest. Kas mõiste originaal sisaldas ka mõna AA tehnikat.
Sama kvaliteet mis AA-ga + fps boost = parem?
Kui originaal ei sisaldanud AA tehnikat siis läheb asi keeruliseks. Monitori suurus, kvaliteet , punkti tihedus, kaugus vaatajast, vaataja eelistused jne. Kõike need asjad võivad arvamust mõjutada.
Arvestades su arvamust "heast pildist" peaks DLSS-i FPS boost sinu jaoks pildi paremaks tegema(hetkeni kuni monitori piirid ette tulevad) isegi siis kui kvaliteet kannatab.
Tomorrow, AA on alati udustanud pilti, ega see DLSS midagi paremini tee kui, et lihtsalt saad rohkem FPS ka
Muidugi kui võtta mingi kehva FXAA või SMAA siis see udustas pilti aga kui võtta vana hea SSAA, siis siis see küll pilti ei udustanud.
DLSS on ikka eelkõige upscaler mitte AA ja kuna upscalimine toimub madalama reso pealt, siis võib mingi udusus olla oodatav.
DLAA on see mis upscalimist ei tee ja kasutab AI AA.
Soovitan kõigile 2k+ monitori omanikele. Tekstuuri kvaliteet on cp2077 nõrk koht ja see mod peaks seda parandama.
Kuni 8 GB mäluga kaartide omanikud võiks igaksjuhuks üle kontrollida, et mälu modiga umbe ei lase.
Soovitan kõigile 2k+ monitori omanikele. Tekstuuri kvaliteet on cp2077 nõrk koht ja see mod peaks seda parandama.
Kuni 8 GB mäluga kaartide omanikud võiks igaksjuhuks üle kontrollida, et mälu modiga umbe ei lase.
Soovitan kõigile 2k+ monitori omanikele. Tekstuuri kvaliteet on cp2077 nõrk koht ja see mod peaks seda parandama.
Kuni 8 GB mäluga kaartide omanikud võiks igaksjuhuks üle kontrollida, et mälu modiga umbe ei lase.
Soovitan kõigile 2k+ monitori omanikele. Tekstuuri kvaliteet on cp2077 nõrk koht ja see mod peaks seda parandama.
Kuni 8 GB mäluga kaartide omanikud võiks igaksjuhuks üle kontrollida, et mälu modiga umbe ei lase.
Ma FPS-i osas ei täheldanud mingeid muudatusi.
Ma tegin muidugi mängule enne mängimist puhta installi. pre 2.0 hd tekstuuri pakk oli ka kataloogi kopeeritud.
FG muidugi võimendab FPS-i kõikumise numbreid.
Eile õhtul olin vist esimest korda oma monitorist paistva pildi kvaliteediga enam vähem rahul. See oli varem ka loomulikult hea, aga kohati tekkis tunne, et detailid on laialivalguvad ja udused.
Kui nüüd nvidia DLSS-i horisontaalsete joonte liikumisel tekkiva läbu ka ära koristaks .... CP2077 on neid liikuivaid horiontaalseid jooni ikka väga palju. Liftid, autod, ruuduline tänava sillutis jne.
Tomorrow, viimastel Star Warsidel on ka Darth Vaderi hääl AI abiga loodud kuna legendaarne James Earl Jones on väga soliidses eas ja ei käi enam tööl kuid andis loa AI jaoks.
Kas keegi oskab välja tuua, mis oli keskmike gaming PC 2020 lõpus kui Cyberpunk välja tuli? Ma saan aru, et mängu on arendatud ja optimeeritud aga riistvara on kah arenenud? Kas meie 20 FPS frustratsioon at launch võis olla sellest, et riistvara lihtsalt ei olnud piisavalt arenenud veel? _________________ Slow is smooth and smooth is fast
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.